Eigenlijk ben ik heel lief.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Omdat je altijd stout bent.
Maar die hebben we ook nodig.
Thnx Monoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:36 schreef Monopoly het volgende:
Gummiebeer staat er tussen. Echter moet er nog een spatie tussen volgens mij. Daar faal ik nog even in. Moet Oerbeer maar even doen. Zometeen even een lokpost plaatsen.
nee man ben te stoned en alles gaat te snelquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Moira, ben je al aan het trollen daar ?
Ja klopt die heb ik ook op het einde van mijn pakje zitten, ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:39 schreef Gummiebeer het volgende:
Btw, nu al een paar pakjes Smoking slim verbruikt, maar die laatste 3 vloeitjes zijn anders. Bitje bruinig maar smoked lekker weg. Iets met Smoking brown
Laat maar weten hoe jij het vond. Ik was aangenaam verrast iigquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja klopt die heb ik ook op het einde van mijn pakje zitten, ben wel benieuwd
Die Furby lijkt net een pikachu in die preview.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom reageert niemand op mijn Furby post?
Omdat je met liefheid nooit de wereld gaat veroveren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
komt goedquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:41 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Laat maar weten hoe jij het vond. Ik was aangenaam verrast iig
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Die Furby lijkt net een pikachu in die preview.
[..]
Omdat je met liefheid nooit de wereld gaat veroveren.furby is fokking baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet me altijd denken aan de Gremlins
Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Die Furby lijkt net een pikachu in die preview.
[..]
Omdat je met liefheid nooit de wereld gaat veroveren.Je plaatje faaltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat vond ik nou ook altijd. Alleen die ogen van die nieuwe zijn wel raar.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
komt goed
[..]
furby is fokking baas
Was een plaatje van the brain, van pinky and the brain.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
komt goed
[..]
furby is fokking baas
Ik ga effe kijken wanneer die ban opgeheven is, of andersquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
nee man ben te stoned en alles gaat te snelwas net bezig met Mono's topic in OUD
LASAGNE
Zegt me niksquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:43 schreef Piye het volgende:
Was een plaatje van the brain, van pinky and the brain.
beetje wel jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dat vond ik nou ook altijd. Alleen die ogen van die nieuwe zijn wel raar.
[..]
Was een plaatje van the brain, van pinky and the brain.
quote:
Als je die aan een klein kind geeft schrikt het zich kapot.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
beetje wel jadigitale ogen zijn wel makkelijk om 'gezichtsuitdrukkingen' te geven, maar haalt 'n beetje het hele idee van die schattige grote donkere furby-ogen weg door die lichtgevende cirkels
Volgens mij zijn ze ook gebaseerd op die 'mogwai' uit de film toch? Dat dacht ik iig altijdquote:
oooooh! Ja dat ken ik nog wel van vroegerquote:
haha ik ben er alleen te stoned voor nu dus ik klik ze weer ff wegquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ga effe kijken wanneer die ban opgeheven is, of anders
moet ik effe goed kijken hoe ik met Macbook een IPblock
omzeilDan ga ik terreurbewind voeren daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |