abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122945965
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 12:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ja ik ook. Had zin om hier lekker puh te kunnen zeggen :D

Ja, het was een site die eigenlijk gericht is op erotisch contact. Ik kom er eigenlijk nooit, want er zit niet veel soeps bij, maar zo af en toe zit er een echt leuke dame tussen, zoals nu. Dacht ik dan :P Ze was iig in haar eentje intelligenter dan al die anderen samen :P
*nieuwsgierigheid-gestild-modus*
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_122945990
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 10:16 schreef SilentChaos het volgende:
Wat mij betreft empty sex...
Was een leuke avond verder hoor, goed gepraat en we zitten altijd wel op een lijn.
Maar we zijn toch te anders
Te anders op welk gebied? Hoe lang hebben jullie toen gedate/iets gehad?
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  zaterdag 16 februari 2013 @ 12:42:57 #278
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122946207
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 12:33 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Te anders op welk gebied? Hoe lang hebben jullie toen gedate/iets gehad?
4 maanden.
We verschillen teveel qua levensinstelling en opvoeding... Ze vond mij te Haags haha :D
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  zaterdag 16 februari 2013 @ 12:50:50 #279
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122946384
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 12:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien is ze wel een soort Einstein? Dat ze denk ja jeetje als je kunt accepteren dat het universum iets is dat uitdijt in het niets, is het accepteren van roze crocs een eitje?
:')

Ze was wel een beetje uh apart ja. Nou ja dit was de eerste keer dat haar 'superontwikkelde intuïtie' ( :') ) ernaast zat dus voor haar ook een goede les.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 16 februari 2013 @ 12:51:34 #280
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122946399
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 12:42 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

4 maanden.
We verschillen teveel qua levensinstelling en opvoeding... Ze vond mij te Haags haha :D
wat is dat, te Haags? Te oh oh cherso-achtig? :P
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 16 februari 2013 @ 12:57:21 #281
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_122946557
Denk het. Wel apart, want SC ziet er niet uit als zo'n vieze gajes-Hagenees. ;)
Gourmetten of steengrillen?
pi_122946566
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 12:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

wat is dat, te Haags? Te oh oh cherso-achtig? :P
Ben ook benieuwd naar de definitie!
pi_122946817
Zo'n date dat alle gevoelens in een keer weg zijn bij het zien van elkaar heb ik ook wel eens gehad. Dan ben je inderdaad blij dat het voorbij is :')
  zaterdag 16 februari 2013 @ 13:08:15 #284
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_122946886
Als je feedback in vult op Paiq, krijgt de ander dat toch niet te zien he?
All she wants and needs is just a little taste..
  zaterdag 16 februari 2013 @ 13:08:33 #285
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_122946895
Ik had overigens ook wel een grappige date gisteren. Maandje geleden op paiq een speeddate gehad waarbij we gezamenlijk klaagden over de winter, het uitblijven van de lente, de kutkou, en het feit dat mensen niet in winterslaap gaan. Het plan was dus al snel opgevat om zsm samen in winterslaap te gaan! (oeh lala)

Dus gisteren eindelijk afgesproken, ze wilde eerst nog even een kroegje in om te checken of ik geen creep was (logisch natuurlijk) en na een biertje zijn we naar huis gegaan om daar nog een fles wijn open te trekken. En toen, jawel, de winterslaap.

Ze wilde geen seks op de eerste date (gaf ze van tevoren al aan), maar daar doe ik verder ook niet moeilijk over. Komt vanzelf wel, als het komt. En zo niet, dan niet. Maar wel weer heurlijk gekroeld, god...wat hou ik toch van lekker warm tegen elkaar aan liggen in deze KOUDE KUTWINTER.
En vanochtend maakte ze nog een lekker ontbijtje voor me klaar, allemaal zeer nice!
  zaterdag 16 februari 2013 @ 13:09:21 #286
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_122946919
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 13:08 schreef Luxuria het volgende:
Als je feedback in vult op Paiq, krijgt de ander dat toch niet te zien he?
Nee joh, haha. "WAT, HOEZO MATCHEN WIJ MAAR 60%?!?!? IK GAF JE 80?!?!?"

Leidt alleen maar tot discussies. :P
  zaterdag 16 februari 2013 @ 13:17:08 #287
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122947122
Zo. Herkenbaar. :D

De winter en kou moeten dood, ik wil lente en warmte en zon en jurkjes en mooie mannen O+ :9
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_122947166
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 10:37 schreef Andromache het volgende:
Gezellige spontane date gehad met ManageTheAnger, ben ingemaakt met poolen maar hij was wel zo aardig om me een beetje les te geven ;) En leuk gebabbeld natuurlijk.
Het was inderdaad gezellig, ondanks dat het zelfs eigenlijk een last minute blind achtige date was :+
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_122947206
ik heb nog geen speeddate kunnen vinden :')
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_122947226
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 13:08 schreef Silenus het volgende:
Ik had overigens ook wel een grappige date gisteren. Maandje geleden op paiq een speeddate gehad waarbij we gezamenlijk klaagden over de winter, het uitblijven van de lente, de kutkou, en het feit dat mensen niet in winterslaap gaan. Het plan was dus al snel opgevat om zsm samen in winterslaap te gaan! (oeh lala)

Dus gisteren eindelijk afgesproken, ze wilde eerst nog even een kroegje in om te checken of ik geen creep was (logisch natuurlijk) en na een biertje zijn we naar huis gegaan om daar nog een fles wijn open te trekken. En toen, jawel, de winterslaap.

Ze wilde geen seks op de eerste date (gaf ze van tevoren al aan), maar daar doe ik verder ook niet moeilijk over. Komt vanzelf wel, als het komt. En zo niet, dan niet. Maar wel weer heurlijk gekroeld, god...wat hou ik toch van lekker warm tegen elkaar aan liggen in deze KOUDE KUTWINTER.
En vanochtend maakte ze nog een lekker ontbijtje voor me klaar, allemaal zeer nice!
Haha, leuk O+

Zelfde soort date had ik een tijdje geleden ook... O+ lepeltjes-date O+
pi_122947241
Winter O+
  zaterdag 16 februari 2013 @ 13:28:38 #292
168576 Idioteque
take the money and run
pi_122947430
Ik ga ook weer even wat actiever zijn op de dating-sites. Laatste date is al weer enkele maanden geleden.
Ik zit nu op Pepper, Paiq en RP.

Helaas ben ik slecht in het maken van een goede profieltekst, en moet ik nog een betere profielfoto regelen. M'n RP profiel is volgens mij dus niet echt goed. Mocht iemand tips hebben, dan hoor ik het graag ;)
  zaterdag 16 februari 2013 @ 13:44:21 #293
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_122947907
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 13:17 schreef Yuki het volgende:
Zo. Herkenbaar. :D

De winter en kou moeten dood, ik wil lente en warmte en zon en jurkjes en mooie mannen O+ :9
Jurkjes en hoge hakken en zon. O+
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  zaterdag 16 februari 2013 @ 13:44:31 #294
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_122947915
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 13:08 schreef Silenus het volgende:

"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_122948004
Date gister was een ramp, foto's kunnen zo misleidend zijn. :')
Mijn plan was om een drankje te doen, dan voor haar koken en vervolgens keiharde sex :9
Maar voor het eerste drankje had ik al geen interesse meer :')

Vrouwen met misleidende foto's o|O
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_122948197
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 13:47 schreef habitue het volgende:
Date gister was een ramp, foto's kunnen zo misleidend zijn. :')
Mijn plan was om een drankje te doen, dan voor haar koken en vervolgens keiharde sex :9
Maar voor het eerste drankje had ik al geen interesse meer :')

Vrouwen met misleidende foto's o|O
Details over de foto's? :P
  zaterdag 16 februari 2013 @ 15:29:34 #297
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_122951225
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 13:28 schreef Idioteque het volgende:
Ik ga ook weer even wat actiever zijn op de dating-sites. Laatste date is al weer enkele maanden geleden.
Ik zit nu op Pepper, Paiq en RP.

Helaas ben ik slecht in het maken van een goede profieltekst, en moet ik nog een betere profielfoto regelen. M'n RP profiel is volgens mij dus niet echt goed. Mocht iemand tips hebben, dan hoor ik het graag ;)
een lichtere profielfoto, met goede belichting dus, dat helpt al een stuk :)

O, en lepeltjesdates zijn DE BOM!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_122951297
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 15:29 schreef Andromache het volgende:

[..]

een lichtere profielfoto, met goede belichting dus, dat helpt al een stuk :)

O, en lepeltjesdates zijn DE BOM!
Lijkt me juist wat vreemd...
pi_122951389
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 15:32 schreef Faxie het volgende:

[..]

Lijkt me juist wat vreemd...
Ik hou wel van 'wat vreemd' of unusual :Y O+
pi_122951420
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 15:35 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Ik hou wel van 'wat vreemd' of unusual :Y O+
Dan ben je een van de weinigen volgens mij.

Overigens ben ik helemaal niet vies van van 'vreemd', integendeel zelfs.

Alleen in bed liggen met iemand zonder verdere bijbedoelingen na een 1e date... tja ik weet niet :P Zal ook wel met gebrek aan ervaring te maken hebben..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')