paar leuke chats gehad op badoo, maar om een of andere reden allemaal met Duitsersquote:
Mjah, dat heb ik op rp ook wel, zit nou eenmaal in een leeftijdscategorie waar veel mensen al kinderen hebben.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zoveel meiden met kinderen ook op die sites... om te huilen!
Wel ff afvragen of dat normaal is.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mjah, dat heb ik op rp ook wel, zit nou eenmaal in een leeftijdscategorie waar veel mensen al kinderen hebben.
Ik ben 33, dus dan zie je het iets meerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wel ff afvragen of dat normaal is.
Ik als 26..... niet echt.
Moet wel zeggen dat een vrouw met kinderen opzich ook wel voordeel heeft... zijn vaak wat serieuzer (geworden) en zijn meer op zoek naar een papa
en denken over het algemeen dan iets beter na over de dates en zijn wat serieuzer dus.
uitzonderingen daargelaten natuurlijk zoals die tienermoeders die alleen achter de kinderwagen aanhuppelen omdat vriendjelief alweer vertrokken is naar de zon (just sayin')
Ik had een keer een date met een dame die kunstmatige inseminatie had gedaan. Heb je in ieder geval geen aanhangsel hahaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben 33, dus dan zie je het iets meer
Ik heb er op zich geen probleem mee als er een kind is, als de rest van het profiel verder geen alarmbellen doet rinkelen iig
Veel mannen die ik ken, vinden uberhaupt een kind bezwaarlijk, tja, hoe realistisch is dat nog in een bepaalde leeftijdscategorie? Geldt andersom ook voor de vrouwen. Vriendin van me wilde eigenlijk niet reageren op mannen met kinderen, maar de liefde van haar leven benaderde haar op RP, 2 kinderen hebbendequote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik had een keer een date met een dame die kunstmatige inseminatie had gedaan. Heb je in ieder geval geen aanhangsel haha
Bij mij hangt het af van de situatie. Kinderen an sich geen bezwaar. Vervelend aanhangsel van een ex wel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:41 schreef Andromache het volgende:
[..]
Veel mannen die ik ken, vinden uberhaupt een kind bezwaarlijk, tja, hoe realistisch is dat nog in een bepaalde leeftijdscategorie? Geldt andersom ook voor de vrouwen. Vriendin van me wilde eigenlijk niet reageren op mannen met kinderen, maar de liefde van haar leven benaderde haar op RP, 2 kinderen hebbende. Ze gaf hem het voordeel van de twijfel, en nu gaan ze samenwonen en is ze helemaal in haar element als stiefmoeder.
Nee, dat is het mooiequote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:46 schreef videonatic het volgende:
Paiq aangemaakt, maar heb je ook een eigen 'profiel page' want ik zie links me foto maar kan nergens gegevens invullen
Je kan allerlei vragen beantwoorden. Dat wordt gebruikt bij het vinden van een match.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:46 schreef videonatic het volgende:
Paiq aangemaakt, maar heb je ook een eigen 'profiel page' want ik zie links me foto maar kan nergens gegevens invullen
Ja... maar iedereen draait in zijn slaap. Heb een keer mijn arm raar verrekt erdoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:30 schreef Spezza19 het volgende:
Onderste arm onder haar nek... Daar is ruimte
Ach dat merk je dan vanzelf....quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:14 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja... maar iedereen draait in zijn slaap. Heb een keer mijn arm raar verrekt erdoor.
First world problems.
Weten wanneer je op moet houden....quote:
Nouja ik was de hele avond weg hoor, bezig met een leven enzoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:57 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Weten wanneer je op moet houden....
Anyhow, verder met dating-ervaringen.
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik was de hele avond weg hoor, bezig met een leven enzo
Dat ben ik ook wel hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 00:15 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]![]()
Dacht al dat ie vast nog wel een keer van pas zou komen![]()
Wees blij dus!![]()
![]()
Dat ben ik ook wel hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 00:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dacht al dat ie vast nog wel een keer van pas zou komen![]()
Wees blij dus!![]()
![]()
[..]quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |