hoe bedoel jequote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet haten, ik heb harten moeten breken vandaag
Boerenknurft ze is bijna jarig, dat is toch leuk?quote:
Oh leuk Berlijn, maar ook weer niet leuk want dan moet ik je nu meteen na onze kennismaking al missen? Maja wel veel plezier, met je vriendinnen maak het niet te wild heh!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Jazeker. Nouja valt wel mee, op m'n verjaardag zelf kom ik terug uit Berlijn (schooltripje, ik wordt jarig in Berlijn en daarna gaan we naar huis) en de dag erna moet ik 8 uur beginnen met werken
En ik vier nooit m'n verjaardag echt want dat kost teveel moeite maar dit jaar ga ik het met 2 andere vriendinnen vieren want ja, dat moet ook een keer gebeuren
Dat kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Ben ik ook geweest met school, is echt leuk
17 vond ik maar een kut leeftijd.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Helemaal weer aan de behoeften voldaan ja
[..]
DUH
Dat denk ik ook ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Boerenknurft ze is bijna jarig, dat is toch leuk?
[..]
Oh leuk Berlijn, maar ook weer niet leuk want dan moet ik je nu meteen na onze kennismaking al missen? Maja wel veel plezier, met je vriendinnen maak het niet te wild heh!
Bij ons zat er een 24 uurs winkeltje naast het Hotel, goedkoop zuipen daar terwijl de docenten zogenaamd van niks wisten? Weet nog steeds niet of ze het doorhadden ze hadden bier op een kamer gevonden en dat konden ze niet waarderen igg.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen
vriendinnetje van me heeft al beloofd een fles champagne te fiksen om precies 12 uur in die bus
/carequote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:30 schreef Argo het volgende:
Tot ziens mensen ik ga naar de geloofsgroep bidden.
Oké. Dat kan. Ik niet, elke leeftijd is chill en heeft zo z'n voordelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja is bij ons waarschijnlijk ook zo, iig dat zeiden mn vrienden die vorig jaar al waren geweest.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Bij ons zat er een 24 uurs winkeltje naast het Hotel, goedkoop zuipen daar terwijl de docenten zogenaamd van niks wisten? Weet nog steeds niet of ze het doorhadden ze hadden bier op een kamer gevonden en dat konden ze niet waarderen igg.
Je bent trending topic sof.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:32 schreef supersof het volgende:
Ik heb de afgelopen twee uur dus ook gewoon 500 bezoekers gehad op mn fobo....
(ja dat weet ik omdat ik keek hoeveel views ik had toen hamerhaai en nodig spam actie deden)
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:31 schreef msacras het volgende:
[..]
Oké. Dat kan. Ik niet, elke leeftijd is chill en heeft zo z'n voordelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar ga je vanzelf achter komen.quote:
reclame op je fobo zetten, verdien je er geld meequote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:32 schreef supersof het volgende:
(ja dat weet ik omdat ik keek hoeveel views ik had toen hamerhaai en nodig spam actie deden)
Je hebt iig fansquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:32 schreef supersof het volgende:
en topics over sof blijven openen, we maken er een mediarel van waardoor heel veel reclame heel veel geld oplevert blabla enzquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
reclame op je fobo zetten, verdien je er geld mee
wowow goed planquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
en topics over sof blijven openen, we maken er een mediarel van waardoor heel veel reclame heel veel geld oplevert blabla enz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okèquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:32 schreef supersof het volgende:
Ik ben nog steeds niet klaarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb het topic ook maar even doorgelezen![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
en topics over sof blijven openen, we maken er een mediarel van waardoor heel veel reclame heel veel geld oplevert blabla enz
Ben nog maar op bladzijde 5quote:
Oke, wiens kloon ben jij?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
Spouwer heb je nog steeds wat met spees?
Wat een vuile hont.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:40 schreef JRRY het volgende:
xd xd een klb topic over jng join
KLB / JNG
Denk niet dat er veel interessants tussen staatquote:
Go lie in a gutter and rot away pleasequote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:42 schreef nodig het volgende:
Laat maar #2 hier:
KLB / Kan geen FOK!ster hosselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |