abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR en moderator zaterdag 16 februari 2013 @ 20:25:02 #51
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_122961840
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 20:21 schreef Monopoly het volgende:
Vervelend allemaal, maar graag serieuze reacties aub.
Het is een vervelende zaak dit, en ik probeer wat opvoedkundige tips te krijgen om dit op te lossen.
Maar ik zie het probleem niet zo. Je hebt gewoon wat raars gezien wat misschien je kijk op je neefje zal veranderen, maar je zegt dat hij al vaker rare dingen heeft gedaan ofzo dus dat zal ook wel meevallen :)
Dat hij er uitslag van krijgt weet hij zelf ook wel voordat hij met brandnetels gaat lopen wrijven, dus denk dat hij daar zelf wel mee om kan gaan :)
En als je er echt zo mee zit dat je het kwijt moet, begin er dan over tegen hem zelf, maar zou z'n vader er buiten laten, is voor hem al beschamend genoeg dat z'n oom het weet ;)
Fuck the EBU.
pi_122961842
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 20:21 schreef Monopoly het volgende:
Vervelend allemaal, maar graag serieuze reacties aub.
Het is een vervelende zaak dit, en ik probeer wat opvoedkundige tips te krijgen om dit op te lossen.
Zijn die andere vreemde dingen toevallig ook op sexueel gebied of gaat dat om andere gebieden ?
En verder waar haalt hij zijn informatie allemaal vandaan, via vrienden of is er een open sfeer thuis waar veel besproken wordt ? of via internet. Hoe is hij verder als persoon.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_122961870
Mijn azijn reactie was serieus hoor!! Deed mn ma vroeger ook bij ons als we weer in de brandnetels geflikkerd waren...
En ik zou me er gewoon niet te.druk over maken, die jongen is 15, vol aan t experimenteren, hft op internet waarschijnlijk iets gelezen over de stimulerende werking van brandnetels en.. hij had ook niet verwacht dat jij binnen zou komen.
S. 2014
J. 2016
pi_122961957
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 20:25 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Zijn die andere vreemde dingen toevallig ook op sexueel gebied of gaat dat om andere gebieden ?
En verder waar haalt hij zijn informatie allemaal vandaan, via vrienden of is er een open sfeer thuis waar veel besproken wordt ? of via internet. Hoe is hij verder als persoon.
Ik heb verder niets vreemds opgemerkt. Gewoon een "gezonde" puber. Rookt heel stiekem en quasi stoer een sigaretje na school, pikte laatst wat whisky uit de fles van pa enzo.
Vrij normaal, deed ik ook toen ik jonger was.

Verder een open sfeer wel. Vind het niet een type die steelt uit winkels of agressief is of zoiets. Hij zit wel veel op Facebook, dus ook wel op andere plekken op het internet denk ik.
pi_122961975
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 20:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn azijn reactie was serieus hoor!! Deed mn ma vroeger ook bij ons als we weer in de brandnetels geflikkerd waren...
En ik zou me er gewoon niet te.druk over maken, die jongen is 15, vol aan t experimenteren, hft op internet waarschijnlijk iets gelezen over de stimulerende werking van brandnetels en.. hij had ook niet verwacht dat jij binnen zou komen.
Hij heeft ook niets gemerkt dat ik het zag. Dat scheelt wel.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 20:29:02 #56
344797 CyberJesus
The final word.
pi_122962064
Stel hij leest dit. :')
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
pi_122962074
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 20:25 schreef Moira. het volgende:

[..]

Maar ik zie het probleem niet zo. Je hebt gewoon wat raars gezien wat misschien je kijk op je neefje zal veranderen, maar je zegt dat hij al vaker rare dingen heeft gedaan ofzo dus dat zal ook wel meevallen :)
Dat hij er uitslag van krijgt weet hij zelf ook wel voordat hij met brandnetels gaat lopen wrijven, dus denk dat hij daar zelf wel mee om kan gaan :)
En als je er echt zo mee zit dat je het kwijt moet, begin er dan over tegen hem zelf, maar zou z'n vader er buiten laten, is voor hem al beschamend genoeg dat z'n oom het weet ;)
Dit is wel een goede tip ja.
pi_122962078
Ik had zoiets ook vorig jaar met mn nichtje van 13 (en de rozen die ze voor Valentijnsdag had gekregen, inc. doorns), en toen ik het aan mn zus vertelde werd ik uitgemaakt voor pedo omdat ik even "blijven kijken" (ik had zoiets van wtf gebeurt me hier)
Dus mijn tip: laat die jongen lekker en vertel het vooral niet aan z'n ouders.
De tuuterende groetjes
pi_122962127
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 20:26 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ik heb verder niets vreemds opgemerkt. Gewoon een "gezonde" puber. Rookt heel stiekem en quasi stoer een sigaretje na school, pikte laatst wat whisky uit de fles van pa enzo.
Vrij normaal, deed ik ook toen ik jonger was.

Verder een open sfeer wel. Vind het niet een type die steelt uit winkels of agressief is of zoiets. Hij zit wel veel op Facebook, dus ook wel op andere plekken op het internet denk ik.
Geen echt schokkende dingen dus, gewoon openminded zogezged ! Verder geen echte zaken om je druk om te maken zo te lezen.

Dat van dat roken zou ik dan weer wel proberen serieus te nemen, dat is gewoon troep. En ik mag het zeggen als ex roker... Ik bedoel stoerder zal hij er niet van worden. Wel rotter als je maar lang genoeg verslaafd blijft.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
  PR en moderator zaterdag 16 februari 2013 @ 20:30:19 #60
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_122962138
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 20:29 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Dit is wel een goede tip ja.
At your service O+
Fuck the EBU.
pi_122962272
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 20:30 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Geen echt schokkende dingen dus, gewoon openminded zogezged ! Verder geen echte zaken om je druk om te maken zo te lezen.

Dat van dat roken zou ik dan weer wel proberen serieus te nemen, dat is gewoon troep. En ik mag het zeggen als ex roker... Ik bedoel stoerder zal hij er niet van worden. Wel rotter als je maar lang genoeg verslaafd blijft.
Ik rook zelf ook, en hij weet dat hij hier binnen "mag" roken. Bij een suikeroom is dat geen probleem natuurlijk. Als ik merk dat hij veel rookt (nu 1 per zoveel dagen volgens mij) dan laat ik hem een heel pakje roken tot hij misselijk wordt.
pi_122962344
Die serieuze reacties _O-
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  zaterdag 16 februari 2013 @ 20:34:36 #63
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_122962402
Speelkwartier weer voorbij.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')