dat was met de eerste furby's toch ook zoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Ken je toch wel?
[..]
Als je die aan een klein kind geeft schrikt het zich kapot.
naww gelukkig heb je ons nogquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:47 schreef Amarantha het volgende:
Nu kan ik vannacht ook niet bij mijn vriend slapen. Boehoe!
jij oookquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:47 schreef Serpenthax het volgende:
hey mede smokers ik ga lekker pilsjes drinken en jointjes roken vanavond. Veel plezier met zn alle!
Een Gremlin komt voort uit een Mowgli als de Mowgli water over zich heen krijgt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze ook gebaseerd op die 'mogwai' uit de film toch? Dat dacht ik iig altijd
Hoop dat je een grapje maaktquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Potverdomme wat een heerlijk fap-materiaal in KPD
Dames we willen naakt zien.
Heb zojuist de aller aller mooiste tepel gezien
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hoax, mijn tepels zijn de mooiste.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Veel plezierquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:47 schreef Serpenthax het volgende:
hey mede smokers ik ga lekker pilsjes drinken en jointjes roken vanavond. Veel plezier met zn alle!
Dat zou zomaar kunnen ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
dat was met de eerste furby's toch ook zo
Ja weet ik (en ze heten mogwai, Mowgli was de naam van de hoofdrolspelende mogwaiquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:47 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Een Gremlin komt voort uit een Mowgli als de Mowgli water over zich heen krijgt.
* Gummiebeer gaat straks weer even Gremlins kijken
pics posten in KPDquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoax, mijn tepels zijn de mooiste.
Jouw theorie zal best eens waarheid kunnen zijn iddquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja weet ik (en ze heten mogwai, Mowgli was de naam van de hoofdrolspelende mogwai), maar ik dacht iig ook altijd dat Furby's juist weer voortkwamen uit het succes van die film en gebaseerd waren op de mogwai uit die film
Nee, ben geen aandachtshoerquote:
Ben eigenlijk wel benieuwd of dat nou ook zo wás. Want ik nam het vroeger altijd als vanzelfsprekend aan, maar heb eigenlijk nooit ergens echt gehoord dat het zo was, volgens mijquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:50 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Jouw theorie zal best eens waarheid kunnen zijn idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |