Waarom reageert niemand op mijn Furby post?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:24 schreef Moira. het volgende:
ERMAHGERD NIEUWE FURBYS
ik en mijn ouders waren altijd te pauper voor een Furby
Omdat furby's kut zijnquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom reageert niemand op mijn Furby post?
Wij moeten de andere FOK!ers maar eens wat manieren gaan leren dus.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik post hier tegenwoordig 100 per dag ofzoen al 2 jaar geen nieuwe notes
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:43 schreef Monopoly het volgende:
Zoals ik gisteren al zei: Op de stonermeet ga ik er ook gewoon ééntje roken. Op het gemak, niet zo'n sterke want dan ben ik zo nokkie denk ik![]()
Gewoon chill met chille mensen.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Wij moeten de andere FOK!ers maar eens wat manieren gaan leren dus.
Vooral Vaseline_ dat is echt een boefje.
Dan moet Mono je maar ff in de OP zettenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:29 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik blow al een te lange tijd Moira. Een jaartje of 20 om precies te zijn
HEUL NIETquote:
Ja maar Vas mag datquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Wij moeten de andere FOK!ers maar eens wat manieren gaan leren dus.
Vooral Vaseline_ dat is echt een boefje.
Dat zou leuk zijnquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan moet Mono je maar ff in de OP zetten
Ja is misschien wel weer een ideetje voor vanavondquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:31 schreef Amarantha het volgende:
Dus.. Ik blijf de hele avond op mijn kamer. Tinychat?
Haha jij ook hequote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:31 schreef Monopoly het volgende:
OUD / Neefje betrapt...
Kom eens met serieuze tips!
Yeah, lijkt me leuk. Misschien ren ik af en toe even weg maar ja..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja is misschien wel weer een ideetje voor vanavond
Morgen kan ik uitslapenDus geen schrik om 12:15 dat ik om 12:00 op werk had moeten zijn
mono doe Gummiebeer ff in de OP, en vallen er meer mensen te hosselen voor nog een tc vanavond?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:31 schreef Monopoly het volgende:
OUD / Neefje betrapt...
Kom eens met serieuze tips!
ik had er geenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel, kloteding hield z'n bek nooit.
Omdat je altijd stout bent.quote:
Ik ga lekker biertjes drinken vanavond.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
mono doe Gummiebeer ff in de OP, en vallen er meer mensen te hosselen voor nog een tc vanavond?
Eigenlijk ben ik heel lief.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Omdat je altijd stout bent.
Maar die hebben we ook nodig.
Thnx Monoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:36 schreef Monopoly het volgende:
Gummiebeer staat er tussen. Echter moet er nog een spatie tussen volgens mij. Daar faal ik nog even in. Moet Oerbeer maar even doen. Zometeen even een lokpost plaatsen.
nee man ben te stoned en alles gaat te snelquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Moira, ben je al aan het trollen daar ?
Ja klopt die heb ik ook op het einde van mijn pakje zitten, ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:39 schreef Gummiebeer het volgende:
Btw, nu al een paar pakjes Smoking slim verbruikt, maar die laatste 3 vloeitjes zijn anders. Bitje bruinig maar smoked lekker weg. Iets met Smoking brown
Laat maar weten hoe jij het vond. Ik was aangenaam verrast iigquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja klopt die heb ik ook op het einde van mijn pakje zitten, ben wel benieuwd
Die Furby lijkt net een pikachu in die preview.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat je met liefheid nooit de wereld gaat veroveren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
komt goedquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:41 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Laat maar weten hoe jij het vond. Ik was aangenaam verrast iig
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Die Furby lijkt net een pikachu in die preview.
[..]
Omdat je met liefheid nooit de wereld gaat veroveren.furby is fokking baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet me altijd denken aan de Gremlins
Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Die Furby lijkt net een pikachu in die preview.
[..]
Omdat je met liefheid nooit de wereld gaat veroveren.Je plaatje faaltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat vond ik nou ook altijd. Alleen die ogen van die nieuwe zijn wel raar.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
komt goed
[..]
furby is fokking baas
Was een plaatje van the brain, van pinky and the brain.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
komt goed
[..]
furby is fokking baas
Ik ga effe kijken wanneer die ban opgeheven is, of andersquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
nee man ben te stoned en alles gaat te snelwas net bezig met Mono's topic in OUD
LASAGNE
Zegt me niksquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:43 schreef Piye het volgende:
Was een plaatje van the brain, van pinky and the brain.
beetje wel jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dat vond ik nou ook altijd. Alleen die ogen van die nieuwe zijn wel raar.
[..]
Was een plaatje van the brain, van pinky and the brain.
quote:
Als je die aan een klein kind geeft schrikt het zich kapot.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
beetje wel jadigitale ogen zijn wel makkelijk om 'gezichtsuitdrukkingen' te geven, maar haalt 'n beetje het hele idee van die schattige grote donkere furby-ogen weg door die lichtgevende cirkels
Volgens mij zijn ze ook gebaseerd op die 'mogwai' uit de film toch? Dat dacht ik iig altijdquote:
oooooh! Ja dat ken ik nog wel van vroegerquote:
haha ik ben er alleen te stoned voor nu dus ik klik ze weer ff wegquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ga effe kijken wanneer die ban opgeheven is, of anders
moet ik effe goed kijken hoe ik met Macbook een IPblock
omzeilDan ga ik terreurbewind voeren daar
dat was met de eerste furby's toch ook zoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Ken je toch wel?
[..]
Als je die aan een klein kind geeft schrikt het zich kapot.
naww gelukkig heb je ons nogquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:47 schreef Amarantha het volgende:
Nu kan ik vannacht ook niet bij mijn vriend slapen. Boehoe!
jij oookquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:47 schreef Serpenthax het volgende:
hey mede smokers ik ga lekker pilsjes drinken en jointjes roken vanavond. Veel plezier met zn alle!
Een Gremlin komt voort uit een Mowgli als de Mowgli water over zich heen krijgt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze ook gebaseerd op die 'mogwai' uit de film toch? Dat dacht ik iig altijd
Hoop dat je een grapje maaktquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Potverdomme wat een heerlijk fap-materiaal in KPD
Dames we willen naakt zien.
Heb zojuist de aller aller mooiste tepel gezien
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hoax, mijn tepels zijn de mooiste.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Veel plezierquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:47 schreef Serpenthax het volgende:
hey mede smokers ik ga lekker pilsjes drinken en jointjes roken vanavond. Veel plezier met zn alle!
Dat zou zomaar kunnen ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
dat was met de eerste furby's toch ook zo
Ja weet ik (en ze heten mogwai, Mowgli was de naam van de hoofdrolspelende mogwaiquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:47 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Een Gremlin komt voort uit een Mowgli als de Mowgli water over zich heen krijgt.
* Gummiebeer gaat straks weer even Gremlins kijken
pics posten in KPDquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoax, mijn tepels zijn de mooiste.
Jouw theorie zal best eens waarheid kunnen zijn iddquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja weet ik (en ze heten mogwai, Mowgli was de naam van de hoofdrolspelende mogwai), maar ik dacht iig ook altijd dat Furby's juist weer voortkwamen uit het succes van die film en gebaseerd waren op de mogwai uit die film
Nee, ben geen aandachtshoerquote:
Ben eigenlijk wel benieuwd of dat nou ook zo wás. Want ik nam het vroeger altijd als vanzelfsprekend aan, maar heb eigenlijk nooit ergens echt gehoord dat het zo was, volgens mijquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:50 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Jouw theorie zal best eens waarheid kunnen zijn idd
nee man alcohol zijn drugs ik doe geen drugs !!!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:52 schreef AldoTheApache het volgende:
Zitten jullie hier wel al aan het bier?
Hoop toch echt dat je me niet gelooftquote:
Foto PM s.v.p.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoax, mijn tepels zijn de mooiste.
nee straks zupenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:52 schreef AldoTheApache het volgende:
Zitten jullie hier wel al aan het bier?
wat is deze?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee man alcohol zijn drugs ik doe geen drugs !!!
Lol @ jouw namen danquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:51 schreef Monopoly het volgende:
Mijn 2e naam is ook Henk, telt dat ?
Ze lijken wel verdomd veel opelkaar.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd of dat nou ook zo wás. Want ik nam het vroeger altijd als vanzelfsprekend aan, maar heb eigenlijk nooit ergens echt gehoord dat het zo was, volgens mij
Ik zou wel willen dat ik de persoon uit mijn UI wasquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn brein weet toch niet hoe 'ie jou anders voor zich moet stellen?
[..]
meer info plz
Boeiend, dan lees je langs elkaar heenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:53 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Troll en Gummie liggen elkaar niet zo
Ow ja, jij heette Johanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Toch ben ik er wel trots op. Ik ben vernoemd naar mijn opa!
Johan Henk is zo slecht nog niet
Zoals ik vaker wel doe, niks aan de handquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Boeiend, dan lees je langs elkaar heen
Oke mooi, ff checke tochquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hoop toch echt dat je me niet gelooft
Achja mijn 2e en 3e naam zijn ook niet echt iets om over naar huis te schrijvenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Toch ben ik er wel trots op. Ik ben vernoemd naar mijn opa!
Johan Henk is zo slecht nog niet
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:55 schreef Moira. het volgende:
Gvd man ik heb zin om bij Henk te zijn
henkiepenkiespermatankie?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:55 schreef Moira. het volgende:
quote:
Komt omdat je zoveel over hem praatquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:55 schreef Moira. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |