Lol, whut?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik lees nu weer sinds 3 dagen mee met dit topic.
Al 3 dagen lang zie ik jou niets anders dan commentaar geven op de posts van anderen, en niets inhoudelijks bijdragen aan het topicdoel zelf.
Neem even lekker een sauna, ga ontspannen, scharrel een one night stand op en knal je frustraties met hem er in bed even uit... krijg een orgasme, gooi je haar los, en relax!
betaalde members hebben een gouden bolletje, onbetaalde zilver.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kan je ook zien, wie wel betaalde member is en wie niet?
als lesbische vrouw krijg je heel vaak dat soort bekeringsgrappen, dan vind je het op den duur niet zo grappig meerquote:Op zondag 17 februari 2013 16:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik, maar ja, ik ben een man en die hebben nou eenmaal meer humor, zou er de humor wel van inzien
Klopt, totdat er eentje komt die je nog niet gehoord hebt, dan lig ik gewoon weer in een scheur hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 17:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als lesbische vrouw krijg je heel vaak dat soort bekeringsgrappen, dan vind je het op den duur niet zo grappig meerZelfde als een achternaam hebben waar vaak grappen over worden gemaakt. De persoon die ze maakt vindt ze heel grappig maar realiseert zich niet dat hij de zoveelste is die die grap maakt.
Lesbisch vriendinnetje werd daar op den duur gek van. Op een gegeven moment reageerde ze:quote:Op zondag 17 februari 2013 17:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als lesbische vrouw krijg je heel vaak dat soort bekeringsgrappen, dan vind je het op den duur niet zo grappig meerZelfde als een achternaam hebben waar vaak grappen over worden gemaakt. De persoon die ze maakt vindt ze heel grappig maar realiseert zich niet dat hij de zoveelste is die die grap maakt.
en die worden ook nooit slapquote:Op zondag 17 februari 2013 17:06 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Lesbisch vriendinnetje werd daar op den duur gek van. Op een gegeven moment reageerde ze:
"Gaaast, waar heb ik nou een man voor nodig joh? Als ik een piemel wil, heb ik een kast vol. Groot, dik, lang, dun, trillend. Jij hebt er maar ééntje, joh.
als je alleen maar kunt zeiken over Nederlandse vrouwen, emigreer dan naar België, registreer je op forum.fok.be en praat daar lekker over dates met Belgische vrouwenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:07 schreef niels0 het volgende:
Attenooije ik lach me kapot op zo'n nederlandse datingsite. Heel gewone meiden van 25 die al 2 kinderen hebben en dan gaan ze nog eisen stellen ook, een hele lijst hahaha. Geen wonder dat ze alleen zijn.
Fok.be bestaat dat? Ik woon er al. Bedankt voor de tip, ik ben voorlopig al weer uitgelachen haha, wat een drama.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als je alleen maar kunt zeiken over Nederlandse vrouwen, emigreer dan naar België, registreer je op forum.fok.be en praat daar lekker over dates met Belgische vrouwen
mooi. Gelukkig wonen in België alleen maar bloedmooie, intelligente, gewillige vrouwen zonder kinderenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:13 schreef niels0 het volgende:
[..]
Fok.be bestaat dat? Ik woon er al. Bedankt voor de tip, ik ben voorlopig al weer uitgelachen haha, wat een drama.
Mijn ex was Belg, ging vreemdquote:Op zondag 17 februari 2013 17:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
mooi. Gelukkig wonen in België alleen maar bloedmooie, intelligente, gewillige vrouwen zonder kinderen![]()
God, waarom ben ik nog niet naar België verhuisd?
zelfs de mannen?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn ex was Belg, ging vreemd![]()
Mijn conclusie is dus dat ALLE BELGEN VERSCHRIKKELIJKE VROUWEN ZIJN
Zo
Omdat de vrouwen daar allemaal hetero zijn natuurlijk. Anders heeft Niels0 er niets aan.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:14 schreef Viking84 het volgende:
In ieder geval charmanter en niet moeilijk met eten. Maar fok.be bestaat helemaal niet gekkie. Je had me mooi tuk.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
mooi. Gelukkig wonen in België alleen maar bloedmooie, intelligente, gewillige vrouwen zonder kinderen![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:16 schreef niels0 het volgende:
[..]
In ieder geval charmanter en niet moeilijk met eten. Maar fok.be bestaat helemaal niet gekkie. Je had me mooi tuk.
Ach, een beetje toewijding, en je kunt alle vrouwen bekeren. Mits je een eckte hosselbaas bent natuurlijkquote:Op zondag 17 februari 2013 17:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Omdat de vrouwen daar allemaal hetero zijn natuurlijk. Anders heeft Niels0 er niets aan.
quote:
hosselbazinquote:Op zondag 17 februari 2013 17:17 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ach, een beetje toewijding, en je kunt alle vrouwen bekeren. Mits je een eckte hosselbaas bent natuurlijk
Duh, tuurlijk zijn vrouwen beter met vrouwen en mannen beter met mannen...quote:Op zondag 17 februari 2013 17:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hosselbazinheterovrouwen weten gewoon niet wat ze missen
Ex-collega had de naam als pottenbekeerderquote:Op zondag 17 februari 2013 17:17 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ach, een beetje toewijding, en je kunt alle vrouwen bekeren. Mits je een eckte hosselbaas bent natuurlijk
ik moet er dan weer niet aan denken dat een man aan me zitquote:Op zondag 17 februari 2013 17:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het enige wat me oprecht nog vervelender lijkt dan op mannen vallen is op vrouwen vallen. Pffrrrrrrrrrt, als ik soms de drama zie bij lesbionische vriendinnen van mij![]()
En, je kunt een kast vol kunststof hebben, het haalt het niet bij the real thing
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik moet er dan weer niet aan denken dat een man aan me zitna de eerste keer seks met een man voelde ik me zo ellendig en vies dat ik lang onder de douche heb gestaan
Kan ik me voorstellen, ik moet er niet aan denken.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik moet er dan weer niet aan denken dat een man aan me zitna de eerste keer seks met een man voelde ik me zo ellendig en vies dat ik lang onder de douche heb gestaan
mja, wilde proberen hetero te zijn, goede vriendin van me deed het ook, was nieuwsgierig hoe het zou voelen etc. Daarna nog een keer gedaan maar na m'n 18e gestoptquote:Op zondag 17 februari 2013 17:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Waarom deeeeeeeed je dat dan toch ook?
Kan me niet voorstellen dat het als een goede voelde voor je er aan begon?
Overigens geloof ik niet dat ik me vies zou voelen na seks met een vrouw, maar de gedachte trekt me gewoon totaal niet aan.
aah ok, je was nog erg jong. Dan klinkt het al "logischer"quote:Op zondag 17 februari 2013 17:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
mja, wilde proberen hetero te zijn, goede vriendin van me deed het ook, was nieuwsgierig hoe het zou voelen etc. Daarna nog een keer gedaan maar na m'n 18e gestopt
Wetenschappelijk onderzoek heeft ook bewezen dat eigenlijk alle vrouwen bi-sexueel zijn en dus op enig moment in hun leven die drang wel een keer krijgen.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
mja, wilde proberen hetero te zijn, goede vriendin van me deed het ook, was nieuwsgierig hoe het zou voelen etc. Daarna nog een keer gedaan maar na m'n 18e gestopt
6 op de 10 voelt zich seksueel aangetrokken, dus 40% niet, vind ik niet 'eigenlijk alle vrouwen'quote:Op zondag 17 februari 2013 17:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wetenschappelijk onderzoek heeft ook bewezen dat eigenlijk alle vrouwen bi-sexueel zijn en dus op enig moment in hun leven die drang wel een keer krijgen.
Bron: http://www.waarmaarraar.n(...)ature_bisexueel.html
Originele bron: De Volkskrant
4 op die 10 is zo lelijk, dat zelfs een lesbienne zich daar niet aan waagt.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:43 schreef Perzephone het volgende:
[..]
6 op de 10 voelt zich seksueel aangetrokken, dus 40% niet, vind ik niet 'eigenlijk alle vrouwen'
ja, veel gemakkelijker qua daten, maar ja. Had op m'n achttiende m'n laatste vriendje en dat was eigenlijk Mr. Perfect, dus als ik hetero was geweest, had ik allang getrouwd kunnen zijn. Heb het idee dat lesbische vrouwen relatief vaker single zijn op latere leeftijdquote:Op zondag 17 februari 2013 17:37 schreef Pvoesss het volgende:
Wilde je ook gewoon liever hetero zijn?
Fijn om te lezen dat er meer mensen zekerheidjes/veiligheidjes inbouwen, dan voel ik me niet zo achterdochtigquote:Op zondag 17 februari 2013 18:17 schreef eefje801 het volgende:
Over je dates vertellen..ja dat doe ik wel ja aan vriendinnen sowieso. Ouders heel soms, ik scharrel met iemand en daar weten ze wel van. Ik geef het adres altijd aan mijn beste vriend door en wanneer ik op date ben ook. áls ik al een thuisdate heb kan ik even stampen en dan komt de onderbuurman to the rescueVeiligheid vóór de rest
En bedankt! Nee serieus, heb wel eens een voorstel gekregen en vond het vleiend en oprecht lullig maar het trekt me totaal niet. Heb ook nooit de behoefte tot experimenteren ermee gehad. Desondanks zijn er superveel mooie en aantrekkelijke vrouwen, dus begrijp het wel als je erop valt.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
4 op die 10 is zo lelijk, dat zelfs een lesbienne zich daar niet aan waagt.
Point proven.
Absoluut!quote:Op zondag 17 februari 2013 18:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Beter achterdochtig dan in stukken vermoord
We blijven toch fysiek het zwakkere geslacht
Precies. Zo'n situatie heb ik ook al eens gehad ja, heel verneukeratief. Zolang je jezelf goed erbij voelt dan is het goed. Nadeel van met anderen erover praten kan soms weer zijn dat je teveel verwacht gelijk van een date. Zij kennen je en willen het beste voor je maar die persoon kent je nog maar net dus zal niet alles altijd gelijk goed aanpakken. Die veiligheid is vooral ook omdat het sinds de komst van internet voor de échte psycho's een stukje makkelijker is geworden om vrouwen te ontmoeten. Die hoeven geen donkere steeg meer in.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Fijn om te lezen dat er meer mensen zekerheidjes/veiligheidjes inbouwen, dan voel ik me niet zo achterdochtig![]()
Het praten erover heeft me ook eens enorm geholpen qua inzicht, een meneer die ik datete had me geestelijk/emotioneel volledig in de tang na een paar dates. Mensen in m'n omgeving merkten dat ik veranderde en koppelden dat aan mijn date van destijds, eerder dan ik het zelf inzag. Dat was rap exit
Mijn mening in dit geheel, is veiligheid en zekerheid is goed...quote:Op zondag 17 februari 2013 18:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Precies. Zo'n situatie heb ik ook al eens gehad ja, heel verneukeratief. Zolang je jezelf goed erbij voelt dan is het goed. Nadeel van met anderen erover praten kan soms weer zijn dat je teveel verwacht gelijk van een date. Zij kennen je en willen het beste voor je maar die persoon kent je nog maar net dus zal niet alles altijd gelijk goed aanpakken. Die veiligheid is vooral ook omdat het sinds de komst van internet voor de échte psycho's een stukje makkelijker is geworden om vrouwen te ontmoeten. Die hoeven geen donkere steeg meer in.
Niet als je mij datequote:Op zondag 17 februari 2013 18:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Beter achterdochtig dan in stukken vermoord
We blijven toch fysiek het zwakkere geslacht
Over het algemeen geven de mensen in mijn omgeving nauwelijks een oordeel erover...quote:Op zondag 17 februari 2013 18:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Precies. Zo'n situatie heb ik ook al eens gehad ja, heel verneukeratief. Zolang je jezelf goed erbij voelt dan is het goed. Nadeel van met anderen erover praten kan soms weer zijn dat je teveel verwacht gelijk van een date. Zij kennen je en willen het beste voor je maar die persoon kent je nog maar net dus zal niet alles altijd gelijk goed aanpakken. Die veiligheid is vooral ook omdat het sinds de komst van internet voor de échte psycho's een stukje makkelijker is geworden om vrouwen te ontmoeten. Die hoeven geen donkere steeg meer in.
Dat heb ik dus ook. Zou ook niet snel iemand bij mij thuis uitnodigen voor een eerste date. Liever gewoon in een kroeg ofzo.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet als je mij date
Maar idd geen gek idee voor de vrouwen hoor![]()
Daarom begrijp ik niet waarom sommige vrouwen een eerste date thuis hebben...
Ik ga zelfs zelf al liever naar een neutrale plek...
Ik ben te emotioneel voor dat soort series dus ga die niet kijken met iemand die ik nauwelijks ken hahaquote:Op zondag 17 februari 2013 18:56 schreef Silenus het volgende:
Ach, vind het altijd een beetje panisch. Zometeen eerste date bij iemand thuis, samen koken en daarna de herhaling van All you need is love kijken.(Was een dingetje omdat we dat twee zaterdagen virtueel samen hebben gekeken
)
Hierna las ik weer even een date-stop in van een dag of vijf.
Tranen?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben te emotioneel voor dat soort series dus ga die niet kijken met iemand die ik nauwelijks ken haha
Soms denk ik wel eens, dat ik tekort aan empathisch vermogen heb.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tranen?
Ik keek dat vroeger altijd met mijn vader
Zaten we daar allebei met zo'n "sterk spul-he" blik![]()
![]()
In een lopend gesprek?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:04 schreef kingtoppie het volgende:
Wachten jullie ook wel eens met reageren als je een gebrek aan creativiteit hebt oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |