Probeerde keertje date met je te regelen.... hele tijd terug al hoor maand of twee drie denk minimaal.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Lijkt me toch sterk?Dat doe ik nl op fok nooit
Dat laatste kun je inderdaad vaak hebben. Het verschilt sowieso van de foto,niemand zet zijn slechtste foto op een datingsite. Daarbij belichting, verminderde haargroei, je houdt er zo langzamerhand rekening meequote:Op zondag 17 februari 2013 19:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mjah, foto's zeggen ook niet altijd alles
Ik heb ookw el eens gehad dat de foto's totaal niet overeen kwamen met de werkelijkheid
Eefje weet...quote:Op zondag 17 februari 2013 19:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat laatste kun je inderdaad vaak hebben. Het verschilt sowieso van de foto,niemand zet zijn slechtste foto op een datingsite. Daarbij belichting, verminderde haargroei, je houdt er zo langzamerhand rekening mee
Ik zie er op foto's sowieso altijd heel anders uit eigenlijk...quote:Op zondag 17 februari 2013 19:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat laatste kun je inderdaad vaak hebben. Het verschilt sowieso van de foto,niemand zet zijn slechtste foto op een datingsite. Daarbij belichting, verminderde haargroei, je houdt er zo langzamerhand rekening mee
Kan me wel DM's herinneren maar toch geen pic-uitgewissel.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Probeerde keertje date met je te regelen.... hele tijd terug al hoor maand of twee drie denk minimaal.
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kan me wel DM's herinneren maar toch geen pic-uitgewissel.
Ik ben toevallig amateur fotograaf in mijn vrije tijd, en doe wel eens een special request fotoshoot...quote:Op zondag 17 februari 2013 19:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben niet zo tevreden met m'n foto's. Binnenkort maar even fotoshoot doen met een fokker, dan kan ik die foto's weer online zetten
wie weetquote:Op zondag 17 februari 2013 19:27 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik ben toevallig amateur fotograaf in mijn vrije tijd, en doe wel eens een special request fotoshoot...
Just sayin'
quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vanmorgen eindelijk weer eens gesprek waarbij we na een uur ouwehoeren bij de vraag "god, wat voor werk DOE je eigenlijk?" kwamen
Dat zijn toch wel de beste
Herkenbaar. Ik ga gewoon even op Skype dan weten ze precies wat ze zich daarbij moeten voorstellen en krijg je niet dat je de date een verkeerde verwachting heeft. Andersom vind ik dat trouwens ook gelden, al ben ik wel vrij gemakkelijk qua gewicht, eerder verbaasd dat ik bijvoorbeeld wat slankere/iele mannen ook leuk vindquote:Op zondag 17 februari 2013 19:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
IS ook heel moeilijk! Ik ben niet slank! Maar ik heb geen idee hoe ik mezelf moet omschrijven. Ik ben geen tientonner, maar ook niet slank. Ook niet meer echt dik, maar een maat 42. Geen ideeeeeeeee hoe je dat nou moet omschrijven zodat de andere daar een reëel beeld bij heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |