SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2013 19:17:07 ]
-> BNWquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:15 schreef Juicyhil het volgende:
hallo ik heb schaamhaar, wat moet ik doen?
jij ziet het toch niet dus laat maar mooi groeienquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:15 schreef Juicyhil het volgende:
hallo ik heb schaamhaar, wat moet ik doen?
heb jij alleen niet zoveel aan ehquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:37 schreef nodig het volgende:
Haten op de toekomst![]()
Dude...
Daar posten chicks je wil het niet weten
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:37 schreef nodig het volgende:
Haten op de toekomst![]()
Dude...
Daar posten chicks je wil het niet weten
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:40 schreef nodig het volgende:
Om vervolgens keihard te gaan klagen op het hele JNG subforum en uitleggen hoe zielig en onnodig wij wel niet zijn
Dat was een uitzonderingquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:40 schreef Piye het volgende:
In andere delen wil niemand lezen over een jongen uit groep 8 die verliefd is en uiteindelijk met succes verkering vraagt. In JNG is het lievvvonterechte klacht dus.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Op FOK! is er plaats voor IEDEREEN.
Anders gedraag jij je naar je leeftijd en doe wat een 'volwassene' hoort te doen, wat niet FOK!ken is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ga jij nu ook weer terug? Kinderspeeluurtje is weer voorbij.
Heb ik iemand zielig en onnozel genoemd?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:40 schreef nodig het volgende:
Om vervolgens keihard te gaan klagen op het hele JNG subforum en uitleggen hoe zielig en onnodig wij wel niet zijn
Op een forum posten is niet volwassenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Anders gedraag jij je naar je leeftijd en doe wat een 'volwassene' hoort te doen, wat niet FOK!ken is.
Waarom? Jongeren verdienen toch ook een plaats op FOK!? Bovendien zit je als 12 jarige niet te wachten op mannen van 40 die even de hosseltactieken gaan uitleggen dat wil je gewoon van leeftijdsgenoten.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:42 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Heb ik iemand zielig en onnozel genoemd?
Ik zei dat het subfora overbodig was en dat de slowchat verplaatst kon worden.
Als je jezelf als zielig neerzet... Ja dat is jouw probleem.
OPzich niet heel vreemd of raar, wel als je gaat zitten chagrijnen op jongeren. Wat ik opzich wel sneu vind eignlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:43 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Op een algemeen forum posten is niet volwassen?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:14 schreef RetRy32 het volgende:
'ello.
Ik vind JNG dus totaal overbodig en kut.
Alle topics kunnen gewoon in andere subfora (of moesten nooit geopend worden), en die slowchat mag lekker in GC geplaatst worden ofzo
Kunnen ze niet beter gewoon een W'app groepsgesprek aanmaken ofzo... Of Skype
Pics:TS voelt zich niet welkom in JONGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke reactiequote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:42 schreef JRRY het volgende:
Anders gedraag jij je naar je leeftijd en doe wat een 'volwassene' hoort te doen, wat niet FOK!ken is.
Ik hoop alleen nuquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:45 schreef Angel-Joy het volgende:
TS, ben je altijd zo kansloos of is het alleen nu?
Jep, dat kloptquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
De middelbare scholieren hebben zeker weer vakantie?
Noord wel jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wel vaker. Hij vond Alkmaar een 'pauperstad'quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:45 schreef Angel-Joy het volgende:
TS, ben je altijd zo kansloos of is het alleen nu?
Ja, jullie worden er een beetje druk en baldadig van.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
En de rest is dan ook nog eens al vrij op dit tijdstip.
wtf, Alkmaar is cool, het is echt veel minder pauper dan Lelystad of Heerhugowaard of Hoofddorp of Haarlem.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Wel vaker. Hij vond Alkmaar een 'pauperstad'
Wanneer heb ik dat nou weer gezegdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Wel vaker. Hij vond Alkmaar een 'pauperstad'
Neequote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Oh kom jij niet uit Hoorn?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:49 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wanneer heb ik dat nou weer gezegd
ja maar hij vindt zichzelf te goed voor JNGquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:50 schreef Angel-Joy het volgende:
HAHA, LOL
TS is zelf 15 ofzo, je hoort thuis in JNG jongen.
Amen.
Volgens mij heb jij moeite met te begrijpen wat ik hier heb staan uitleggenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:50 schreef Angel-Joy het volgende:
HAHA, LOL
Amen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:50 schreef Angel-Joy het volgende:
HAHA, LOL
Amen.
Och armequote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja maar hij vindt zichzelf te goed voor JNG
Moeite met de OP te lezen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja maar hij vindt zichzelf te goed voor JNG
* fixedquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
In de andere SC's gebeurt veel noemenswaardigsEn danny vind het wel fijn, dat verkeer dat wij genereren
Ik heb altijd last en moeite met het begrijpen en lezen van BULLSHIT.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:51 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij moeite met te begrijpen wat ik hier heb staan uitleggen?
goed lezen xdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
huh wat is het verschil
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
huh wat is het verschil
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ligt het aan mij of zie ik niet wat je gefixed hebt?
wat moet ik doen dan lieve AJ.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:54 schreef Angel-Joy het volgende:
Oh god, jongens, jullie helpen niet echt mee
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik sla mijn plaatjes altijd op als .JNG dat doet elke priester.
tantoe a mati kut boeren k heb nu gwn fulltime school a matiquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Noord wel ja
Ik iig wel.
En de rest is dan ook nog eens al vrij op dit tijdstip.
dikke lol met ons
Daar was ik al achter.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:55 schreef -supergirl- het volgende:
Hij geeft gebeurd in gebeurt veranderd blinde snollen
Maar jouw argumenten zijn wel zwakquote:
/threadquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:16 schreef Rectum het volgende:
[..]
jij ziet het toch niet dus laat maar mooi groeien
Mijn telefoon is niet zo snel aarshoofdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Daar was ik al achter.
Lezen blinde snol
Ga jij nou maar naar een plastische chirurgie om jouw neus te fixenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mijn telefoon is niet zo snel aarshoofd
''Alle topics kunnen gewoon in andere subfora"quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar jouw argumenten zijn wel zwak
Veder is het dom dat je de ui's wegpaint, maar de usernames laat staan, heeft weinig nut vind je ook niet?
Koop een fatsoenlijke telefoon of ververs de pagina voor je met voorbarige conclusies komt plebquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mijn telefoon is niet zo snel aarshoofd
wij jou ook mooi zijn we het daar over eens opgelost slotje dag TSquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:14 schreef RetRy32 het volgende:
Ik vind JNG dus totaal overbodig en kut.
Een plastisch chirurg bedoel je vast, chinahlala?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga jij nou maar naar een plastische chirurgie om jouw neus te fixen
Bitch wat doe je fly tegen Aj dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Een plastisch chirurg bedoel je vast, chinahlala?
Zo interessant vind ik dit nou ook weer niet, dat ik moeite ga doen om dat gepost van jullie bij te houdenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Koop een fatsoenlijke telefoon of ververs de pagina voor je met voorbarige conclusies komt pleb
Nee, want als een kind van 12 een R&P topic opent, dan wordt diegene niet serieus genomen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:00 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
''Alle topics kunnen gewoon in andere subfora"
Sterk genoeg.
Wat zijn jouw argumenten waarom het moet blijven bestaan?
In dat geval mag hij open blijvenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:02 schreef RetRy32 het volgende:
Tering zeg slotje AUB.
M'n eigen topic even reporten
>>>>>fly<<<<<<quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Bitch wat doe je fly tegen Aj dan?
Waarom post je hier dan als je het toch niet interessant vindtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zo interessant vind ik dit nou ook weer niet, dat ik moeite ga doen om dat gepost van jullie bij te houden
Mijn tel is meer dan fatsoenlijk
Ja, nou, succes heaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Een plastisch chirurg bedoel je vast, chinahlala?
Je weetquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
>>>>>fly<<<<<<![]()
Fuck dat is waar, ik praat hier tegen de brugpiepers uit JNG
hoe oud ben jij schatquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
>>>>>fly<<<<<<![]()
Fuck dat is waar, ik praat hier tegen de brugpiepers uit JNG
Wat is er allemaal aan de hand?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:02 schreef RetRy32 het volgende:
Tering zeg slotje AUB.
M'n eigen topic even reporten
Ik ben aardig genoeg om jullie even aan te wijzen waar de fix zat in die postquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Waarom post je hier dan als je het toch niet interessant vindt
hond *quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben aardig genoeg om jullie even aan te wijzen waar de fix zat in die post
Np, graag gedaan, groeten aan je hont
Schat? Bewaar die onzin maar voor je mamaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
hoe oud ben jij schat
eerlijk gezegd schat ik jou altijd in op pak 'um beat 13
"Jouw argument is: de rest kan wel in GC ofzo."quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, want als een kind van 12 een R&P topic opent, dan wordt diegene niet serieus genomen.
Jouw argument is: de rest kan wel in GC ofzo.
Ja, dan kunnen alle topics wel in GC geopend worden.
En waar heb je precies last van? Niemand dwingt je om de topics te lezen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Schat? Bewaar die onzin maar voor je mama
Nou TS kan het niet hebben dat hij niet geaccepteerd word in JNG en dan is het een kutforum dus daarom een KLB topic aanmakenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat is er allemaal aan de hand?
Ga niet te verquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:05 schreef Piye het volgende:
.Sowieso FOK!kan net zo goed bij geenstijl.
Heel JNG komt hier vechten voor hun bestaan ofzo lolquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat is er allemaal aan de hand?
Inderdaad jij bent een bitchquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Schat? Bewaar die onzin maar voor je mama
Je hoeft je niet overal mee te bemoeien, helemaal niet als je het toch niet interessant vindtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben aardig genoeg om jullie even aan te wijzen waar de fix zat in die post
Np, graag gedaan, groeten aan je hont
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:06 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Heel JNG komt hier vechten voor hun bestaan ofzo lol
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Inderdaad jij bent een bitch
ja wij willen niet in 1 subforum met mensen als jijquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:06 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nou ja, uh, dat had ik je ook bij voorbaat kunnen vertellen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:06 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Daar kan ik mee levenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Inderdaad jij bent een bitch
Oh okay, laat maar lopen dan...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, uh, dat had ik je ook bij voorbaat kunnen vertellen.
Daarbij kan ik ook moeilijk zeggen 'iedereen die in JNG post mag hier geen mening ventileren'.
Dat mag je vinden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:06 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
"Jouw argument is: de rest kan wel in GC ofzo."
Onjuist maar ok.
En als ik naar JNG ga zie ik gewoon topics die daar niet thuishoren, en als je de topics bekijkt die daar thuishoren is het puur onzin, behalve het topic van die 12 jarige jongen.
Ik voelde me geroepen om dat te posten, leef ermee.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je hoeft je niet overal mee te bemoeien, helemaal niet als je het toch niet interessant vindt
En jij kan je account ook wel samenvoegen met dat van TS. Scheelt weer bandbreedte.quote:
Gek hequote:
wel grappig dat omdat je topic niet helemaal verloopt zoals je in gedachten had je nu om een slotje gaat lopen jankenquote:
...still no answer.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
hoe oud ben jij stomme schlet?
eerlijk gezegd schat ik jou altijd in op pak 'um beat 13
hahahahahahaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ze is fan van mij hoor![]()
en ze is 15 volgens mij
Wie zegt dat ik volwassen ben?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat mag je vinden.
Betekent nog niet dat de andere het ook vinden.
En nogmaals: waar heb jij precies last van? Als jij 'oh zo volwassen bent' met jouw 15 jaar, dan ga je toch lekker ergens anders lurken en posten.
Is goed baas.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:08 schreef Piye het volgende:
[..]
En jij kan je account ook wel samenvoegen met dat van TS. Scheelt weer bandbreedte.
Dat basseer jij op lucht.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
wel grappig dat omdat je topic niet helemaal verloopt zoals je in gedachten had je nu om een slotje gaat lopen janken
Waarom voel je je dan wel genoodzaakt om een topic te openen waarvan je op het moment van openen al had kunnen verwachten dat het een backfire topic zou worden, zo slim ben je niet hequote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik volwassen ben?
Wanneer heb ik dat gezegd? Een assumptie of een onjuiste conclusie, hoe dan ook irritant als mensen dit doen.
En ja ik ben niet gedwongen om in JNG te kijken, daar vertel je mij echt iets nieuws
15? Interessant. Vanwaar die gokquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ze is fan van mij hoor![]()
en ze is 15 volgens mij
16?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
15? Interessant. Vanwaar die gok
Basseer?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:11 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dat basseer jij op lucht.
Hier
Gratis lucht:
[[[ ]]]
Eerlijk gezegd had ik verwacht dat JNG mensen zouden komen, alleen dat ze het persoonlijk gingen uitvechten nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Waarom voel je je dan wel genoodzaakt om een topic te openen waarvan je op het moment van openen al had kunnen verwachten dat het een backfire topic zou worden, zo slim ben je niet he
nouja ik had 13 gegokt. niet lager omdat ik niet denk dat meisjes van jongere leeftijd al de weg naar fok wetenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
15? Interessant. Vanwaar die gok
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:11 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dat basseer jij op lucht.
Hier
Gratis lucht:
[[[ ]]]
Ik googlede Angel-Joy en vond dit:quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:10 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Nee niet doen, jij bent bekend van TV net als ik.
We verdienen een eigen account!
Dat heb je idd nergens gezegd, maar zo post je wel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik volwassen ben?
Wanneer heb ik dat gezegd? Een assumptie of een onjuiste conclusie, hoe dan ook irritant als mensen dit doen.
En ja ik ben niet gedwongen om in JNG te kijken, daar vertel je mij echt iets nieuws
Volgende keer 2 keer nadenken dus, en nu aan je huiswerk hup hupquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:12 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd had ik verwacht dat JNG mensen zouden komen, alleen dat ze het persoonlijk gingen uitvechten niet
OEH, spelingsfoutquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Basseer?
Zou jij niet eens aan je huiswerk gaan alvorens domme topics te maken![]()
Prioriteiten stellen knulletje
Dat kanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
nouja ik had 13 gegokt. niet lager omdat ik niet denk dat meisjes van jongere leeftijd al de weg naar fok weten
Behoorlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:13 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
OEH, spelingsfout
Wow, ik ben dom zeg!
Tevens kan je JNG gewoon weghalen uit je index, hoef je er niet te kijken ook en kan je lekker verder met FOK!enquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:12 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd had ik verwacht dat JNG mensen zouden komen, alleen dat ze het persoonlijk gingen uitvechten niet
Spelingsfoutquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:13 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
OEH, spelingsfout
Wow, ik ben dom zeg!
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik snap wel dat ze je in jng een mongooltje vinden
Maar dat is te moeilijk voor ts.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Tevens kan je JNG gewoon weghalen uit je index, hoef je er niet te kijken ook en kan je lekker verder met FOK!en
Moet hij bij nadenken inderdaadquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar dat is te moeilijk voor ts.
JNG is ook interessant om te lezen allesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar dat is te moeilijk voor ts.
Mooi lichaam,quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik googlede Angel-Joy en vond dit:
[ afbeelding ]
Komt die op tv?
Dat kan TS toch helemaal nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
Had hij dat maar gedaan toen hij dit topic opende
Oh crapquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Wel zielig dat niemand ts accepteert, hier ook al backfire
Ik kom wel voor je op ts
Het is spelfout.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Spelingsfout
Het is nog altijd spellingfout
en dit
[..]
Onze Angel-Joy is mooier.quote:
Ts weet niet wat dat is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Moet hij bij nadenken inderdaad
Niet zo neerbuigend doen, dat vind TS niet leukquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat kan TS toch helemaal niet
Ik geloof jequote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Het is spelfout.
[..]
Onze Angel-Joy is mooier.
oei oeiquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:16 schreef RetRy32 het volgende:
Okay ik ben weg hier, ik ben eigenlijk verwikkeld geraakt in een discussie met mensen uit de JNG slowchat, aii...
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:16 schreef RetRy32 het volgende:
Okay ik ben weg hier, ik ben eigenlijk verwikkeld geraakt in een discussie met mensen uit de JNG slowchat, aii...
Ik vind dit topique ook niet leuk en toch heeft TS het geopendquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Niet zo neerbuigend doen, dat vind TS niet leuk
Awhh, poor youquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:16 schreef RetRy32 het volgende:
Dus in plaats van de discussie aangaan vlucht je?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:16 schreef RetRy32 het volgende:
Jankerdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik vind dit topique ook niet leuk en toch heeft TS het geopend
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik vind dit topique ook niet leuk en toch heeft TS het geopend
Oké, kusquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je bent zelf een jankerd
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Komt jouw naam hiervandaan?
[ afbeelding ]
Zeker weten?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Hou ook van jou promi
Ik lijk er geen eens opquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Zeker weten?
[ afbeelding ]
Dit is d'r ook.
Nee echt. Jij heet Angel-Joy en zij Angel Joy. Dat is toch toevallig?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |