SPOILER: POLLS - WAAR HOUDEN WE DE MEET?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Originele OP:De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Moira.
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2013 19:35:37 ]![]()
ROFLquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik associeer UI's altijd met het uiterlijk van een user
Dan zou ik een misvormde dubstep-lipsyncer zijn
Edit.
K* weer SePo![]()
![]()
Terechte associatie. Ik lijk ook erg op m'n UI.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan zou ik een misvormde dubstep-lipsyncer zijnIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Mono doe ff dat grote stoner-smiley-plaatje en de quote van murp uit het 1e topic weer terug in de OP
Fuck the EBU.![]()
Dan hoop ik niet dat je door mijn UI een heel vertekend beeld van mij hebtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan zou ik een misvormde dubstep-lipsyncer zijn
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Trouwens, wie heeft er zin in trol lol ?
Er is een soort gelijke site van Xseno.... en
daar mag je geen 'reclame' maken voor andere sites of dingen.
Dus als je zegt dat van van Heineken houdt, krijg je een ban
Inclusief een IP bannetje die wel heel makkelijk te omzeilen is![]()
![]()
Mijn brein weet toch niet hoe 'ie jou anders voor zich moet stellen?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat je door mijn UI een heel vertekend beeld van mij hebtmeer info plzquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Trouwens, wie heeft er zin in trol lol ?
Er is een soort gelijke site van Xseno.... en
daar mag je geen 'reclame' maken voor andere sites of dingen.
Dus als je zegt dat van van Heineken houdt, krijg je een ban
Inclusief een IP bannetje die wel heel makkelijk te omzeilen is
Fuck the EBU.![]()
ff lkkr manquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:57 schreef Trollscience het volgende:
ff lkkr gta iv en saints row en ac 2 en black ops gekocht ff lkkrFuck the EBU.![]()
Even zoeken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:55 schreef Moira. het volgende:
Mono doe ff dat grote stoner-smiley-plaatje en de quote van murp uit het 1e topic weer terug in de OP![]()
"MOIRA JE BENT LEKKER!"quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ook wel tof dat op een gegeven moment gewoon 12 mensen de cam aan hadden, dan heb je er ook sneller skit aan om 'm zelf aan te doen
Vind echt wel geniaal om dan ineens een gezicht achter de FOK!kerts te zien![]()
goudmijntje jongen allesquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik hoor jongeren steeds vaker over dit 'stoned zijn'.
Valt daar centjes mee te verdienen?goeie zaakquote:
Fuck the EBU.![]()
Volgens mij zat ik gister echt de hele tijd met een stonede kutgrijns achter die laptop![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
Ben al een paar uur stoned ofzoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
goudmijntje jongen alles
[..]
goeie zaakNieuwe shit, chocolope. Komt hard aan
![]()
![]()
Zo nog even de youtube clip veranderen. Vind wel dat elk nieuw topic een waardige plaat moet hebben in de OP.![]()
Haha nicequote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben al een paar uur stoned ofzoNieuwe shit, chocolope. Komt hard aan
Ik heb nog steeds altijd de goedkoopste die er hier in de shop te krijgen is (K2 ofzo), pauper 4 life jwz
Fuck the EBU.![]()
Devildudes en Angelbabes punt nlquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn brein weet toch niet hoe 'ie jou anders voor zich moet stellen?
[..]
meer info plz![]()
Te grappig dit !
Forum Opties Forumhop: Hop naar: