En waarom doet de duivel dat dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee de duivel doet ook veel, mensen laten zich overnemen door de duivel.
De duivel doet wat hij wilt, en God laat ons vrij in onze keuzes of we hem of de duivel volgen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
En waarom doet de duivel dat dan?
en waarom is die duivel dan almachtig?
heeft de duivel ruzie met god dan?
666quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:17 schreef Argo het volgende:
[..]
De duivel doet wat hij wilt, en God laat ons vrij in onze keuzes of we hem of de duivel volgen.
Wat is dat dan voor onsamenhangend verhaalquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:17 schreef Argo het volgende:
[..]
De duivel doet wat hij wilt, en God laat ons vrij in onze keuzes of we hem of de duivel volgen.
wat we hier mee maken is niks vergeleken met de hemel dat is het paradijs waar al die kinderen heengaan.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor onsamenhangend verhaal![]()
Dus de almachtige god hij die de mens heeft geschapen vind de armoede en kindersterfte maar best
en heeft een tegenhanger die slecht is en maar gewoon laat leven
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:20 schreef Argo het volgende:
[..]
wat we hier mee maken is niks vergeleken met de hemel dat is het paradijs waar al die kinderen heengaan.
Deze is beter.quote:
Dat komt doordat een van ons users daar ineens wasquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zie dat jullie je naar klb hadden verplaatst. in een bepaald topic.
die topicquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mag niet, dan krijg ik een ban
Wat is er sof?
Nee hulp in het leven.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hulp bij zelfdoding
Dacht dat je gelovig was
ik heb ff rustig een uurtje gegeten en een sociaal gedaan met mn ouders blabla. kom ik terug. Een heel topic van nodig en spam in mn foboquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mag niet, dan krijg ik een ban
Wat is er sof?
Dat van mij is geen spam.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb ff rustig een uurtje gegeten en een sociaal gedaan met mn ouders blabla. kom ik terug. Een heel topic van nodig en spam in mn fobo
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb ff rustig een uurtje gegeten en een sociaal gedaan met mn ouders blabla. kom ik terug. Een heel topic van nodig en spam in mn fobo
Niet haten, ik heb harten moeten breken vandaagquote:
Hahaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Netjes, welkom zestienjarige.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:24 schreef msacras het volgende:
Tevens, Argo, ben ik 16,11,11 represent
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:27 schreef msacras het volgende:
Overigens kan ik beter jou hier welkom heten dan jij mij
Komt je OCD weer aan zn trekkenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:26 schreef msacras het volgende:
[..]
jazeker
over 17 dagen ben ik 17
wat een mooie matchende getallen
Is 17 worden zo speciaal dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:27 schreef Argo het volgende:
[..]![]()
Welkom.
En 17 spannend! Ga je het groot vieren?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:27 schreef Argo het volgende:
[..]![]()
Welkom.
En 17 spannend! Ga je het groot vieren?
Helemaal weer aan de behoeften voldaan jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Komt je OCD weer aan zn trekken
DUHquote:
Ben ik ook geweest met school, is echt leukquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Jazeker. Nouja valt wel mee, op m'n verjaardag zelf kom ik terug uit Berlijn (schooltripje, ik wordt jarig in Berlijn en daarna gaan we naar huis) en de dag erna moet ik 8 uur beginnen met werken
En ik vier nooit m'n verjaardag echt want dat kost teveel moeite maar dit jaar ga ik het met 2 andere vriendinnen vieren want ja, dat moet ook een keer gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |