SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2013 19:17:07 ]
-> BNWquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:15 schreef Juicyhil het volgende:
hallo ik heb schaamhaar, wat moet ik doen?
jij ziet het toch niet dus laat maar mooi groeienquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:15 schreef Juicyhil het volgende:
hallo ik heb schaamhaar, wat moet ik doen?
heb jij alleen niet zoveel aan ehquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:37 schreef nodig het volgende:
Haten op de toekomst![]()
Dude...
Daar posten chicks je wil het niet weten
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:37 schreef nodig het volgende:
Haten op de toekomst![]()
Dude...
Daar posten chicks je wil het niet weten
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:40 schreef nodig het volgende:
Om vervolgens keihard te gaan klagen op het hele JNG subforum en uitleggen hoe zielig en onnodig wij wel niet zijn
Dat was een uitzonderingquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:40 schreef Piye het volgende:
In andere delen wil niemand lezen over een jongen uit groep 8 die verliefd is en uiteindelijk met succes verkering vraagt. In JNG is het lievvvonterechte klacht dus.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Op FOK! is er plaats voor IEDEREEN.
Anders gedraag jij je naar je leeftijd en doe wat een 'volwassene' hoort te doen, wat niet FOK!ken is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ga jij nu ook weer terug? Kinderspeeluurtje is weer voorbij.
Heb ik iemand zielig en onnozel genoemd?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:40 schreef nodig het volgende:
Om vervolgens keihard te gaan klagen op het hele JNG subforum en uitleggen hoe zielig en onnodig wij wel niet zijn
Op een forum posten is niet volwassenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Anders gedraag jij je naar je leeftijd en doe wat een 'volwassene' hoort te doen, wat niet FOK!ken is.
Waarom? Jongeren verdienen toch ook een plaats op FOK!? Bovendien zit je als 12 jarige niet te wachten op mannen van 40 die even de hosseltactieken gaan uitleggen dat wil je gewoon van leeftijdsgenoten.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:42 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Heb ik iemand zielig en onnozel genoemd?
Ik zei dat het subfora overbodig was en dat de slowchat verplaatst kon worden.
Als je jezelf als zielig neerzet... Ja dat is jouw probleem.
OPzich niet heel vreemd of raar, wel als je gaat zitten chagrijnen op jongeren. Wat ik opzich wel sneu vind eignlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:43 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Op een algemeen forum posten is niet volwassen?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:14 schreef RetRy32 het volgende:
'ello.
Ik vind JNG dus totaal overbodig en kut.
Alle topics kunnen gewoon in andere subfora (of moesten nooit geopend worden), en die slowchat mag lekker in GC geplaatst worden ofzo
Kunnen ze niet beter gewoon een W'app groepsgesprek aanmaken ofzo... Of Skype
Pics:TS voelt zich niet welkom in JONGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke reactiequote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:42 schreef JRRY het volgende:
Anders gedraag jij je naar je leeftijd en doe wat een 'volwassene' hoort te doen, wat niet FOK!ken is.
Ik hoop alleen nuquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:45 schreef Angel-Joy het volgende:
TS, ben je altijd zo kansloos of is het alleen nu?
Jep, dat kloptquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
De middelbare scholieren hebben zeker weer vakantie?
Noord wel jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wel vaker. Hij vond Alkmaar een 'pauperstad'quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:45 schreef Angel-Joy het volgende:
TS, ben je altijd zo kansloos of is het alleen nu?
Ja, jullie worden er een beetje druk en baldadig van.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
En de rest is dan ook nog eens al vrij op dit tijdstip.
wtf, Alkmaar is cool, het is echt veel minder pauper dan Lelystad of Heerhugowaard of Hoofddorp of Haarlem.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Wel vaker. Hij vond Alkmaar een 'pauperstad'
Wanneer heb ik dat nou weer gezegdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Wel vaker. Hij vond Alkmaar een 'pauperstad'
Neequote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Oh kom jij niet uit Hoorn?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:49 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wanneer heb ik dat nou weer gezegd
ja maar hij vindt zichzelf te goed voor JNGquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:50 schreef Angel-Joy het volgende:
HAHA, LOL
TS is zelf 15 ofzo, je hoort thuis in JNG jongen.
Amen.
Volgens mij heb jij moeite met te begrijpen wat ik hier heb staan uitleggenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:50 schreef Angel-Joy het volgende:
HAHA, LOL
Amen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:50 schreef Angel-Joy het volgende:
HAHA, LOL
Amen.
Och armequote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja maar hij vindt zichzelf te goed voor JNG
Moeite met de OP te lezen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja maar hij vindt zichzelf te goed voor JNG
* fixedquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
In de andere SC's gebeurt veel noemenswaardigsEn danny vind het wel fijn, dat verkeer dat wij genereren
Ik heb altijd last en moeite met het begrijpen en lezen van BULLSHIT.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:51 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij moeite met te begrijpen wat ik hier heb staan uitleggen?
goed lezen xdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
huh wat is het verschil
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
huh wat is het verschil
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ligt het aan mij of zie ik niet wat je gefixed hebt?
wat moet ik doen dan lieve AJ.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:54 schreef Angel-Joy het volgende:
Oh god, jongens, jullie helpen niet echt mee
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik sla mijn plaatjes altijd op als .JNG dat doet elke priester.
tantoe a mati kut boeren k heb nu gwn fulltime school a matiquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Noord wel ja
Ik iig wel.
En de rest is dan ook nog eens al vrij op dit tijdstip.
dikke lol met ons
Daar was ik al achter.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:55 schreef -supergirl- het volgende:
Hij geeft gebeurd in gebeurt veranderd blinde snollen
Maar jouw argumenten zijn wel zwakquote:
/threadquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:16 schreef Rectum het volgende:
[..]
jij ziet het toch niet dus laat maar mooi groeien
Mijn telefoon is niet zo snel aarshoofdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Daar was ik al achter.
Lezen blinde snol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |