abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122951608

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Dan verwijzen je naar de topics waarin je hier aan kunt werken! Veel succes! Het kan! Echt! Maar niet hier.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er gaat een kookmeet komen, dat is zeker! Aanmelden voor de FBgroep kan nog altijd via Perzephone of Eefje. Daar worden de pannen voor de meet gesmeed ;)

------------------------------------------------------------------------------------------------------

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_122951653
Echt hoor, ik vind mensen die op datingsites hun naam met een kleine letter schrijven het online equivalent van een pusoog hoor :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_122951655
Zucht, echt wakker :N Topic titel vergeten te veranderen in 'beetje vreemd is best lekker'... :{ ;(
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_122951695
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 15:44 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Zucht, echt wakker :N Topic titel vergeten te veranderen in 'beetje vreemd is best lekker'... :{ ;(
Ik had een nija edit gedaan... je zag het te laat alleen denk ik.... :P
pi_122952004
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 15:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik had een nija edit gedaan... je zag het te laat alleen denk ik.... :P
Haha, idd te laat gezien! Moet wel eerlijk zijn dat het iemand was die ik heel kort eens eerder had gezien/gesproken, maar hadden het al daarvoor al over een lepeltjesdate gehad en die kwam er dus ook wel van :)

Idd beetje vreemd, maar toch ook wel grappig als je daar beiden gewoon zin in hebt :P
  zaterdag 16 februari 2013 @ 15:58:39 #6
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_122952067
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 15:29 schreef Andromache het volgende:

[..]

een lichtere profielfoto, met goede belichting dus, dat helpt al een stuk :)

O, en lepeltjesdates zijn DE BOM!
Dat! O+
Niets lekkerder dan lepeltje-lepeltje liggen (nou ja... eh... :P).

Mijn softe kant denk ik...
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_122952119
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 15:58 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Dat! O+

Nog niet zo vaak gedaan ;(
pi_122952497
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 15:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Echt hoor, ik vind mensen die op datingsites hun naam met een kleine letter schrijven het online equivalent van een pusoog hoor :')
tja.. of je zoekt steeds redenen om iemand maar af te kunnen katten...

quote:

[..]

Dat! O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

Same here....

Heb je net lekker liggen knallen.... "hou je me vast schatje?"

ben je al moe, moet je haar ook nog vasthouden... kriebelen haar haren steeds in jou neus, en elke keer als je het haar aan de kant geschoven hebt, komt het magisch weer terug...

no thanks :+

Enige voordeel van lepeltje lepeltje.... de stap naar sex is snel gemaakt :D
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_122952526
quote:

[..]

Ahhhh *zoekt hand-aai-over-bolletje-smiley*

ik ook nog maar 1 x als in pure-lepeltjes-date dan :@ maar heeft blijkbaar 'indruk' gemaakt dat het als vaker voelde ;)
pi_122952528
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:12 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

DP, at your service!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_122952556
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:12 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

[..]

[..]

ben je al moe, moet je haar ook nog vasthouden... kriebelen haar haren steeds in jou neus, en elke keer als je het haar aan de kant geschoven hebt, komt het magisch weer terug...

Je moet ook niet zo snuiven :')
pi_122952558

[ Bericht 100% gewijzigd door myxomatosekonijn op 16-02-2013 16:14:56 (Zucht) ]
pi_122952593
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:13 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Ahhhh *zoekt hand-aai-over-bolletje-smiley*

ik ook nog maar 1 x als in pure-lepeltjes-date dan :@ maar heeft blijkbaar 'indruk' gemaakt dat het als vaker voelde ;)
Alstu
pi_122952652
Het is zaterdag, 16:17 terwijl ik dit type.

Dat betekend, dat ik theoretisch gezien nog 5u en 43 minuten heb om iets te regelen voor 22u vanavond.

Suggesties?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_122952655
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

DP, at your service!
Beetje lopende winterdepressie ben je wel een beetje..;)
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_122952704
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:15 schreef Faxie het volgende:

[..]

Alstu
Dank u, om meteen weer te retourneren naar jou :Y

pi_122952755
quote:
Dank u, om meteen weer te retourneren naar jou :Y

[/quote]

O+

quote is fucked up ;(
pi_122953236
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
Het is zaterdag, 16:17 terwijl ik dit type.

Dat betekend, dat ik theoretisch gezien nog 5u en 43 minuten heb om iets te regelen voor 22u vanavond.

Suggesties?
Dat betekent ook dat je nog wat een je d's en t's kan doen :+

Maar gewoon paiq bombarderen of RP... Net waar je op zit.
Dit account is niet meer in gebruik.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 16:38:56 #19
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_122953342
quote:

[..]

Dat! O+

Lepeltje lepeltje liggen en dan met 1 hand haar tiet vastpakken :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_122953389
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:36 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Dat betekent ook dat je nog wat een je d's en t's kan doen :+

Maar gewoon paiq bombarderen of RP... Net waar je op zit.
Ik let er zo op hea.... en nog doe ik het fout :P

kut nederlands.

Anyway.... Paiq bombarderen gaat maar 2x per dag :p

en dat RP gedoe, tja.... wel aan gedacht.... maar heb er in een fout verleden eens opgestaan en te weinig dames van mijn leeftijd..... hele lappen tekst schrijven uit het niets is ook niet echt mijn ding. Heb wat moeite om me zomaar out of the blue open te stellen met een grote kans op geen wederhoor.
YouTube
pi_122953544
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:40 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik let er zo op hea.... en nog doe ik het fout :P

kut nederlands.

Anyway.... Paiq bombarderen gaat maar 2x per dag :p

en dat RP gedoe, tja.... wel aan gedacht.... maar heb er in een fout verleden eens opgestaan en te weinig dames van mijn leeftijd..... hele lappen tekst schrijven uit het niets is ook niet echt mijn ding. Heb wat moeite om me zomaar out of the blue open te stellen met een grote kans op geen wederhoor.
Op RP reageer ik altijd op de inhoud van het profiel. Weinig tot niks over mijzelf. Daarnaast houd ik het kort, regel of 5.
Qua leeftijd en afstand zoek ik vrij breed. Ik vind overeenkomsten en dergelijke belangrijker dan leeftijd.
pi_122953634
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:44 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Op RP reageer ik altijd op de inhoud van het profiel. Weinig tot niks over mijzelf. Daarnaast houd ik het kort, regel of 5.
Qua leeftijd en afstand zoek ik vrij breed. Ik vind overeenkomsten en dergelijke belangrijker dan leeftijd.
en hoeveel succes heb je?
YouTube
pi_122953796
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:46 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

en hoeveel succes heb je?
Hetzelfde als elke andere manier.
Jij gaf aan dat je geen lappen tekst kon schrijven en je niet direct open wilde stellen, dan lijkt mij dit een goede manier.
Je toont hiermee aan dat je haar profiel gelezen hebt omdat je ingaat op de inhoud en niet dus standaard teksten naar iedereen stuurt. En je triggert die persoon om ook naar jouw profiel te kijken.

Moet zeggen dat met mijn huidige profiel tekst eigenlijk nog geen een keer zelf een bericht heb gestuurd maar dat dames mij als eerste benaderden.
pi_122954165
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:51 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Jij gaf aan dat je geen lappen tekst kon schrijven en je niet direct open wilde stellen, dan lijkt mij dit een goede manier.
Je toont hiermee aan dat je haar profiel gelezen hebt omdat je ingaat op de inhoud en niet dus standaard teksten naar iedereen stuurt. En je triggert die persoon om ook naar jouw profiel te kijken.

Moet zeggen dat met mijn huidige profiel tekst eigenlijk nog geen een keer zelf een bericht heb gestuurd maar dat dames mij als eerste benaderden.
Sharing is caring man..

wat is je profiel tekst :P
YouTube
  † In Memoriam † zaterdag 16 februari 2013 @ 17:21:23 #25
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_122954787
Paiq :O
:')
pi_122954930
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 17:01 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Sharing is caring man..

wat is je profiel tekst :P
Mijn profiel tekst heeft zo min mogelijk clichés. Dus geen dingen als: ben op zoek naar iemand die trouw is etc. Ook negatief klinkende dingen probeer ik nu te ontwijken. Dus geen dingen noemen die ik niet leuk vind, maar vooral focus op dingen die ik wel leuk vind.
En verder vooral dingen zoals levensstijl en dingen die ik belangrijk vind. Maar dan niet met een toonzetting van "ik vind" maar gewoon van; ik ga graag kamperen lekker met een tentje op pad.

Daarmee weet een dame die alleen maar in 5 sterren hotels wilt zitten tijdens vakanties dat ze beter kan skippen.
pi_122954989
quote:
Paiq heb ik op zich wel goede ervaringen mee. Je moet alleen wel iemand treffen die echt wat serieuzer op zoek is. Niet van die lanterfanters. Maar dat geldt voor elke datingsite.
  † In Memoriam † zaterdag 16 februari 2013 @ 17:31:10 #28
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_122955131
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 17:27 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Paiq heb ik op zich wel goede ervaringen mee. Je moet alleen wel iemand treffen die echt wat serieuzer op zoek is. Niet van die lanterfanters. Maar dat geldt voor elke datingsite.
ik heb nu 8 matches waarvan er maar 1 reageert en die heeft me al gedidged, overdaad aan mannen daar ofzo?
:')
pi_122955694
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 17:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

ik heb nu 8 matches waarvan er maar 1 reageert en die heeft me al gedidged, overdaad aan mannen daar ofzo?
Dat sowieso.
pi_122957442
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 17:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

ik heb 2 matches, 1 reageert maar is niet mijn type :')

daarnaast is het kut dat je niet meteen de foto's erbij ziet :@
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  zaterdag 16 februari 2013 @ 18:52:58 #31
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_122957761
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Lepeltje lepeltje liggen en dan met 1 hand haar tiet vastpakken :P
Wij begrijpen elkaar. :D
Wat soms ook prima wordt begeleid door haar hand die er jouw hand er goed tegenaan drukt. ;)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  zaterdag 16 februari 2013 @ 18:54:33 #32
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_122957819
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:51 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Spezza wordt een hosselaar!
  zaterdag 16 februari 2013 @ 18:56:07 #33
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_122957888
quote:

[..]

Even regelen dan. Leuke dame vinden, zorgen dat je mag blijven slapen en eventueel meer. En daarna lepeltje-lepeltje. En dan gaan klootviolen met je onderste arm.
pi_122958084
O+ Lepellepel O+ DO! WANT!

Al is in slaap vallen op borst ook fijn en dat geeft de man ruimte voor huuuuuuuuuuuuuuuug 'n rrrrrrrrrrrrrrroll!
  zaterdag 16 februari 2013 @ 19:04:32 #35
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_122958204
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 18:52 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Wij begrijpen elkaar. :D
Wat soms ook prima wordt begeleid door haar hand die er jouw hand er goed tegenaan drukt. ;)
Juist! Beetje tegen aan liggen, paar kusjes in haar hals geven. Even zeggen hoe mooi ze is en voor je het weet mag je er op.

:P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 19:05:11 #36
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_122958228
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 19:01 schreef DancingPhoebe het volgende:

M'n PM staat open ;)
pi_122958239
quote:

Al is in slaap vallen op borst ook fijn en dat geeft de man ruimte voor huuuuuuuuuuuuuuuug 'n rrrrrrrrrrrrrrroll!
Je mag altijd langskomen om lepellepel te komen liggen. ;)

:+
pi_122958268
Ik kwam een beetje in mijn broekje van deze outburst aan originaliteit O+
pi_122958294
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 18:54 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Spezza wordt een hosselaar!
Was dat maar zo ;(
  zaterdag 16 februari 2013 @ 19:06:46 #40
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_122958301
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 19:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat weet je toch al bij mij!
pi_122958324
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 19:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
:o

Ik zeg niks meer :P
pi_122958326
quote:

kom maar langs dan :9
pi_122958349
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 19:07 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

kom maar langs dan :9
Origineel en snel... Het is dat je in Kralingen woont...
pi_122958361
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 19:07 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Origineel en snel... Het is dat je in Kralingen woont...
hoe weet jij dat? :o
pi_122958387
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 19:08 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

hoe weet jij dat? :o
* DancingPhoebe fluit het Twilight Zone deuntje...

Smerige porno man, die je nu zit te kijken...
pi_122958408
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 19:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

die twilight zone snap ik niet :@

ik kijk nu geen porno :') Ik zat wel ff in mijn Fobo te kijken :')
pi_122958496
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 19:09 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

die twilight zone snap ik niet :@

ik kijk nu geen porno :') Ik zat wel ff in mijn Fobo te kijken :')
Das voor haar blijkbaar smerige porno :+
pi_122958544
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 19:11 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

-O-
pi_122958782
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 18:56 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Even regelen dan. Leuke dame vinden, zorgen dat je mag blijven slapen en eventueel meer. En daarna lepeltje-lepeltje. En dan gaan klootviolen met je onderste arm.
Ja die 's wat lastig te positioneren ja :(
pi_122959275
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 19:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

zaterdag 16 februari 2013 @ 19:36:29 #51
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_122959531
Select user/delete all posts

[ Bericht 81% gewijzigd door Re op 16-02-2013 21:23:56 ]
  zaterdag 16 februari 2013 @ 19:45:14 #52
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122959831
Lepeltje lepeltje of op zijn borst slapen O+

* Yuki zwijmelt weg...
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_122963786
Hier ook wel weer eens zin in lepeltje lepeltje, eerst maar eens een leuke vrouw tegenkomen :P
A mind with a heart of it's own
  zaterdag 16 februari 2013 @ 21:04:46 #54
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122964427
Lepeltje lepeltje of een mooie vrouw op je borst is inderdaad erg fijn!
Wil ik ook wel weer ;(
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_122964532
Op valentijnsdag nog gelepeld :6
  zaterdag 16 februari 2013 @ 21:52:09 #56
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_122966990
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 19:11 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

HAHAHAHA :D

trouwens vandaag nog afgesproken met Eefje801 en uitgebreid datingsitetips & -trucs uitgewisseld, daarmee komt Jan Splinter door de winter.

Ik krijg trouwens van steeds meer mannen bericht terug, nog eventjes afwijzingen, maar dat maakt niet uit, er wordt moeite genomen om wat terug te sturen dus blijkbaar is mijn profiel leuk genoeg om op te reageren :) hell, misschien moet ik in mijn profieltekst iets over lepeltje lepeltje zetten.....

* Andromache kijkt lief
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_122967288
Al die lepel dames hierzo... Misschien moet ik mij maar aanbieden als lepelaar. :D

zaterdag 16 februari 2013 @ 21:59:32 #58
138876 Andromache
pi_122967415
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 21:57 schreef Spezza19 het volgende:
Al die lepel dames hierzo... Misschien moet ik mij maar aanbieden als lepelaar. :D

Ho ho, achteraan aansluiten jij. Jij hebt 2 dagen geleden nog gehosseld.
pi_122967437
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 21:59 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ho ho, achteraan aansluiten jij. Jij hebt 2 dagen geleden nog gehosseld.
Ja en? Weet je tenminste dat je een goede lepelaar in huis haalt ;)
pi_122967878
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 21:52 schreef Andromache het volgende:

[..]

HAHAHAHA :D

trouwens vandaag nog afgesproken met Eefje801 en uitgebreid datingsitetips & -trucs uitgewisseld, daarmee komt Jan Splinter door de winter.

Ik krijg trouwens van steeds meer mannen bericht terug, nog eventjes afwijzingen, maar dat maakt niet uit, er wordt moeite genomen om wat terug te sturen
Ik snap ook niet waarom iemand niet iets terug zou sturen. Zoveel moeite is het nou ook weer niet.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 22:07:59 #61
138876 Andromache
pi_122967881
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:00 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ja en? Weet je tenminste dat je een goede lepelaar in huis haalt ;)
Op welke datingsite vind ik recensies van je lepelkwaliteiten? Of heb je deze date niet van een site afgeplukt?
pi_122968033
Lepelen O+
pi_122968284
Het mes snijdt aan twee kanten.
YouTube
pi_122968369
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:07 schreef Andromache het volgende:

[..]

Op welke datingsite vind ik recensies van je lepelkwaliteiten? Of heb je deze date niet van een site afgeplukt?
Dit was met mijn vaste vrij-dame. :)
Dus ja, vaste klant. Haha.
pi_122968386
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
Het mes snijdt aan twee kanten.
Lijkt mij niet prettig tijdens het lepelen :N
  zaterdag 16 februari 2013 @ 22:16:39 #66
138876 Andromache
pi_122968424
wel, ManagetheAnger, nu ook nog even je filosofie over de vork binnen dit geheel en we hebben weer briljante input voor een orginele profieltekst :D
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 februari 2013 @ 22:17:12 #67
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_122968454
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 21:06 schreef Spezza19 het volgende:
Op valentijnsdag nog gelepeld :6
Pudding eten telt niet.

Of wel?

"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_122968490
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:16 schreef Andromache het volgende:
wel, ManagetheAnger, nu ook nog even je filosofie over de vork binnen dit geheel en we hebben weer briljante input voor een orginele profieltekst :D
I'm only into spooning if it leads to forking ;)
pi_122968511
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:17 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Pudding eten telt niet.

Of wel?

Geen pudding, wel met slagroom.... :P
pi_122968550
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:16 schreef Andromache het volgende:
Als het je door de vork heen glipt, heeft een mes geen nut zodat alleen de lepel in dit geheel overblijft.
YouTube
pi_122968553
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:17 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

I'm only into spooning if it leads to forking ;)
Maar of je dat dan in een profieltekst wil zetten.....
pi_122968608
quote:
12s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:19 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Maar of je dat dan in een profieltekst wil zetten.....
Badoo

:D :')
pi_122968696
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:20 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Badoo

:D :')
klote site.
YouTube
pi_122968716
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:22 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

klote site.
Daarom :D
pi_122968763
altijd leuk, om oude klasgenoten enzo te zien daarop :P

die dan vervolgens niet reageren :P

Zoveel meiden met kinderen ook op die sites... om te huilen!
YouTube
pi_122968800
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:22 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

klote site.
paar leuke chats gehad op badoo, maar om een of andere reden allemaal met Duitsers :')
pi_122968856
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zoveel meiden met kinderen ook op die sites... om te huilen!
Mjah, dat heb ik op rp ook wel, zit nou eenmaal in een leeftijdscategorie waar veel mensen al kinderen hebben.
pi_122968944
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:26 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Mjah, dat heb ik op rp ook wel, zit nou eenmaal in een leeftijdscategorie waar veel mensen al kinderen hebben.
Wel ff afvragen of dat normaal is.

Ik als 26..... niet echt.

Moet wel zeggen dat een vrouw met kinderen opzich ook wel voordeel heeft... zijn vaak wat serieuzer (geworden) en zijn meer op zoek naar een papa

en denken over het algemeen dan iets beter na over de dates en zijn wat serieuzer dus.

uitzonderingen daargelaten natuurlijk zoals die tienermoeders die alleen achter de kinderwagen aanhuppelen omdat vriendjelief alweer vertrokken is naar de zon (just sayin')
YouTube
pi_122969071
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:28 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Wel ff afvragen of dat normaal is.

Ik als 26..... niet echt.

Moet wel zeggen dat een vrouw met kinderen opzich ook wel voordeel heeft... zijn vaak wat serieuzer (geworden) en zijn meer op zoek naar een papa

en denken over het algemeen dan iets beter na over de dates en zijn wat serieuzer dus.

uitzonderingen daargelaten natuurlijk zoals die tienermoeders die alleen achter de kinderwagen aanhuppelen omdat vriendjelief alweer vertrokken is naar de zon (just sayin')
Ik ben 33, dus dan zie je het iets meer ;)
Ik heb er op zich geen probleem mee als er een kind is, als de rest van het profiel verder geen alarmbellen doet rinkelen iig ;)
pi_122969159
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:30 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik ben 33, dus dan zie je het iets meer ;)
Ik heb er op zich geen probleem mee als er een kind is, als de rest van het profiel verder geen alarmbellen doet rinkelen iig ;)
Ik had een keer een date met een dame die kunstmatige inseminatie had gedaan. Heb je in ieder geval geen aanhangsel haha
pi_122969529
doobidoobidoo

what to do
YouTube
  zaterdag 16 februari 2013 @ 22:41:46 #82
138876 Andromache
pi_122969606
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:32 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ik had een keer een date met een dame die kunstmatige inseminatie had gedaan. Heb je in ieder geval geen aanhangsel haha
Veel mannen die ik ken, vinden uberhaupt een kind bezwaarlijk, tja, hoe realistisch is dat nog in een bepaalde leeftijdscategorie? Geldt andersom ook voor de vrouwen. Vriendin van me wilde eigenlijk niet reageren op mannen met kinderen, maar de liefde van haar leven benaderde haar op RP, 2 kinderen hebbende :o. Ze gaf hem het voordeel van de twijfel, en nu gaan ze samenwonen en is ze helemaal in haar element als stiefmoeder.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 22:44:10 #83
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_122969723
Hmm. BoL's posts zijn allemaal gedelete? Interesting. Wat heb je nou weer gezegd? :D

En de rest van deze SC mag lekker voortduren? :+

Kinderen moet je krijgen als je (bijna) zeker weet dat je samen gaat blijven. Niet omdat je toevallig een vriendje en een kinderwens hebt. blijkbaar is dat moeilijk te snappen voor velen en blijven er zo een hele fucking hoop single moms and dads over. Maar dat is verder offtopic dus: Doe mij maar geen kindjes erbij kado. Sowieso in mijn leeftijdsklasse niet echt gewenst :+
WFPB!
pi_122969746
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:41 schreef Andromache het volgende:

[..]

Veel mannen die ik ken, vinden uberhaupt een kind bezwaarlijk, tja, hoe realistisch is dat nog in een bepaalde leeftijdscategorie? Geldt andersom ook voor de vrouwen. Vriendin van me wilde eigenlijk niet reageren op mannen met kinderen, maar de liefde van haar leven benaderde haar op RP, 2 kinderen hebbende :o. Ze gaf hem het voordeel van de twijfel, en nu gaan ze samenwonen en is ze helemaal in haar element als stiefmoeder.
Bij mij hangt het af van de situatie. Kinderen an sich geen bezwaar. Vervelend aanhangsel van een ex wel.
pi_122969810
Paiq aangemaakt, maar heb je ook een eigen 'profiel page' want ik zie links me foto maar kan nergens gegevens invullen
pi_122969827
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:46 schreef videonatic het volgende:
Paiq aangemaakt, maar heb je ook een eigen 'profiel page' want ik zie links me foto maar kan nergens gegevens invullen
Nee, dat is het mooie

gewoon speeddaten en elkaar leren kennen.
YouTube
pi_122969853
Hmm ok, misschien wel beter ook.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 22:47:51 #88
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122969881
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:46 schreef videonatic het volgende:
Je kan allerlei vragen beantwoorden. Dat wordt gebruikt bij het vinden van een match.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_122970000
Ligt het aan mij of kun je op RP in het matchprofiel niet meer selecteren op geloofsovertuiging?

disclaimer: niet dat er iets mis is met geloof, maar ik hoef er geen relatie mee ;)
  zaterdag 16 februari 2013 @ 23:14:28 #90
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_122970897
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 19:30 schreef Spezza19 het volgende:
Onderste arm onder haar nek... Daar is ruimte ;)
Ja... maar iedereen draait in zijn slaap. Heb een keer mijn arm raar verrekt erdoor. :')
First world problems. ;)
pi_122970960
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 23:14 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ja... maar iedereen draait in zijn slaap. Heb een keer mijn arm raar verrekt erdoor. :')
First world problems. ;)
Ach dat merk je dan vanzelf.... :P
Zodra je eenmaal slaapt boeit dat lepelen toch niet meer haha....
  zaterdag 16 februari 2013 @ 23:16:45 #92
262 Re
Kiss & Swallow
pi_122970979
verkopen ze ook lepels op paiq?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_122972138
Ik wil ook wel lepeltje spelen hoor *)
  zaterdag 16 februari 2013 @ 23:57:10 #94
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_122972515
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 23:46 schreef Faxie het volgende:
Ik wil ook wel lepeltje spelen hoor *)
Weten wanneer je op moet houden....

Anyhow, verder met dating-ervaringen. ;)
pi_122972635
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 23:57 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Weten wanneer je op moet houden....

Anyhow, verder met dating-ervaringen. ;)
Nouja ik was de hele avond weg hoor, bezig met een leven enzo ;(
pi_122973246
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 00:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nouja ik was de hele avond weg hoor, bezig met een leven enzo ;(

Dacht al dat ie vast nog wel een keer van pas zou komen ;)

Wees blij dus! *O* :s) *O*
pi_122973313
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 00:15 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Dat ben ik ook wel hoor :D
pi_122973463
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 00:17 schreef Faxie het volgende:

[..]

[/quote]

^O^ al dacht ik dat ook al :P

En zo maar eens slapen, dus jullie kunnen weer ontopic ! ;)
pi_122973567
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 00:21 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]

[/quote]

[/quote]

Goede quoteskills :P (kijk, ik ook al :P )
pi_122973586
Zo, we zijn weer een paar weken verder met daten. Van de week date nummero 3 gehad met de zelfde vrouw. De klik die we hadden bleef ook tot op de laatste date aanwezig.. heel de avond ouwehoeren en enorm veel hints van haar kant, misschien wel iets TE veel hints.

Na de laatste date heb ik goed nagedacht, want waarom voelde ik niet meer dan een klik? Ze is leuk (knap, maar niet 100% mijn type.. maar dat hoeft ook niet), we zitten op een lijn wat betreft denkbeelden en denkniveau.. maar toch voel en voelde er iets niets goed.. misschien een stukje bindingsangst van mijn kant? Ik kom net uit een relatie, iets dat nog steeds niet helemaal is afgesloten...

Na de laatste date van, van de week probeerde ik per whatsapp en telefoon afstand te nemen, maar ik begrijp nog steeds niet waarom ik dat deed.. uiteindelijk heb ik haar gisteravond opgebeld en eerlijk uitgelegd wat mijn gevoelens op dit moment zijn. Ik had het idee dat zij al een aantal stappen verder was dan ik en wil haar geen pijn doen door nog meer te gaan daten.. ik schep hierdoor een verkeerde verwachting en ik vond het wel zo eerlijk om mijn gebrek aan "verliefdheid" of "klik" op tafel te gooien.

Ze reageerde vrij geschokt en wist ook niet goed wat te zeggen.. wel vond ze het fijn dat ik er zo eerlijk over was. Ze moest het even laten bezinken en vond dat we wel gewoon verder zouden kunnen gaan, puur vriendschappelijk.. maar of ik hier op zit te wachten?

Ik ben van mening dat als je na 1 of 2 dates geen "wauw" gevoel hebt je beter kunt afkappen.. maar dit geeft nu wel een heel dubbel gevoel: want ze is leuk en we zitten op een lijn.. en ja ze zegt keer op keer dat ze mij leuk vindt..

Argh.. volgens mij moet ik eerst mijn vorige relatie een plek zien te geven alvorens ik ga beginnen met daten :( :(
pi_122973622
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 00:23 schreef Faxie het volgende:

[..]

[..]

[/quote]

[/quote]

Gaat vandaag fantastisch ja ;( En dan ook nog weigeren om te previewen :P
pi_122973690
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 00:25 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Gaat vandaag fantastisch ja ;( En dan ook nog weigeren om te previewen :P
pi_122973773
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 00:24 schreef dudewhereismycar het volgende:

Argh.. volgens mij moet ik eerst mijn vorige relatie een plek zien te geven alvorens ik ga beginnen met daten :( :(
Hmm, jammer! En dat laatste klinkt misschien wel als verstandig...
  zondag 17 februari 2013 @ 00:31:47 #104
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_122973871
quote:
Lijkt me niet onverstandig nee. Of je kan juist ervoor gaan, om te kijken of dat helpt. Ik bedoel je vind haar wel leuk. Alleen je bent een beetje afhoudend. Kip/ei verhaal misschien zelfs wel ;)

Maar aangezien je al hebt opgebiecht denk ik dat 'gewoon proberen' er niet meer in zit. Nouja, jammer voor je man. In ieder geval leuk dat je gedate hebt en dat je blijkbaar geen oetlul bent, toch? :+
WFPB!
pi_122973880
quote:

Hm het is dat je het zelf al aankaart. Wel heel tof van je dat je je gevoel al naar haar hebt kunnen overbrengen, vooral omdat ze zelf zoveel verwachtingen had.

Veel succes though :)
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_122974203
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 00:31 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Lijkt me niet onverstandig nee. Of je kan juist ervoor gaan, om te kijken of dat helpt. Ik bedoel je vind haar wel leuk. Alleen je bent een beetje afhoudend. Kip/ei verhaal misschien zelfs wel ;)

Maar aangezien je al hebt opgebiecht denk ik dat 'gewoon proberen' er niet meer in zit. Nouja, jammer voor je man. In ieder geval leuk dat je gedate hebt en dat je blijkbaar geen oetlul bent, toch? :+
Nouja, ik ken mijzelf.. ik moet echt voor iemand vallen wil het iets gaan worden. Een relatie aangaan omdat je geen nee durft te zeggen en het allemaal prima vindt.. nee niet mijn ding. Maar zodra een vrouw openlijk aangeeft je meer dan leuk te vinden is de lol er voor mij snel af. Klinkt vreemd, maar ik ben opzoek naar spanning en dan wil je niet, dat het te gemakkelijk gaat.. I know, rare eigenschap.. sommige mensen zouden er een moord voor doen :P

Maar leuke ervaring om te daten, dat zeker!
pi_122974406
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 00:17 schreef Faxie het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 00:21 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Ik zal wel weer spoken zien, maar hebben jullie gedate?

quote:
Zo, we zijn weer een paar weken verder met daten. Van de week date nummero 3 gehad met de zelfde vrouw. De klik die we hadden bleef ook tot op de laatste date aanwezig.. heel de avond ouwehoeren en enorm veel hints van haar kant, misschien wel iets TE veel hints.

Na de laatste date heb ik goed nagedacht, want waarom voelde ik niet meer dan een klik? Ze is leuk (knap, maar niet 100% mijn type.. maar dat hoeft ook niet), we zitten op een lijn wat betreft denkbeelden en denkniveau.. maar toch voel en voelde er iets niets goed.. misschien een stukje bindingsangst van mijn kant? Ik kom net uit een relatie, iets dat nog steeds niet helemaal is afgesloten...

Na de laatste date van, van de week probeerde ik per whatsapp en telefoon afstand te nemen, maar ik begrijp nog steeds niet waarom ik dat deed.. uiteindelijk heb ik haar gisteravond opgebeld en eerlijk uitgelegd wat mijn gevoelens op dit moment zijn. Ik had het idee dat zij al een aantal stappen verder was dan ik en wil haar geen pijn doen door nog meer te gaan daten.. ik schep hierdoor een verkeerde verwachting en ik vond het wel zo eerlijk om mijn gebrek aan "verliefdheid" of "klik" op tafel te gooien.

Ze reageerde vrij geschokt en wist ook niet goed wat te zeggen.. wel vond ze het fijn dat ik er zo eerlijk over was. Ze moest het even laten bezinken en vond dat we wel gewoon verder zouden kunnen gaan, puur vriendschappelijk.. maar of ik hier op zit te wachten?

Ik ben van mening dat als je na 1 of 2 dates geen "wauw" gevoel hebt je beter kunt afkappen.. maar dit geeft nu wel een heel dubbel gevoel: want ze is leuk en we zitten op een lijn.. en ja ze zegt keer op keer dat ze mij leuk vindt..

Mwah, ik weet niet of je dat per definitie op bindingsangst kunt gooien. Als ze echt leuk-leuk is in plaats van ''zomaar'' leuk ben je al snel geneigd een ex te vergeten is mijn ervaring.

Dat wow-gevoel is nogal delicaat. En komt eigenlijk alleen echt tot zijn recht indien het tweerichtingsverkeer is, dat je allebei met een grijns van oor tot oor zit als je ziet dat je weer een berichtje van de ander ontvangen hebt, oprecht blij bent bij de gedachte om elkaar weer te zien.

Bij mij is het er vanaf de eerste date of het is er niet. Misschien dat dat bij jou nog kan groeien, maar als ik je zo lees heb ik mijn twijfels en denk ik dat dit hem niet gaat worden.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_122974484
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 00:47 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

[..]

Ik zal wel weer spoken zien, maar hebben jullie gedate?

Haha nee hoor :D Maar zeg niet dat het in de toekomst niet kan gebeuren :@
pi_122974603
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 00:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
Bij mij is het er vanaf de eerste date of het is er niet. Misschien dat dat bij jou nog kan groeien, maar als ik je zo lees heb ik mijn twijfels en denk ik dat dit hem niet gaat worden.
Dat heb ik ook, na de eerste dat moet er wel een gevoel zijn van "dit klikt", helaas klikte het in dit geval ook.. dus vandaar de 2e en 3e date.. Maarja.. voorlopig geen dates voor mij ;)
pi_122975186
Hoi, ik denk dat ik hier maar eens mee kom posten :-)
Ik lees al een tijdje mee en ben op wat datingsites aan het kijken, maar van een date is het nog niet gekomen....

Dus misschien dat ik hier nog wat wijzer wordt :-)
pi_122976062
quote:

Ik dacht er ip hetzelfde over. Ben er inmiddels achter dat dit niet zo hoeft te zijn.
In het kort...er was een klik, maar nog geen wauw gevoel. Elkaar een paar keer gezien en die klik bleef.
Toen heb ik een goed gesprek gehad met mijn ex en met hem dingen kunnen afsluiten.
Een dag later zag ik mijn date weer...en daar was het wauw gevoel. Ik ben dus inmiddels van mening dat het zeker wel kan komen na meerdere dates...mits je klaar bent met je ex. Dat hield vooral ook in dat je stopt met vergelijken. Volgens mij doen velen dat nl onbewust wel.
Vanaf dat moment kon ik de vele pluspunt van mijn date pas goed zien. En elke verliefdheid is weer anders en draait om andere dingen.

Als er geen klik is in het begin, moet je er zeker niet aan beginnen. Maar dat wauw gevoel kan naar mijn mening nog heel goed komen nadat je elkaar echt wat beter leert kennen :Y

Just my two cents... ;)
pi_122977759
Ik schrik altijd een beetje wanneer ik mn AT zie dat Sekhmet heeft gepost... :@
pi_122978762
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 13:53 schreef Faxie het volgende:

[..]

Details over de foto's? :P
Waren oude foto;s, ze was serieus 20 kilo zwaarder dan op de foto's in haar profiel. Ik vond haar al zo jong lijken op de foto's :P
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_122978793
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 10:06 schreef habitue het volgende:

[..]

Waren oude foto;s, ze was serieus 20 kilo zwaarder dan op de foto's in haar profiel. Ik vond haar al zo jong lijken op de foto's :P
Lol. Nouja profielen zonder foto's begin ik niet aan... meestal is er een goede reden voor het gebrek aan foto's.
  zondag 17 februari 2013 @ 10:15:18 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122978905
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 10:08 schreef Faxie het volgende:

[..]

Lol. Nouja profielen zonder foto's begin ik niet aan... meestal is er een goede reden voor het gebrek aan foto's.
:Y

En vrouwen die roepen dat het uiterlijk niet zo belangrijk is omdat het gaat om de binnenkant ook vermijden, want het zijn alleen minder appetijtelijke vrouwen die dat zeggen.

Overigens vind ik het zoeken naar een reden waarom er geen klik is wel raar. De klik wordt bevorderd door een leuk uiterlijk en makkelijk samen kunnen praten, maar toch is die klik er dan lang niet altijd. Dat is echt iets onbenoembaars ofzo.
Niet meer actief op Fok!
pi_122978995
Heeft iemand al positieve ervaringen met Alternatief Daten? Ik heb een account gemaakt maar het lijkt zo doods. En daar bedoel ik nog niet eens sommige profielen mee die je daar aantreft.. ;)
'Beyond the glittering street was darkness, and beyond the darkness, the West. I had to go'
pi_122979140
quote:
5s.gif Op zondag 17 februari 2013 10:20 schreef Vinkvak het volgende:
Heeft iemand al positieve ervaringen met Alternatief Daten? Ik heb een account gemaakt maar het lijkt zo doods. En daar bedoel ik nog niet eens sommige profielen mee die je daar aantreft.. ;)
Er is wel leven hoor, maar niet superveel keus nee. Ik vond zelf wel dat er een paar leuke dames waren. Maar je hebt er ook types tussen die vleermuizenkoppen eten voor ontbijt....
pi_122979253
Vraagje aan vrouwen: Hoeveel berichten krijgen jullie gemiddeld per week? Dus van nieuwe kerels.
pi_122979258
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 10:08 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat blijkt wel weer.
pi_122979272
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 10:31 schreef Faxie het volgende:

[..]

Er is wel leven hoor, maar niet superveel keus nee. Ik vond zelf wel dat er een paar leuke dames waren. Maar je hebt er ook types tussen die vleermuizenkoppen eten voor ontbijt....
Ja, er zitten pareltjes tussen... Ik houd op zich wel van iets alternatieve vrouwen maar die enge veganistische types laat ik graag lopen. Jammer dat je niet goed de activiteit op de site kan zien.
'Beyond the glittering street was darkness, and beyond the darkness, the West. I had to go'
pi_122979329
Ik zat net een uurtje op een nederlandse datingsite. Geen enkele 'match' die me de moeite waard leek. :@
Of ik vind ze niet knap genoeg of ze lijken me te saai of ze lijken me krengerig of ze vinden mij te oud LOL etc.
Misschien val ik inderdaad niet op nederlandse meiden. In het echte leven hier in België gelukkig meer succes. :)
pi_122979353
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 10:43 schreef niels0 het volgende:
Ik zat net een uurtje op een nederlandse datingsite. Geen enkele 'match' die me de moeite waard leek. :@
Of ik vind ze niet knap genoeg of ze lijken me te saai of ze lijken me krengerig etc.
Misschien val ik inderdaad niet op nederlandse meiden. In het echte leven hier in België gelukkig meer succes. :)
Belgische dames :9

ik heb ooit het geluk gehad er 1 te 'ontmoeten' :9
pi_122979380
quote:
6s.gif Op zondag 17 februari 2013 10:44 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Belgische dames :9

ik heb ooit het geluk gehad er 1 te 'ontmoeten' :9
Echt een wereld van verschil. Ik woon hier nu 7 maanden. Ik had veel eerder moeten verhuizen.
pi_122979385
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 10:46 schreef niels0 het volgende:

[..]

Echt een wereld van verschil. Ik woon hier nu 7 maanden. Ik had veel eerder moeten verhuizen.
ik vind het accent altijd zo leuk :@
pi_122979427
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 10:46 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

ik vind het accent altijd zo leuk :@
Ja, heel charmant.

Het is al snel charmanter dan amsterdams natuurlijk. :D
pi_122979455
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 10:49 schreef niels0 het volgende:

[..]

Ja, heel charmant.

Het is al snel charmander dan amsterdams natuurlijk. :D
Amsterdams :') :r
pi_122979501
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 10:50 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Amsterdams :') :r
Jaren geleden in Spanje een knappe meid op de dansvloer. Daar moest en zou ik even een praatje mee maken. Kwam er amsterdams uit. Ik was er gelijk klaar mee.
pi_122979504
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 10:52 schreef niels0 het volgende:

[..]

Jaren geleden in Spanje een knappe meid op de dansvloer. Daar moest en zou ik even een praatje mee maken. Kwam er amsterdams uit. Ik was er gelijk klaar mee.
en terecht :Y
  zondag 17 februari 2013 @ 10:56:05 #129
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_122979541
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 00:50 schreef Faxie het volgende:

[..]

Haha nee hoor :D Maar zeg niet dat het in de toekomst niet kan gebeuren :@
Hou dan op met die ' :@ ' smiley, groei ballen en stuur haar een DM. "Joh, daten?'
Actief en zulks, hop!
pi_122979593
IK ZIE DE ZON IK ZIE DE ZON IK ZIE DE ZON.

* DancingPhoebe slingert PaiQ aan
pi_122979607
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 10:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
IK ZIE DE ZON IK ZIE DE ZON IK ZIE DE ZON.

* DancingPhoebe slingert PaiQ aan
* AldoTheApache neuriet het twilight deuntje
pi_122981216
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 10:40 schreef Vinkvak het volgende:

[..]

Ja, er zitten pareltjes tussen... Ik houd op zich wel van iets alternatieve vrouwen maar die enge veganistische types laat ik graag lopen. Jammer dat je niet goed de activiteit op de site kan zien.
ik heb al twijfels bij vegetarisch, dus veganistisch komt er hier ook niet in. Geen vrouw die tussen mij en mijn biefstukje komt ;)
pi_122981467
quote:
5s.gif Op zondag 17 februari 2013 10:20 schreef Vinkvak het volgende:
Ik krijg er wel veel reacties, maar ik doe er eigenlijk al niets meer mee.
Iemand met een naam als "kleine hippie" hoeft het eigenlijk sowieso al niet te proberen. :')
  Moderator / Redactie FP zondag 17 februari 2013 @ 13:10:43 #134
Brabo Bastard
pi_122982826
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:28 schreef Murdera het volgende:

[..]

Iemand met een naam als "kleine hippie" hoeft het eigenlijk sowieso al niet te proberen. :')
Ik denk dat een naam als dat nog niet eens het toppunt is.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 17 februari 2013 @ 13:54:25 #135
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_122984356
Wat sturen jullie als eerste bericht aan iemand? Weet vaak niet iets leuks te sturen als eerste bericht wat ook weer niet afgezaagd is. Hoe doen jullie dit? :o
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_122984586
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:54 schreef Paul het volgende:
Wat sturen jullie als eerste bericht aan iemand? Weet vaak niet iets leuks te sturen als eerste bericht wat ook weer niet afgezaagd is. Hoe doen jullie dit? :o
Ik probeer meestal in te spelen op iets dat in het profiel staat. In elk geval niet een copy-paste tekst die je bij 100 vrouwen tegelijkertijd gebruikt.
pi_122985005
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:54 schreef Paul het volgende:
Een kort berichtje met wat humor en waarin je laat zien dat je het profiel gelezen hebt. Tenminste, zo probeer ik het altijd. :)
  zondag 17 februari 2013 @ 14:14:48 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122985184
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:59 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik probeer meestal in te spelen op iets dat in het profiel staat. In elk geval niet een copy-paste tekst die je bij 100 vrouwen tegelijkertijd gebruikt.
:Y
Niet meer actief op Fok!
  zondag 17 februari 2013 @ 14:15:20 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122985208
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 14:09 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Een kort berichtje met wat humor en waarin je laat zien dat je het profiel gelezen hebt. Tenminste, zo probeer ik het altijd. :)
heb jij humor dan?
Niet meer actief op Fok!
  zondag 17 februari 2013 @ 14:15:31 #140
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_122985216
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 14:09 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Dit is heel belangrijk, hoeveel mannen er wel niet reageren en dan dingen gaan vragen die in je profiel staan. Echte afknapper.
  Moderator / Redactie FP zondag 17 februari 2013 @ 14:21:09 #141
Brabo Bastard
pi_122985454
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 14:15 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Dit is heel belangrijk, hoeveel mannen er wel niet reageren en dan dingen gaan vragen die in je profiel staan. Echte afknapper.
Andersom gebeurt het anders ook best wel vaak heb ik eens gemerkt :P

"Oh, ik wist niet dat je van zwemmen hield."

Dat staat erin trut.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_122985614
2 keer leuke chat gehad met doordat ze in het profiel hadden staan dat ze niet van huisdieren hielden, maar ze wel hadden. Ze daar dan even op wijzen is kennelijk wel een goede binnenkomer :P
  zondag 17 februari 2013 @ 14:24:46 #143
138876 Andromache
pi_122985627
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:59 schreef DrMarten het volgende:

[..]

en zo hoort het ook, in het echt probeer je ook een normaal geinteresseerd gesprek met interactie te voeren, dus per PB geldt dat net zo.
pi_122985792
quote:
16s.gif Op zondag 17 februari 2013 14:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

heb jij humor dan?
Nee natuurlijk niet. De dames die reageren doen dat gewoon allemaal uit medelijden. :'(

;)
pi_122986135
Of omdat ik gewoon fokking lekker ben. Dat kan natuurlijk ook. :6
pi_122987303
Vanavond weer eens een ouderwetse Paiq-date met iemand waar ik al wat langer contact mee heb. We gaan wat drinken in de stad. Al begreep ik net van 'r dat haar ouders al op de hoogte waren, evenals haar vriendinnen. :')

Wat me dan weer met enige zorg doet denken aan dat gare reclamespotje van een aantal jaren terug waar de complete sociale kring aanwezig was bij een eerste etentje eniknietmeervanopdenaamkankomen, grrr. :(

Of ze loopt me te fucken. Dat kan ook nog.
pi_122987465
Mijn vrienden weten ook alle details van mijn date leven hoor. Dat heeft echt nul te maken met hoe "relevant" de date voor mij is :')

Overigens weten zij dan weer wel hoe "relevant" ik de date vind, maar dat is iets anders :D
pi_122987584
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 14:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn vrienden weten ook alle details van mijn date leven hoor. Dat heeft echt nul te maken met hoe "relevant" de date voor mij is :')

Overigens weten zij dan weer wel hoe "relevant" ik de date vind, maar dat is iets anders :D
Ja dat dus! Ik weet van mijn vrienden dat soort dingen ook allemaal.
pi_122987662
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 14:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

Jawel, maar gecombineerd met haar eerdere app-enthousiasme zou het me niks verbazen als ze er voor zichzelf veel meer lading aanhangt dan zou moeten. En toch, ik ben benieuwd.
pi_122987713
Maar dat is dan toch haar probleem?
pi_122987886
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 14:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vanavond weer eens een ouderwetse Paiq-date met iemand waar ik al wat langer contact mee heb. We gaan wat drinken in de stad. Al begreep ik net van 'r dat haar ouders al op de hoogte waren, evenals haar vriendinnen. :')

Niks vreemds aan, dat laat ik ook altijd weten aan mensen die naast me staan.

Al is het alleen al omdat ik tot nu toe meestal thuisdates heb en het dan een stuk gemakkelijker is voor hen om me te vinden als ik ergens doodvermoord in stukken gehakt lig O+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_122988167
quote:
10s.gif Op zondag 17 februari 2013 15:04 schreef minthy het volgende:

[..]

Niks vreemds aan, dat laat ik ook altijd weten aan mensen die naast me staan.

Al is het alleen al omdat ik tot nu toe meestal thuisdates heb en het dan een stuk gemakkelijker is voor hen om me te vinden als ik ergens doodvermoord in stukken gehakt lig O+
Okay, dan wil ik NU óók mijn ouders bellen. Denk alleen dat ze met een :') uitdrukking aan de telefoon hangen omdat ze niet weten wat ze met die info van mijn kant moeten.
pi_122988283
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:28 schreef Murdera het volgende:

[..]

Inmiddels ook een paar reacties maar ik laat het ook maar zitten geloof ik. Het idee dat het een site zou zijn met leuke, iets minder doorsnee vrouwen lijkt toch een iets te romantisch beeld te zijn.. :')
pi_122988301
Mgihghighig, o ja doodvermoord en in stukken :D Altijd een aanwezige angst :')

Ik stuur ook altijd de foto's van de man in kwestie door naar mijn matties, en zijn facebookprofiel. Als ik voor het eerst bij de man in kwestie afspreek geef ik ook het adres door aan mijn matties.

Mijn allereerste date via internet, we praten 2002 :'), kwam mij ophalen met zijn waggie om samen naar de bios te gaan. Ik had van te voren zijn kenteken gevraagd en dat ook doorgegeven aan mn homies :') En dat ook bij het instappen gezegd, zodat mocht hij mij hebben willen vermoorden, hij nog tijd had om zich te bedenken :')

Om te voorkomen dat ik moederziel alleen in het verre buitenland terecht zou komen (we gingen naar Antwerpen) had ik 200 piek taxigeld gepind. Om vervolgens mijn portemonnee thuis te laten liggen. :') Voor ik het wist was ik dus 7 jaar samenwonen verder. Tegenwoordig check ik dus bijzonder goed of ik alles wel in mn tas heb zitten :')
pi_122988351
Ouders vind ik andere koek, maar dat ligt een beetje aan de relatie. Ik mag mijn ouders echt bizar graag, heb een zeer goede band met ze de laatste jaren, kan met ze lachen en met ze huilen, maar over mijn dateleven houd ik ze in het ongewisse. Dat is voor mij een respectding naar hen toe ofzo.

Ze krijgen vaak de informatie een beetje nadat alles al weer lang voorbij is...
  zondag 17 februari 2013 @ 15:12:25 #156
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_122988361
:D geniaal
Gourmetten of steengrillen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: