Haha niet echtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopte de vorige überhaupt wel?
Snap ik ook niet..was hip ofzo. Nu met die automatische reeksen enzo is het al helemaal vervelend.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:17 schreef Norrage het volgende:
Er wordt sowieso keihard gefaald door alle TT-starters met die Romeinse cijfersCheck dit TT reeks
Waarom wordt dat uberhaupt gedaan? Romeinse cijfers?
Ik kijk er nu pas naar, mijn god, de helft zijn geen eens echte cijfers. Dat is me gewoon jaren niet opgevallen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:17 schreef Norrage het volgende:
Er wordt sowieso keihard gefaald door alle TT-starters met die Romeinse cijfersCheck dit TT reeks
Waarom wordt dat uberhaupt gedaan? Romeinse cijfers?
Ik vind het ook een beetje onhandig. Op een forum waar het gaat over Latijn zou ik het dan weer logisch vinden.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:03 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ik kijk er nu pas naar, mijn god, de helft zijn geen eens echte cijfers. Dat is me gewoon jaren niet opgevallen.![]()
LXVII zou het moeten zijn als het 67 is...
Het zal inderdaad wel fout gaan in de meeste Romeinse cijfer topicsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:03 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ik kijk er nu pas naar, mijn god, de helft zijn geen eens echte cijfers. Dat is me gewoon jaren niet opgevallen.![]()
LXVII zou het moeten zijn als het 67 is...
Ja, lijkt me tof. Hebben jullie een goeie streak? Ik kijk via Sport Lemon maar het is wel erg wazig allemaal.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:41 schreef Norrage het volgende:
Wel 3 BPs nu.
FInale kan wel heel leuk worden tegen wellicht Nalby
Alund.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:38 schreef Norrage het volgende:
Set uuh...ik weet niet eens hoe ie heet....
Ja, dat vraag ik me ook af. En ik snap dat hij een tijd niet heeft gespeeld, maar ik wist niet dat het zou erg zou zijn. Dacht dat hij dit soort partijen makkelijk zou winnen maar het moeilijk zou krijgen tegen iemand als Almagro of Nalbandian, maar niet tegen nobody's inderdaad.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:36 schreef Norrage het volgende:
Dat er ineens complete nobodies toe to toe kunnen met Rafa....waar komt dat ineens vandaanZelfs Rafa op 1 been zou die normaalgesproken verslaan.
Ja. Moet je je voorstellen dat Nadal straks in de eerste ronde van RG in drie sets verliest van Alund.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:45 schreef Norrage het volgende:
Het zijn op zich wel nobodies in vorm die de halve finale of finale van ATP toernooi hebben gehaald, dus wat dat betreft. En wat heb je te verliezen tegen Rafa?
Ik neig naar Nalbandian. Nadal heeft zelfs in zijn tweede toernooi nog moeite tegen een speler die nog nooit een wedstrijd op de ATP Tour heeft gewonnen; dan zou Nalbandian toch nog een maatje te groot moeten zijn - no pun intended.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:51 schreef Norrage het volgende:
Een Rafa vs David wedstrijd op gravel, en snel gravel, dat wil ik zienWel geniaal zeg
Als Rafa hier wint natuurlijk. Wel knap van Nalby trouwens, die maakt een soortgelijke comeback (6 maanden out geloof ik?) en staat nu ook meteen in de finaleEn van Fat Dave verwacht je dat toch net wat minder dan van Rafa.
Zeker Nalby die een waanzinnig slechte matchup is voor Rafa. Als Nalby in vorm is (en dat is ie niet altijd) kan hij echt spelen met Rafaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik neig naar Nalbandian. Nadal heeft zelfs in zijn tweede toernooi nog moeite tegen een speler die nog nooit een wedstrijd op de ATP Tour heeft gewonnen; dan zou Nalbandian toch nog een maatje te groot moeten zijn - no pun intended.
Afgekeken van Haasequote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:03 schreef Norrage het volgende:
5-1 Rafa...Deze wedstrijd heeft hij voorlopig wel rechtgezet...Hij doet het gewoon allemaal expres om ritme op te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |