quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee
Maar blijf er serieus posten iig
Nehhquote:
Zo mooi, ik zou nooit zo'n troll kunnen bedenkenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee
Maar blijf er serieus posten iig
Geef mij er ook een, heb ook zin om te zuipenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
ik zit al op de helft van dat blik hier
Dat zijn van die avonden dat je merkt dat alcohol drinken en wiet roken eigenlijk toch best zware arbeid is.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:07 schreef Studeur het volgende:
Gisteren al helemaal naar de klote en maar 5 uurtjes geslapen ofzo, dat wordt nog afwachten of ik het vanavond volhou
En het is erger als je eraan denkt. Beter een dikke jaap in je arm dan een papiersneetje in je vinger.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:07 schreef Moira. het volgende:
GVD ik háát het als je er soms ineens achter komt dat je een klein papiersneetje in je vingertop hebt zitten![]()
Dán gaat het ineens pijn doen
Ook geen flauw idee waar het van komt, klein sneetje midden over m'n pink
kom maar langsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geef mij er ook een, heb ook zin om te zuipen
Haha ja en vandaag precies een maand oudquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:08 schreef Amarantha het volgende:
Bijna deel 45. Gaat verdomd snel haha
ja echt naarquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:08 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
En het is erger als je eraan denkt. Beter een dikke jaap in je arm dan een papiersneetje in je vinger.
ik heb ook telkens het gevoel dat ik van alles mis maar volgens mij reageer ik bijna overal opquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:08 schreef smitjew het volgende:
Ben veel te in de war om alles mee te krijgen.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:10 schreef Moira. het volgende:
Over precies anderhalf uur is het topic één maand oud
Zo dat is snel gegaan.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:10 schreef Moira. het volgende:
Een maand pas? Voor mijn gevoel loopt deze reeks al langerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:10 schreef Moira. het volgende:
Waar is dat een lemming van?quote:
De bazen van FOK!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja en al bijna 40 actieve stoners![]()
En dat is het volk in Nederland.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja en al bijna 40 actieve stoners![]()
OUD / Neefje betrapt...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Waar is dat een lemming van?
[..]
De bazen van FOK!
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dat is het volk in Nederland.
hihi wat een boefjes-mod ben jijquote:
uiteraardquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:14 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Zal ik?
Heb nog een mooie lemming hierop weer.
Moeder betrapt?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:14 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Zal ik?
Heb nog een mooie lemming hierop weer.
Dat is de bedoeling van een trollquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:14 schreef Vaseline_ het volgende:
Ze gaan nog serieus reagere in mono's topic ook
Ja dat weet ik ook welquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling van een troll![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |