SPOILER: POLLS - WAAR HOUDEN WE DE MEET?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Originele OP:De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Moira.
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2013 19:35:37 ]![]()
ROFLquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik associeer UI's altijd met het uiterlijk van een user
Dan zou ik een misvormde dubstep-lipsyncer zijn
Edit.
K* weer SePo![]()
![]()
Terechte associatie. Ik lijk ook erg op m'n UI.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan zou ik een misvormde dubstep-lipsyncer zijnIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Mono doe ff dat grote stoner-smiley-plaatje en de quote van murp uit het 1e topic weer terug in de OP
Fuck the EBU.![]()
Dan hoop ik niet dat je door mijn UI een heel vertekend beeld van mij hebtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan zou ik een misvormde dubstep-lipsyncer zijn
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Trouwens, wie heeft er zin in trol lol ?
Er is een soort gelijke site van Xseno.... en
daar mag je geen 'reclame' maken voor andere sites of dingen.
Dus als je zegt dat van van Heineken houdt, krijg je een ban
Inclusief een IP bannetje die wel heel makkelijk te omzeilen is![]()
![]()
Mijn brein weet toch niet hoe 'ie jou anders voor zich moet stellen?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat je door mijn UI een heel vertekend beeld van mij hebtmeer info plzquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Trouwens, wie heeft er zin in trol lol ?
Er is een soort gelijke site van Xseno.... en
daar mag je geen 'reclame' maken voor andere sites of dingen.
Dus als je zegt dat van van Heineken houdt, krijg je een ban
Inclusief een IP bannetje die wel heel makkelijk te omzeilen is
Fuck the EBU.![]()
ff lkkr manquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:57 schreef Trollscience het volgende:
ff lkkr gta iv en saints row en ac 2 en black ops gekocht ff lkkrFuck the EBU.![]()
Even zoeken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:55 schreef Moira. het volgende:
Mono doe ff dat grote stoner-smiley-plaatje en de quote van murp uit het 1e topic weer terug in de OP![]()
"MOIRA JE BENT LEKKER!"quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ook wel tof dat op een gegeven moment gewoon 12 mensen de cam aan hadden, dan heb je er ook sneller skit aan om 'm zelf aan te doen
Vind echt wel geniaal om dan ineens een gezicht achter de FOK!kerts te zien![]()
goudmijntje jongen allesquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik hoor jongeren steeds vaker over dit 'stoned zijn'.
Valt daar centjes mee te verdienen?goeie zaakquote:
Fuck the EBU.![]()
Volgens mij zat ik gister echt de hele tijd met een stonede kutgrijns achter die laptop![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
Ben al een paar uur stoned ofzoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
goudmijntje jongen alles
[..]
goeie zaakNieuwe shit, chocolope. Komt hard aan
![]()
![]()
Zo nog even de youtube clip veranderen. Vind wel dat elk nieuw topic een waardige plaat moet hebben in de OP.![]()
Haha nicequote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben al een paar uur stoned ofzoNieuwe shit, chocolope. Komt hard aan
Ik heb nog steeds altijd de goedkoopste die er hier in de shop te krijgen is (K2 ofzo), pauper 4 life jwz
Fuck the EBU.![]()
Devildudes en Angelbabes punt nlquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn brein weet toch niet hoe 'ie jou anders voor zich moet stellen?
[..]
meer info plz![]()
Te grappig dit !
![]()
Jeez, dat is fucking neppe shitquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha niceIk heb nog steeds altijd de goedkoopste die er hier in de shop te krijgen is (K2 ofzo), pauper 4 life jwz
![]()
![]()
Ik wou dat ik jullie gisteren had gezien.
Daarom moet je dus nooit je zolderkamer verlaten.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Ahh die namen alleen al doen me denken aan de Sugababes en Superdudes waar vroeger al alle kansarme scooterjeugd kudo's uitdeelden aan elkaar enzoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Devildudes en Angelbabes punt nl![]()
Te grappig dit !
Fuck the EBU.![]()
Oh je kent het?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jeez, dat is fucking neppe shit
Ik ben echt geen kenner als het om wiet gaat ofzo. Ik koop gewoon de goedkoopste shit en word er stoned van, dan is 't prima
Fuck the EBU.![]()
hihi ja plus het is gevaarlijk buiten enzoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:03 schreef Piye het volgende:
Ik wou dat ik jullie gisteren had gezien.
Daarom moet je dus nooit je zolderkamer verlaten.Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha niceIk heb nog steeds altijd de goedkoopste die er hier in de shop te krijgen is (K2 ofzo), pauper 4 life jwz
die ken ik !
Chocolope hadden ze ook in Zwolle
Shop met de naam ' Binnenhof '![]()
![]()
Ja net zoals Thai wiet enzoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh je kent het?
Ik ben echt geen kenner als het om wiet gaat ofzo. Ik koop gewoon de goedkoopste shit en word er stoned van, dan is 't primaKan je beter white widow nemen, is maar 2 euro duurder
![]()
![]()
Maar dan voor gothics.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ahh die namen alleen al doen me denken aan de Sugababes en Superdudes waar vroeger al alle kansarme scooterjeugd kudo's uitdeelden aan elkaar enzoK2 en WW zijn toch gewoon dezelfde prijsklasse?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja net zoals Thai wiet enzoKan je beter white widow nemen, is maar 2 euro duurder
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Ja klopt, maar deze is zo dieptriestquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ahh die namen alleen al doen me denken aan de Sugababes en Superdudes waar vroeger al alle kansarme scooterjeugd kudo's uitdeelden aan elkaar enzo
Je mag bijv. ook geen FOK! benoemen ( wat al bestraft moet worden )
Je mag niet zeggen Mentos, Campina o.i.d.
Echt te bizar.![]()
![]()
ja bij ons maar 1, K2 is 7 pg en WW 8.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja net zoals Thai wiet enzoKan je beter white widow nemen, is maar 2 euro duurder
Dat nam ik eerst ook altijd omdat dat naast sneeuwwitje de enige was die ik kendemaar merkte toch nooit echt verschil, stoned is voor mij stoned. Hoewel ik, nu ik meer blow, waarschijnlijk wel verschil zal merken als ik iets anders probeer.
Bij Henk afgelopen week gruis gerookt van alles door elkaar, daar werd ik wel echt weer tantoe skaffa van
Fuck the EBU.![]()
Binnenhof is een chille tentquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]die ken ik !
Chocolope hadden ze ook in Zwolle
Shop met de naam ' Binnenhof 'Kan daar boven wel redelijk zitten, alleen ik ben 2 meter en stoot mijn kop overal. Vooral als je na het smoken en knettershigh weer weg gaat
![]()
![]()
wat is dat voor bullshit danquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar deze is zo dieptriest
Je mag bijv. ook geen FOK! benoemen ( wat al bestraft moet worden )
Je mag niet zeggen Mentos, Campina o.i.d.
Echt te bizar.
Jammer dat de tijden voorbij zijn dat je hier een topic over kon maken in ONZ en het dan gewoon een prachtig mooie troll-reeks werd
Fuck the EBU.![]()
watskeburrrrtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik leef weer, hoewel ik wel enorme hartkloppingen hebFuck the EBU.![]()
Bad trip gehad?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik leef weer, hoewel ik wel enorme hartkloppingen heb![]()
Hehe ja gemixt klapt echt hard inquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja bij ons maar 1, K2 is 7 pg en WW 8.
Dat nam ik eerst ook altijd omdat dat naast sneeuwwitje de enige was die ik kendemaar merkte toch nooit echt verschil, stoned is voor mij stoned. Hoewel ik, nu ik meer blow, waarschijnlijk wel verschil zal merken als ik iets anders probeer.
Bij Henk afgelopen week gruis gerookt van alles door elkaar, daar werd ik wel echt weer tantoe skaffa vanWel lekker
![]()
New Balance is kwalitatief de beste, maar tantoe duur.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Binnenhof is een chille tentKan daar boven wel redelijk zitten, alleen ik ben 2 meter en stoot mijn kop overal. Vooral als je na het smoken en knettershigh weer weg gaat
Maar ik ken die eigenaresse, das dan wel weer heel erg chill.
B'hof wel eens gezeten. Ik vind de Shiva daar een goede kwaliteit.
Of althans toen ik nog ging.
Ik ging vaak op het Platformpje zitten voordat je helemaal
boven was.![]()
Dan heb je die uit nijmegen nog niet gehad. K2 is super goed daar. Maar eigenlijk alles wel...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
![]()
quote:Nee, te weinig geslapen waardoor ik mega beroerd was. Ben net sinds half 7 weer wakkerquote:Your beauty never ever scared me.![]()
Oh ok. Doe maar rustig aanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Nee, te weinig geslapen waardoor ik mega beroerd was. Ben net sinds half 7 weer wakker![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
wat is dat voor bullshit dan
Jammer dat de tijden voorbij zijn dat je hier een topic over kon maken in ONZ en het dan gewoon een prachtig mooie troll-reeks werdMaar in ieder geval, weet je nu waar je lekker kan trollen. xd
Sowieso mis ik d het site-kapen van vroeger
Een maand lang 't forum overnemen en terroriseren
Net zoals op xsenoxd
![]()
ga dat van m'n aankomende loon maar eens kopen denk ik, zit al die thc die overal is uitgezakt enzo ook in en is nog best goedkoopquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hehe ja gemixt klapt echt hard inWel lekker
Hoef ik ook niet zo veel van in één joint te doen dus doe je dan ook langer mee
Fuck the EBU.![]()
Zal ik vast eens proberen als ik daar vanaf september weer studeerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:11 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Dan heb je die uit nijmegen nog niet gehad. K2 is super goed daar. Maar eigenlijk alles wel...
maar heb ook niks tegen k2 hoor, vind 't prima te roken
Fuck the EBU.![]()
nnawwwquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Nee, te weinig geslapen waardoor ik mega beroerd was. Ben net sinds half 7 weer wakkermooie tijdenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Maar in ieder geval, weet je nu waar je lekker kan trollen. xd
Sowieso mis ik d het site-kapen van vroeger
Een maand lang 't forum overnemen en terroriseren
Net zoals op xsenoxd
![]()
Fuck the EBU.![]()
Ben je ooit bij de Dreadlock en jetset geweest?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zal ik vast eens proberen als ik daar vanaf september weer studeer
maar heb ook niks tegen k2 hoor, vind 't prima te roken![]()
Ja FOK! is wel een beetje gay geworden in dat opzicht.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
wat is dat voor bullshit dan
Jammer dat de tijden voorbij zijn dat je hier een topic over kon maken in ONZ en het dan gewoon een prachtig mooie troll-reeks werdIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Saaie mensen?quote:Mag dat niet meer?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja FOK! is wel een beetje gay geworden in dat opzicht.![]()
Pffooo wat konden mensen happen zeg en hysterie schoppenquote:
Godvertering*proest*
Je hoefde maar in je vingers te knippen, en je had die hele site
op hun achterste poten.![]()
Nee maar ik weet niet of ik me goed genoeg voel, Begin ook vet buikpijn te krijgen nuquote:Your beauty never ever scared me.![]()
Nee en tieten mogen ook al niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Saaie mensen?
[..]
Mag dat niet meer?
haha denk 't niet, ben daar maar 1x een coffeeshop binnen geweest (bij 't station zo via die fiets-weg langs 't politiebureau) maar weet de naam daar van niet meerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:14 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Ben je ooit bij de Dreadlock en jetset geweest?helaaschquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja FOK! is wel een beetje gay geworden in dat opzicht.was altijd super leuk (alleen soms ging 't ook wel echt te ver als mensen persoonlijk werden lastiggevallen enzo)
maar gelukkig kunnen dingen als Bert Opzetborstel enzo nog wel![]()
Fuck the EBU.![]()
Ik heb in het verleden nog wel eens getrollt in OUDWas ook altijd prachtig daar.
Nu ben ik gewoon een brave jongen.![]()
Haha ja weet ook nog dat we een tijdje hebben lopen trollen op bokt.nlquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Pffooo wat konden mensen happen zeg en hysterie schoppen
Godvertering*proest*
Je hoefde maar in je vingers te knippen, en je had die hele site
op hun achterste poten.
Fuck the EBU.![]()
Moet wel anders moet je weer terug op zwartquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:18 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb in het verleden nog wel eens getrollt in OUDWas ook altijd prachtig daar.
Nu ben ik gewoon een brave jongen.
Fuck the EBU.![]()
Ik ben sowieso wel braaf eigenlijk. Mijn totale aantal van 8 notes slaat echt nergens op![]()
En niet eens een positieve note ertussen![]()
Fuck the EBU.![]()
marktplaats trollen.. dat was ook geweldig.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Ik doe meequote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:19 schreef Monopoly het volgende:
Toch maar weer een klein trolletje opzetten. Even een puik forum zoeken.
Ik ben trouwens nieuw hier.![]()
Daar was ik niet bij, maar ik ben nu zelfstabndig troller op diverse sites.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ja weet ook nog dat we een tijdje hebben lopen trollen op bokt.nl
Telegraaf heb ik al een banFunkyhunks ook, Devildudes
![]()
fucking heerlijk dit !
Je bent nu MOD-jequote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:18 schreef Monopoly het volgende:
Nu ben ik gewoon een brave jongen..
Ik wil hier ook wel steun en toeverlaat zijn.
![]()
Devildudes !!!!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:19 schreef Monopoly het volgende:
Toch maar weer een klein trolletje opzetten. Even een puik forum zoeken.![]()
61 notes come at me, waarvan eentje van Monoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:20 schreef Moira. het volgende:
Ik ben sowieso wel braaf eigenlijk. Mijn totale aantal van 8 notes slaat echt nergens op![]()
En niet eens een positieve note ertussen![]()
![]()
![]()
Ja jongen maar als je 600 posts per dag hebt móét er ook wel veel kuts tussen zittenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
61 notes come at me, waarvan eentje van Mono
Fuck the EBU.![]()
Je kan altijd nog niet gaan als je je niet goed voelt...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar ik weet niet of ik me goed genoeg voel, Begin ook vet buikpijn te krijgen nu![]()
Nog steeds jammer he, dat je niet kan zien we je genote heeftquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
61 notes come at me, waarvan eentje van Mono
Op zondag 30 september 2012 02:37 schreef LompeHork het volgende:
ouyevoli vind ik wel kwaliteit.
Op woensdag 3 oktober 2012 23:15 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik wil kwaliteit, waar is Ouyevoli?![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja jongen maar als je 600 posts per dag hebt móét er ook wel veel kuts tussen zittenFair enough
![]()
Allemaal. Het stikt van de spelfoutenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:21 schreef Moira. het volgende:
Noem ff een leuk topic op dat angelbabes/devildudes forum dan
Noem de Crew daar zwakbegaafd![]()
, Heeeerlijk, gewoonweg heerlijk !
Ik kom er niet op helaas![]()
![]()
Jammer weerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Allemaal. Het stik van de spelfouten
Ik kom er niet op helaas![]()
ideaal daar. Er zitten daar 3 shops in een steegje waardoor je gewoon zonder problemen 15 gram kan halen. 2 straten verderop zit er nog een dus kun je nog eens 5 gram halen. die lucky luke heeft goeie hasjquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:18 schreef Moira. het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 19:14 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Ben je ooit bij de Dreadlock en jetset geweest?
haha denk 't niet, ben daar maar 1x een coffeeshop binnen geweest (bij 't station zo via die fiets-weg langs 't politiebureau) maar weet de naam daar van niet meer![]()
Stik is geen spelfout.quote:
Er mist alleen een t om er een ander kloppend woord van te maken.
Beetje jammer weer.![]()
Hebben jullie allemaal betaald om je notes in te zien?
Buikgriep ?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:23 schreef Amarantha het volgende:
Ah bah, weer over mijn nek gegaanLife sucks
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2013 19:25:08 ]![]()
Vanavond van de planeet.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Ja, dit was voor mij een open deurtje om in de stoners topic te komenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Stik is geen spelfout.
Er mist alleen een t om er een ander kloppend woord van te maken.
Beetje jammer weer.![]()
![]()
Ik weet niet eens hoeveel ik er hebquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:24 schreef Piye het volgende:
Hebben jullie allemaal betaald om je notes in te zien?![]()
![]()
Nee, ik ben gewoon fucked up van binnen af en toe. Heb wel besloten dat ik niet op verjaardag ga maar lekker vroeg weer mijn bedje in gaquote:Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:25 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ja, dit was voor mij een open deurtje om in de het stoners topic te komen![]()
Dat had veel makkelijker gekundquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:25 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ja, dit was voor mij een open deurtje om in de stoners topic te komen
Gewoon vragen wie nog een goed wietje weet voor deze mooie avond
Tips en trucs etc.![]()
![]()
Meeten op Jupiter?quote:Op zondag 30 september 2012 02:37 schreef LompeHork het volgende:
ouyevoli vind ik wel kwaliteit.
Op woensdag 3 oktober 2012 23:15 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik wil kwaliteit, waar is Ouyevoli?![]()
38 Posts per dag, 10 notes. Come at me sis.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja jongen maar als je 600 posts per dag hebt móét er ook wel veel kuts tussen zittenKan je bij abonnementen zien.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoeveel ik er hebIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
quote:dm ff wat linkjes hahaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Allemaal. Het stikt van de spelfouten
Ik kom er niet op helaasFuck the EBU.![]()
Ja en toen bleek dat ik nog geen notes heb.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:24 schreef Piye het volgende:
Hebben jullie allemaal betaald om je notes in te zien?![]()
Ik ben al voorzien van een lekkere PP van mijn vaste shopquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat had veel makkelijker gekund
Gewoon vragen wie nog een goed wietje weet voor deze mooie avond
Tips en trucs etc.![]()
![]()
quote:
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Ik zou willen dat ik kon vliegen
en of onder water ademen
dan zou ik op de bodem van de zee
Sea-weed gebruiken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja en toen bleek dat ik nog geen notes heb.
PP noem ik gekscherend een Pooier Plantjequote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:26 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik ben al voorzien van een lekkere PP van mijn vaste shop![]()
Maar ken 'm ook. Heerlijk wietje![]()
![]()
nice nice, zal wel een keertje met wat goeie studiegenoot-stoners kiekenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:23 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
ideaal daar. Er zitten daar 3 shops in een steegje waardoor je gewoon zonder problemen 15 gram kan halen. 2 straten verderop zit er nog een dus kun je nog eens 5 gram halen. die lucky luke heeft goeie hasjgoeie shitquote:ben je mede-stoner dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:25 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ja, dit was voor mij een open deurtje om in de stoners topic te komenik post hier tegenwoordig 100 per dag ofzoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:26 schreef Piye het volgende:
[..]
38 Posts per dag, 10 notes. Come at me sis.
[..]
Kan je bij abonnementen zien.en al 2 jaar geen nieuwe notes
ohquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Lieve schat, 3e of 4e keer dat ik vertel dat ik niet op de site kan komen door een ban(K) .
sorry
Fuck the EBU.![]()
Waarom reageert niemand op mijn Furby post?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:24 schreef Moira. het volgende:
ERMAHGERD NIEUWE FURBYS
ik en mijn ouders waren altijd te pauper voor een Furby
Fuck the EBU.![]()
Omdat furby's kut zijnquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom reageert niemand op mijn Furby post?![]()
Wij moeten de andere FOK!ers maar eens wat manieren gaan leren dus.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik post hier tegenwoordig 100 per dag ofzoen al 2 jaar geen nieuwe notes
Vooral Vaseline_ dat is echt een boefje.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom reageert niemand op mijn Furby post?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:43 schreef Monopoly het volgende:
Zoals ik gisteren al zei: Op de stonermeet ga ik er ook gewoon ééntje roken. Op het gemak, niet zo'n sterke want dan ben ik zo nokkie denk ik![]()
Gewoon chill met chille mensen.![]()
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Wij moeten de andere FOK!ers maar eens wat manieren gaan leren dus.
Vooral Vaseline_ dat is echt een boefje.Why always me?
![]()
Dan moet Mono je maar ff in de OP zettenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:29 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik blow al een te lange tijd Moira. Een jaartje of 20 om precies te zijnHEUL NIETquote:Ja maar Vas mag datquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Wij moeten de andere FOK!ers maar eens wat manieren gaan leren dus.
Vooral Vaseline_ dat is echt een boefje.
Mijn jointje is btw al ff aan
Meerderen die dat ook hebben?
Fuck the EBU.![]()
Dat zou leuk zijnquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan moet Mono je maar ff in de OP zetten![]()
![]()
Ja is misschien wel weer een ideetje voor vanavondquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:31 schreef Amarantha het volgende:
Dus.. Ik blijf de hele avond op mijn kamer. Tinychat?
Morgen kan ik uitslapenDus geen schrik om 12:15 dat ik om 12:00 op werk had moeten zijn
Fuck the EBU.![]()
Haha jij ook hequote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:31 schreef Monopoly het volgende:
OUD / Neefje betrapt...
Kom eens met serieuze tips!
Fuck the EBU.![]()
Yeah, lijkt me leuk. Misschien ren ik af en toe even weg maar ja..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja is misschien wel weer een ideetje voor vanavond
Morgen kan ik uitslapenDus geen schrik om 12:15 dat ik om 12:00 op werk had moeten zijn
Your beauty never ever scared me.![]()
mono doe Gummiebeer ff in de OP, en vallen er meer mensen te hosselen voor nog een tc vanavond?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:31 schreef Monopoly het volgende:
OUD / Neefje betrapt...
Kom eens met serieuze tips!
Fuck the EBU.![]()
ik had er geenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel, kloteding hield z'n bek nooit.was te duur enzo
Fuck the EBU.![]()
Omdat je altijd stout bent.quote:
Maar die hebben we ook nodig.
Ik ga lekker biertjes drinken vanavond.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
mono doe Gummiebeer ff in de OP, en vallen er meer mensen te hosselen voor nog een tc vanavond?![]()
Eigenlijk ben ik heel lief.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Omdat je altijd stout bent.
Maar die hebben we ook nodig.![]()
Gummiebeer staat er tussen. Echter moet er nog een spatie tussen volgens mij. Daar faal ik nog even in. Moet Oerbeer maar even doen. Zometeen even een lokpost plaatsen.![]()
Thnx Monoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:36 schreef Monopoly het volgende:
Gummiebeer staat er tussen. Echter moet er nog een spatie tussen volgens mij. Daar faal ik nog even in. Moet Oerbeer maar even doen. Zometeen even een lokpost plaatsen.![]()
![]()
Btw, nu al een paar pakjes Smoking slim verbruikt, maar die laatste 3 vloeitjes zijn anders. Bitje bruinig maar smoked lekker weg. Iets met Smoking brown![]()
![]()
nee man ben te stoned en alles gaat te snelquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Moira, ben je al aan het trollen daar ?was net bezig met Mono's topic in OUD
LASAGNE
Fuck the EBU.![]()
Ja klopt die heb ik ook op het einde van mijn pakje zitten, ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:39 schreef Gummiebeer het volgende:
Btw, nu al een paar pakjes Smoking slim verbruikt, maar die laatste 3 vloeitjes zijn anders. Bitje bruinig maar smoked lekker weg. Iets met Smoking brown
En dan ga ik er inside-out mee draaien, zal vast lekker smaken!Fuck the EBU.![]()
Laat maar weten hoe jij het vond. Ik was aangenaam verrast iigquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja klopt die heb ik ook op het einde van mijn pakje zitten, ben wel benieuwd![]()
![]()
Die Furby lijkt net een pikachu in die preview.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom reageert niemand op mijn Furby post?Omdat je met liefheid nooit de wereld gaat veroveren.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
komt goedquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:41 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Laat maar weten hoe jij het vond. Ik was aangenaam verrast iigquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Die Furby lijkt net een pikachu in die preview.
[..]
Omdat je met liefheid nooit de wereld gaat veroveren.furby is fokking baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet me altijd denken aan de Gremlins
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Die Furby lijkt net een pikachu in die preview.
[..]
Omdat je met liefheid nooit de wereld gaat veroveren.Je plaatje faaltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja dat vond ik nou ook altijd. Alleen die ogen van die nieuwe zijn wel raar.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
komt goed
[..]
furby is fokking baas
Doet me altijd denken aan de GremlinsWas een plaatje van the brain, van pinky and the brain.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
komt goed
[..]
furby is fokking baas
Doet me altijd denken aan de Gremlins
![]()
![]()
Ik ga effe kijken wanneer die ban opgeheven is, of andersquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
nee man ben te stoned en alles gaat te snelwas net bezig met Mono's topic in OUD
LASAGNE
moet ik effe goed kijken hoe ik met Macbook een IPblock
omzeilDan ga ik terreurbewind voeren daar
![]()
![]()
Zegt me niksquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:43 schreef Piye het volgende:
Was een plaatje van the brain, van pinky and the brain.![]()
beetje wel jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dat vond ik nou ook altijd. Alleen die ogen van die nieuwe zijn wel raar.
[..]
Was een plaatje van the brain, van pinky and the brain.digitale ogen zijn wel makkelijk om 'gezichtsuitdrukkingen' te geven, maar haalt 'n beetje het hele idee van die schattige grote donkere furby-ogen weg door die lichtgevende cirkels
Fuck the EBU.![]()
quote:
Ken je toch wel?Als je die aan een klein kind geeft schrikt het zich kapot.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
beetje wel jadigitale ogen zijn wel makkelijk om 'gezichtsuitdrukkingen' te geven, maar haalt 'n beetje het hele idee van die schattige grote donkere furby-ogen weg door die lichtgevende cirkels
Volgens mij zijn ze ook gebaseerd op die 'mogwai' uit de film toch? Dat dacht ik iig altijdquote:
Fuck the EBU.![]()
oooooh! Ja dat ken ik nog wel van vroegerquote:![]()
haha ik ben er alleen te stoned voor nu dus ik klik ze weer ff wegquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ga effe kijken wanneer die ban opgeheven is, of anders
moet ik effe goed kijken hoe ik met Macbook een IPblock
omzeilDan ga ik terreurbewind voeren daar
sowieso ff DM'en als je daarop terug kan komen
Fuck the EBU.![]()
dat was met de eerste furby's toch ook zoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Ken je toch wel?
[..]
Als je die aan een klein kind geeft schrikt het zich kapot.
Fuck the EBU.![]()
Potverdomme wat een heerlijk fap-materiaal in KPD
Dames we willen naakt zien.
Heb zojuist de aller aller mooiste tepel gezien![]()
![]()
naww gelukkig heb je ons nogquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:47 schreef Amarantha het volgende:
Nu kan ik vannacht ook niet bij mijn vriend slapen. Boehoe!
Fuck the EBU.![]()
jij oookquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:47 schreef Serpenthax het volgende:
hey mede smokers ik ga lekker pilsjes drinken en jointjes roken vanavond. Veel plezier met zn alle!doeidoei
Fuck the EBU.![]()
Een Gremlin komt voort uit een Mowgli als de Mowgli water over zich heen krijgt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze ook gebaseerd op die 'mogwai' uit de film toch? Dat dacht ik iig altijd
* Gummiebeer gaat straks weer even Gremlins kijken![]()
![]()
Hoop dat je een grapje maaktquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoax, mijn tepels zijn de mooiste.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Heb zojuist de aller aller mooiste tepel gezienFuck the EBU.![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:47 schreef Serpenthax het volgende:
hey mede smokers ik ga lekker pilsjes drinken en jointjes roken vanavond. Veel plezier met zn alle!![]()
![]()
Dat zou zomaar kunnen ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
dat was met de eerste furby's toch ook zo
Ja weet ik (en ze heten mogwai, Mowgli was de naam van de hoofdrolspelende mogwaiquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:47 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Een Gremlin komt voort uit een Mowgli als de Mowgli water over zich heen krijgt.
* Gummiebeer gaat straks weer even Gremlins kijken), maar ik dacht iig ook altijd dat Furby's juist weer voortkwamen uit het succes van die film en gebaseerd waren op de mogwai uit die film
Fuck the EBU.![]()
pics posten in KPDquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoax, mijn tepels zijn de mooiste.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Jouw theorie zal best eens waarheid kunnen zijn iddquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja weet ik (en ze heten mogwai, Mowgli was de naam van de hoofdrolspelende mogwai), maar ik dacht iig ook altijd dat Furby's juist weer voortkwamen uit het succes van die film en gebaseerd waren op de mogwai uit die film
![]()
![]()
Nee, ben geen aandachtshoerquote:
Sowieso zijn mijn tepels alleen beschikbaar voor Henk
Fuck the EBU.![]()
Ben eigenlijk wel benieuwd of dat nou ook zo wás. Want ik nam het vroeger altijd als vanzelfsprekend aan, maar heb eigenlijk nooit ergens echt gehoord dat het zo was, volgens mijquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:50 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Jouw theorie zal best eens waarheid kunnen zijn idd
Fuck the EBU.![]()
nee man alcohol zijn drugs ik doe geen drugs !!!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:52 schreef AldoTheApache het volgende:
Zitten jullie hier wel al aan het bier?![]()
Hoop toch echt dat je me niet gelooftquote:Foto PM s.v.p.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoax, mijn tepels zijn de mooiste.![]()
nee straks zupenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:52 schreef AldoTheApache het volgende:
Zitten jullie hier wel al aan het bier?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
wat is deze?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee man alcohol zijn drugs ik doe geen drugs !!!
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Lol @ jouw namen danquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:51 schreef Monopoly het volgende:
Mijn 2e naam is ook Henk, telt dat ?
Fuck the EBU.![]()
Ze lijken wel verdomd veel opelkaar.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd of dat nou ook zo wás. Want ik nam het vroeger altijd als vanzelfsprekend aan, maar heb eigenlijk nooit ergens echt gehoord dat het zo was, volgens mij![]()
![]()
Ik zou wel willen dat ik de persoon uit mijn UI wasquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn brein weet toch niet hoe 'ie jou anders voor zich moet stellen?
[..]
meer info plz
Boeiend, dan lees je langs elkaar heenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:53 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Troll en Gummie liggen elkaar niet zo
Fuck the EBU.![]()
Ow ja, jij heette Johanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Toch ben ik er wel trots op. Ik ben vernoemd naar mijn opa!
Johan Henk is zo slecht nog niet
Zoals ik vaker wel doe, niks aan de handquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Boeiend, dan lees je langs elkaar heen![]()
![]()
Oke mooi, ff checke tochquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hoop toch echt dat je me niet gelooft![]()
Achja mijn 2e en 3e naam zijn ook niet echt iets om over naar huis te schrijvenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Toch ben ik er wel trots op. Ik ben vernoemd naar mijn opa!
Johan Henk is zo slecht nog niet
Vernoemd naar mn oma van moeders kant en opa van vaders kant
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:55 schreef Moira. het volgende:
Gvd man ik heb zin om bij Henk te zijnHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
henkiepenkiespermatankie?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:55 schreef Moira. het volgende:
Gvd man ik heb zin om bij Henk te zijn
quote:
Komt omdat je zoveel over hem praatquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:55 schreef Moira. het volgende:
Gvd man ik heb zin om bij Henk te zijn![]()
ik heb zoveel medelijden met je rechterhandquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mijn penor heet Henk, en wil aandacht.....
ain't nobody got time for thatquote:
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja man lekkahLekte gisteravond nog uit m'n kut van de dag ervoor
![]()
holy shitquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
![]()
Wat.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja en omdat hij daar nu keigezellig aan het doen is met z'n broertjes over de vloer en het keigezellig is met hun 3en en ik hier keiongezellig in m'n eentje achter de laptop zitquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komt omdat je zoveel over hem praat
maar jullie zijn gelukkig wel tofvvv
Fuck the EBU.![]()
Post eens niet zo snel mensen, ik wil ook nog graag andere topics volgen.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
roomtaartquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:59 schreef Monopoly het volgende:
Moira. vertel ons eens meer over je creampie's ?
Ze stinken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:59 schreef Monopoly het volgende:
Moira. vertel ons eens meer over je creampie's ?Fuck the EBU.![]()
Mag nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:59 schreef Piye het volgende:
Post eens niet zo snel mensen, ik wil ook nog graag andere topics volgen.Your beauty never ever scared me.![]()
Driving, driving, I need some money
gotta drive that funky soulWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Bier ja. Goed idee eigenlijk. Er liggen er hier nog maar 2. Wou vanavond pilsloos gaan. Heb nog wel flesjes shandy liggen! Dat spul is echt bazig lekker.![]()
wij hebben je zielquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:59 schreef Piye het volgende:
Post eens niet zo snel mensen, ik wil ook nog graag andere topics volgen.Fuck the EBU.![]()
shandy? ken ik helemaal nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:00 schreef Monopoly het volgende:
Bier ja. Goed idee eigenlijk. Er liggen er hier nog maar 2. Wou vanavond pilsloos gaan. Heb nog wel flesjes shandy liggen! Dat spul is echt bazig lekker.
Ik zie trouwens dat jullie het over namen hadden.
Mijn tweede naam is Delano. Vond ik altijd best een mooie naam. Hier op FOK! posten ze 'm in elk topic over namen als tokkienaam.
Delanoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:01 schreef Piye het volgende:
Mijn tweede naam is Delano. Vond ik altijd best een mooie naam. Hier op FOK! posten ze 'm in elk topic over namen als tokkienaam.
sorry
jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:01 schreef Piye het volgende:
Fuck the EBU.![]()
Namen die met een D beginnenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:01 schreef Piye het volgende:
Shandyquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:00 schreef Monopoly het volgende:
Bier ja. Goed idee eigenlijk. Er liggen er hier nog maar 2. Wou vanavond pilsloos gaan. Heb nog wel flesjes shandy liggen! Dat spul is echt bazig lekker.
Bazenspul was dat vroeger![]()
![]()
Soort van appelsapbier achtig spul. Zit maar 0.5% alcohol in. Lekker spul, aanrader. Flesjes kosten maar 40 cent geloof ik.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
shandy? ken ik helemaal niet![]()
Dronkelapjequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
4e halve liter wordt geopend![]()
klinkt gayquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Soort van appelsapbier achtig spul. Zit maar 0.5% alcohol in. Lekker spul, aanrader. Flesjes kosten maar 40 cent geloof ik.
ik hou het gewoon bij bier en mijn schap met sterke drankquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Soort van appelsapbier achtig spul. Zit maar 0.5% alcohol in. Lekker spul, aanrader. Flesjes kosten maar 40 cent geloof ik.
Ja eigenlijk welquote:
Toch is het lekker spul. Ik mocht dat vroeger drinken toen ik nog een kleine Mono was, ipv het echte bier.![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb zoveel medelijden met je rechterhandIk ook.
![]()
achja, ik zou m'n kind niet delano noemenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:03 schreef Piye het volgende:
[..]
[..]
Is toch best een mooie naam?
[..]
Fuck the EBU.![]()
Ach, ik ben een junkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:03 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Nah.. dan word ik weer als alcoholist aangezien![]()
mijn ouders gaven me als kind een lepel jägermeister als ik ziek was, en dan bedoel ik vanaf 4. Sindsdien ben ik immuun voor drank ofzoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel
Toch is het lekker spul. Ik mocht dat vroeger drinken toen ik nog een kleine Mono was, ipv het echte bier.![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
achja, ik zou m'n kind niet delano noemen
En Benjamin?If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee
Maar blijf er serieus posten iig
Nehhquote:Zo mooi, ik zou nooit zo'n troll kunnen bedenkenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee
Maar blijf er serieus posten iig
Fuck the EBU.![]()
Gisteren al helemaal naar de klote en maar 5 uurtjes geslapen ofzo, dat wordt nog afwachten of ik het vanavond volhouHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
GVD ik háát het als je er soms ineens achter komt dat je een klein papiersneetje in je vingertop hebt zitten![]()
Dán gaat het ineens pijn doen
Ook geen flauw idee waar het van komt, klein sneetje midden over m'n pink
Fuck the EBU.![]()
Geef mij er ook een, heb ook zin om te zuipenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
ik zit al op de helft van dat blik hier![]()
![]()
Bijna deel 50
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Dat zijn van die avonden dat je merkt dat alcohol drinken en wiet roken eigenlijk toch best zware arbeid is.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:07 schreef Studeur het volgende:
Gisteren al helemaal naar de klote en maar 5 uurtjes geslapen ofzo, dat wordt nog afwachten of ik het vanavond volhouNu nog een manier vinden om er geld mee te verdienen.
En het is erger als je eraan denkt. Beter een dikke jaap in je arm dan een papiersneetje in je vinger.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:07 schreef Moira. het volgende:
GVD ik háát het als je er soms ineens achter komt dat je een klein papiersneetje in je vingertop hebt zitten![]()
Dán gaat het ineens pijn doen
Ook geen flauw idee waar het van komt, klein sneetje midden over m'n pink
![]()
kom maar langsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geef mij er ook een, heb ook zin om te zuipen
Ben veel te in de war om alles mee te krijgen.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Haha ja en vandaag precies een maand oudquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:08 schreef Amarantha het volgende:
Bijna deel 45. Gaat verdomd snel haha
Vind dat dat in de TT van 46 moet komen
Fuck the EBU.![]()
ja echt naarquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:08 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
En het is erger als je eraan denkt. Beter een dikke jaap in je arm dan een papiersneetje in je vinger.nu kan ik ook niet meer fijn typen elke keer als ik een letter in druk die mijn pink typt
Fuck the EBU.![]()
ik heb ook telkens het gevoel dat ik van alles mis maar volgens mij reageer ik bijna overal opquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:08 schreef smitjew het volgende:
Ben veel te in de war om alles mee te krijgen.
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:10 schreef Moira. het volgende:
Over precies anderhalf uur is het topic één maand oud
Zo dat is snel gegaan.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:10 schreef Moira. het volgende:
Een maand pas? Voor mijn gevoel loopt deze reeks al langerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:10 schreef Moira. het volgende:
Waar is dat een lemming van?quote:De bazen van FOK!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja en al bijna 40 actieve stoners![]()
En dat is het volk in Nederland.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja en al bijna 40 actieve stoners![]()
![]()
OUD / Neefje betrapt...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Waar is dat een lemming van?
[..]
De bazen van FOK!Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dat is het volk in Nederland.
hihi wat een boefjes-mod ben jijquote:
Fuck the EBU.![]()
uiteraardquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:14 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Zal ik?
Heb nog een mooie lemming hierop weer.
go your gangWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Moeder betrapt?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:14 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Zal ik?
Heb nog een mooie lemming hierop weer.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Dat is de bedoeling van een trollquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:14 schreef Vaseline_ het volgende:
Ze gaan nog serieus reagere in mono's topic ook![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
Ja dat weet ik ook welquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling van een troll![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: