quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:25 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]al dacht ik dat ook al
![]()
En zo maar eens slapen, dus jullie kunnen weer ontopic !
Goede quoteskills(kijk, ik ook al
)
Gaat vandaag fantastisch jaEn dan ook nog weigeren om te previewen
![]()
Hmm, jammer! En dat laatste klinkt misschien wel als verstandig...quote:Op zondag 17 februari 2013 00:24 schreef dudewhereismycar het volgende:
Argh.. volgens mij moet ik eerst mijn vorige relatie een plek zien te geven alvorens ik ga beginnen met daten![]()
Lijkt me niet onverstandig nee. Of je kan juist ervoor gaan, om te kijken of dat helpt. Ik bedoel je vind haar wel leuk. Alleen je bent een beetje afhoudend. Kip/ei verhaal misschien zelfs welquote:Op zondag 17 februari 2013 00:24 schreef dudewhereismycar het volgende:
Argh.. volgens mij moet ik eerst mijn vorige relatie een plek zien te geven alvorens ik ga beginnen met daten![]()
Hm het is dat je het zelf al aankaart. Wel heel tof van je dat je je gevoel al naar haar hebt kunnen overbrengen, vooral omdat ze zelf zoveel verwachtingen had.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:24 schreef dudewhereismycar het volgende:
Nouja, ik ken mijzelf.. ik moet echt voor iemand vallen wil het iets gaan worden. Een relatie aangaan omdat je geen nee durft te zeggen en het allemaal prima vindt.. nee niet mijn ding. Maar zodra een vrouw openlijk aangeeft je meer dan leuk te vinden is de lol er voor mij snel af. Klinkt vreemd, maar ik ben opzoek naar spanning en dan wil je niet, dat het te gemakkelijk gaat.. I know, rare eigenschap.. sommige mensen zouden er een moord voor doenquote:Op zondag 17 februari 2013 00:31 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Lijkt me niet onverstandig nee. Of je kan juist ervoor gaan, om te kijken of dat helpt. Ik bedoel je vind haar wel leuk. Alleen je bent een beetje afhoudend. Kip/ei verhaal misschien zelfs wel
Maar aangezien je al hebt opgebiecht denk ik dat 'gewoon proberen' er niet meer in zit. Nouja, jammer voor je man. In ieder geval leuk dat je gedate hebt en dat je blijkbaar geen oetlul bent, toch?
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dacht al dat ie vast nog wel een keer van pas zou komen![]()
Wees blij dus!![]()
![]()
Ik zal wel weer spoken zien, maar hebben jullie gedate?quote:
Mwah, ik weet niet of je dat per definitie op bindingsangst kunt gooien. Als ze echt leuk-leuk is in plaats van ''zomaar'' leuk ben je al snel geneigd een ex te vergeten is mijn ervaring.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:24 schreef dudewhereismycar het volgende:
Zo, we zijn weer een paar weken verder met daten. Van de week date nummero 3 gehad met de zelfde vrouw. De klik die we hadden bleef ook tot op de laatste date aanwezig.. heel de avond ouwehoeren en enorm veel hints van haar kant, misschien wel iets TE veel hints.
Na de laatste date heb ik goed nagedacht, want waarom voelde ik niet meer dan een klik? Ze is leuk (knap, maar niet 100% mijn type.. maar dat hoeft ook niet), we zitten op een lijn wat betreft denkbeelden en denkniveau.. maar toch voel en voelde er iets niets goed.. misschien een stukje bindingsangst van mijn kant? Ik kom net uit een relatie, iets dat nog steeds niet helemaal is afgesloten...
Na de laatste date van, van de week probeerde ik per whatsapp en telefoon afstand te nemen, maar ik begrijp nog steeds niet waarom ik dat deed.. uiteindelijk heb ik haar gisteravond opgebeld en eerlijk uitgelegd wat mijn gevoelens op dit moment zijn. Ik had het idee dat zij al een aantal stappen verder was dan ik en wil haar geen pijn doen door nog meer te gaan daten.. ik schep hierdoor een verkeerde verwachting en ik vond het wel zo eerlijk om mijn gebrek aan "verliefdheid" of "klik" op tafel te gooien.
Ze reageerde vrij geschokt en wist ook niet goed wat te zeggen.. wel vond ze het fijn dat ik er zo eerlijk over was. Ze moest het even laten bezinken en vond dat we wel gewoon verder zouden kunnen gaan, puur vriendschappelijk.. maar of ik hier op zit te wachten?
Ik ben van mening dat als je na 1 of 2 dates geen "wauw" gevoel hebt je beter kunt afkappen.. maar dit geeft nu wel een heel dubbel gevoel: want ze is leuk en we zitten op een lijn.. en ja ze zegt keer op keer dat ze mij leuk vindt..
Haha nee hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 00:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
Ik zal wel weer spoken zien, maar hebben jullie gedate?
Dat heb ik ook, na de eerste dat moet er wel een gevoel zijn van "dit klikt", helaas klikte het in dit geval ook.. dus vandaar de 2e en 3e date.. Maarja.. voorlopig geen dates voor mijquote:Op zondag 17 februari 2013 00:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
Bij mij is het er vanaf de eerste date of het is er niet. Misschien dat dat bij jou nog kan groeien, maar als ik je zo lees heb ik mijn twijfels en denk ik dat dit hem niet gaat worden.
Ik dacht er ip hetzelfde over. Ben er inmiddels achter dat dit niet zo hoeft te zijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:24 schreef dudewhereismycar het volgende:
Ik ben van mening dat als je na 1 of 2 dates geen "wauw" gevoel hebt je beter kunt afkappen.. maar dit geeft nu wel een heel dubbel gevoel: want ze is leuk en we zitten op een lijn.. en ja ze zegt keer op keer dat ze mij leuk vindt..
Waren oude foto;s, ze was serieus 20 kilo zwaarder dan op de foto's in haar profiel. Ik vond haar al zo jong lijken op de foto'squote:
Lol. Nouja profielen zonder foto's begin ik niet aan... meestal is er een goede reden voor het gebrek aan foto's.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:06 schreef habitue het volgende:
[..]
Waren oude foto;s, ze was serieus 20 kilo zwaarder dan op de foto's in haar profiel. Ik vond haar al zo jong lijken op de foto's
quote:Op zondag 17 februari 2013 10:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lol. Nouja profielen zonder foto's begin ik niet aan... meestal is er een goede reden voor het gebrek aan foto's.
Er is wel leven hoor, maar niet superveel keus nee. Ik vond zelf wel dat er een paar leuke dames waren. Maar je hebt er ook types tussen die vleermuizenkoppen eten voor ontbijt....quote:Op zondag 17 februari 2013 10:20 schreef Vinkvak het volgende:
Heeft iemand al positieve ervaringen met Alternatief Daten? Ik heb een account gemaakt maar het lijkt zo doods. En daar bedoel ik nog niet eens sommige profielen mee die je daar aantreft..
Dat blijkt wel weer.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lol. Nouja profielen zonder foto's begin ik niet aan... meestal is er een goede reden voor het gebrek aan foto's.
Ja, er zitten pareltjes tussen... Ik houd op zich wel van iets alternatieve vrouwen maar die enge veganistische types laat ik graag lopen. Jammer dat je niet goed de activiteit op de site kan zien.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is wel leven hoor, maar niet superveel keus nee. Ik vond zelf wel dat er een paar leuke dames waren. Maar je hebt er ook types tussen die vleermuizenkoppen eten voor ontbijt....
Belgische damesquote:Op zondag 17 februari 2013 10:43 schreef niels0 het volgende:
Ik zat net een uurtje op een nederlandse datingsite. Geen enkele 'match' die me de moeite waard leek.![]()
Of ik vind ze niet knap genoeg of ze lijken me te saai of ze lijken me krengerig etc.
Misschien val ik inderdaad niet op nederlandse meiden. In het echte leven hier in België gelukkig meer succes.
Echt een wereld van verschil. Ik woon hier nu 7 maanden. Ik had veel eerder moeten verhuizen.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Belgische dames
ik heb ooit het geluk gehad er 1 te 'ontmoeten'![]()
ik vind het accent altijd zo leukquote:Op zondag 17 februari 2013 10:46 schreef niels0 het volgende:
[..]
Echt een wereld van verschil. Ik woon hier nu 7 maanden. Ik had veel eerder moeten verhuizen.
Ja, heel charmant.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik vind het accent altijd zo leuk
Amsterdamsquote:Op zondag 17 februari 2013 10:49 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja, heel charmant.
Het is al snel charmander dan amsterdams natuurlijk.
Jaren geleden in Spanje een knappe meid op de dansvloer. Daar moest en zou ik even een praatje mee maken. Kwam er amsterdams uit. Ik was er gelijk klaar mee.quote:
en terechtquote:Op zondag 17 februari 2013 10:52 schreef niels0 het volgende:
[..]
Jaren geleden in Spanje een knappe meid op de dansvloer. Daar moest en zou ik even een praatje mee maken. Kwam er amsterdams uit. Ik was er gelijk klaar mee.
Hou dan op met die 'quote:Op zondag 17 februari 2013 00:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha nee hoorMaar zeg niet dat het in de toekomst niet kan gebeuren
* AldoTheApache neuriet het twilight deuntjequote:Op zondag 17 februari 2013 10:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
IK ZIE DE ZON IK ZIE DE ZON IK ZIE DE ZON.
* DancingPhoebe slingert PaiQ aan
ik heb al twijfels bij vegetarisch, dus veganistisch komt er hier ook niet in. Geen vrouw die tussen mij en mijn biefstukje komtquote:Op zondag 17 februari 2013 10:40 schreef Vinkvak het volgende:
[..]
Ja, er zitten pareltjes tussen... Ik houd op zich wel van iets alternatieve vrouwen maar die enge veganistische types laat ik graag lopen. Jammer dat je niet goed de activiteit op de site kan zien.
Ik krijg er wel veel reacties, maar ik doe er eigenlijk al niets meer mee.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:20 schreef Vinkvak het volgende:
Heeft iemand al positieve ervaringen met Alternatief Daten? Ik heb een account gemaakt maar het lijkt zo doods. En daar bedoel ik nog niet eens sommige profielen mee die je daar aantreft..
Ik denk dat een naam als dat nog niet eens het toppunt is.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik krijg er wel veel reacties, maar ik doe er eigenlijk al niets meer mee.
Iemand met een naam als "kleine hippie" hoeft het eigenlijk sowieso al niet te proberen.
Ik probeer meestal in te spelen op iets dat in het profiel staat. In elk geval niet een copy-paste tekst die je bij 100 vrouwen tegelijkertijd gebruikt.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:54 schreef Paul het volgende:
Wat sturen jullie als eerste bericht aan iemand? Weet vaak niet iets leuks te sturen als eerste bericht wat ook weer niet afgezaagd is. Hoe doen jullie dit?
Een kort berichtje met wat humor en waarin je laat zien dat je het profiel gelezen hebt. Tenminste, zo probeer ik het altijd.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:54 schreef Paul het volgende:
Wat sturen jullie als eerste bericht aan iemand? Weet vaak niet iets leuks te sturen als eerste bericht wat ook weer niet afgezaagd is. Hoe doen jullie dit?
quote:Op zondag 17 februari 2013 13:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik probeer meestal in te spelen op iets dat in het profiel staat. In elk geval niet een copy-paste tekst die je bij 100 vrouwen tegelijkertijd gebruikt.
heb jij humor dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:09 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Een kort berichtje met wat humor en waarin je laat zien dat je het profiel gelezen hebt. Tenminste, zo probeer ik het altijd.
Dit is heel belangrijk, hoeveel mannen er wel niet reageren en dan dingen gaan vragen die in je profiel staan. Echte afknapper.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:09 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Een kort berichtje met wat humor en waarin je laat zien dat je het profiel gelezen hebt. Tenminste, zo probeer ik het altijd.
Andersom gebeurt het anders ook best wel vaak heb ik eens gemerktquote:Op zondag 17 februari 2013 14:15 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dit is heel belangrijk, hoeveel mannen er wel niet reageren en dan dingen gaan vragen die in je profiel staan. Echte afknapper.
en zo hoort het ook, in het echt probeer je ook een normaal geinteresseerd gesprek met interactie te voeren, dus per PB geldt dat net zo.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik probeer meestal in te spelen op iets dat in het profiel staat. In elk geval niet een copy-paste tekst die je bij 100 vrouwen tegelijkertijd gebruikt.
Ja dat dus! Ik weet van mijn vrienden dat soort dingen ook allemaal.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn vrienden weten ook alle details van mijn date leven hoor. Dat heeft echt nul te maken met hoe "relevant" de date voor mij is
Overigens weten zij dan weer wel hoe "relevant" ik de date vind, maar dat is iets anders
Jawel, maar gecombineerd met haar eerdere app-enthousiasme zou het me niks verbazen als ze er voor zichzelf veel meer lading aanhangt dan zou moeten. En toch, ik ben benieuwd.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn vrienden weten ook alle details van mijn date leven hoor. Dat heeft echt nul te maken met hoe "relevant" de date voor mij is
Overigens weten zij dan weer wel hoe "relevant" ik de date vind, maar dat is iets anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |