Lol, whut?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik lees nu weer sinds 3 dagen mee met dit topic.
Al 3 dagen lang zie ik jou niets anders dan commentaar geven op de posts van anderen, en niets inhoudelijks bijdragen aan het topicdoel zelf.
Neem even lekker een sauna, ga ontspannen, scharrel een one night stand op en knal je frustraties met hem er in bed even uit... krijg een orgasme, gooi je haar los, en relax!
betaalde members hebben een gouden bolletje, onbetaalde zilver.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kan je ook zien, wie wel betaalde member is en wie niet?
als lesbische vrouw krijg je heel vaak dat soort bekeringsgrappen, dan vind je het op den duur niet zo grappig meerquote:Op zondag 17 februari 2013 16:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik, maar ja, ik ben een man en die hebben nou eenmaal meer humor, zou er de humor wel van inzien
Klopt, totdat er eentje komt die je nog niet gehoord hebt, dan lig ik gewoon weer in een scheur hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 17:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als lesbische vrouw krijg je heel vaak dat soort bekeringsgrappen, dan vind je het op den duur niet zo grappig meerZelfde als een achternaam hebben waar vaak grappen over worden gemaakt. De persoon die ze maakt vindt ze heel grappig maar realiseert zich niet dat hij de zoveelste is die die grap maakt.
Lesbisch vriendinnetje werd daar op den duur gek van. Op een gegeven moment reageerde ze:quote:Op zondag 17 februari 2013 17:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als lesbische vrouw krijg je heel vaak dat soort bekeringsgrappen, dan vind je het op den duur niet zo grappig meerZelfde als een achternaam hebben waar vaak grappen over worden gemaakt. De persoon die ze maakt vindt ze heel grappig maar realiseert zich niet dat hij de zoveelste is die die grap maakt.
en die worden ook nooit slapquote:Op zondag 17 februari 2013 17:06 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Lesbisch vriendinnetje werd daar op den duur gek van. Op een gegeven moment reageerde ze:
"Gaaast, waar heb ik nou een man voor nodig joh? Als ik een piemel wil, heb ik een kast vol. Groot, dik, lang, dun, trillend. Jij hebt er maar ééntje, joh.
als je alleen maar kunt zeiken over Nederlandse vrouwen, emigreer dan naar België, registreer je op forum.fok.be en praat daar lekker over dates met Belgische vrouwenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:07 schreef niels0 het volgende:
Attenooije ik lach me kapot op zo'n nederlandse datingsite. Heel gewone meiden van 25 die al 2 kinderen hebben en dan gaan ze nog eisen stellen ook, een hele lijst hahaha. Geen wonder dat ze alleen zijn.
Fok.be bestaat dat? Ik woon er al. Bedankt voor de tip, ik ben voorlopig al weer uitgelachen haha, wat een drama.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als je alleen maar kunt zeiken over Nederlandse vrouwen, emigreer dan naar België, registreer je op forum.fok.be en praat daar lekker over dates met Belgische vrouwen
mooi. Gelukkig wonen in België alleen maar bloedmooie, intelligente, gewillige vrouwen zonder kinderenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:13 schreef niels0 het volgende:
[..]
Fok.be bestaat dat? Ik woon er al. Bedankt voor de tip, ik ben voorlopig al weer uitgelachen haha, wat een drama.
Mijn ex was Belg, ging vreemdquote:Op zondag 17 februari 2013 17:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
mooi. Gelukkig wonen in België alleen maar bloedmooie, intelligente, gewillige vrouwen zonder kinderen![]()
God, waarom ben ik nog niet naar België verhuisd?
zelfs de mannen?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn ex was Belg, ging vreemd![]()
Mijn conclusie is dus dat ALLE BELGEN VERSCHRIKKELIJKE VROUWEN ZIJN
Zo
Omdat de vrouwen daar allemaal hetero zijn natuurlijk. Anders heeft Niels0 er niets aan.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:14 schreef Viking84 het volgende:
In ieder geval charmanter en niet moeilijk met eten. Maar fok.be bestaat helemaal niet gekkie. Je had me mooi tuk.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
mooi. Gelukkig wonen in België alleen maar bloedmooie, intelligente, gewillige vrouwen zonder kinderen![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:16 schreef niels0 het volgende:
[..]
In ieder geval charmanter en niet moeilijk met eten. Maar fok.be bestaat helemaal niet gekkie. Je had me mooi tuk.
Ach, een beetje toewijding, en je kunt alle vrouwen bekeren. Mits je een eckte hosselbaas bent natuurlijkquote:Op zondag 17 februari 2013 17:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Omdat de vrouwen daar allemaal hetero zijn natuurlijk. Anders heeft Niels0 er niets aan.
quote:
hosselbazinquote:Op zondag 17 februari 2013 17:17 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ach, een beetje toewijding, en je kunt alle vrouwen bekeren. Mits je een eckte hosselbaas bent natuurlijk
Duh, tuurlijk zijn vrouwen beter met vrouwen en mannen beter met mannen...quote:Op zondag 17 februari 2013 17:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hosselbazinheterovrouwen weten gewoon niet wat ze missen
Ex-collega had de naam als pottenbekeerderquote:Op zondag 17 februari 2013 17:17 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ach, een beetje toewijding, en je kunt alle vrouwen bekeren. Mits je een eckte hosselbaas bent natuurlijk
ik moet er dan weer niet aan denken dat een man aan me zitquote:Op zondag 17 februari 2013 17:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het enige wat me oprecht nog vervelender lijkt dan op mannen vallen is op vrouwen vallen. Pffrrrrrrrrrt, als ik soms de drama zie bij lesbionische vriendinnen van mij![]()
En, je kunt een kast vol kunststof hebben, het haalt het niet bij the real thing
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik moet er dan weer niet aan denken dat een man aan me zitna de eerste keer seks met een man voelde ik me zo ellendig en vies dat ik lang onder de douche heb gestaan
Kan ik me voorstellen, ik moet er niet aan denken.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik moet er dan weer niet aan denken dat een man aan me zitna de eerste keer seks met een man voelde ik me zo ellendig en vies dat ik lang onder de douche heb gestaan
mja, wilde proberen hetero te zijn, goede vriendin van me deed het ook, was nieuwsgierig hoe het zou voelen etc. Daarna nog een keer gedaan maar na m'n 18e gestoptquote:Op zondag 17 februari 2013 17:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Waarom deeeeeeeed je dat dan toch ook?
Kan me niet voorstellen dat het als een goede voelde voor je er aan begon?
Overigens geloof ik niet dat ik me vies zou voelen na seks met een vrouw, maar de gedachte trekt me gewoon totaal niet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |