dit kan niet serieus zijn!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:34 schreef Monopoly het volgende:
Graag serieuze reacties, ik zit hier mee in mijn maag.
zeg ik kom je eindelijk uit de kastquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:31 schreef Monopoly het volgende:
Hallo,
Omdat ik nogal stoned was ging het allemaal een beetje traag en heb ik iets langer staan kijken dan dat de bedoeling was.
Wat zit er precies in je maag Mono ?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:34 schreef Monopoly het volgende:
Graag serieuze reacties, ik zit hier mee in mijn maag.
Nee dat niet, maar hij had straf gekregen omdat hij laatst stiekem wat uit de fles whisky van zijn pa had gedronken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:36 schreef gelestipjes het volgende:
Heeft je neefje een verstandelijke beperking of zo, dat ie op zijn 15e nog een oppas nodig heeft?
Dit. Komt zo vaak voor, joh.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:34 schreef Studeur het volgende:
Is heel normaal hoor. Brandnetels kunnen seksueel stimulerend zijn, ook bijvoorbeeld door er zachtjes mee langs de eikel te wrijven.
had hij die fles ook tussen zijn billen?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar hij had straf gekregen omdat hij laatst stiekem wat uit de fles whisky van zijn pa had gedronken.
Het lijkt me nogal ongezond. Ik ben zelf ook jong geweest, en heb ook wel wat dingen "geprobeerd". Dat beperkte zich enkel tot het gebruik van poppers tijdens het masturberen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wat zit er precies in je maag Mono ?
Want je neefje vind iets geil, en jij wil tips ?
wtf is poppers?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het lijkt me nogal ongezond. Ik ben zelf ook jong geweest, en heb ook wel wat dingen "geprobeerd". Dat beperkte zich enkel tot het gebruik van poppers tijdens het masturberen.
Poppers heb ik ook gebruikt bij het fappen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het lijkt me nogal ongezond. Ik ben zelf ook jong geweest, en heb ook wel wat dingen "geprobeerd". Dat beperkte zich enkel tot het gebruik van poppers tijdens het masturberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |