dit kan niet serieus zijn!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:34 schreef Monopoly het volgende:
Graag serieuze reacties, ik zit hier mee in mijn maag.
zeg ik kom je eindelijk uit de kastquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:31 schreef Monopoly het volgende:
Hallo,
Omdat ik nogal stoned was ging het allemaal een beetje traag en heb ik iets langer staan kijken dan dat de bedoeling was.
Wat zit er precies in je maag Mono ?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:34 schreef Monopoly het volgende:
Graag serieuze reacties, ik zit hier mee in mijn maag.
Nee dat niet, maar hij had straf gekregen omdat hij laatst stiekem wat uit de fles whisky van zijn pa had gedronken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:36 schreef gelestipjes het volgende:
Heeft je neefje een verstandelijke beperking of zo, dat ie op zijn 15e nog een oppas nodig heeft?
Dit. Komt zo vaak voor, joh.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:34 schreef Studeur het volgende:
Is heel normaal hoor. Brandnetels kunnen seksueel stimulerend zijn, ook bijvoorbeeld door er zachtjes mee langs de eikel te wrijven.
had hij die fles ook tussen zijn billen?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar hij had straf gekregen omdat hij laatst stiekem wat uit de fles whisky van zijn pa had gedronken.
Het lijkt me nogal ongezond. Ik ben zelf ook jong geweest, en heb ook wel wat dingen "geprobeerd". Dat beperkte zich enkel tot het gebruik van poppers tijdens het masturberen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wat zit er precies in je maag Mono ?
Want je neefje vind iets geil, en jij wil tips ?
wtf is poppers?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het lijkt me nogal ongezond. Ik ben zelf ook jong geweest, en heb ook wel wat dingen "geprobeerd". Dat beperkte zich enkel tot het gebruik van poppers tijdens het masturberen.
Poppers heb ik ook gebruikt bij het fappen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het lijkt me nogal ongezond. Ik ben zelf ook jong geweest, en heb ook wel wat dingen "geprobeerd". Dat beperkte zich enkel tot het gebruik van poppers tijdens het masturberen.
Wat zijn het danquote:
Het ligt wat ingewikkelder.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat zijn het dan
Maar mono waarom denk je er eigenlijk uberhaupt aan om het aan je broer te vertellen? Wat voor gesprek verwacht je daaruit?
een lust opwekend middeltje die verwijding van de bloedvaatjes in de hersenen veroorzakenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat zijn het dan
Maar mono waarom denk je er eigenlijk uberhaupt aan om het aan je broer te vertellen? Wat voor gesprek verwacht je daaruit?
is dit topic echt serieus?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het ligt wat ingewikkelder.
Hij heeft in het verleden ook al wat vreemde "dingen" gedaan. Om hem hiermee te confronteren is ook weer zoiets.
Ik zie niet in waarom niet...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is dit topic echt serieus?
het gaat over een puber die zich aftrekt met een bos prikkeldraad in zijn aars?quote:
Precies, dat heb ik ook wel een beetje.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:54 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Sterk verhaal dezen.
Als het serieus is, tja whatever works zullen we maar zeggen. Ik zou het maar scharen onder de ontdekkingstocht van het leven..
Ik zou hem er zeker niet mee confronteren, erg gebruikelijk is het niet, maar erg schokkend behalve hilarisch vind ik het ook niet.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:51 schreef erikkll het volgende:
In dit topic moet ik even gepost hebben hoor
Niet echt verstand van eerlijk gezegd, maar veel meer als tijdelijke ongemakken ( of opwindende ) zal het denk ik niet hebben. Mocht je er aan twijfelen kun je altijd nog medisch advies inwinnen, mocht je het aandurven dan bij de huisarts !quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies, dat heb ik ook wel een beetje.
Zouden er dan gezondheids problemen kunnen ontstaan? Het is natuurlijk een beetje gevoelig rond de genitaliën.
Lekker laten gaan idd, en als goede oom geef je hem een fles azijn en een washandje om het ongemak vd brandnetels te verzachtenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:54 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Sterk verhaal dezen.
Als het serieus is, tja whatever works zullen we maar zeggen. Ik zou het maar scharen onder de ontdekkingstocht van het leven..
Ik zou hem er zeker niet mee confronteren, erg gebruikelijk is het niet, maar erg schokkend behalve hilarisch vind ik het ook niet.
Noem eens wat van die vreemde dingenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het ligt wat ingewikkelder.
Hij heeft in het verleden ook al wat vreemde "dingen" gedaan. Om hem hiermee te confronteren is ook weer zoiets.
haha..ja dat zal wat wezen !quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Lekker laten gaan idd, en als goede oom geef je hem een fles azijn en een washandje om het ongemak vd brandnetels te verzachten
Ik ben dan ook blij dat het goed is afgelopen. Dat scheelt een hoop vreemde gesprekken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:03 schreef nitraat5 het volgende:
Haha je was stoned toch? En daarom bleef je langer kijken.
Stel je voor hé je deed deur open en hij zag jou alleen het komt niet echt door bij jou en daarom zat je 1 minuut te kijken hahah wat moet die jonge wel niet denken hahahha (ik lach me kapot hier)
Maar ik denk dat je het gewoon zo moet laten hij 'probeert' ook dingen hij heeft jou ook niet gezien dus debk.ik dat je dit gewoon moet laten gaan
Maar ik zie het probleem niet zo. Je hebt gewoon wat raars gezien wat misschien je kijk op je neefje zal veranderen, maar je zegt dat hij al vaker rare dingen heeft gedaan ofzo dus dat zal ook wel meevallenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:21 schreef Monopoly het volgende:
Vervelend allemaal, maar graag serieuze reacties aub.
Het is een vervelende zaak dit, en ik probeer wat opvoedkundige tips te krijgen om dit op te lossen.
Zijn die andere vreemde dingen toevallig ook op sexueel gebied of gaat dat om andere gebieden ?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:21 schreef Monopoly het volgende:
Vervelend allemaal, maar graag serieuze reacties aub.
Het is een vervelende zaak dit, en ik probeer wat opvoedkundige tips te krijgen om dit op te lossen.
Ik heb verder niets vreemds opgemerkt. Gewoon een "gezonde" puber. Rookt heel stiekem en quasi stoer een sigaretje na school, pikte laatst wat whisky uit de fles van pa enzo.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:25 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Zijn die andere vreemde dingen toevallig ook op sexueel gebied of gaat dat om andere gebieden ?
En verder waar haalt hij zijn informatie allemaal vandaan, via vrienden of is er een open sfeer thuis waar veel besproken wordt ? of via internet. Hoe is hij verder als persoon.
Hij heeft ook niets gemerkt dat ik het zag. Dat scheelt wel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn azijn reactie was serieus hoor!! Deed mn ma vroeger ook bij ons als we weer in de brandnetels geflikkerd waren...
En ik zou me er gewoon niet te.druk over maken, die jongen is 15, vol aan t experimenteren, hft op internet waarschijnlijk iets gelezen over de stimulerende werking van brandnetels en.. hij had ook niet verwacht dat jij binnen zou komen.
Dit is wel een goede tip ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar ik zie het probleem niet zo. Je hebt gewoon wat raars gezien wat misschien je kijk op je neefje zal veranderen, maar je zegt dat hij al vaker rare dingen heeft gedaan ofzo dus dat zal ook wel meevallen
Dat hij er uitslag van krijgt weet hij zelf ook wel voordat hij met brandnetels gaat lopen wrijven, dus denk dat hij daar zelf wel mee om kan gaan
En als je er echt zo mee zit dat je het kwijt moet, begin er dan over tegen hem zelf, maar zou z'n vader er buiten laten, is voor hem al beschamend genoeg dat z'n oom het weet
Geen echt schokkende dingen dus, gewoon openminded zogezged ! Verder geen echte zaken om je druk om te maken zo te lezen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb verder niets vreemds opgemerkt. Gewoon een "gezonde" puber. Rookt heel stiekem en quasi stoer een sigaretje na school, pikte laatst wat whisky uit de fles van pa enzo.
Vrij normaal, deed ik ook toen ik jonger was.
Verder een open sfeer wel. Vind het niet een type die steelt uit winkels of agressief is of zoiets. Hij zit wel veel op Facebook, dus ook wel op andere plekken op het internet denk ik.
Ik rook zelf ook, en hij weet dat hij hier binnen "mag" roken. Bij een suikeroom is dat geen probleem natuurlijk. Als ik merk dat hij veel rookt (nu 1 per zoveel dagen volgens mij) dan laat ik hem een heel pakje roken tot hij misselijk wordt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:30 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Geen echt schokkende dingen dus, gewoon openminded zogezged ! Verder geen echte zaken om je druk om te maken zo te lezen.
Dat van dat roken zou ik dan weer wel proberen serieus te nemen, dat is gewoon troep. En ik mag het zeggen als ex roker... Ik bedoel stoerder zal hij er niet van worden. Wel rotter als je maar lang genoeg verslaafd blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |