abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122943408
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 10:10 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Nee was het maar zo'n feest hahaha

M'n lexa ex dus zowaar gewoon ontopic
O toen las ik hier geloof ik niet actief mee?

Gaan jullie trouwen of was het *O* empty sex *O* ?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 16 februari 2013 @ 10:16:30 #252
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122943482
Wat mij betreft empty sex...
Was een leuke avond verder hoor, goed gepraat en we zitten altijd wel op een lijn.
Maar we zijn toch te anders
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  zaterdag 16 februari 2013 @ 10:37:33 #253
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_122943777
Gezellige spontane date gehad met ManageTheAnger, ben ingemaakt met poolen maar hij was wel zo aardig om me een beetje les te geven ;) En leuk gebabbeld natuurlijk.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_122943836
En? Heb je zn anger kunnen managen?

Ik kan zelf echt niet wachten op de lente, ik merk dat met dit weer het heel lastig is uit mn "iedereen is stooohoooom (inc ikzelf)" modus te komen en dat maakt me geen leuke gespreks- laat staan datepartner :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 10:57:07 #255
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_122944117
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 10:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
En? Heb je zn anger kunnen managen?

Ik kan zelf echt niet wachten op de lente, ik merk dat met dit weer het heel lastig is uit mn "iedereen is stooohoooom (inc ikzelf)" modus te komen en dat maakt me geen leuke gespreks- laat staan datepartner :')
Maar wel een leuke fokpartner, hoor O+

Jammer Viking. maar wat wil je met roze nepcrocs inderdaad. :+
WFPB!
pi_122944278
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 10:57 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Maar wel een leuke fokpartner, hoor O+

Ja ik fok op mn leukst als ik dood wil :')

:D
  zaterdag 16 februari 2013 @ 11:16:49 #257
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_122944451
Viking, geweldig verhaal :D

Wat heb heerlijk zitten genieten!!!
Zie je nou wel!!!

Miss dat je na deze ervaring wat minder naief gaat worden :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 16 februari 2013 @ 11:18:30 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122944478
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 11:16 schreef ook_gek het volgende:
Viking, geweldig verhaal :D

Wat heb heerlijk zitten genieten!!!
Zie je nou wel!!!

Miss dat je na deze ervaring wat minder naief gaat worden :)
:P

Ik ga iig altijd om een foto vragen :P Zsm.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 16 februari 2013 @ 11:20:26 #259
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_122944530
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 11:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:P

Ik ga iig altijd om een foto vragen :P Zsm.
En miss er minder diep induiken?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 11:21:51 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122944570
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 11:20 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En miss er minder diep induiken?
ook dat. Eerst daten en dan zien we wel :)
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 16 februari 2013 @ 11:22:25 #261
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_122944582
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 10:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heb ik ook ja. Als het over een paar weken (hoop ik) de eerste dag is dat de lente in de lucht hangt en de zon schijnt, op zaterdagochtend....dan moet ik altijd bijna huilen van blijdschap die dag. :') En dan word ik ook ineens weer verliefd op allemaal meisjes op straat.

Ah, de lente. O+

Maar Viking, geweldig verhaal, haha. Tot haar 37e bij haar moeder gewoond, WoW spelend, geen foto...en er gaat GEEN ENKEL belletje rinkelen bij jou. Wat ben je toch ook een figuur! :D
Gourmetten of steengrillen?
  zaterdag 16 februari 2013 @ 11:24:00 #262
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_122944622
Even iets anders, ik heb een bloed mooie collega, en zij speelt ook actief WoW. Dus het kan wel :P
  zaterdag 16 februari 2013 @ 11:26:25 #263
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122944673
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 11:22 schreef Silenus het volgende:

[..]

Heb ik ook ja. Als het over een paar weken (hoop ik) de eerste dag is dat de lente in de lucht hangt en de zon schijnt, op zaterdagochtend....dan moet ik altijd bijna huilen van blijdschap die dag. :') En dan word ik ook ineens weer verliefd op allemaal meisjes op straat.

Ah, de lente. O+

Maar Viking, geweldig verhaal, haha. Tot haar 37e bij haar moeder gewoond, WoW spelend, geen foto...en er gaat GEEN ENKEL belletje rinkelen bij jou. Wat ben je toch ook een figuur! :D
ik werd te veel meegesleept in een fantasie :P
Niet meer actief op Fok!
pi_122944680
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 11:22 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ah, de lente. O+

O god ja! Ik kan niet wachten *O*

En dan over de maasboulevard rijden en de zon op het water zien kaatsen O+ En dan weet je, vanaf vandaag is iedereen (inc ikzelf) weer mooi, boeiend, lekker, lachwekkend *O* En er zullen wijntjes in de zon zijn en mooie mannen bij de vleet *O*

Ooooooooooooo god het duurt nog zoooooooooooo lang :'(
  zaterdag 16 februari 2013 @ 11:27:48 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122944691
Ik ben wel blij dat ik alsnog gegaan ben, anders had ik er nog langer mee gezeten :P
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 16 februari 2013 @ 12:08:25 #266
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_122945417
Ik zweer het, ik had gisteravond te veel te doen, want was eigenlijk gewoon van plan het verhaal aan te horen van de Viking. Niet dat het nu ook maar 10% afweek van de voorspelling vooraf maar goed.
Volgende keer gewoon luisteren naar papa.

En ja laat die lente asap komen, wil niet meer raar aangekeken worden als ik in de AH met een shirtje met dit weer.
pi_122945540
quote:
Date-ervaring Viking84

Lessons learned:

1. Aaaaaltijd een foto vragen en ook altijd een full body picture
2. Nooit voor de eerste date bij iemand thuis afspreken
3. Vrouwen die Wow spelen zijn waarschijnlijk níet aantrekkelijk
4. Voor vrouwen die je na drie dagen de liefde verklaren zonder je zelfs maar gezien te hebben moet je hard wegrennen
5. Intens en temperamentvol zijn synoniemen voor knettergek
6. Op volwassen leeftijd met je moeder samenwonen kan echt niet
Ouch! Balen voor je zeg ;(, had juist onwijze zin in een geweldig, romantisch succesverhaal hier waardoor alle grote vraagtekens en waarschuwingen weggeblazen zouden zijn :Y.

quote:
Zondag kreeg ik een mailtje van haar via een datingsite die op bepaalde activiteiten gericht is.
Wat het woord 'bepaalde activiteiten' al niet tot nieuwsgierigheid kan wekken bij mij :D :{
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  zaterdag 16 februari 2013 @ 12:15:29 #268
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_122945545
Ze bedoelt neuk'n.
Gourmetten of steengrillen?
pi_122945559
:9~
  zaterdag 16 februari 2013 @ 12:17:08 #270
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_122945576
Ik heb persoonlijk geen problemen met de winter. Maar mensen kijken allemaal zo chagrijnig enzo :{ dat is gewoon wat het minder leuk maakt. Niets mis met lachende meisjes met een wit laagje over ze heen. :+
WFPB!
pi_122945589
Maak je nou een cumface reference?
  zaterdag 16 februari 2013 @ 12:19:05 #272
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_122945618
Ik zou niet durven.

En vind dat stiekem vies. :(
WFPB!
pi_122945638
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 12:15 schreef Silenus het volgende:
Ze bedoelt neuk'n.
Het gaat me er niet om wat ze bedoelt (al zou het leuk zijn als er een club zou zijn van liefhebbers-van-madeliefjes-plukken-in-de-zomer-zijn of dansen-in-een-zomerbui), maar die verrekte nieuwsgierigheid...pff!

En ja, ik heb ook zin in de lente! :Y Kan niet wachten! *O*
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  zaterdag 16 februari 2013 @ 12:20:16 #274
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122945642
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 12:15 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Ouch! Balen voor je zeg ;(, had juist onwijze zin in een geweldig, romantisch succesverhaal hier waardoor alle grote vraagtekens en waarschuwingen weggeblazen zouden zijn :Y.

[..]

Wat het woord 'bepaalde activiteiten' al niet tot nieuwsgierigheid kan wekken bij mij :D :{
ja ik ook. Had zin om hier lekker puh te kunnen zeggen :D

Ja, het was een site die eigenlijk gericht is op erotisch contact. Ik kom er eigenlijk nooit, want er zit niet veel soeps bij, maar zo af en toe zit er een echt leuke dame tussen, zoals nu. Dacht ik dan :P Ze was iig in haar eentje intelligenter dan al die anderen samen :P
Niet meer actief op Fok!
pi_122945731
Misschien is ze wel een soort Einstein? Dat ze denk ja jeetje als je kunt accepteren dat het universum iets is dat uitdijt in het niets, is het accepteren van roze crocs een eitje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')