SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie zijn gewaarschuwd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]
Jullie zijn gewaarschuwd!ja maar ik heb geen naaktfoto's op mn macje staan dus ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
Jullie zijn gewaarschuwd!Ik heb naaktfoto's van mijn kinderen op mijn computer staan ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat.
ok.
have funquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:02 schreef Taexon het volgende:
Bijna een naam topic
Ben er weer en ben ook weer wegffkes wat ophalen
Ja hier en verder nog NB en US SCquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zit je tegenwoordig hier? Ook hoi trouwens
iel, dat is echt vies?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb btw ook naaktfoto's op mijn pc staan
Ik heb nu wifi in mijn shuilkelder, zit ook klaarquote:
AJ en ik hebben zeer waarschijnlijk een rel veroorzaakt, maar for the better. AJ zal of zal niet verder info verstrekkenquote:
welke rel hoe wat wanneerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb nu wifi in mijn shuilkelder, zit ook klaar
[..]
AJ en ik hebben zeer waarschijnlijk een rel veroorzaakt, maar for the better. AJ zal of zal niet verder info verstrekken
Jawel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
No fucking way dat jij 20 bent.
Hahaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb nu wifi in mijn shuilkelder, zit ook klaar
[..]
AJ en ik hebben zeer waarschijnlijk een rel veroorzaakt, maar for the better. AJ zal of zal niet verder info verstrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |