O toen las ik hier geloof ik niet actief mee?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee was het maar zo'n feest hahaha
M'n lexa ex dus zowaar gewoon ontopic
Maar wel een leuke fokpartner, hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
En? Heb je zn anger kunnen managen?
Ik kan zelf echt niet wachten op de lente, ik merk dat met dit weer het heel lastig is uit mn "iedereen is stooohoooom (inc ikzelf)" modus te komen en dat maakt me geen leuke gespreks- laat staan datepartner
Ja ik fok op mn leukst als ik dood wilquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:57 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Maar wel een leuke fokpartner, hoor
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:16 schreef ook_gek het volgende:
Viking, geweldig verhaal
Wat heb heerlijk zitten genieten!!!
Zie je nou wel!!!
Miss dat je na deze ervaring wat minder naief gaat worden
En miss er minder diep induiken?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga iig altijd om een foto vragenZsm.
ook dat. Eerst daten en dan zien we welquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En miss er minder diep induiken?
Heb ik ook ja. Als het over een paar weken (hoop ik) de eerste dag is dat de lente in de lucht hangt en de zon schijnt, op zaterdagochtend....dan moet ik altijd bijna huilen van blijdschap die dag.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan zelf echt niet wachten op de lente, ik merk dat met dit weer het heel lastig is uit mn "iedereen is stooohoooom (inc ikzelf)" modus te komen en dat maakt me geen leuke gespreks- laat staan datepartner
ik werd te veel meegesleept in een fantasiequote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heb ik ook ja. Als het over een paar weken (hoop ik) de eerste dag is dat de lente in de lucht hangt en de zon schijnt, op zaterdagochtend....dan moet ik altijd bijna huilen van blijdschap die dag.En dan word ik ook ineens weer verliefd op allemaal meisjes op straat.
Ah, de lente.![]()
Maar Viking, geweldig verhaal, haha. Tot haar 37e bij haar moeder gewoond, WoW spelend, geen foto...en er gaat GEEN ENKEL belletje rinkelen bij jou. Wat ben je toch ook een figuur!
O god ja! Ik kan niet wachtenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heb ik ook ja. Als het over een paar weken (hoop ik) de eerste dag is dat de lente in de lucht hangt en de zon schijnt, op zaterdagochtend....dan moet ik altijd bijna huilen van blijdschap die dag.En dan word ik ook ineens weer verliefd op allemaal meisjes op straat.
Ah, de lente.![]()
Ouch! Balen voor je zegquote:Date-ervaring Viking84
Lessons learned:
1. Aaaaaltijd een foto vragen en ook altijd een full body picture
2. Nooit voor de eerste date bij iemand thuis afspreken
3. Vrouwen die Wow spelen zijn waarschijnlijk níet aantrekkelijk
4. Voor vrouwen die je na drie dagen de liefde verklaren zonder je zelfs maar gezien te hebben moet je hard wegrennen
5. Intens en temperamentvol zijn synoniemen voor knettergek
6. Op volwassen leeftijd met je moeder samenwonen kan echt niet
Wat het woord 'bepaalde activiteiten' al niet tot nieuwsgierigheid kan wekken bij mijquote:Zondag kreeg ik een mailtje van haar via een datingsite die op bepaalde activiteiten gericht is.
Het gaat me er niet om wat ze bedoelt (al zou het leuk zijn als er een club zou zijn van liefhebbers-van-madeliefjes-plukken-in-de-zomer-zijn of dansen-in-een-zomerbui), maar die verrekte nieuwsgierigheid...pff!quote:
ja ik ook. Had zin om hier lekker puh te kunnen zeggenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:15 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ouch! Balen voor je zeg, had juist onwijze zin in een geweldig, romantisch succesverhaal hier waardoor alle grote vraagtekens en waarschuwingen weggeblazen zouden zijn
.
[..]
Wat het woord 'bepaalde activiteiten' al niet tot nieuwsgierigheid kan wekken bij mij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |