abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122995935
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

mja, wilde proberen hetero te zijn, goede vriendin van me deed het ook, was nieuwsgierig hoe het zou voelen etc. Daarna nog een keer gedaan maar na m'n 18e gestopt :)
aah ok, je was nog erg jong. Dan klinkt het al "logischer" :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_122996051
Wilde je ook gewoon liever hetero zijn?
  zondag 17 februari 2013 @ 17:38:20 #228
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_122996091
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

mja, wilde proberen hetero te zijn, goede vriendin van me deed het ook, was nieuwsgierig hoe het zou voelen etc. Daarna nog een keer gedaan maar na m'n 18e gestopt :)
Wetenschappelijk onderzoek heeft ook bewezen dat eigenlijk alle vrouwen bi-sexueel zijn en dus op enig moment in hun leven die drang wel een keer krijgen.

Bron: http://www.waarmaarraar.n(...)ature_bisexueel.html
Originele bron: De Volkskrant

oh, en deze blijft leuk:

vanaf 2:20 ong.

:')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_122996096
quote:
Dit
pi_122996332
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:38 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Wetenschappelijk onderzoek heeft ook bewezen dat eigenlijk alle vrouwen bi-sexueel zijn en dus op enig moment in hun leven die drang wel een keer krijgen.

Bron: http://www.waarmaarraar.n(...)ature_bisexueel.html
Originele bron: De Volkskrant

:')
6 op de 10 voelt zich seksueel aangetrokken, dus 40% niet, vind ik niet 'eigenlijk alle vrouwen'
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  zondag 17 februari 2013 @ 17:46:11 #231
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_122996443
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:43 schreef Perzephone het volgende:

[..]

6 op de 10 voelt zich seksueel aangetrokken, dus 40% niet, vind ik niet 'eigenlijk alle vrouwen'
4 op die 10 is zo lelijk, dat zelfs een lesbienne zich daar niet aan waagt.

Point proven.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 17 februari 2013 @ 17:53:58 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122996885
quote:
2s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:37 schreef Pvoesss het volgende:
Wilde je ook gewoon liever hetero zijn?
ja, veel gemakkelijker qua daten, maar ja. Had op m'n achttiende m'n laatste vriendje en dat was eigenlijk Mr. Perfect, dus als ik hetero was geweest, had ik allang getrouwd kunnen zijn. Heb het idee dat lesbische vrouwen relatief vaker single zijn op latere leeftijd :'(
Niet meer actief op Fok!
  zondag 17 februari 2013 @ 18:17:30 #233
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122997980
Over je dates vertellen..ja dat doe ik wel ja aan vriendinnen sowieso. Ouders heel soms, ik scharrel met iemand en daar weten ze wel van. Ik geef het adres altijd aan mijn beste vriend door en wanneer ik op date ben ook. áls ik al een thuisdate heb kan ik even stampen en dan komt de onderbuurman to the rescue :D Veiligheid vóór de rest ;)
  zondag 17 februari 2013 @ 18:21:46 #234
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_122998134
verstandige tips Eefje mbt iemand inschakelen als backup bij narigheid.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_122998396
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 18:17 schreef eefje801 het volgende:
Over je dates vertellen..ja dat doe ik wel ja aan vriendinnen sowieso. Ouders heel soms, ik scharrel met iemand en daar weten ze wel van. Ik geef het adres altijd aan mijn beste vriend door en wanneer ik op date ben ook. áls ik al een thuisdate heb kan ik even stampen en dan komt de onderbuurman to the rescue :D Veiligheid vóór de rest ;)
Fijn om te lezen dat er meer mensen zekerheidjes/veiligheidjes inbouwen, dan voel ik me niet zo achterdochtig :P
Het praten erover heeft me ook eens enorm geholpen qua inzicht, een meneer die ik datete had me geestelijk/emotioneel volledig in de tang na een paar dates. Mensen in m'n omgeving merkten dat ik veranderde en koppelden dat aan mijn date van destijds, eerder dan ik het zelf inzag. Dat was rap exit ^O^
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_122998432
Beter achterdochtig dan in stukken vermoord :Y

We blijven toch fysiek het zwakkere geslacht :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zondag 17 februari 2013 @ 18:30:06 #237
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122998437
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:46 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

4 op die 10 is zo lelijk, dat zelfs een lesbienne zich daar niet aan waagt.

Point proven.
En bedankt! Nee serieus, heb wel eens een voorstel gekregen en vond het vleiend en oprecht lullig maar het trekt me totaal niet. Heb ook nooit de behoefte tot experimenteren ermee gehad. Desondanks zijn er superveel mooie en aantrekkelijke vrouwen, dus begrijp het wel als je erop valt.
Maar mannen... O+
pi_122998467
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 18:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

Absoluut!
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_122998525
Oh, ik heb zomaar opeens wat meisjes aangesproken op badoo en 2 hebben iets teruggestuurd :o
Rustig aan.
  zondag 17 februari 2013 @ 18:34:27 #240
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122998598
quote:
14s.gif Op zondag 17 februari 2013 18:28 schreef minthy het volgende:

[..]

Fijn om te lezen dat er meer mensen zekerheidjes/veiligheidjes inbouwen, dan voel ik me niet zo achterdochtig :P
Het praten erover heeft me ook eens enorm geholpen qua inzicht, een meneer die ik datete had me geestelijk/emotioneel volledig in de tang na een paar dates. Mensen in m'n omgeving merkten dat ik veranderde en koppelden dat aan mijn date van destijds, eerder dan ik het zelf inzag. Dat was rap exit ^O^
Precies. Zo'n situatie heb ik ook al eens gehad ja, heel verneukeratief. Zolang je jezelf goed erbij voelt dan is het goed. Nadeel van met anderen erover praten kan soms weer zijn dat je teveel verwacht gelijk van een date. Zij kennen je en willen het beste voor je maar die persoon kent je nog maar net dus zal niet alles altijd gelijk goed aanpakken. Die veiligheid is vooral ook omdat het sinds de komst van internet voor de échte psycho's een stukje makkelijker is geworden om vrouwen te ontmoeten. Die hoeven geen donkere steeg meer in.
  zondag 17 februari 2013 @ 18:37:38 #241
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_122998689
quote:
14s.gif Op zondag 17 februari 2013 18:34 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Precies. Zo'n situatie heb ik ook al eens gehad ja, heel verneukeratief. Zolang je jezelf goed erbij voelt dan is het goed. Nadeel van met anderen erover praten kan soms weer zijn dat je teveel verwacht gelijk van een date. Zij kennen je en willen het beste voor je maar die persoon kent je nog maar net dus zal niet alles altijd gelijk goed aanpakken. Die veiligheid is vooral ook omdat het sinds de komst van internet voor de échte psycho's een stukje makkelijker is geworden om vrouwen te ontmoeten. Die hoeven geen donkere steeg meer in.
Mijn mening in dit geheel, is veiligheid en zekerheid is goed...

maar leert de ervaring mij ook, dat des te meer mensen zich gaan bemoeien met jou en degene met wie er wat op dat moment speelt. Des te harder gaat het bergafwaarts.

Als je met elkaar date, zonder tussenkomst van anderen kijk je zonder een bril naar elkaar en ervaar je de gevoelens en chemie die er is.

Zodra iemand waar jij waarde aan hecht met meningen begint te gooien, kan het wel eens vervelend uitpakken.
YouTube
  zondag 17 februari 2013 @ 18:55:17 #242
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122999292
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 18:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

Niet als je mij date :')

Maar idd geen gek idee voor de vrouwen hoor :)
Daarom begrijp ik niet waarom sommige vrouwen een eerste date thuis hebben...
Ik ga zelfs zelf al liever naar een neutrale plek...
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  zondag 17 februari 2013 @ 18:56:47 #243
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_122999355
Ach, vind het altijd een beetje panisch. Zometeen eerste date bij iemand thuis, samen koken en daarna de herhaling van All you need is love kijken. :') (Was een dingetje omdat we dat twee zaterdagen virtueel samen hebben gekeken :'))

Hierna las ik weer even een date-stop in van een dag of vijf.
Gourmetten of steengrillen?
  zondag 17 februari 2013 @ 18:57:04 #244
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122999364
quote:
14s.gif Op zondag 17 februari 2013 18:34 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Over het algemeen geven de mensen in mijn omgeving nauwelijks een oordeel erover...
Tenzij de shit de ventilator raakt, maar over het algemeen is het dan toch al te laat en ondersteunen ze me meer...
pi_122999405
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 18:55 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Niet als je mij date :')

Maar idd geen gek idee voor de vrouwen hoor :)
Daarom begrijp ik niet waarom sommige vrouwen een eerste date thuis hebben...
Ik ga zelfs zelf al liever naar een neutrale plek...
Dat heb ik dus ook. Zou ook niet snel iemand bij mij thuis uitnodigen voor een eerste date. Liever gewoon in een kroeg ofzo.
A mind with a heart of it's own
  zondag 17 februari 2013 @ 18:58:04 #246
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122999415
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 18:56 schreef Silenus het volgende:
Ach, vind het altijd een beetje panisch. Zometeen eerste date bij iemand thuis, samen koken en daarna de herhaling van All you need is love kijken. :') (Was een dingetje omdat we dat twee zaterdagen virtueel samen hebben gekeken :'))

Hierna las ik weer even een date-stop in van een dag of vijf.
Ik ben te emotioneel voor dat soort series dus ga die niet kijken met iemand die ik nauwelijks ken haha
pi_122999586
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 18:58 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik ben te emotioneel voor dat soort series dus ga die niet kijken met iemand die ik nauwelijks ken haha
Tranen?

Ik keek dat vroeger altijd met mijn vader :@

Zaten we daar allebei met zo'n "sterk spul-he" blik :') :@ O+
pi_122999644
Wachten jullie ook wel eens met reageren als je een gebrek aan creativiteit hebt oid?
Rustig aan.
  zondag 17 februari 2013 @ 19:05:09 #249
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_122999687
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:02 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Tranen?

Ik keek dat vroeger altijd met mijn vader :@

Zaten we daar allebei met zo'n "sterk spul-he" blik :') :@ O+
Soms denk ik wel eens, dat ik tekort aan empathisch vermogen heb.

Zulke programma's doen mij niets...

films dan bijv weer wel lol, of met dieren ofzo.

Heel apart hoe mijn brein af en toe reageert.

Kingtoppie, jazeker... ik stuur ook nooit wat gelijk... ik wacht eerst even tot het enthousiasme bijv gezakt is.. dan reageer je nuchterder.
YouTube
pi_122999694
In een lopend gesprek oid?
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:04 schreef kingtoppie het volgende:
Wachten jullie ook wel eens met reageren als je een gebrek aan creativiteit hebt oid?
In een lopend gesprek?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')