Niks vreemds aan, dat laat ik ook altijd weten aan mensen die naast me staan.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vanavond weer eens een ouderwetse Paiq-date met iemand waar ik al wat langer contact mee heb. We gaan wat drinken in de stad. Al begreep ik net van 'r dat haar ouders al op de hoogte waren, evenals haar vriendinnen.
Okay, dan wil ik NU óók mijn ouders bellen. Denk alleen dat ze met eenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Niks vreemds aan, dat laat ik ook altijd weten aan mensen die naast me staan.
Al is het alleen al omdat ik tot nu toe meestal thuisdates heb en het dan een stuk gemakkelijker is voor hen om me te vinden als ik ergens doodvermoord in stukken gehakt lig
Inmiddels ook een paar reacties maar ik laat het ook maar zitten geloof ik. Het idee dat het een site zou zijn met leuke, iets minder doorsnee vrouwen lijkt toch een iets te romantisch beeld te zijn..quote:Op zondag 17 februari 2013 12:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik krijg er wel veel reacties, maar ik doe er eigenlijk al niets meer mee.
Iemand met een naam als "kleine hippie" hoeft het eigenlijk sowieso al niet te proberen.
Vergeleken met mij ben jij een serial dater. Als ik mij al uit laat lokken tot een date, dan is dat vrij bijzonder en vindt mijn omgeving dat ook. Vinden ze alleen maar tofquote:Op zondag 17 februari 2013 15:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Okay, dan wil ik NU óók mijn ouders bellen. Denk alleen dat ze met eenuitdrukking aan de telefoon hangen omdat ze niet weten wat ze met die info van mijn kant moeten.
Nja, ik heb helaas nog maar de helft van m'n ouders over, maar die relatie is dermate goed dat ze het wel weetquote:Op zondag 17 februari 2013 15:13 schreef de_nachtwacht het volgende:
Wel enigszins apart om dat aan je ouders te vertellen voor de eerste date vind ik, dat zou ik pas doen als het echt serieus wordt. Dat een paar hele goede vrienden het weten vind ik dan weer niet raar.
Jaja Silenius, jij bent ook een man-sletjah. Zoet maarquote:Op zondag 17 februari 2013 15:16 schreef Silenus het volgende:
Echt niet normaal, zeker elk weekend een andere date. Dat hou je toch niet vol.
Dus ik ben niet enorm afwijkend en kieskeurig als ik vertel dat ik in het afgelopen jaar slechts 3 dates (via internet) heb gehad?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
HJ is vergeleken met iedereen een beetje een serial dater, geloof ik
Ben jij zelf juist ook niet een serial dater? Dat beeld heb ik iig wel bij jou.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:16 schreef Silenus het volgende:
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:16 schreef Silenus het volgende:
Popje, je scoret hoger dan ikquote:Op zondag 17 februari 2013 15:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Dus ik ben niet enorm afwijkend en kieskeurig als ik vertel dat ik in het afgelopen jaar slechts 3 dates (via internet) heb gehad?
dat vraagt om foto'squote:Op zondag 17 februari 2013 14:35 schreef de_nachtwacht het volgende:
Of omdat ik gewoon fokking lekker ben. Dat kan natuurlijk ook.
heeft ze al gezegd dat ze stapelgek op je is?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jawel, maar gecombineerd met haar eerdere app-enthousiasme zou het me niks verbazen als ze er voor zichzelf veel meer lading aanhangt dan zou moeten. En toch, ik ben benieuwd.
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:18 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ben jij zelf juist ook niet een serial dater? Dat beeld heb ik iig wel bij jou.
Hij heeft al wel gevraagd of ze geen roze Crocs had, hoorde ik.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
heeft ze al gezegd dat ze stapelgek op je is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |