SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2013 19:17:07 ]
-> BNWquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:15 schreef Juicyhil het volgende:
hallo ik heb schaamhaar, wat moet ik doen?
jij ziet het toch niet dus laat maar mooi groeienquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:15 schreef Juicyhil het volgende:
hallo ik heb schaamhaar, wat moet ik doen?
heb jij alleen niet zoveel aan ehquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:37 schreef nodig het volgende:
Haten op de toekomst![]()
Dude...
Daar posten chicks je wil het niet weten
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:37 schreef nodig het volgende:
Haten op de toekomst![]()
Dude...
Daar posten chicks je wil het niet weten
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:40 schreef nodig het volgende:
Om vervolgens keihard te gaan klagen op het hele JNG subforum en uitleggen hoe zielig en onnodig wij wel niet zijn
Dat was een uitzonderingquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:40 schreef Piye het volgende:
In andere delen wil niemand lezen over een jongen uit groep 8 die verliefd is en uiteindelijk met succes verkering vraagt. In JNG is het lievvvonterechte klacht dus.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Op FOK! is er plaats voor IEDEREEN.
Anders gedraag jij je naar je leeftijd en doe wat een 'volwassene' hoort te doen, wat niet FOK!ken is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ga jij nu ook weer terug? Kinderspeeluurtje is weer voorbij.
Heb ik iemand zielig en onnozel genoemd?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:40 schreef nodig het volgende:
Om vervolgens keihard te gaan klagen op het hele JNG subforum en uitleggen hoe zielig en onnodig wij wel niet zijn
Op een forum posten is niet volwassenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Anders gedraag jij je naar je leeftijd en doe wat een 'volwassene' hoort te doen, wat niet FOK!ken is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |