abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122951608

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Dan verwijzen je naar de topics waarin je hier aan kunt werken! Veel succes! Het kan! Echt! Maar niet hier.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er gaat een kookmeet komen, dat is zeker! Aanmelden voor de FBgroep kan nog altijd via Perzephone of Eefje. Daar worden de pannen voor de meet gesmeed ;)

------------------------------------------------------------------------------------------------------

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_122951653
Echt hoor, ik vind mensen die op datingsites hun naam met een kleine letter schrijven het online equivalent van een pusoog hoor :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_122951655
Zucht, echt wakker :N Topic titel vergeten te veranderen in 'beetje vreemd is best lekker'... :{ ;(
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_122951695
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 15:44 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Zucht, echt wakker :N Topic titel vergeten te veranderen in 'beetje vreemd is best lekker'... :{ ;(
Ik had een nija edit gedaan... je zag het te laat alleen denk ik.... :P
pi_122952004
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 15:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik had een nija edit gedaan... je zag het te laat alleen denk ik.... :P
Haha, idd te laat gezien! Moet wel eerlijk zijn dat het iemand was die ik heel kort eens eerder had gezien/gesproken, maar hadden het al daarvoor al over een lepeltjesdate gehad en die kwam er dus ook wel van :)

Idd beetje vreemd, maar toch ook wel grappig als je daar beiden gewoon zin in hebt :P
  zaterdag 16 februari 2013 @ 15:58:39 #6
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_122952067
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 15:29 schreef Andromache het volgende:

[..]

een lichtere profielfoto, met goede belichting dus, dat helpt al een stuk :)

O, en lepeltjesdates zijn DE BOM!
Dat! O+
Niets lekkerder dan lepeltje-lepeltje liggen (nou ja... eh... :P).

Mijn softe kant denk ik...
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_122952119
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 15:58 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Dat! O+

Nog niet zo vaak gedaan ;(
pi_122952497
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 15:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Echt hoor, ik vind mensen die op datingsites hun naam met een kleine letter schrijven het online equivalent van een pusoog hoor :')
tja.. of je zoekt steeds redenen om iemand maar af te kunnen katten...

quote:

[..]

Dat! O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

Same here....

Heb je net lekker liggen knallen.... "hou je me vast schatje?"

ben je al moe, moet je haar ook nog vasthouden... kriebelen haar haren steeds in jou neus, en elke keer als je het haar aan de kant geschoven hebt, komt het magisch weer terug...

no thanks :+

Enige voordeel van lepeltje lepeltje.... de stap naar sex is snel gemaakt :D
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_122952526
quote:

[..]

Ahhhh *zoekt hand-aai-over-bolletje-smiley*

ik ook nog maar 1 x als in pure-lepeltjes-date dan :@ maar heeft blijkbaar 'indruk' gemaakt dat het als vaker voelde ;)
pi_122952528
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:12 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

DP, at your service!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_122952556
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:12 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

[..]

[..]

ben je al moe, moet je haar ook nog vasthouden... kriebelen haar haren steeds in jou neus, en elke keer als je het haar aan de kant geschoven hebt, komt het magisch weer terug...

Je moet ook niet zo snuiven :')
pi_122952558

[ Bericht 100% gewijzigd door myxomatosekonijn op 16-02-2013 16:14:56 (Zucht) ]
pi_122952593
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:13 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Ahhhh *zoekt hand-aai-over-bolletje-smiley*

ik ook nog maar 1 x als in pure-lepeltjes-date dan :@ maar heeft blijkbaar 'indruk' gemaakt dat het als vaker voelde ;)
Alstu
pi_122952652
Het is zaterdag, 16:17 terwijl ik dit type.

Dat betekend, dat ik theoretisch gezien nog 5u en 43 minuten heb om iets te regelen voor 22u vanavond.

Suggesties?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_122952655
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

DP, at your service!
Beetje lopende winterdepressie ben je wel een beetje..;)
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_122952704
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:15 schreef Faxie het volgende:

[..]

Alstu
Dank u, om meteen weer te retourneren naar jou :Y

pi_122952755
quote:
Dank u, om meteen weer te retourneren naar jou :Y

[/quote]

O+

quote is fucked up ;(
pi_122953236
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
Het is zaterdag, 16:17 terwijl ik dit type.

Dat betekend, dat ik theoretisch gezien nog 5u en 43 minuten heb om iets te regelen voor 22u vanavond.

Suggesties?
Dat betekent ook dat je nog wat een je d's en t's kan doen :+

Maar gewoon paiq bombarderen of RP... Net waar je op zit.
Dit account is niet meer in gebruik.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 16:38:56 #19
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_122953342
quote:

[..]

Dat! O+

Lepeltje lepeltje liggen en dan met 1 hand haar tiet vastpakken :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_122953389
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:36 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Dat betekent ook dat je nog wat een je d's en t's kan doen :+

Maar gewoon paiq bombarderen of RP... Net waar je op zit.
Ik let er zo op hea.... en nog doe ik het fout :P

kut nederlands.

Anyway.... Paiq bombarderen gaat maar 2x per dag :p

en dat RP gedoe, tja.... wel aan gedacht.... maar heb er in een fout verleden eens opgestaan en te weinig dames van mijn leeftijd..... hele lappen tekst schrijven uit het niets is ook niet echt mijn ding. Heb wat moeite om me zomaar out of the blue open te stellen met een grote kans op geen wederhoor.
YouTube
pi_122953544
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:40 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik let er zo op hea.... en nog doe ik het fout :P

kut nederlands.

Anyway.... Paiq bombarderen gaat maar 2x per dag :p

en dat RP gedoe, tja.... wel aan gedacht.... maar heb er in een fout verleden eens opgestaan en te weinig dames van mijn leeftijd..... hele lappen tekst schrijven uit het niets is ook niet echt mijn ding. Heb wat moeite om me zomaar out of the blue open te stellen met een grote kans op geen wederhoor.
Op RP reageer ik altijd op de inhoud van het profiel. Weinig tot niks over mijzelf. Daarnaast houd ik het kort, regel of 5.
Qua leeftijd en afstand zoek ik vrij breed. Ik vind overeenkomsten en dergelijke belangrijker dan leeftijd.
pi_122953634
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:44 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Op RP reageer ik altijd op de inhoud van het profiel. Weinig tot niks over mijzelf. Daarnaast houd ik het kort, regel of 5.
Qua leeftijd en afstand zoek ik vrij breed. Ik vind overeenkomsten en dergelijke belangrijker dan leeftijd.
en hoeveel succes heb je?
YouTube
pi_122953796
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:46 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

en hoeveel succes heb je?
Hetzelfde als elke andere manier.
Jij gaf aan dat je geen lappen tekst kon schrijven en je niet direct open wilde stellen, dan lijkt mij dit een goede manier.
Je toont hiermee aan dat je haar profiel gelezen hebt omdat je ingaat op de inhoud en niet dus standaard teksten naar iedereen stuurt. En je triggert die persoon om ook naar jouw profiel te kijken.

Moet zeggen dat met mijn huidige profiel tekst eigenlijk nog geen een keer zelf een bericht heb gestuurd maar dat dames mij als eerste benaderden.
pi_122954165
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:51 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Jij gaf aan dat je geen lappen tekst kon schrijven en je niet direct open wilde stellen, dan lijkt mij dit een goede manier.
Je toont hiermee aan dat je haar profiel gelezen hebt omdat je ingaat op de inhoud en niet dus standaard teksten naar iedereen stuurt. En je triggert die persoon om ook naar jouw profiel te kijken.

Moet zeggen dat met mijn huidige profiel tekst eigenlijk nog geen een keer zelf een bericht heb gestuurd maar dat dames mij als eerste benaderden.
Sharing is caring man..

wat is je profiel tekst :P
YouTube
  † In Memoriam † zaterdag 16 februari 2013 @ 17:21:23 #25
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_122954787
Paiq :O
:')
pi_122954930
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 17:01 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Sharing is caring man..

wat is je profiel tekst :P
Mijn profiel tekst heeft zo min mogelijk clichés. Dus geen dingen als: ben op zoek naar iemand die trouw is etc. Ook negatief klinkende dingen probeer ik nu te ontwijken. Dus geen dingen noemen die ik niet leuk vind, maar vooral focus op dingen die ik wel leuk vind.
En verder vooral dingen zoals levensstijl en dingen die ik belangrijk vind. Maar dan niet met een toonzetting van "ik vind" maar gewoon van; ik ga graag kamperen lekker met een tentje op pad.

Daarmee weet een dame die alleen maar in 5 sterren hotels wilt zitten tijdens vakanties dat ze beter kan skippen.
pi_122954989
quote:
Paiq heb ik op zich wel goede ervaringen mee. Je moet alleen wel iemand treffen die echt wat serieuzer op zoek is. Niet van die lanterfanters. Maar dat geldt voor elke datingsite.
  † In Memoriam † zaterdag 16 februari 2013 @ 17:31:10 #28
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_122955131
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 17:27 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Paiq heb ik op zich wel goede ervaringen mee. Je moet alleen wel iemand treffen die echt wat serieuzer op zoek is. Niet van die lanterfanters. Maar dat geldt voor elke datingsite.
ik heb nu 8 matches waarvan er maar 1 reageert en die heeft me al gedidged, overdaad aan mannen daar ofzo?
pi_122955694
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 17:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

ik heb nu 8 matches waarvan er maar 1 reageert en die heeft me al gedidged, overdaad aan mannen daar ofzo?
Dat sowieso.
pi_122957442
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 17:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

ik heb 2 matches, 1 reageert maar is niet mijn type :')

daarnaast is het kut dat je niet meteen de foto's erbij ziet :@
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  zaterdag 16 februari 2013 @ 18:52:58 #31
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_122957761
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Lepeltje lepeltje liggen en dan met 1 hand haar tiet vastpakken :P
Wij begrijpen elkaar. :D
Wat soms ook prima wordt begeleid door haar hand die er jouw hand er goed tegenaan drukt. ;)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  zaterdag 16 februari 2013 @ 18:54:33 #32
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_122957819
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:51 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Spezza wordt een hosselaar!
  zaterdag 16 februari 2013 @ 18:56:07 #33
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_122957888
quote:

[..]

Even regelen dan. Leuke dame vinden, zorgen dat je mag blijven slapen en eventueel meer. En daarna lepeltje-lepeltje. En dan gaan klootviolen met je onderste arm.
pi_122958084
O+ Lepellepel O+ DO! WANT!

Al is in slaap vallen op borst ook fijn en dat geeft de man ruimte voor huuuuuuuuuuuuuuuug 'n rrrrrrrrrrrrrrroll!
  zaterdag 16 februari 2013 @ 19:04:32 #35
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_122958204
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 18:52 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Wij begrijpen elkaar. :D
Wat soms ook prima wordt begeleid door haar hand die er jouw hand er goed tegenaan drukt. ;)
Juist! Beetje tegen aan liggen, paar kusjes in haar hals geven. Even zeggen hoe mooi ze is en voor je het weet mag je er op.

:P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 19:05:11 #36
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_122958228
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 19:01 schreef DancingPhoebe het volgende:

M'n PM staat open ;)
pi_122958239
quote:

Al is in slaap vallen op borst ook fijn en dat geeft de man ruimte voor huuuuuuuuuuuuuuuug 'n rrrrrrrrrrrrrrroll!
Je mag altijd langskomen om lepellepel te komen liggen. ;)

:+
pi_122958268
Ik kwam een beetje in mijn broekje van deze outburst aan originaliteit O+
pi_122958294
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 18:54 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Spezza wordt een hosselaar!
Was dat maar zo ;(
  zaterdag 16 februari 2013 @ 19:06:46 #40
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_122958301
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 19:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat weet je toch al bij mij!
pi_122958324
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 19:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
:o

Ik zeg niks meer :P
pi_122958326
quote:

kom maar langs dan :9
pi_122958349
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 19:07 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

kom maar langs dan :9
Origineel en snel... Het is dat je in Kralingen woont...
pi_122958361
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 19:07 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Origineel en snel... Het is dat je in Kralingen woont...
hoe weet jij dat? :o
pi_122958387
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 19:08 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

hoe weet jij dat? :o
* DancingPhoebe fluit het Twilight Zone deuntje...

Smerige porno man, die je nu zit te kijken...
pi_122958408
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 19:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

die twilight zone snap ik niet :@

ik kijk nu geen porno :') Ik zat wel ff in mijn Fobo te kijken :')
pi_122958496
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 19:09 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

die twilight zone snap ik niet :@

ik kijk nu geen porno :') Ik zat wel ff in mijn Fobo te kijken :')
Das voor haar blijkbaar smerige porno :+
pi_122958544
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 19:11 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

-O-
pi_122958782
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 18:56 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Even regelen dan. Leuke dame vinden, zorgen dat je mag blijven slapen en eventueel meer. En daarna lepeltje-lepeltje. En dan gaan klootviolen met je onderste arm.
Ja die 's wat lastig te positioneren ja :(
pi_122959275
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 19:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

zaterdag 16 februari 2013 @ 19:36:29 #51
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_122959531
Select user/delete all posts

[ Bericht 81% gewijzigd door Re op 16-02-2013 21:23:56 ]
  zaterdag 16 februari 2013 @ 19:45:14 #52
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122959831
Lepeltje lepeltje of op zijn borst slapen O+

* Yuki zwijmelt weg...
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_122963786
Hier ook wel weer eens zin in lepeltje lepeltje, eerst maar eens een leuke vrouw tegenkomen :P
A mind with a heart of it's own
  zaterdag 16 februari 2013 @ 21:04:46 #54
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122964427
Lepeltje lepeltje of een mooie vrouw op je borst is inderdaad erg fijn!
Wil ik ook wel weer ;(
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_122964532
Op valentijnsdag nog gelepeld :6
  zaterdag 16 februari 2013 @ 21:52:09 #56
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_122966990
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 19:11 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

HAHAHAHA :D

trouwens vandaag nog afgesproken met Eefje801 en uitgebreid datingsitetips & -trucs uitgewisseld, daarmee komt Jan Splinter door de winter.

Ik krijg trouwens van steeds meer mannen bericht terug, nog eventjes afwijzingen, maar dat maakt niet uit, er wordt moeite genomen om wat terug te sturen dus blijkbaar is mijn profiel leuk genoeg om op te reageren :) hell, misschien moet ik in mijn profieltekst iets over lepeltje lepeltje zetten.....

* Andromache kijkt lief
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_122967288
Al die lepel dames hierzo... Misschien moet ik mij maar aanbieden als lepelaar. :D

zaterdag 16 februari 2013 @ 21:59:32 #58
138876 Andromache
pi_122967415
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 21:57 schreef Spezza19 het volgende:
Al die lepel dames hierzo... Misschien moet ik mij maar aanbieden als lepelaar. :D

Ho ho, achteraan aansluiten jij. Jij hebt 2 dagen geleden nog gehosseld.
pi_122967437
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 21:59 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ho ho, achteraan aansluiten jij. Jij hebt 2 dagen geleden nog gehosseld.
Ja en? Weet je tenminste dat je een goede lepelaar in huis haalt ;)
pi_122967878
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 21:52 schreef Andromache het volgende:

[..]

HAHAHAHA :D

trouwens vandaag nog afgesproken met Eefje801 en uitgebreid datingsitetips & -trucs uitgewisseld, daarmee komt Jan Splinter door de winter.

Ik krijg trouwens van steeds meer mannen bericht terug, nog eventjes afwijzingen, maar dat maakt niet uit, er wordt moeite genomen om wat terug te sturen
Ik snap ook niet waarom iemand niet iets terug zou sturen. Zoveel moeite is het nou ook weer niet.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 22:07:59 #61
138876 Andromache
pi_122967881
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:00 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ja en? Weet je tenminste dat je een goede lepelaar in huis haalt ;)
Op welke datingsite vind ik recensies van je lepelkwaliteiten? Of heb je deze date niet van een site afgeplukt?
pi_122968033
Lepelen O+
pi_122968284
Het mes snijdt aan twee kanten.
YouTube
pi_122968369
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:07 schreef Andromache het volgende:

[..]

Op welke datingsite vind ik recensies van je lepelkwaliteiten? Of heb je deze date niet van een site afgeplukt?
Dit was met mijn vaste vrij-dame. :)
Dus ja, vaste klant. Haha.
pi_122968386
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
Het mes snijdt aan twee kanten.
Lijkt mij niet prettig tijdens het lepelen :N
  zaterdag 16 februari 2013 @ 22:16:39 #66
138876 Andromache
pi_122968424
wel, ManagetheAnger, nu ook nog even je filosofie over de vork binnen dit geheel en we hebben weer briljante input voor een orginele profieltekst :D
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 februari 2013 @ 22:17:12 #67
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_122968454
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 21:06 schreef Spezza19 het volgende:
Op valentijnsdag nog gelepeld :6
Pudding eten telt niet.

Of wel?

"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_122968490
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:16 schreef Andromache het volgende:
wel, ManagetheAnger, nu ook nog even je filosofie over de vork binnen dit geheel en we hebben weer briljante input voor een orginele profieltekst :D
I'm only into spooning if it leads to forking ;)
pi_122968511
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:17 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Pudding eten telt niet.

Of wel?

Geen pudding, wel met slagroom.... :P
pi_122968550
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:16 schreef Andromache het volgende:
Als het je door de vork heen glipt, heeft een mes geen nut zodat alleen de lepel in dit geheel overblijft.
YouTube
pi_122968553
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:17 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

I'm only into spooning if it leads to forking ;)
Maar of je dat dan in een profieltekst wil zetten.....
pi_122968608
quote:
12s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:19 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Maar of je dat dan in een profieltekst wil zetten.....
Badoo

:D :')
pi_122968696
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:20 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Badoo

:D :')
klote site.
YouTube
pi_122968716
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:22 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

klote site.
Daarom :D
pi_122968763
altijd leuk, om oude klasgenoten enzo te zien daarop :P

die dan vervolgens niet reageren :P

Zoveel meiden met kinderen ook op die sites... om te huilen!
YouTube
pi_122968800
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:22 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

klote site.
paar leuke chats gehad op badoo, maar om een of andere reden allemaal met Duitsers :')
pi_122968856
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zoveel meiden met kinderen ook op die sites... om te huilen!
Mjah, dat heb ik op rp ook wel, zit nou eenmaal in een leeftijdscategorie waar veel mensen al kinderen hebben.
pi_122968944
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:26 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Mjah, dat heb ik op rp ook wel, zit nou eenmaal in een leeftijdscategorie waar veel mensen al kinderen hebben.
Wel ff afvragen of dat normaal is.

Ik als 26..... niet echt.

Moet wel zeggen dat een vrouw met kinderen opzich ook wel voordeel heeft... zijn vaak wat serieuzer (geworden) en zijn meer op zoek naar een papa

en denken over het algemeen dan iets beter na over de dates en zijn wat serieuzer dus.

uitzonderingen daargelaten natuurlijk zoals die tienermoeders die alleen achter de kinderwagen aanhuppelen omdat vriendjelief alweer vertrokken is naar de zon (just sayin')
YouTube
pi_122969071
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:28 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Wel ff afvragen of dat normaal is.

Ik als 26..... niet echt.

Moet wel zeggen dat een vrouw met kinderen opzich ook wel voordeel heeft... zijn vaak wat serieuzer (geworden) en zijn meer op zoek naar een papa

en denken over het algemeen dan iets beter na over de dates en zijn wat serieuzer dus.

uitzonderingen daargelaten natuurlijk zoals die tienermoeders die alleen achter de kinderwagen aanhuppelen omdat vriendjelief alweer vertrokken is naar de zon (just sayin')
Ik ben 33, dus dan zie je het iets meer ;)
Ik heb er op zich geen probleem mee als er een kind is, als de rest van het profiel verder geen alarmbellen doet rinkelen iig ;)
pi_122969159
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:30 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik ben 33, dus dan zie je het iets meer ;)
Ik heb er op zich geen probleem mee als er een kind is, als de rest van het profiel verder geen alarmbellen doet rinkelen iig ;)
Ik had een keer een date met een dame die kunstmatige inseminatie had gedaan. Heb je in ieder geval geen aanhangsel haha
pi_122969529
doobidoobidoo

what to do
YouTube
  zaterdag 16 februari 2013 @ 22:41:46 #82
138876 Andromache
pi_122969606
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:32 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ik had een keer een date met een dame die kunstmatige inseminatie had gedaan. Heb je in ieder geval geen aanhangsel haha
Veel mannen die ik ken, vinden uberhaupt een kind bezwaarlijk, tja, hoe realistisch is dat nog in een bepaalde leeftijdscategorie? Geldt andersom ook voor de vrouwen. Vriendin van me wilde eigenlijk niet reageren op mannen met kinderen, maar de liefde van haar leven benaderde haar op RP, 2 kinderen hebbende :o. Ze gaf hem het voordeel van de twijfel, en nu gaan ze samenwonen en is ze helemaal in haar element als stiefmoeder.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 22:44:10 #83
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_122969723
Hmm. BoL's posts zijn allemaal gedelete? Interesting. Wat heb je nou weer gezegd? :D

En de rest van deze SC mag lekker voortduren? :+

Kinderen moet je krijgen als je (bijna) zeker weet dat je samen gaat blijven. Niet omdat je toevallig een vriendje en een kinderwens hebt. blijkbaar is dat moeilijk te snappen voor velen en blijven er zo een hele fucking hoop single moms and dads over. Maar dat is verder offtopic dus: Doe mij maar geen kindjes erbij kado. Sowieso in mijn leeftijdsklasse niet echt gewenst :+
WFPB!
pi_122969746
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:41 schreef Andromache het volgende:

[..]

Veel mannen die ik ken, vinden uberhaupt een kind bezwaarlijk, tja, hoe realistisch is dat nog in een bepaalde leeftijdscategorie? Geldt andersom ook voor de vrouwen. Vriendin van me wilde eigenlijk niet reageren op mannen met kinderen, maar de liefde van haar leven benaderde haar op RP, 2 kinderen hebbende :o. Ze gaf hem het voordeel van de twijfel, en nu gaan ze samenwonen en is ze helemaal in haar element als stiefmoeder.
Bij mij hangt het af van de situatie. Kinderen an sich geen bezwaar. Vervelend aanhangsel van een ex wel.
pi_122969810
Paiq aangemaakt, maar heb je ook een eigen 'profiel page' want ik zie links me foto maar kan nergens gegevens invullen
pi_122969827
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:46 schreef videonatic het volgende:
Paiq aangemaakt, maar heb je ook een eigen 'profiel page' want ik zie links me foto maar kan nergens gegevens invullen
Nee, dat is het mooie

gewoon speeddaten en elkaar leren kennen.
YouTube
pi_122969853
Hmm ok, misschien wel beter ook.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 22:47:51 #88
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122969881
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:46 schreef videonatic het volgende:
Je kan allerlei vragen beantwoorden. Dat wordt gebruikt bij het vinden van een match.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_122970000
Ligt het aan mij of kun je op RP in het matchprofiel niet meer selecteren op geloofsovertuiging?

disclaimer: niet dat er iets mis is met geloof, maar ik hoef er geen relatie mee ;)
  zaterdag 16 februari 2013 @ 23:14:28 #90
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_122970897
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 19:30 schreef Spezza19 het volgende:
Onderste arm onder haar nek... Daar is ruimte ;)
Ja... maar iedereen draait in zijn slaap. Heb een keer mijn arm raar verrekt erdoor. :')
First world problems. ;)
pi_122970960
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 23:14 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ja... maar iedereen draait in zijn slaap. Heb een keer mijn arm raar verrekt erdoor. :')
First world problems. ;)
Ach dat merk je dan vanzelf.... :P
Zodra je eenmaal slaapt boeit dat lepelen toch niet meer haha....
  zaterdag 16 februari 2013 @ 23:16:45 #92
262 Re
Kiss & Swallow
pi_122970979
verkopen ze ook lepels op paiq?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_122972138
Ik wil ook wel lepeltje spelen hoor *)
  zaterdag 16 februari 2013 @ 23:57:10 #94
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_122972515
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 23:46 schreef Faxie het volgende:
Ik wil ook wel lepeltje spelen hoor *)
Weten wanneer je op moet houden....

Anyhow, verder met dating-ervaringen. ;)
pi_122972635
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 23:57 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Weten wanneer je op moet houden....

Anyhow, verder met dating-ervaringen. ;)
Nouja ik was de hele avond weg hoor, bezig met een leven enzo ;(
pi_122973246
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 00:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nouja ik was de hele avond weg hoor, bezig met een leven enzo ;(

Dacht al dat ie vast nog wel een keer van pas zou komen ;)

Wees blij dus! *O* :s) *O*
pi_122973313
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 00:15 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Dat ben ik ook wel hoor :D
pi_122973463
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 00:17 schreef Faxie het volgende:

[..]

[/quote]

^O^ al dacht ik dat ook al :P

En zo maar eens slapen, dus jullie kunnen weer ontopic ! ;)
pi_122973567
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 00:21 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]

[/quote]

[/quote]

Goede quoteskills :P (kijk, ik ook al :P )
pi_122973586
Zo, we zijn weer een paar weken verder met daten. Van de week date nummero 3 gehad met de zelfde vrouw. De klik die we hadden bleef ook tot op de laatste date aanwezig.. heel de avond ouwehoeren en enorm veel hints van haar kant, misschien wel iets TE veel hints.

Na de laatste date heb ik goed nagedacht, want waarom voelde ik niet meer dan een klik? Ze is leuk (knap, maar niet 100% mijn type.. maar dat hoeft ook niet), we zitten op een lijn wat betreft denkbeelden en denkniveau.. maar toch voel en voelde er iets niets goed.. misschien een stukje bindingsangst van mijn kant? Ik kom net uit een relatie, iets dat nog steeds niet helemaal is afgesloten...

Na de laatste date van, van de week probeerde ik per whatsapp en telefoon afstand te nemen, maar ik begrijp nog steeds niet waarom ik dat deed.. uiteindelijk heb ik haar gisteravond opgebeld en eerlijk uitgelegd wat mijn gevoelens op dit moment zijn. Ik had het idee dat zij al een aantal stappen verder was dan ik en wil haar geen pijn doen door nog meer te gaan daten.. ik schep hierdoor een verkeerde verwachting en ik vond het wel zo eerlijk om mijn gebrek aan "verliefdheid" of "klik" op tafel te gooien.

Ze reageerde vrij geschokt en wist ook niet goed wat te zeggen.. wel vond ze het fijn dat ik er zo eerlijk over was. Ze moest het even laten bezinken en vond dat we wel gewoon verder zouden kunnen gaan, puur vriendschappelijk.. maar of ik hier op zit te wachten?

Ik ben van mening dat als je na 1 of 2 dates geen "wauw" gevoel hebt je beter kunt afkappen.. maar dit geeft nu wel een heel dubbel gevoel: want ze is leuk en we zitten op een lijn.. en ja ze zegt keer op keer dat ze mij leuk vindt..

Argh.. volgens mij moet ik eerst mijn vorige relatie een plek zien te geven alvorens ik ga beginnen met daten :( :(
pi_122973622
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 00:23 schreef Faxie het volgende:

[..]

[..]

[/quote]

[/quote]

Gaat vandaag fantastisch ja ;( En dan ook nog weigeren om te previewen :P
pi_122973690
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 00:25 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Gaat vandaag fantastisch ja ;( En dan ook nog weigeren om te previewen :P
pi_122973773
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 00:24 schreef dudewhereismycar het volgende:

Argh.. volgens mij moet ik eerst mijn vorige relatie een plek zien te geven alvorens ik ga beginnen met daten :( :(
Hmm, jammer! En dat laatste klinkt misschien wel als verstandig...
  zondag 17 februari 2013 @ 00:31:47 #104
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_122973871
quote:
Lijkt me niet onverstandig nee. Of je kan juist ervoor gaan, om te kijken of dat helpt. Ik bedoel je vind haar wel leuk. Alleen je bent een beetje afhoudend. Kip/ei verhaal misschien zelfs wel ;)

Maar aangezien je al hebt opgebiecht denk ik dat 'gewoon proberen' er niet meer in zit. Nouja, jammer voor je man. In ieder geval leuk dat je gedate hebt en dat je blijkbaar geen oetlul bent, toch? :+
WFPB!
pi_122973880
quote:

Hm het is dat je het zelf al aankaart. Wel heel tof van je dat je je gevoel al naar haar hebt kunnen overbrengen, vooral omdat ze zelf zoveel verwachtingen had.

Veel succes though :)
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_122974203
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 00:31 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Lijkt me niet onverstandig nee. Of je kan juist ervoor gaan, om te kijken of dat helpt. Ik bedoel je vind haar wel leuk. Alleen je bent een beetje afhoudend. Kip/ei verhaal misschien zelfs wel ;)

Maar aangezien je al hebt opgebiecht denk ik dat 'gewoon proberen' er niet meer in zit. Nouja, jammer voor je man. In ieder geval leuk dat je gedate hebt en dat je blijkbaar geen oetlul bent, toch? :+
Nouja, ik ken mijzelf.. ik moet echt voor iemand vallen wil het iets gaan worden. Een relatie aangaan omdat je geen nee durft te zeggen en het allemaal prima vindt.. nee niet mijn ding. Maar zodra een vrouw openlijk aangeeft je meer dan leuk te vinden is de lol er voor mij snel af. Klinkt vreemd, maar ik ben opzoek naar spanning en dan wil je niet, dat het te gemakkelijk gaat.. I know, rare eigenschap.. sommige mensen zouden er een moord voor doen :P

Maar leuke ervaring om te daten, dat zeker!
pi_122974406
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 00:17 schreef Faxie het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 00:21 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Ik zal wel weer spoken zien, maar hebben jullie gedate?

quote:
Zo, we zijn weer een paar weken verder met daten. Van de week date nummero 3 gehad met de zelfde vrouw. De klik die we hadden bleef ook tot op de laatste date aanwezig.. heel de avond ouwehoeren en enorm veel hints van haar kant, misschien wel iets TE veel hints.

Na de laatste date heb ik goed nagedacht, want waarom voelde ik niet meer dan een klik? Ze is leuk (knap, maar niet 100% mijn type.. maar dat hoeft ook niet), we zitten op een lijn wat betreft denkbeelden en denkniveau.. maar toch voel en voelde er iets niets goed.. misschien een stukje bindingsangst van mijn kant? Ik kom net uit een relatie, iets dat nog steeds niet helemaal is afgesloten...

Na de laatste date van, van de week probeerde ik per whatsapp en telefoon afstand te nemen, maar ik begrijp nog steeds niet waarom ik dat deed.. uiteindelijk heb ik haar gisteravond opgebeld en eerlijk uitgelegd wat mijn gevoelens op dit moment zijn. Ik had het idee dat zij al een aantal stappen verder was dan ik en wil haar geen pijn doen door nog meer te gaan daten.. ik schep hierdoor een verkeerde verwachting en ik vond het wel zo eerlijk om mijn gebrek aan "verliefdheid" of "klik" op tafel te gooien.

Ze reageerde vrij geschokt en wist ook niet goed wat te zeggen.. wel vond ze het fijn dat ik er zo eerlijk over was. Ze moest het even laten bezinken en vond dat we wel gewoon verder zouden kunnen gaan, puur vriendschappelijk.. maar of ik hier op zit te wachten?

Ik ben van mening dat als je na 1 of 2 dates geen "wauw" gevoel hebt je beter kunt afkappen.. maar dit geeft nu wel een heel dubbel gevoel: want ze is leuk en we zitten op een lijn.. en ja ze zegt keer op keer dat ze mij leuk vindt..

Mwah, ik weet niet of je dat per definitie op bindingsangst kunt gooien. Als ze echt leuk-leuk is in plaats van ''zomaar'' leuk ben je al snel geneigd een ex te vergeten is mijn ervaring.

Dat wow-gevoel is nogal delicaat. En komt eigenlijk alleen echt tot zijn recht indien het tweerichtingsverkeer is, dat je allebei met een grijns van oor tot oor zit als je ziet dat je weer een berichtje van de ander ontvangen hebt, oprecht blij bent bij de gedachte om elkaar weer te zien.

Bij mij is het er vanaf de eerste date of het is er niet. Misschien dat dat bij jou nog kan groeien, maar als ik je zo lees heb ik mijn twijfels en denk ik dat dit hem niet gaat worden.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_122974484
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 00:47 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

[..]

Ik zal wel weer spoken zien, maar hebben jullie gedate?

Haha nee hoor :D Maar zeg niet dat het in de toekomst niet kan gebeuren :@
pi_122974603
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 00:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
Bij mij is het er vanaf de eerste date of het is er niet. Misschien dat dat bij jou nog kan groeien, maar als ik je zo lees heb ik mijn twijfels en denk ik dat dit hem niet gaat worden.
Dat heb ik ook, na de eerste dat moet er wel een gevoel zijn van "dit klikt", helaas klikte het in dit geval ook.. dus vandaar de 2e en 3e date.. Maarja.. voorlopig geen dates voor mij ;)
pi_122975186
Hoi, ik denk dat ik hier maar eens mee kom posten :-)
Ik lees al een tijdje mee en ben op wat datingsites aan het kijken, maar van een date is het nog niet gekomen....

Dus misschien dat ik hier nog wat wijzer wordt :-)
pi_122976062
quote:

Ik dacht er ip hetzelfde over. Ben er inmiddels achter dat dit niet zo hoeft te zijn.
In het kort...er was een klik, maar nog geen wauw gevoel. Elkaar een paar keer gezien en die klik bleef.
Toen heb ik een goed gesprek gehad met mijn ex en met hem dingen kunnen afsluiten.
Een dag later zag ik mijn date weer...en daar was het wauw gevoel. Ik ben dus inmiddels van mening dat het zeker wel kan komen na meerdere dates...mits je klaar bent met je ex. Dat hield vooral ook in dat je stopt met vergelijken. Volgens mij doen velen dat nl onbewust wel.
Vanaf dat moment kon ik de vele pluspunt van mijn date pas goed zien. En elke verliefdheid is weer anders en draait om andere dingen.

Als er geen klik is in het begin, moet je er zeker niet aan beginnen. Maar dat wauw gevoel kan naar mijn mening nog heel goed komen nadat je elkaar echt wat beter leert kennen :Y

Just my two cents... ;)
pi_122977759
Ik schrik altijd een beetje wanneer ik mn AT zie dat Sekhmet heeft gepost... :@
pi_122978762
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 13:53 schreef Faxie het volgende:

[..]

Details over de foto's? :P
Waren oude foto;s, ze was serieus 20 kilo zwaarder dan op de foto's in haar profiel. Ik vond haar al zo jong lijken op de foto's :P
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_122978793
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 10:06 schreef habitue het volgende:

[..]

Waren oude foto;s, ze was serieus 20 kilo zwaarder dan op de foto's in haar profiel. Ik vond haar al zo jong lijken op de foto's :P
Lol. Nouja profielen zonder foto's begin ik niet aan... meestal is er een goede reden voor het gebrek aan foto's.
  zondag 17 februari 2013 @ 10:15:18 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122978905
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 10:08 schreef Faxie het volgende:

[..]

Lol. Nouja profielen zonder foto's begin ik niet aan... meestal is er een goede reden voor het gebrek aan foto's.
:Y

En vrouwen die roepen dat het uiterlijk niet zo belangrijk is omdat het gaat om de binnenkant ook vermijden, want het zijn alleen minder appetijtelijke vrouwen die dat zeggen.

Overigens vind ik het zoeken naar een reden waarom er geen klik is wel raar. De klik wordt bevorderd door een leuk uiterlijk en makkelijk samen kunnen praten, maar toch is die klik er dan lang niet altijd. Dat is echt iets onbenoembaars ofzo.
Niet meer actief op Fok!
pi_122978995
Heeft iemand al positieve ervaringen met Alternatief Daten? Ik heb een account gemaakt maar het lijkt zo doods. En daar bedoel ik nog niet eens sommige profielen mee die je daar aantreft.. ;)
'Beyond the glittering street was darkness, and beyond the darkness, the West. I had to go'
pi_122979140
quote:
5s.gif Op zondag 17 februari 2013 10:20 schreef Vinkvak het volgende:
Heeft iemand al positieve ervaringen met Alternatief Daten? Ik heb een account gemaakt maar het lijkt zo doods. En daar bedoel ik nog niet eens sommige profielen mee die je daar aantreft.. ;)
Er is wel leven hoor, maar niet superveel keus nee. Ik vond zelf wel dat er een paar leuke dames waren. Maar je hebt er ook types tussen die vleermuizenkoppen eten voor ontbijt....
pi_122979253
Vraagje aan vrouwen: Hoeveel berichten krijgen jullie gemiddeld per week? Dus van nieuwe kerels.
pi_122979258
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 10:08 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat blijkt wel weer.
pi_122979272
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 10:31 schreef Faxie het volgende:

[..]

Er is wel leven hoor, maar niet superveel keus nee. Ik vond zelf wel dat er een paar leuke dames waren. Maar je hebt er ook types tussen die vleermuizenkoppen eten voor ontbijt....
Ja, er zitten pareltjes tussen... Ik houd op zich wel van iets alternatieve vrouwen maar die enge veganistische types laat ik graag lopen. Jammer dat je niet goed de activiteit op de site kan zien.
'Beyond the glittering street was darkness, and beyond the darkness, the West. I had to go'
pi_122979329
Ik zat net een uurtje op een nederlandse datingsite. Geen enkele 'match' die me de moeite waard leek. :@
Of ik vind ze niet knap genoeg of ze lijken me te saai of ze lijken me krengerig of ze vinden mij te oud LOL etc.
Misschien val ik inderdaad niet op nederlandse meiden. In het echte leven hier in België gelukkig meer succes. :)
pi_122979353
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 10:43 schreef niels0 het volgende:
Ik zat net een uurtje op een nederlandse datingsite. Geen enkele 'match' die me de moeite waard leek. :@
Of ik vind ze niet knap genoeg of ze lijken me te saai of ze lijken me krengerig etc.
Misschien val ik inderdaad niet op nederlandse meiden. In het echte leven hier in België gelukkig meer succes. :)
Belgische dames :9

ik heb ooit het geluk gehad er 1 te 'ontmoeten' :9
pi_122979380
quote:
6s.gif Op zondag 17 februari 2013 10:44 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Belgische dames :9

ik heb ooit het geluk gehad er 1 te 'ontmoeten' :9
Echt een wereld van verschil. Ik woon hier nu 7 maanden. Ik had veel eerder moeten verhuizen.
pi_122979385
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 10:46 schreef niels0 het volgende:

[..]

Echt een wereld van verschil. Ik woon hier nu 7 maanden. Ik had veel eerder moeten verhuizen.
ik vind het accent altijd zo leuk :@
pi_122979427
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 10:46 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

ik vind het accent altijd zo leuk :@
Ja, heel charmant.

Het is al snel charmanter dan amsterdams natuurlijk. :D
pi_122979455
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 10:49 schreef niels0 het volgende:

[..]

Ja, heel charmant.

Het is al snel charmander dan amsterdams natuurlijk. :D
Amsterdams :') :r
pi_122979501
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 10:50 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Amsterdams :') :r
Jaren geleden in Spanje een knappe meid op de dansvloer. Daar moest en zou ik even een praatje mee maken. Kwam er amsterdams uit. Ik was er gelijk klaar mee.
pi_122979504
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 10:52 schreef niels0 het volgende:

[..]

Jaren geleden in Spanje een knappe meid op de dansvloer. Daar moest en zou ik even een praatje mee maken. Kwam er amsterdams uit. Ik was er gelijk klaar mee.
en terecht :Y
  zondag 17 februari 2013 @ 10:56:05 #129
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_122979541
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 00:50 schreef Faxie het volgende:

[..]

Haha nee hoor :D Maar zeg niet dat het in de toekomst niet kan gebeuren :@
Hou dan op met die ' :@ ' smiley, groei ballen en stuur haar een DM. "Joh, daten?'
Actief en zulks, hop!
pi_122979593
IK ZIE DE ZON IK ZIE DE ZON IK ZIE DE ZON.

* DancingPhoebe slingert PaiQ aan
pi_122979607
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 10:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
IK ZIE DE ZON IK ZIE DE ZON IK ZIE DE ZON.

* DancingPhoebe slingert PaiQ aan
* AldoTheApache neuriet het twilight deuntje
pi_122981216
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 10:40 schreef Vinkvak het volgende:

[..]

Ja, er zitten pareltjes tussen... Ik houd op zich wel van iets alternatieve vrouwen maar die enge veganistische types laat ik graag lopen. Jammer dat je niet goed de activiteit op de site kan zien.
ik heb al twijfels bij vegetarisch, dus veganistisch komt er hier ook niet in. Geen vrouw die tussen mij en mijn biefstukje komt ;)
pi_122981467
quote:
5s.gif Op zondag 17 februari 2013 10:20 schreef Vinkvak het volgende:
Ik krijg er wel veel reacties, maar ik doe er eigenlijk al niets meer mee.
Iemand met een naam als "kleine hippie" hoeft het eigenlijk sowieso al niet te proberen. :')
  Moderator / Redactie FP zondag 17 februari 2013 @ 13:10:43 #134
Brabo Bastard
pi_122982826
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:28 schreef Murdera het volgende:

[..]

Iemand met een naam als "kleine hippie" hoeft het eigenlijk sowieso al niet te proberen. :')
Ik denk dat een naam als dat nog niet eens het toppunt is.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 17 februari 2013 @ 13:54:25 #135
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_122984356
Wat sturen jullie als eerste bericht aan iemand? Weet vaak niet iets leuks te sturen als eerste bericht wat ook weer niet afgezaagd is. Hoe doen jullie dit? :o
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_122984586
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:54 schreef Paul het volgende:
Wat sturen jullie als eerste bericht aan iemand? Weet vaak niet iets leuks te sturen als eerste bericht wat ook weer niet afgezaagd is. Hoe doen jullie dit? :o
Ik probeer meestal in te spelen op iets dat in het profiel staat. In elk geval niet een copy-paste tekst die je bij 100 vrouwen tegelijkertijd gebruikt.
pi_122985005
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:54 schreef Paul het volgende:
Een kort berichtje met wat humor en waarin je laat zien dat je het profiel gelezen hebt. Tenminste, zo probeer ik het altijd. :)
  zondag 17 februari 2013 @ 14:14:48 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122985184
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:59 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik probeer meestal in te spelen op iets dat in het profiel staat. In elk geval niet een copy-paste tekst die je bij 100 vrouwen tegelijkertijd gebruikt.
:Y
Niet meer actief op Fok!
  zondag 17 februari 2013 @ 14:15:20 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122985208
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 14:09 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Een kort berichtje met wat humor en waarin je laat zien dat je het profiel gelezen hebt. Tenminste, zo probeer ik het altijd. :)
heb jij humor dan?
Niet meer actief op Fok!
  zondag 17 februari 2013 @ 14:15:31 #140
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_122985216
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 14:09 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Dit is heel belangrijk, hoeveel mannen er wel niet reageren en dan dingen gaan vragen die in je profiel staan. Echte afknapper.
  Moderator / Redactie FP zondag 17 februari 2013 @ 14:21:09 #141
Brabo Bastard
pi_122985454
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 14:15 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Dit is heel belangrijk, hoeveel mannen er wel niet reageren en dan dingen gaan vragen die in je profiel staan. Echte afknapper.
Andersom gebeurt het anders ook best wel vaak heb ik eens gemerkt :P

"Oh, ik wist niet dat je van zwemmen hield."

Dat staat erin trut.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_122985614
2 keer leuke chat gehad met doordat ze in het profiel hadden staan dat ze niet van huisdieren hielden, maar ze wel hadden. Ze daar dan even op wijzen is kennelijk wel een goede binnenkomer :P
  zondag 17 februari 2013 @ 14:24:46 #143
138876 Andromache
pi_122985627
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:59 schreef DrMarten het volgende:

[..]

en zo hoort het ook, in het echt probeer je ook een normaal geinteresseerd gesprek met interactie te voeren, dus per PB geldt dat net zo.
pi_122985792
quote:
16s.gif Op zondag 17 februari 2013 14:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

heb jij humor dan?
Nee natuurlijk niet. De dames die reageren doen dat gewoon allemaal uit medelijden. :'(

;)
pi_122986135
Of omdat ik gewoon fokking lekker ben. Dat kan natuurlijk ook. :6
pi_122987303
Vanavond weer eens een ouderwetse Paiq-date met iemand waar ik al wat langer contact mee heb. We gaan wat drinken in de stad. Al begreep ik net van 'r dat haar ouders al op de hoogte waren, evenals haar vriendinnen. :')

Wat me dan weer met enige zorg doet denken aan dat gare reclamespotje van een aantal jaren terug waar de complete sociale kring aanwezig was bij een eerste etentje eniknietmeervanopdenaamkankomen, grrr. :(

Of ze loopt me te fucken. Dat kan ook nog.
pi_122987465
Mijn vrienden weten ook alle details van mijn date leven hoor. Dat heeft echt nul te maken met hoe "relevant" de date voor mij is :')

Overigens weten zij dan weer wel hoe "relevant" ik de date vind, maar dat is iets anders :D
pi_122987584
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 14:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn vrienden weten ook alle details van mijn date leven hoor. Dat heeft echt nul te maken met hoe "relevant" de date voor mij is :')

Overigens weten zij dan weer wel hoe "relevant" ik de date vind, maar dat is iets anders :D
Ja dat dus! Ik weet van mijn vrienden dat soort dingen ook allemaal.
pi_122987662
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 14:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

Jawel, maar gecombineerd met haar eerdere app-enthousiasme zou het me niks verbazen als ze er voor zichzelf veel meer lading aanhangt dan zou moeten. En toch, ik ben benieuwd.
pi_122987713
Maar dat is dan toch haar probleem?
pi_122987886
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 14:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vanavond weer eens een ouderwetse Paiq-date met iemand waar ik al wat langer contact mee heb. We gaan wat drinken in de stad. Al begreep ik net van 'r dat haar ouders al op de hoogte waren, evenals haar vriendinnen. :')

Niks vreemds aan, dat laat ik ook altijd weten aan mensen die naast me staan.

Al is het alleen al omdat ik tot nu toe meestal thuisdates heb en het dan een stuk gemakkelijker is voor hen om me te vinden als ik ergens doodvermoord in stukken gehakt lig O+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_122988167
quote:
10s.gif Op zondag 17 februari 2013 15:04 schreef minthy het volgende:

[..]

Niks vreemds aan, dat laat ik ook altijd weten aan mensen die naast me staan.

Al is het alleen al omdat ik tot nu toe meestal thuisdates heb en het dan een stuk gemakkelijker is voor hen om me te vinden als ik ergens doodvermoord in stukken gehakt lig O+
Okay, dan wil ik NU óók mijn ouders bellen. Denk alleen dat ze met een :') uitdrukking aan de telefoon hangen omdat ze niet weten wat ze met die info van mijn kant moeten.
pi_122988283
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:28 schreef Murdera het volgende:

[..]

Inmiddels ook een paar reacties maar ik laat het ook maar zitten geloof ik. Het idee dat het een site zou zijn met leuke, iets minder doorsnee vrouwen lijkt toch een iets te romantisch beeld te zijn.. :')
pi_122988301
Mgihghighig, o ja doodvermoord en in stukken :D Altijd een aanwezige angst :')

Ik stuur ook altijd de foto's van de man in kwestie door naar mijn matties, en zijn facebookprofiel. Als ik voor het eerst bij de man in kwestie afspreek geef ik ook het adres door aan mijn matties.

Mijn allereerste date via internet, we praten 2002 :'), kwam mij ophalen met zijn waggie om samen naar de bios te gaan. Ik had van te voren zijn kenteken gevraagd en dat ook doorgegeven aan mn homies :') En dat ook bij het instappen gezegd, zodat mocht hij mij hebben willen vermoorden, hij nog tijd had om zich te bedenken :')

Om te voorkomen dat ik moederziel alleen in het verre buitenland terecht zou komen (we gingen naar Antwerpen) had ik 200 piek taxigeld gepind. Om vervolgens mijn portemonnee thuis te laten liggen. :') Voor ik het wist was ik dus 7 jaar samenwonen verder. Tegenwoordig check ik dus bijzonder goed of ik alles wel in mn tas heb zitten :')
pi_122988351
Ouders vind ik andere koek, maar dat ligt een beetje aan de relatie. Ik mag mijn ouders echt bizar graag, heb een zeer goede band met ze de laatste jaren, kan met ze lachen en met ze huilen, maar over mijn dateleven houd ik ze in het ongewisse. Dat is voor mij een respectding naar hen toe ofzo.

Ze krijgen vaak de informatie een beetje nadat alles al weer lang voorbij is...
  zondag 17 februari 2013 @ 15:12:25 #156
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_122988361
:D geniaal
Gourmetten of steengrillen?
pi_122988422
Wel enigszins apart om dat aan je ouders te vertellen voor de eerste date vind ik, dat zou ik pas doen als het echt serieus wordt. Dat een paar hele goede vrienden het weten vind ik dan weer niet raar.
pi_122988486
quote:
10s.gif Op zondag 17 februari 2013 15:08 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Okay, dan wil ik NU óók mijn ouders bellen. Denk alleen dat ze met een :') uitdrukking aan de telefoon hangen omdat ze niet weten wat ze met die info van mijn kant moeten.
Vergeleken met mij ben jij een serial dater. Als ik mij al uit laat lokken tot een date, dan is dat vrij bijzonder en vindt mijn omgeving dat ook. Vinden ze alleen maar tof :P
Tante minthy!! O+
pi_122988541
HJ is vergeleken met iedereen een beetje een serial dater, geloof ik :D
pi_122988573
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 15:13 schreef de_nachtwacht het volgende:
Wel enigszins apart om dat aan je ouders te vertellen voor de eerste date vind ik, dat zou ik pas doen als het echt serieus wordt. Dat een paar hele goede vrienden het weten vind ik dan weer niet raar.
Nja, ik heb helaas nog maar de helft van m'n ouders over, maar die relatie is dermate goed dat ze het wel weet ;)
Tante minthy!! O+
  zondag 17 februari 2013 @ 15:16:28 #161
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_122988574
Echt niet normaal, zeker elk weekend een andere date. Dat hou je toch niet vol.
pi_122988603
quote:
13s.gif Op zondag 17 februari 2013 15:16 schreef Silenus het volgende:
Jaja Silenius, jij bent ook een man-sletjah. Zoet maar :*
pi_122988642
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 15:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
HJ is vergeleken met iedereen een beetje een serial dater, geloof ik :D
Dus ik ben niet enorm afwijkend en kieskeurig als ik vertel dat ik in het afgelopen jaar slechts 3 dates (via internet) heb gehad? *O*
Tante minthy!! O+
pi_122988648
quote:
Ben jij zelf juist ook niet een serial dater? Dat beeld heb ik iig wel bij jou. :P
pi_122988656
Hebben jullie overigens gezien dat de zon schijnt? HIJ KOMT HIJ KOMT!!! HIJ KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMT!!!!
pi_122988662
quote:
_O-
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_122988733
quote:
17s.gif Op zondag 17 februari 2013 15:18 schreef minthy het volgende:

[..]

Dus ik ben niet enorm afwijkend en kieskeurig als ik vertel dat ik in het afgelopen jaar slechts 3 dates (via internet) heb gehad? *O*
Popje, je scoret hoger dan ik :D

Maar ik moet zeggen, ik kom uit een beetje rare periode in mn leven :')

Ik begin eigenlijk net met daten. Afgelopen zomer zeg maar. Daarvoor zat ik wel op datingsites, maar daten hoooo maar.
  zondag 17 februari 2013 @ 15:22:56 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122988859
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 14:35 schreef de_nachtwacht het volgende:
Of omdat ik gewoon fokking lekker ben. Dat kan natuurlijk ook. :6
dat vraagt om foto's :9~
Niet meer actief op Fok!
  zondag 17 februari 2013 @ 15:24:12 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122988903
quote:
14s.gif Op zondag 17 februari 2013 15:01 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Jawel, maar gecombineerd met haar eerdere app-enthousiasme zou het me niks verbazen als ze er voor zichzelf veel meer lading aanhangt dan zou moeten. En toch, ik ben benieuwd.
heeft ze al gezegd dat ze stapelgek op je is?
Niet meer actief op Fok!
pi_122988916
Mijn laatste internet date was ook al bijna een jaar geleden. Hele tijd eigenlijk niet actief geweest op datingsites, maar nu wel weer eens zin in een leuke date :)
Nu een paar leuke contacten lopen. Maar eens zien wat er van komt.
  zondag 17 februari 2013 @ 15:25:06 #171
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122988936
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 15:18 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Ben jij zelf juist ook niet een serial dater? Dat beeld heb ik iig wel bij jou. :P
:') sarcasm you missed it.
Niet meer actief op Fok!
pi_122989604
quote:
10s.gif Op zondag 17 februari 2013 15:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

heeft ze al gezegd dat ze stapelgek op je is?
Hij heeft al wel gevraagd of ze geen roze Crocs had, hoorde ik. :6
  zondag 17 februari 2013 @ 15:37:57 #173
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122989606
Mijn ouders weten alles! Nou komt dat ook omda m'n moeder op de een of andere manier ruikt dat er een vrouw is blijven slapen hahaha
Maar m'n ouders weten wel meestal als ik een date heb gehad vrij snel hoe en wat (details over nagels in ruggen en lepeltje lepeltje uiteraard NIET! Dat bewaar ik voor m'n vrienden en het forum :P)
pi_122989653
Haar moeder vroeg net zelfs of die van vandaag wél normaal is...
pi_122989884
Nou ja, date van vanavond had onlangs - op mijn verzoek - in geuren en kleuren een beschrijving gegeven van haar grootste horror-date. En dat was een of andere leprechaun die nogal afweek van zijn foto's, ENORME zweetplekken onder zijn oksels had en een uur in de wind stonk. Ze besloot de date uit fatsoen nog maar af te maken door in ieder geval één drankje met hem te doen.

Op weg naar die kroeg leek het hem een goed idee om haar vast te grijpen en zijn tong bij haar naar binnen te wurmen. Waarop ze hem heeft gebitchslapped, serieus :D

Ik mag dat wel, zulke verhalen. O+
pi_122989998
quote:
9s.gif Op zondag 17 februari 2013 15:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
Haar moeder vroeg net zelfs of die van vandaag wél normaal is...
Runnnnnnn!
  zondag 17 februari 2013 @ 15:46:57 #177
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122990012
quote:
14s.gif Op zondag 17 februari 2013 15:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nou ja, date van vanavond had onlangs - op mijn verzoek - in geuren en kleuren een beschrijving gegeven van haar grootste horror-date. En dat was een of andere leprechaun die nogal afweek van zijn foto's, ENORME zweetplekken onder zijn oksels had en een uur in de wind stonk. Ze besloot de date uit fatsoen nog maar af te maken door in ieder geval één drankje met hem te doen.

Op weg naar die kroeg leek het hem een goed idee om haar vast te grijpen en zijn tong bij haar naar binnen te wurmen. Waarop ze hem heeft gebitchslapped, serieus :D

Ik mag dat wel, zulke verhalen. O+
:D
Door dit soort verhalen vraag ik me altijd af wat sommige mensen bezielt :')
En ik voel mezelf dan altijd zo heerlijk "normaal" :D
pi_122990120
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 15:46 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Door dit soort verhalen vraag ik me altijd af wat sommige mensen bezielt :')
En ik voel mezelf dan altijd zo heerlijk "normaal" :D
Echt he... O+
  zondag 17 februari 2013 @ 16:11:40 #179
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_122991361
Wat doen jullie eigenlijk met dames op profiel sites, met profielen als:

"Een gezellige spontane dame die houd van avontuur. Interesse? Gewoon even een berichtje sturen.."

Ligt het nou aan mij, of kan je daar gewoon helemaal niets van.... (er zijn er ontzettend veel van)
YouTube
pi_122991386
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 16:11 schreef ManageTheAnger het volgende:

"Een gezellige spontane dame die houd van avontuur. Interesse? Gewoon even een berichtje sturen.."

Ligt het nou aan mij, of kan je daar gewoon helemaal niets van.... (er zijn er ontzettend veel van)
De spelfout verbeteren :Y
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  zondag 17 februari 2013 @ 16:14:23 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122991515
quote:

overslaan. Zij geeft totaal geen aanleiding om interesse te hebben.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 17 februari 2013 @ 16:15:30 #182
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122991575
quote:

helemaal niks, duizend in een dozijn, inspiratieloos komt ze over, denk ook dat ik een date zou hebben met zo iemand die alleen maar OF over zichzelf praat, OF korte antwoorden geeft en een hoop awkward silences oplevert :D
Ik kan daar gewoon niks mee -O-
  zondag 17 februari 2013 @ 16:18:05 #183
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_122991733
"Ik ben op dit moment werkzoekende.
Ik ben wel bezig met een opleiding Hairstyliste"

-O-

YouTube
  zondag 17 februari 2013 @ 16:19:33 #184
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122991804
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 16:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
"Ik ben op dit moment werkzoekende.
Ik ben wel bezig met een opleiding Hairstyliste"

-O-

[ afbeelding ]
dus na haar opleiding nog steeds werkzoekende :D
  zondag 17 februari 2013 @ 16:24:11 #185
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_122992099
quote:
2s.gif Op zondag 17 februari 2013 16:19 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

dus na haar opleiding nog steeds werkzoekende :D
Mijn profiel zal ook wel niet al te denderend zijn... maar ik bedoel waarom zou iemand voor de lol op zo'n site staan?

Ik ben toch echt van mening dat ik wel heel veel profielen tegenkom waar je gewoon niets mee kunt.

Hoe denken de mede-hosselaars hier over? Zijn er bepaalde "tells" die je kunt vinden aan een profiel waardoor je weet dat persoon A wel serieus is en persoon B niet?
YouTube
  zondag 17 februari 2013 @ 16:26:16 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122992224
"Geen idee wat ik hier nu weer moet neerzetten. Vraag maar wat je weten wilt." = niet serieus

Overigens is die eerste zin als openingszin ook al reden om verder te kijken. Doe een beetje moeite :{w .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 17 februari 2013 @ 16:28:00 #187
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_122992311
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 16:26 schreef Viking84 het volgende:
"Geen idee wat ik hier nu weer moet neerzetten. Vraag maar wat je weten wilt." = niet serieus

Overigens is die eerste zin als openingszin ook al reden om verder te kijken. Doe een beetje moeite :{w .
Hai, deze 26 jarige man heeft sinds 2010 en zich bezig gehouden met het bekeren van vrouwen die op vrouwen vallen... interesse?

Ps: referenties op verzoek.

Dat gaat hem ook niet worden zeker? :')
YouTube
  zondag 17 februari 2013 @ 16:28:37 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122992352
Bedenk me net dat de drie vrouwen die ik gedate heb dit jaar alle drie werkloos waren :') misschien toch maar iets over economische zelfstandigheid opnemen in mijn wensenlijstje :P
Niet meer actief op Fok!
  zondag 17 februari 2013 @ 16:29:04 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122992369
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 16:28 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Hai, deze 26 jarige man heeft sinds 2010 en zich bezig gehouden met het bekeren van vrouwen die op vrouwen vallen... interesse?

nee ik val op ouder.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 17 februari 2013 @ 16:29:21 #190
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_122992390
Mensen.... kan je op RP helemaal niets als je geen betaalde member bent?

Berichten sturen mag niet, Chatten kan niet.... wat kan wel? Kijken?
YouTube
  zondag 17 februari 2013 @ 16:30:08 #191
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_122992414
quote:
6s.gif Op zondag 17 februari 2013 16:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

nee ik val op ouder.

YouTube
  zondag 17 februari 2013 @ 16:32:43 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122992530
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 16:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
Mensen.... kan je op RP helemaal niets als je geen betaalde member bent?

Berichten sturen mag niet, Chatten kan niet.... wat kan wel? Kijken?
interesseberichten naar betaalde members sturen en hopen dat ze reageren.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 17 februari 2013 @ 16:34:55 #193
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_122992611
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 16:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

interesseberichten naar betaalde members sturen en hopen dat ze reageren.
Kan je ook zien, wie wel betaalde member is en wie niet?
YouTube
pi_122992693
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 16:24 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Hoe denken de mede-hosselaars hier over? Zijn er bepaalde "tells" die je kunt vinden aan een profiel waardoor je weet dat persoon A wel serieus is en persoon B niet?
Betalen, of gratis interesseberichtjes sturen: ook best een giveaway.

[ Bericht 0% gewijzigd door Perzephone op 17-02-2013 16:45:28 ]
  zondag 17 februari 2013 @ 16:52:58 #195
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122993640
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 16:28 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik, maar ja, ik ben een man en die hebben nou eenmaal meer humor, zou er de humor wel van inzien :D
pi_122993720
quote:
2s.gif Op zondag 17 februari 2013 16:52 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik, maar ja, ik ben een man en die hebben nou eenmaal meer humor, zou er de humor wel van inzien :D
En als je benaderd zou worden "Ik, vrijgezelle man van 29, hou me sinds 2009 bezig met het bekeren van heteromannen. Interesse?"

Zou je dan accepteren, omdat humor?
  zondag 17 februari 2013 @ 16:55:29 #197
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122993802
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 16:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

En als je benaderd zou worden "Ik, vrijgezelle man van 29, hou me sinds 2009 bezig met het bekeren van heteromannen. Interesse?"

Ja hoor :D
Zou ik ook gewoon eerlijk zeggen en hem vervolgens veel succes wensen met een onmogelijke taak 8-)
  zondag 17 februari 2013 @ 16:55:46 #198
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_122993826
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 16:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik lees nu weer sinds 3 dagen mee met dit topic.

Al 3 dagen lang zie ik jou niets anders dan commentaar geven op de posts van anderen, en niets inhoudelijks bijdragen aan het topicdoel zelf.

Neem even lekker een sauna, ga ontspannen, scharrel een one night stand op en knal je frustraties met hem er in bed even uit... krijg een orgasme, gooi je haar los, en relax!
YouTube
pi_122993831
quote:
2s.gif Op zondag 17 februari 2013 16:55 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ja hoor :D
Zou ik ook gewoon eerlijk zeggen en hem vervolgens veel succes wensen met een onmogelijke taak 8-)
Maar hij zou je wel mogen winen en dinen? :D
  zondag 17 februari 2013 @ 16:56:47 #200
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122993886
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 16:55 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar hij zou je wel mogen winen en dinen? :D
Ik ga niet met hem afspreken als je dat bedoelt :D
Maar ik waardeer de poging en zie er de humor wel van in 8-)
pi_122993895
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 16:55 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik lees nu weer sinds 3 dagen mee met dit topic.

Al 3 dagen lang zie ik jou niets anders dan commentaar geven op de posts van anderen, en niets inhoudelijks bijdragen aan het topicdoel zelf.

Neem even lekker een sauna, ga ontspannen, scharrel een one night stand op en knal je frustraties met hem er in bed even uit... krijg een orgasme, gooi je haar los, en relax!
Lol, whut?
  zondag 17 februari 2013 @ 17:01:50 #202
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122994159
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 16:34 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Kan je ook zien, wie wel betaalde member is en wie niet?
betaalde members hebben een gouden bolletje, onbetaalde zilver.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 17 februari 2013 @ 17:03:33 #203
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122994250
quote:
2s.gif Op zondag 17 februari 2013 16:52 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

als lesbische vrouw krijg je heel vaak dat soort bekeringsgrappen, dan vind je het op den duur niet zo grappig meer :P Zelfde als een achternaam hebben waar vaak grappen over worden gemaakt. De persoon die ze maakt vindt ze heel grappig maar realiseert zich niet dat hij de zoveelste is die die grap maakt.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 17 februari 2013 @ 17:05:43 #204
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122994352
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

als lesbische vrouw krijg je heel vaak dat soort bekeringsgrappen, dan vind je het op den duur niet zo grappig meer :P Zelfde als een achternaam hebben waar vaak grappen over worden gemaakt. De persoon die ze maakt vindt ze heel grappig maar realiseert zich niet dat hij de zoveelste is die die grap maakt.
Klopt, totdat er eentje komt die je nog niet gehoord hebt, dan lig ik gewoon weer in een scheur hoor :D _O-
pi_122994416
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Lesbisch vriendinnetje werd daar op den duur gek van. Op een gegeven moment reageerde ze:
"Gaaast, waar heb ik nou een man voor nodig joh? Als ik een piemel wil, heb ik een kast vol. Groot, dik, lang, dun, trillend. Jij hebt er maar ééntje, joh. :7
pi_122994440
Attenooije ik lach me kapot op zo'n nederlandse datingsite. Heel gewone meiden van 25 die al 2 kinderen hebben en dan gaan ze nog eisen stellen ook, een hele lijst hahaha. En ze houden ook allemaal van een flimpje, weekendje weg etc. Als ze maar kunnen luieren. Geen wonder dat ze alleen zijn. Lekker uiteten ook natuurlijk, nee ik hou van vies eten, kom op zeg. En vaak lusten ze dan nog geen moer ook.
Wat ben je nou voor mens als je geen aardappel of tomaat lust?
M'n moeder en zus zijn ook zo'n drama met voedsel. Ik nodig ze ook gewoon niet meer uit om te komen eten.
  zondag 17 februari 2013 @ 17:10:45 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122994628
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:06 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Lesbisch vriendinnetje werd daar op den duur gek van. Op een gegeven moment reageerde ze:
"Gaaast, waar heb ik nou een man voor nodig joh? Als ik een piemel wil, heb ik een kast vol. Groot, dik, lang, dun, trillend. Jij hebt er maar ééntje, joh. :7
en die worden ook nooit slap :7
Niet meer actief op Fok!
  zondag 17 februari 2013 @ 17:12:05 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122994728
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:07 schreef niels0 het volgende:
Attenooije ik lach me kapot op zo'n nederlandse datingsite. Heel gewone meiden van 25 die al 2 kinderen hebben en dan gaan ze nog eisen stellen ook, een hele lijst hahaha. Geen wonder dat ze alleen zijn.
als je alleen maar kunt zeiken over Nederlandse vrouwen, emigreer dan naar België, registreer je op forum.fok.be en praat daar lekker over dates met Belgische vrouwen ^O^
Niet meer actief op Fok!
pi_122994842
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

als je alleen maar kunt zeiken over Nederlandse vrouwen, emigreer dan naar België, registreer je op forum.fok.be en praat daar lekker over dates met Belgische vrouwen ^O^
Fok.be bestaat dat? Ik woon er al. Bedankt voor de tip, ik ben voorlopig al weer uitgelachen haha, wat een drama. :D
  zondag 17 februari 2013 @ 17:14:56 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122994907
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:13 schreef niels0 het volgende:

[..]

Fok.be bestaat dat? Ik woon er al. Bedankt voor de tip, ik ben voorlopig al weer uitgelachen haha, wat een drama. :D
mooi. Gelukkig wonen in België alleen maar bloedmooie, intelligente, gewillige vrouwen zonder kinderen O+

God, waarom ben ik nog niet naar België verhuisd? ;(
Niet meer actief op Fok!
  zondag 17 februari 2013 @ 17:16:02 #211
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122994979
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

mooi. Gelukkig wonen in België alleen maar bloedmooie, intelligente, gewillige vrouwen zonder kinderen O+

Mijn ex was Belg, ging vreemd :{w
Mijn conclusie is dus dat ALLE BELGEN VERSCHRIKKELIJKE VROUWEN ZIJN

Zo :P
  zondag 17 februari 2013 @ 17:16:28 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122995005
quote:
2s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:16 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Mijn ex was Belg, ging vreemd :{w
Mijn conclusie is dus dat ALLE BELGEN VERSCHRIKKELIJKE VROUWEN ZIJN

Zo :P
zelfs de mannen?
Niet meer actief op Fok!
pi_122995013
quote:

Omdat de vrouwen daar allemaal hetero zijn natuurlijk. Anders heeft Niels0 er niets aan.
pi_122995021
quote:

[..]

In ieder geval charmanter en niet moeilijk met eten. Maar fok.be bestaat helemaal niet gekkie. Je had me mooi tuk. ;(
  zondag 17 februari 2013 @ 17:17:10 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122995051
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:16 schreef niels0 het volgende:

[..]

In ieder geval charmanter en niet moeilijk met eten. Maar fok.be bestaat helemaal niet gekkie. Je had me mooi tuk. ;(
Niet meer actief op Fok!
pi_122995087
quote:
12s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:16 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Omdat de vrouwen daar allemaal hetero zijn natuurlijk. Anders heeft Niels0 er niets aan.
Ach, een beetje toewijding, en je kunt alle vrouwen bekeren. Mits je een eckte hosselbaas bent natuurlijk :+
  zondag 17 februari 2013 @ 17:18:16 #217
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122995120
quote:
11s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

zelfs de mannen?
}:| }:| }:| }:|

Ik geloof dat ik een taalnaZIE....
  zondag 17 februari 2013 @ 17:18:27 #218
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122995136
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:17 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Ach, een beetje toewijding, en je kunt alle vrouwen bekeren. Mits je een eckte hosselbaas bent natuurlijk :+
hosselbazin :Y heterovrouwen weten gewoon niet wat ze missen :Y
Niet meer actief op Fok!
  zondag 17 februari 2013 @ 17:19:11 #219
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122995180
quote:
12s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

hosselbazin :Y heterovrouwen weten gewoon niet wat ze missen :Y
Duh, tuurlijk zijn vrouwen beter met vrouwen en mannen beter met mannen...
Je hebt 24/7 beschikbaarheid tot "the equipment"...
Hetero mensen een paar uur per week als het meezit!
pi_122995334
Het enige wat me oprecht nog vervelender lijkt dan op mannen vallen is op vrouwen vallen. Pffrrrrrrrrrt, als ik soms de drama zie bij lesbionische vriendinnen van mij :')

En, je kunt een kast vol kunststof hebben, het haalt het niet bij the real thing *O*
pi_122995368
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:17 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Ex-collega had de naam als pottenbekeerder :D We daar ook een zgn. slettofoon in de messhall liggen. Als we gingen stappen gaf iedereen altijd dat nummer aan die meiden.
  zondag 17 februari 2013 @ 17:24:53 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122995460
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het enige wat me oprecht nog vervelender lijkt dan op mannen vallen is op vrouwen vallen. Pffrrrrrrrrrt, als ik soms de drama zie bij lesbionische vriendinnen van mij :')

En, je kunt een kast vol kunststof hebben, het haalt het niet bij the real thing *O*
ik moet er dan weer niet aan denken dat een man aan me zit :') na de eerste keer seks met een man voelde ik me zo ellendig en vies dat ik lang onder de douche heb gestaan ;(
Niet meer actief op Fok!
pi_122995543
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ik moet er dan weer niet aan denken dat een man aan me zit :') na de eerste keer seks met een man voelde ik me zo ellendig en vies dat ik lang onder de douche heb gestaan ;(
:'( Waarom deeeeeeeed je dat dan toch ook? :o Kan me niet voorstellen dat het als een goede voelde voor je er aan begon? :(

Overigens geloof ik niet dat ik me vies zou voelen na seks met een vrouw, maar de gedachte trekt me gewoon totaal niet aan.
pi_122995606
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen, ik moet er niet aan denken. :{
  zondag 17 februari 2013 @ 17:29:46 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122995691
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:26 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

:'( Waarom deeeeeeeed je dat dan toch ook? :o Kan me niet voorstellen dat het als een goede voelde voor je er aan begon? :(

Overigens geloof ik niet dat ik me vies zou voelen na seks met een vrouw, maar de gedachte trekt me gewoon totaal niet aan.
mja, wilde proberen hetero te zijn, goede vriendin van me deed het ook, was nieuwsgierig hoe het zou voelen etc. Daarna nog een keer gedaan maar na m'n 18e gestopt :)
Niet meer actief op Fok!
pi_122995935
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

mja, wilde proberen hetero te zijn, goede vriendin van me deed het ook, was nieuwsgierig hoe het zou voelen etc. Daarna nog een keer gedaan maar na m'n 18e gestopt :)
aah ok, je was nog erg jong. Dan klinkt het al "logischer" :Y
pi_122996051
Wilde je ook gewoon liever hetero zijn?
  zondag 17 februari 2013 @ 17:38:20 #228
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_122996091
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wetenschappelijk onderzoek heeft ook bewezen dat eigenlijk alle vrouwen bi-sexueel zijn en dus op enig moment in hun leven die drang wel een keer krijgen.

Bron: http://www.waarmaarraar.n(...)ature_bisexueel.html
Originele bron: De Volkskrant

oh, en deze blijft leuk:

vanaf 2:20 ong.

YouTube
pi_122996096
quote:
Dit
pi_122996332
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:38 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Wetenschappelijk onderzoek heeft ook bewezen dat eigenlijk alle vrouwen bi-sexueel zijn en dus op enig moment in hun leven die drang wel een keer krijgen.

Bron: http://www.waarmaarraar.n(...)ature_bisexueel.html
Originele bron: De Volkskrant

6 op de 10 voelt zich seksueel aangetrokken, dus 40% niet, vind ik niet 'eigenlijk alle vrouwen'
  zondag 17 februari 2013 @ 17:46:11 #231
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_122996443
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:43 schreef Perzephone het volgende:

[..]

6 op de 10 voelt zich seksueel aangetrokken, dus 40% niet, vind ik niet 'eigenlijk alle vrouwen'
4 op die 10 is zo lelijk, dat zelfs een lesbienne zich daar niet aan waagt.

Point proven.
YouTube
  zondag 17 februari 2013 @ 17:53:58 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122996885
quote:
2s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:37 schreef Pvoesss het volgende:
Wilde je ook gewoon liever hetero zijn?
ja, veel gemakkelijker qua daten, maar ja. Had op m'n achttiende m'n laatste vriendje en dat was eigenlijk Mr. Perfect, dus als ik hetero was geweest, had ik allang getrouwd kunnen zijn. Heb het idee dat lesbische vrouwen relatief vaker single zijn op latere leeftijd :'(
Niet meer actief op Fok!
  zondag 17 februari 2013 @ 18:17:30 #233
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122997980
Over je dates vertellen..ja dat doe ik wel ja aan vriendinnen sowieso. Ouders heel soms, ik scharrel met iemand en daar weten ze wel van. Ik geef het adres altijd aan mijn beste vriend door en wanneer ik op date ben ook. áls ik al een thuisdate heb kan ik even stampen en dan komt de onderbuurman to the rescue :D Veiligheid vóór de rest ;)
  zondag 17 februari 2013 @ 18:21:46 #234
138876 Andromache
pi_122998134
verstandige tips Eefje mbt iemand inschakelen als backup bij narigheid.
pi_122998396
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 18:17 schreef eefje801 het volgende:
Over je dates vertellen..ja dat doe ik wel ja aan vriendinnen sowieso. Ouders heel soms, ik scharrel met iemand en daar weten ze wel van. Ik geef het adres altijd aan mijn beste vriend door en wanneer ik op date ben ook. áls ik al een thuisdate heb kan ik even stampen en dan komt de onderbuurman to the rescue :D Veiligheid vóór de rest ;)
Fijn om te lezen dat er meer mensen zekerheidjes/veiligheidjes inbouwen, dan voel ik me niet zo achterdochtig :P
Het praten erover heeft me ook eens enorm geholpen qua inzicht, een meneer die ik datete had me geestelijk/emotioneel volledig in de tang na een paar dates. Mensen in m'n omgeving merkten dat ik veranderde en koppelden dat aan mijn date van destijds, eerder dan ik het zelf inzag. Dat was rap exit ^O^
Tante minthy!! O+
pi_122998432
Beter achterdochtig dan in stukken vermoord :Y

We blijven toch fysiek het zwakkere geslacht :')
  zondag 17 februari 2013 @ 18:30:06 #237
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122998437
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:46 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

4 op die 10 is zo lelijk, dat zelfs een lesbienne zich daar niet aan waagt.

Point proven.
En bedankt! Nee serieus, heb wel eens een voorstel gekregen en vond het vleiend en oprecht lullig maar het trekt me totaal niet. Heb ook nooit de behoefte tot experimenteren ermee gehad. Desondanks zijn er superveel mooie en aantrekkelijke vrouwen, dus begrijp het wel als je erop valt.
Maar mannen... O+
pi_122998467
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 18:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

Absoluut!
Tante minthy!! O+
pi_122998525
Oh, ik heb zomaar opeens wat meisjes aangesproken op badoo en 2 hebben iets teruggestuurd :o
Rustig aan.
  zondag 17 februari 2013 @ 18:34:27 #240
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122998598
quote:
14s.gif Op zondag 17 februari 2013 18:28 schreef minthy het volgende:

[..]

Fijn om te lezen dat er meer mensen zekerheidjes/veiligheidjes inbouwen, dan voel ik me niet zo achterdochtig :P
Het praten erover heeft me ook eens enorm geholpen qua inzicht, een meneer die ik datete had me geestelijk/emotioneel volledig in de tang na een paar dates. Mensen in m'n omgeving merkten dat ik veranderde en koppelden dat aan mijn date van destijds, eerder dan ik het zelf inzag. Dat was rap exit ^O^
Precies. Zo'n situatie heb ik ook al eens gehad ja, heel verneukeratief. Zolang je jezelf goed erbij voelt dan is het goed. Nadeel van met anderen erover praten kan soms weer zijn dat je teveel verwacht gelijk van een date. Zij kennen je en willen het beste voor je maar die persoon kent je nog maar net dus zal niet alles altijd gelijk goed aanpakken. Die veiligheid is vooral ook omdat het sinds de komst van internet voor de échte psycho's een stukje makkelijker is geworden om vrouwen te ontmoeten. Die hoeven geen donkere steeg meer in.
  zondag 17 februari 2013 @ 18:37:38 #241
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_122998689
quote:
14s.gif Op zondag 17 februari 2013 18:34 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Precies. Zo'n situatie heb ik ook al eens gehad ja, heel verneukeratief. Zolang je jezelf goed erbij voelt dan is het goed. Nadeel van met anderen erover praten kan soms weer zijn dat je teveel verwacht gelijk van een date. Zij kennen je en willen het beste voor je maar die persoon kent je nog maar net dus zal niet alles altijd gelijk goed aanpakken. Die veiligheid is vooral ook omdat het sinds de komst van internet voor de échte psycho's een stukje makkelijker is geworden om vrouwen te ontmoeten. Die hoeven geen donkere steeg meer in.
Mijn mening in dit geheel, is veiligheid en zekerheid is goed...

maar leert de ervaring mij ook, dat des te meer mensen zich gaan bemoeien met jou en degene met wie er wat op dat moment speelt. Des te harder gaat het bergafwaarts.

Als je met elkaar date, zonder tussenkomst van anderen kijk je zonder een bril naar elkaar en ervaar je de gevoelens en chemie die er is.

Zodra iemand waar jij waarde aan hecht met meningen begint te gooien, kan het wel eens vervelend uitpakken.
YouTube
  zondag 17 februari 2013 @ 18:55:17 #242
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122999292
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 18:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

Niet als je mij date :')

Maar idd geen gek idee voor de vrouwen hoor :)
Daarom begrijp ik niet waarom sommige vrouwen een eerste date thuis hebben...
Ik ga zelfs zelf al liever naar een neutrale plek...
  zondag 17 februari 2013 @ 18:56:47 #243
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_122999355
Ach, vind het altijd een beetje panisch. Zometeen eerste date bij iemand thuis, samen koken en daarna de herhaling van All you need is love kijken. :') (Was een dingetje omdat we dat twee zaterdagen virtueel samen hebben gekeken :'))

Hierna las ik weer even een date-stop in van een dag of vijf.
  zondag 17 februari 2013 @ 18:57:04 #244
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122999364
quote:
14s.gif Op zondag 17 februari 2013 18:34 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Over het algemeen geven de mensen in mijn omgeving nauwelijks een oordeel erover...
Tenzij de shit de ventilator raakt, maar over het algemeen is het dan toch al te laat en ondersteunen ze me meer...
pi_122999405
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 18:55 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook. Zou ook niet snel iemand bij mij thuis uitnodigen voor een eerste date. Liever gewoon in een kroeg ofzo.
  zondag 17 februari 2013 @ 18:58:04 #246
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122999415
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 18:56 schreef Silenus het volgende:
Ach, vind het altijd een beetje panisch. Zometeen eerste date bij iemand thuis, samen koken en daarna de herhaling van All you need is love kijken. :') (Was een dingetje omdat we dat twee zaterdagen virtueel samen hebben gekeken :'))

Hierna las ik weer even een date-stop in van een dag of vijf.
Ik ben te emotioneel voor dat soort series dus ga die niet kijken met iemand die ik nauwelijks ken haha
pi_122999586
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 18:58 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik ben te emotioneel voor dat soort series dus ga die niet kijken met iemand die ik nauwelijks ken haha
Tranen?

Ik keek dat vroeger altijd met mijn vader :@

Zaten we daar allebei met zo'n "sterk spul-he" blik :') :@ O+
pi_122999644
Wachten jullie ook wel eens met reageren als je een gebrek aan creativiteit hebt oid?
Rustig aan.
  zondag 17 februari 2013 @ 19:05:09 #249
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_122999687
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:02 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Tranen?

Ik keek dat vroeger altijd met mijn vader :@

Zaten we daar allebei met zo'n "sterk spul-he" blik :') :@ O+
Soms denk ik wel eens, dat ik tekort aan empathisch vermogen heb.

Zulke programma's doen mij niets...

films dan bijv weer wel lol, of met dieren ofzo.

Heel apart hoe mijn brein af en toe reageert.

Kingtoppie, jazeker... ik stuur ook nooit wat gelijk... ik wacht eerst even tot het enthousiasme bijv gezakt is.. dan reageer je nuchterder.
YouTube
pi_122999694
In een lopend gesprek oid?
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:04 schreef kingtoppie het volgende:
Wachten jullie ook wel eens met reageren als je een gebrek aan creativiteit hebt oid?
In een lopend gesprek?
pi_122999771
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 18:55 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Omdat ik me 1-op-1 vaak beter en sneller op m'n gemak voel dan in een kroeg/restaurant ;)
Tante minthy!! O+
pi_122999782
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
In een lopend gesprek oid?

[..]

In een lopend gesprek?
Nooo no...

Gewoon berichtje terug... Heb geen .... SHit ik ben dat nederlandse woord ervoor kwijt maargoed _O-
Creativiteit laten we maar zeggen...

Dus weet niet wat ik erop moet zeggen...
Rustig aan.
pi_122999918
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:07 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nooo no...

Gewoon berichtje terug... Heb geen .... SHit ik ben dat nederlandse woord ervoor kwijt maargoed _O-
Creativiteit laten we maar zeggen...

Dus weet niet wat ik erop moet zeggen...
Inspiratie?

Ik heb dat nooit, ik ben altijd stuitend adrem en heb overal wat op te zeggen :')

Maar ik kan me voorstellen dat even wachten met reageren dan wel beter is? Tenzij mensen bijvoorbeeld wel zien dat de tekst gelezen is...
  zondag 17 februari 2013 @ 19:10:45 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122999947
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:07 schreef minthy het volgende:

[..]

Omdat ik me 1-op-1 vaak beter en sneller op m'n gemak voel dan in een kroeg/restaurant ;)
maar in het openbaar kun je makkelijker na één drankje zeggen dat je weggaat. Had daar zelf wel wat moeite mee toen ik bij iemand thuiskwam. Wat ik op zich toch best wel weer zou doen, idd ivm sneller op je gemak voelen. Mits foto gezien van tevoren _O-
Niet meer actief op Fok!
pi_122999985
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:10 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Inspiratie?

Ik heb dat nooit, ik ben altijd stuitend adrem en heb overal wat op te zeggen :')

Maar ik kan me voorstellen dat even wachten met reageren dan wel beter is? Tenzij mensen bijvoorbeeld wel zien dat de tekst gelezen is...
DING DING DING

100 punten voor DancingPhoebe _O_!
Rustig aan.
  zondag 17 februari 2013 @ 19:11:44 #256
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_122999988
quote:

[..]

Inspiratie?

mbt dat laatste...

dan nog.... je kan altijd even ergens over moeten denken...

als mensen beginnen met: "hallo? ik zie dat je het al gelezen hebt is er iets?"

dan ren ik al vaak weg...

ik hoor nog dagelijks de stem van me ex 5 jaar geleden door me hoofd galmen: "HALLO IK PRAAT TEGEN JOU NAAM TUSSENNAAM ACHTERNAAM! WAAROM ZEG JE NIETS!"
YouTube
pi_123000016
quote:

[..]

Inspiratie?

Is dat erg dat laatste?
Rustig aan.
pi_123000035
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

maar in het openbaar kun je makkelijker na één drankje zeggen dat je weggaat. Had daar zelf wel wat moeite mee toen ik bij iemand thuiskwam. Wat ik op zich toch best wel weer zou doen, idd ivm sneller op je gemak voelen. Mits foto gezien van tevoren _O-
Mjah, foto's zeggen ook niet altijd alles ;)
Ik heb ookw el eens gehad dat de foto's totaal niet overeen kwamen met de werkelijkheid ;)
pi_123000036
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:11 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

mbt dat laatste...

ik hoor nog dagelijks de stem van me ex 5 jaar geleden door me hoofd galmen: "HALLO IK PRAAT TEGEN JOU NAAM TUSSENNAAM ACHTERNAAM! WAAROM ZEG JE NIETS!"
O god, ik zou het ook nooooooooooit zeggen. Maar believe you me dat ik het gezien heb :D :')

quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:12 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Is dat erg dat laatste?
Nou, het is niet positief... Maar ik ken dat aarzelende heen en weer gedoe eigenlijk niet... Of eigenlijk ken ik het wel en weet ik van mezelf dat dat het niet is voor mij.

Als ik op PaiQ iemand tegenkom die ik leuk vind, dan is het rambambambam heen en weer rambambambambam chatten, mailen, gaan, daten.

Ik ben nogal overcommunicatief als ik iemand leuk vind :@ en ik val op mannen die dat ook zijn, dus dat wil dan wel heen en weer.
  zondag 17 februari 2013 @ 19:14:13 #260
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_123000116
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:12 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O god, ik zou het ook nooooooooooit zeggen. Maar believe you me dat ik het gezien heb :D :')
Trauma's :')
YouTube
pi_123000146
Achja op dat badoo zaten er wel wat vrouwen tussen die het gelezen hebben die mooi niet gaan reageren hoor... Ik gok dat het 50% is oid.
Rustig aan.
pi_123000167
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:11 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

mbt dat laatste...

Zoeen heb ik er ook gehad... Elkaar nog nooit gezien omdat ze met een date persé "iets speciaals" wilde doen en niet gewoon even de kroeg in. Vervolgens reageer ik een keer niet op msn (status op afwezig) krijg ik derect msn berichtjes en sms'jes met de vraag of ik haar niet wil spreken en of ik haar geblokkeerd heb.
Needless to say dat ik haar daarna dus wel geblokkeerd heb :')
  zondag 17 februari 2013 @ 19:16:46 #263
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_123000240
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:12 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Als ik op PaiQ iemand tegenkom die ik leuk vind, dan is het rambambambam heen en weer rambambambambam chatten, mailen, gaan, daten.

Ik ben nogal overcommunicatief als ik iemand leuk vind :@ en ik val op mannen die dat ook zijn, dus dat wil dan wel heen en weer.
Dat heb ik dus ook, maar tref ik nooit.... plus in mijn geval dan vrouwen....

Ik haat het om dagenlang met elkaar online te praten... zo onzinnig als je het mij vraagt...

Soms voelt het net, alsof ik een nieuwe broek koop... "ik moet een donkere spijkerbroek hebben, die een beetje trendy is" zeg ik dan tegen mijzelf.

Ik loop vervolgens de winkel in... kijk links, kijk rechts, kijk boven, kijk beneden, niets gevonden weer naar buiten op naar de volgende winkel

heb ik iets gevonden, ik pak het, ik pas het, ik reken het af en ga weer naar huis.

Klaarrrrrrrrrrr
YouTube
pi_123000258
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:15 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Zoeen heb ik er ook gehad... Elkaar nog nooit gezien omdat ze met een date persé "iets speciaals" wilde doen en niet gewoon even de kroeg in. Vervolgens reageer ik een keer niet op msn (status op afwezig) krijg ik derect msn berichtjes en sms'jes met de vraag of ik haar niet wil spreken en of ik haar geblokkeerd heb.
Needless to say dat ik haar daarna dus wel geblokkeerd heb :')
Ik ben veel te lief voor dat soort dingen _O-
Ga dan altijd soort van psycholoogje spelen maarja dat is eigenlijk ook wel /exit... _O-
Rustig aan.
  zondag 17 februari 2013 @ 19:18:36 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123000325
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:12 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik heb ookw el eens gehad dat de foto's totaal niet overeen kwamen met de werkelijkheid ;)
dat ze foto's van tien jaar geleden stuurde? :P

Ik geloof vrouwen die zeggen dat ze volslank zijn nooooooit meer btw. Die zijn 9/10 keer gewoon dik :{w
Niet meer actief op Fok!
pi_123000330
Je moet gewoon altijd een berichtje afsluiten met een vraag, dat lokt mensen tot antwoorden. Als ik alleen maar de vragen beantwoord die er gesteld worden dan is het gesprek zo dood. ;)
pi_123000395
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:18 schreef Deezertje het volgende:
Je moet gewoon altijd een berichtje afsluiten met een vraag, dat lokt mensen tot antwoorden. Als ik alleen maar de vragen beantwoord die er gesteld worden dan is het gesprek zo dood. ;)
Daarom als je gebrek aan inspiratie hebt altijd gewoon vragen hoe het is na je stomme complimentje _O-

Zo ben ik dan weer als ik een gebrek een inspiratie heb.
Rustig aan.
pi_123000396
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik geloof vrouwen die zeggen dat ze volslank zijn nooooooit meer btw. Die zijn 9/10 keer gewoon dik :{w
IS ook heel moeilijk! Ik ben niet slank! Maar ik heb geen idee hoe ik mezelf moet omschrijven. Ik ben geen tientonner, maar ook niet slank. Ook niet meer echt dik, maar een maat 42. Geen ideeeeeeeee hoe je dat nou moet omschrijven zodat de andere daar een reëel beeld bij heeft.
  zondag 17 februari 2013 @ 19:20:21 #269
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_123000402
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ga dan altijd soort van psycholoogje spelen maarja dat is eigenlijk ook wel /exit... _O-
en vervolgens zit je in een borderline achtige relatie met een date die je online opgescharreld heb (om het ontopic te houden) die vervolgens kei en kei hard naait omdat je haar geen aandacht gaf en ze dat dus zocht bij een ander.

Shit happens vriend.
YouTube
pi_123000406
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Bij mij kwam het er redelijk lomp uit dat ik 'r niet geblokkeerd had, maar ook geen zin had om me te moeten verantwoorden aan iemand die ik nog nooit gezien heb.
pi_123000424
quote:

[..]

''Paar kilo's teveel''
= sexy lichaam...
Op badoo tenminste.
Rustig aan.
  zondag 17 februari 2013 @ 19:20:55 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123000428
Oh, whatsappen met dates. Ik had die van vrijdag ook toegevoegd, maar had al snel spijt, want dan heb ik het gevoel dat ik de hele tijd met haar in gesprek moet zijn en dat ze me ter verantwoording roep als ik niets zeg. Zo whatsapp ik: ik reageer soms uren later of neem iets gewoon ter kennisgeving aan. Zou als ik weer een date heb haar nr pas op de dag vd date toevoegen en dan alleen voor als er iets misgaat.

Zeg ik nu, ik maak vast wel weer een andere kapitale fout volgende keer :')
Niet meer actief op Fok!
pi_123000431
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:20 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Bij mij kwam het er redelijk lomp uit dat ik 'r niet geblokkeerd had, maar ook geen zin had om me te moeten verantwoorden aan iemand die ik nog nooit gezien heb.
RATSCHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!! Als een pleister!! ^O^
  zondag 17 februari 2013 @ 19:21:06 #274
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_123000434
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

IS ook heel moeilijk! Ik ben niet slank! Maar ik heb geen idee hoe ik mezelf moet omschrijven. Ik ben geen tientonner, maar ook niet slank. Ook niet meer echt dik, maar een maat 42. Geen ideeeeeeeee hoe je dat nou moet omschrijven zodat de andere daar een reëel beeld bij heeft.
Alles boven 36-38 is dik.

Ik heb jou wel eens gezien Phoebe.... en voor de mannen die geinteresseerd zijn... voor zover ik me dat kan herinneren had ze zeker wel een mooi koppie.
YouTube
pi_123000452
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:20 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

en vervolgens zit je in een borderline achtige relatie met een date die je online opgescharreld heb (om het ontopic te houden) die vervolgens kei en kei hard naait omdat je haar geen aandacht gaf en ze dat dus zocht bij een ander.

Shit happens vriend.
Nee, als ik stadium psycholoog bereikt heb dan ga ik ook niet daten _O-
Rustig aan.
pi_123000457
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd heb ik het (gelukkig!) nog niet meegemaakt dat ik wilde vluchten tijdens een date en heb ik (gelukkig!) ook nergens roze Crocs gezien :P
Zonder gekheid; daarom klets ik liever wat langer voor een eerste date, dat geeft een aardige indicatie van hoe iemand in elkaar zit en of ik er überhaupt een gesprek mee kan voeren ;)
Tante minthy!! O+
pi_123000475
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:20 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Toch duidelijk weetje :)
Vind ik al netjes.
Rustig aan.
pi_123000476
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:21 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik heb jou wel eens gezien Phoebe.... en voor de mannen die geinteresseerd zijn... voor zover ik me dat kan herinneren had ze zeker wel een mooi koppie.
De kans dat jij me gezien hebt is nihil :D
  zondag 17 februari 2013 @ 19:22:10 #279
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_123000484
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, als ik stadium psycholoog bereikt heb dan ga ik ook niet daten _O-
ik dus wel..... want ik wil naaien naaien naaaaieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen

_O-

quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:21 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

De kans dat jij me gezien hebt is nihil :D
Wij hebben een keer pm gesprekken gehad en foto's uitgewisseld (of dm)
YouTube
  zondag 17 februari 2013 @ 19:22:44 #280
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123000517
quote:

[..]

foto erbij, kunnen mensen zelf oordelen :Y

Paar kilo te veel vind ik niet erg maar een gezicht dat naadloos overloopt in een nek, gadverdamme :')
Niet meer actief op Fok!
pi_123000520
quote:

[..]

Nee, meer een gebit waar een tandarts een rolls royce van kan kopen als ie ermee bezig gaat :X
Ik ben nu dus ook huiverig voor vrouwen die hun tanden niet laten zien op foto's :')
  zondag 17 februari 2013 @ 19:23:10 #282
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_123000538
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:07 schreef minthy het volgende:

[..]

Same here, en dan nog het liefst niet in mijn eigen huis :)
Als je al een goede klik hebt en hebt geskypt wil het nog wel goed gaan zo'n drankje maar heb betere ervaringen met thuisdates of iets ondernemen dat minder opgeprikt is als een drankje doen (poolen etc.)
  zondag 17 februari 2013 @ 19:23:42 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123000563
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:21 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

@ Wat is dik: niet mee eens, maar laten we die discussie aub hier niet voeren.

Ik vind een vrouw iig niet snel te dik. Heb liever een vollere vrouw dan een gratenpakhuis.
Niet meer actief op Fok!
pi_123000565
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:22 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

ik dus wel..... want ik wil naaien naaien naaaaieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen

_O-

[..]

Wij hebben een keer pm gesprekken gehad en foto's uitgewisseld (of dm)
Lijkt me toch sterk? :D Dat doe ik nl op fok nooit :D
pi_123000581
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:22 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Nee, meer een gebit waar een tandarts een rolls royce van kan kopen als ie ermee bezig gaat :X
Ik ben nu dus ook huiverig voor vrouwen die hun tanden niet laten zien op foto's :')
Kvind mijn tanden de ene keer best ok, andere keer vind ik ze echt veel te geel :(
Rustig aan.
  zondag 17 februari 2013 @ 19:24:09 #286
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_123000583
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:23 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Same here, en dan nog het liefst niet in mijn eigen huis :)
Als je al een goede klik hebt en hebt geskypt wil het nog wel goed gaan zo'n drankje maar heb betere ervaringen met thuisdates of iets ondernemen dat minder opgeprikt is als een drankje doen (poolen etc.)
Ik heb altijd het gevoel, dat als er bij iemand thuis afgesproken wordt dat er gelijk geneukt gaat worden.

Ik ga juist buiten de deur iets afspreken om dat te voorkomen... wil niet de verkeerde indruk achterlaten :P

Ken mezelf... ben je lekkerding... dan ben ik zwak :P
YouTube
pi_123000588
Heb weleens iemand gehad: prima gezicht / leuk koppie, maar de hele rug zat onder tattoos of puistjes... (en dat zie dan niet weer niet op de foto hé :P)..
pi_123000617
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

foto erbij, kunnen mensen zelf oordelen :Y

Paar kilo te veel vind ik niet erg maar een gezicht dat naadloos overloopt in een nek, gadverdamme :')
O ja dat doe ik ook sowieso. Ik heb er bewust ook een fullbody pic op gezet.

Maar ja wel weer een gunstige natuurlijk :')

* DancingPhoebe aaaaaaaaaaaaaaaarcht that back like a MoFo :')
  zondag 17 februari 2013 @ 19:24:42 #289
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_123000620
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Lijkt me toch sterk? :D Dat doe ik nl op fok nooit :D
Probeerde keertje date met je te regelen.... hele tijd terug al hoor maand of twee drie denk minimaal.
YouTube
  zondag 17 februari 2013 @ 19:25:02 #290
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_123000633
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:12 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Dat laatste kun je inderdaad vaak hebben. Het verschilt sowieso van de foto,niemand zet zijn slechtste foto op een datingsite. Daarbij belichting, verminderde haargroei, je houdt er zo langzamerhand rekening mee ;)
  zondag 17 februari 2013 @ 19:25:34 #291
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_123000655
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:25 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat laatste kun je inderdaad vaak hebben. Het verschilt sowieso van de foto,niemand zet zijn slechtste foto op een datingsite. Daarbij belichting, verminderde haargroei, je houdt er zo langzamerhand rekening mee ;)
Eefje weet...

Ik doe mijn foto's geen recht aan :')
YouTube
pi_123000668
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:25 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik zie er op foto's sowieso altijd heel anders uit eigenlijk...
Zelfs van foto's die op dezelfde dag gemaakt zijn.
Rustig aan.
pi_123000675
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:24 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Probeerde keertje date met je te regelen.... hele tijd terug al hoor maand of twee drie denk minimaal.
Kan me wel DM's herinneren maar toch geen pic-uitgewissel.
  zondag 17 februari 2013 @ 19:26:52 #294
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_123000724
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Kan me wel DM's herinneren maar toch geen pic-uitgewissel.
:(
Ik weet zeker dat we dat wel gedaan hebben.

Als jij nou ff jou pic dm-ed... en ik jou mijn pic dm-ed... dan houden we dit EN ontopic... EN hebben we gelijk een mexican standoff :P
YouTube
  zondag 17 februari 2013 @ 19:27:07 #295
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123000742
Ik ben niet zo tevreden met m'n foto's. Binnenkort maar even fotoshoot doen met een fokker, dan kan ik die foto's weer online zetten :P
Niet meer actief op Fok!
  zondag 17 februari 2013 @ 19:27:56 #296
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_123000786
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben niet zo tevreden met m'n foto's. Binnenkort maar even fotoshoot doen met een fokker, dan kan ik die foto's weer online zetten :P
Ik ben toevallig amateur fotograaf in mijn vrije tijd, en doe wel eens een special request fotoshoot...

Just sayin' :7
YouTube
  zondag 17 februari 2013 @ 19:28:41 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123000831
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:27 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik ben toevallig amateur fotograaf in mijn vrije tijd, en doe wel eens een special request fotoshoot...

Just sayin' :7
wie weet :P

Kleren blijven aan hoor :P
Niet meer actief op Fok!
pi_123000858
Vanmorgen eindelijk weer eens gesprek waarbij we na een uur ouwehoeren bij de vraag "god, wat voor werk DOE je eigenlijk?" kwamen O+

Dat zijn toch wel de beste :Y
  zondag 17 februari 2013 @ 19:29:51 #299
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_123000902
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

O-)
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vanmorgen eindelijk weer eens gesprek waarbij we na een uur ouwehoeren bij de vraag "god, wat voor werk DOE je eigenlijk?" kwamen O+

Dat zijn toch wel de beste :Y
^O^
YouTube
pi_123000909
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

_O-
Rustig aan.
  zondag 17 februari 2013 @ 19:29:59 #301
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_123000912
quote:

[..]

Herkenbaar. Ik ga gewoon even op Skype dan weten ze precies wat ze zich daarbij moeten voorstellen en krijg je niet dat je de date een verkeerde verwachting heeft. Andersom vind ik dat trouwens ook gelden, al ben ik wel vrij gemakkelijk qua gewicht, eerder verbaasd dat ik bijvoorbeeld wat slankere/iele mannen ook leuk vind :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')