Oorspronkelijke TS:quote:Links:
http://www.brafree.org/faq.html
http://www.huffingtonpost(...)raless_b_901832.html
http://www.gva.be/nieuws/(...)eha-is-ongezond.aspx
Waarom ik (tijdelijk) wil stoppen met het dragen van een BH:
- Het zit niet cormfortabel
- Goedzittende BH's zijn duur. Voor een dure BH kan ik ook een hele week lekker eten
- BH's zijn slecht voor de doorbloeding.
- Een BH dragen is niet verplicht. De meest voorliggende reden van het dragen is de doorschijning.
- Er zijn verschillende onderzoeken gedaan, bij vrouwen die BH'loos leven hun borsten steviger zijn.
Het enige voordeel (voor mij dan)
- BH's kunnen heel sexy zijn
Graag ervaringen van BH'loze vrouwen; waarom en wanneer zijn jullie gestopt met het dragen van een BH. Welke voor- en nadelen ondervonden jullie.
Wat voor reactie kregen jullie in je omgeving ...
Dat doen ze.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sauna alleen is niet voldoende heur. Anders zouden die van jou nu al tweestemmig Händel zingen.
AWW!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat doen ze.
Ze zijn alleen een beetje verlegen
ze gaan niet meedoen aan the voice ofzo?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat doen ze.
Ze zijn alleen een beetje verlegen
Doet soms wel zeerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:03 schreef Modus het volgende:
Om nog even een serieuze noot toe te voegen... iemand postte iets als 'als ik zonder de trap afloop doet het al zeer'. Houd je hem dan tijdens de seks ook maar aan? Als ze ergens te verduren krijgen is het dan wel (lekker alle kanten op zwiepen tijdens doggy).
Of is dat gewoon collateral damage zeg maar.
Ahahahaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:04 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
ze gaan niet meedoen aan the voice ofzo?
Maar niet te stevig he!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Doet soms wel zeerGewoon vast laten houden
maar daarvoor hadden mannen toch die lingerie uitgevonden?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:03 schreef Modus het volgende:
Om nog even een serieuze noot toe te voegen... iemand postte iets als 'als ik zonder de trap afloop doet het al zeer'. Houd je hem dan tijdens de seks ook maar aan? Als ze ergens te verduren krijgen is het dan wel (lekker alle kanten op zwiepen tijdens doggy).
Of is dat gewoon collateral damage zeg maar.
Nu snap ik het nummer Halleluja van hoe-heet-die-winnares-ook-al-weer? Die had die dag natuurlijk geen bh aan.quote:
als je tetten zwiepen geef je gewoon te weinig tegengasquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar daarvoor hadden mannen toch die lingerie uitgevonden?Of mis ik nou dingen?
Ja sorry voor mijn trage begrip ik ben ook nieuw in deze.
Jij maakt je druk om blauwe plekken terwijl ik het heb over zwarte, afgestorven borsten. Daar gaat je cleavage in je spagettitopje.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die blauwe plekken zijn zo lastig uit te leggen als je een spaghettitopje draagt
dazzookweerzo. Sorry.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij maakt je druk om blauwe plekken terwijl ik het heb over zwarte, afgestorven borsten. Daar gaat je cleavage in je spagettitopje.
Ik weet niet hoor maar voor de meeste mannen geldt volgens mij dat welk soort ondergoed dan ook gewoon z.s.m. uit magquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoezo, op tv houden ze ook hun bh aan toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar voor de meeste mannen geldt volgens mij dat welk soort ondergoed dan ook gewoon z.s.m. uit mag.
Is dat niet koud aan de jokelorus?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar voor de meeste mannen geldt volgens mij dat welk soort ondergoed dan ook gewoon z.s.m. uit mag.
Mannen horen hun ondergoed aan te blijven houden?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Bij vrouwen, bij begin of tijdens seks.
Joh!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Bij vrouwen, bij begin of tijdens seks.
Er gaat gewoon een wereld voor ons open!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Mannen horen hun ondergoed aan te blijven houden?
Ook dat wist ik weer niet!Waarom vertelt niemand me ooit wat?
scroti ademen niet?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Mannen horen hun ondergoed aan te blijven houden?
Ook dat wist ik weer niet!Waarom vertelt niemand me ooit wat?
Het erge is... m'n vriend weet het blijkbaar ook niet! Die trekt gewoon hoppa z'n onderbroek uit!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er gaat gewoon een wereld voor ons open!
Hopelijk is hij de enige man die het niet wist.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:20 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Het erge is... m'n vriend weet het blijkbaar ook niet! Die trekt gewoon hoppa z'n onderbroek uit!Ik moet 'm waarschuwen!
Die van mij weet het ook niet, smeerlap trekt altijd alles uitquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hopelijk is hij de enige man die het niet wist.
Ook al!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die van mij weet het ook niet, smeerlap trekt altijd alles uit
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hopelijk is het nog niet te laat.quote:
neeeneenee! Volgens TS zijn mannen de bron van all evil! Borstenmoordenaarsquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:13 schreef Modus het volgende:
[..]
oh nee!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
M´n vrouw, zelfs.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hopelijk is het nog niet te laat.![]()
En laat je vrienden dit topic lezen!
'schat, volgens mij branden de aardappels aan'quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
M´n vrouw, zelfs.![]()
BH loos zit er hier niet in trouwens, voor je het weet hangen ze tijdens het koken in de pannen enzo.Geen goed plan.
Ik word zo warm rond m'n hart is ik voor je mag koken.....quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
'schat, volgens mij branden de aardappels aan'
'dat zijn niet de aardappels...'
Oh! Sommige kwartjes vallen pas laat!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 06:39 schreef mootie het volgende:
Is er hier nou niemand die zich drukmaakt omdat haar tepels niet doorschijnend zijn?
Ik heb er dus de hele nacht niet van geslapen.
Ik werd midden in de nacht badend in het zweet wakker. Totale paniek.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 06:39 schreef mootie het volgende:
Is er hier nou niemand die zich drukmaakt omdat haar tepels niet doorschijnend zijn?
Ik heb er dus de hele nacht niet van geslapen.
Je zegt het zelf al, je BH knelt. Wat betekent dat? dat ze niet lekker zitten. En dat knellen is slecht. Doe ze uit!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:05 schreef Kittenbraadworst het volgende:
Mijn borsten doen rond mijn menstruatie meer pijn. Dan vind ik het júist fijn om geen bh aan te hebben, want dan knelt dat wel
Lingerie wordt verkocht om de volgende redenenen:quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Echt goed lezen kun je nog steeds niet. Rondom menstruatieperiode zwellen borsten meer op, dus is je reguliere beha dan aan de krappe kant.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:24 schreef Poepje-miauw het volgende:
Je zegt het zelf al, je BH knelt. Wat betekent dat? dat ze niet lekker zitten. En dat knellen is slecht. Doe ze uit!
haha, ik ben geen 12-jarig jongetjequote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt goed lezen kun je nog steeds niet. Rondom menstruatieperiode zwellen borsten meer op, dus is je reguliere beha dan aan de krappe kant.
Maar dat is voor een twaalfjarig jongetje natuurlijk ook moeilijk te begrijpen.
Jij spoort niet echt, hè.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:46 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
haha, ik ben geen 12-jarig jongetje
ik ben een midden-20 vrouw. In iedergeval, tijdens mijn perioden doe ik mijn BH uit, heeeerlijk. De borsten zijn al gevoelig, en dat maak je alleen maar erger MET BH
Maar houden jullie maar lekker dat knellende korset aan, ik spreek jullie over 10 jaar wel weer, huilend van borst-pijn enzo ..
ook dit snap je niet. Wat ben jij heerlijk domquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:29 schreef Poepje-miauw het volgende:
Geslachtsdelen moeten gewoon met rust worden gelaten.
Die vagina-schoonmaakmiddelen mogen ze ook wel uit de schappen halen. Wij wassen ons toch ook niet met spiritus? ...
Mijn ervaring met mannen is dat ze hun ogen niet van je borsten af kunnen houden zodra je geen bh draagt onder strakke shirtjes. Maar blijkbaar is dat omdat ze zich storen. Ok, weet wat geleerdquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:26 schreef Poepje-miauw het volgende:
Lingerie wordt verkocht om de volgende redenenen:
- de Industrie kan grof geld verdienen aan ons
- en mannen willen dat wij het dragen, zodat zij in het openbaar niet aan bh-loze vrouwen hoeven te storen
Ik gebruik altijd van die Brillo-schuursponsjes. Schuimt meteen zo lekker.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:08 schreef mootie het volgende:
Vagina-schoonmaakmiddelen. Godsamme...
Krijg je daar ook een stevige borstel bij om de boel eens lekker te schrobben?
Prima Donna Twistquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:47 schreef Copycat het volgende:
Ik heb gewoon een aantal beha's die prima passen tijdens mijn menstruatie. Maar ja, daar moet je wel geld voor kunnen en willen neerleggen.
ik ben al 'over 10 jaar' (and beyond)quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:46 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
ik ben een midden-20 vrouw. In iedergeval, tijdens mijn perioden doe ik mijn BH uit, heeeerlijk. De borsten zijn al gevoelig, en dat maak je alleen maar erger MET BH
Maar houden jullie maar lekker dat knellende korset aan, ik spreek jullie over 10 jaar wel weer, huilend van borst-pijn enzo ..
Ik kende iemand die idd schuursponsjes gebruikte. Incl. het naar binnen proppen om de boel goed te schrobbenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:10 schreef Copycat het volgende:
Ik gebruik altijd van die Brillo-schuursponsjes. Schuimt meteen zo lekker.
Mijn God.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik kende iemand die idd schuursponsjes gebruikte. Incl. het naar binnen proppen om de boel goed te schrobben(mocht niet meer van de Rutger's stichting dokter die we meer dan 100 km verderop bezochten omdat ze vaginaproblemen had (joh) en haar flamoes niet aan haar eigen huisarts wilde vertonen).
Je hebt geen idee.quote:
Nee, dan pak ik gewoon mijn bh met de grotere cupmaat.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:46 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat WIJ het nog steeds niet snappen he?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:46 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Ik ook, en daarna zet ik de boel even lekker in de wax.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd van die Brillo-schuursponsjes. Schuimt meteen zo lekker.
Pics van je borsten nu als referentie voor over 10 jaarquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:46 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
''Proest thee uit''quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
'schat, volgens mij branden de aardappels aan'
'dat zijn niet de aardappels...'
Die mannen wennen daar wel aan, als wij allemaal BH-loos gaan lopen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn ervaring met mannen is dat ze hun ogen niet van je borsten af kunnen houden zodra je geen bh draagt onder strakke shirtjes. Maar blijkbaar is dat omdat ze zich storen. Ok, weet wat geleerd
ps: alles wat wordt verkocht is om geld te verdienen door de maker & verkoper. Ik dacht, ik zeg het nog even.
Je hebt geen idee hoeveel vrouwen dat zijn. Misschien wat minder in nederland, maar op amerikaanse sites heb je talloze ervaringsverhalen van BH-loze vrouwen. Die er alleen maar voordelen in zien!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:21 schreef Milchat het volgende:
[..]
''Proest thee uit''Dit topic wordt steeds belachelijker. Wie zijn er nou nog pro's BH-loos?
Whut, nee. Het is gewoon een geil gezicht. Dan nemen de hormonen het over en zijn we ´het slachtoffer´ van losbungelende tieten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn ervaring met mannen is dat ze hun ogen niet van je borsten af kunnen houden zodra je geen bh draagt onder strakke shirtjes. Maar blijkbaar is dat omdat ze zich storen. Ok, weet wat geleerd
In dit topic? Alleen TS.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:21 schreef Milchat het volgende:
[..]
''Proest thee uit''Dit topic wordt steeds belachelijker. Wie zijn er nou nog pro's BH-loos?
Het is goed met je. Op deze manier blijf ik in opperste staat van verwarring!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Whut, nee. Het is gewoon een geil gezicht. Dan nemen de hormonen het over en zijn we ´het slachtoffer´ van losbungelende tieten.
Wat een hilarische site! Ik snap waar jij je absurde redeneringen vandaan haalt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:35 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoeveel vrouwen dat zijn. Misschien wat minder in nederland, maar op amerikaanse sites heb je talloze ervaringsverhalen van BH-loze vrouwen. Die er alleen maar voordelen in zien!
lees deze site maar eens, het opent je ogen!
Dus éigenlijk is Toos BH-loos óók een uitvinding van de mannen? *alu-hoedje opzet*quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is goed met je. Op deze manier blijf ik in opperste staat van verwarring!
Wj zouden die bh's toch dragen om jullie te verleiden?![]()
En nu zeg jij dat zonder bh geiler is.![]()
TS, hoe zit het nou?
Geen bh, wel een bh. Het maakt mij geen reet uit, ik zal er altijd een snelle blik op werpen. Dan weet je dat, mocht je me ooit tegenkomen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is goed met je. Op deze manier blijf ik in opperste staat van verwarring!
Wj zouden die bh's toch dragen om jullie te verleiden?![]()
En nu zeg jij dat zonder bh geiler is.![]()
TS, hoe zit het nou?
Alleen een hoedje?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dus éigenlijk is Toos BH-loos óók een uitvinding van de mannen? *alu-hoedje opzet*
niet je tetten he.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Alleen een hoedje?
*wikkelt huis in alu-folie
Is dit geschreven door een man? Waar is de onderbouwing? Sorry, het opent me niet direct de ogen, noch de beha.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:35 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoeveel vrouwen dat zijn. Misschien wat minder in nederland, maar op amerikaanse sites heb je talloze ervaringsverhalen van BH-loze vrouwen. Die er alleen maar voordelen in zien!
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:35 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen. Borsten bestaan uit klier- en vetweefsel. Geen spier (of bot) te bekennen in het deel wat jij en de auteur van dit stuk zo belangrijk vinden om te laten bungelen.quote:Healthy breasts don't need "support." Noses don't, either. Or ears. Or arms. If you put your left arm in a sling for six weeks, on the first morning of the seventh week, you'd need "support" for that arm, because it would have lost all muscle tone.
Misschien zaten die spieren er ooit, maar zijn die afgestorven door al dat bh-dragenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Hier stopte ik met lezen. Borsten bestaan uit klier- en vetweefsel. Geen spier (of bot) te bekennen in het deel wat jij en de auteur van dit stuk zo belangrijk vinden om te laten bungelen.![]()
Zou zomaar kunnen!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Misschien zaten die spieren er ooit, maar zijn die afgestorven door al dat bh-dragen![]()
Klootzakken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:47 schreef Pharkus het volgende:
Volgens komt het mede omdat wij mannen de zwaartekracht hebben uitgevonden.
Nouja, inderdaadquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen!Want zoals we hier eerder lazen waren oerborstjes klein en pront. Komt vast door die spieren.
En nu zitten we door het bh dragen met vette kwabbige lellen die niet meer te activeren zijn.
wel de zwevende hoop ik? Kom je taille ook ten goede. Schijnt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:33 schreef Copycat het volgende:
TS heeft me geïnspireerd.
Tot het kopen van een nieuw setje Marie Jo l'Aventure. Rib uit mijn borstkas.
dat zijn je interne organen die stervenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:54 schreef Copycat het volgende:
Dat hoop ik dan ook maar! Die taille lijkt steeds meer te verdwijnen. Komt natuurlijk omdat ik af en toe riemen draag.
Een groot zwart gat vanbinnen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zijn je interne organen die sterven
vergeet dan t slipjesdeel van ondergoed niet. Ik begrijp nu pas de Britney Spears van deze wereld! Veel te bang dat hun billetjes of erger afsterven. 'De zwarte doos'quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:54 schreef Copycat het volgende:
Dat hoop ik dan ook maar! Die taille lijkt steeds meer te verdwijnen. Komt natuurlijk omdat ik af en toe riemen draag.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
vergeet dan t slipjesdeel van ondergoed niet. Ik begrijp nu pas de Britney Spears van deze wereld! Veel te bang dat hun billetjes of erger afsterven. 'De zwarte doos'
Ik koop toch echt bh's om hele andere redenen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:26 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Lingerie wordt verkocht om de volgende redenenen:
- de Industrie kan grof geld verdienen aan ons
- en mannen willen dat wij het dragen, zodat zij in het openbaar niet aan bh-loze vrouwen hoeven te storen
Onbewust doe je het om de industrie te sponsoren en ons mannen te behagen...quote:Op zondag 17 februari 2013 15:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik koop toch echt bh's om hele andere redenen.
Uiteraard, maar goed ik hou er dan ook niet van als mannen me in mijn ogen kijken.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:49 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Onbewust doe je het om de industrie te sponsoren en ons mannen te behagen...
Inderdaad zeg, je zou je er ongemakkelijk door gaan voelen!quote:Op zondag 17 februari 2013 15:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Uiteraard, maar goed ik hou er dan ook niet van als mannen me in mijn ogen kijken.
Ik vind zon tepel ook lelijk ja, mits hard dat is niet echt lelijk vind ik, maar ik zou me er wel echt moeilijk ongemakkelijk voelen als iedereen dat zou kunnen zien.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:51 schreef karoltje het volgende:
En nee dat geldt niet alleen voor uitgezakte hangborsten. Alle borsten staan wat minder pront vooruit zonder bh. Of TS moet knoertharde siliconen hebben of kleine pronte tieten, maar dan nog lelijk als je tepel door je kleding heen te zien is.
Weekend bijna voorbij! TS, vertel! Hoe pront zijn jouw bh loze borsten inmiddels?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:49 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
dat dacht ik ook altijd. Ik dacht zelfs een tijdje, ik ga slapen met een BH aan...
Toen las ik in een artikel dat je daarme je borsten bijna verstikt. Ze happen letterlijk naar zuurstof
Ben toen opgehouden met het slapen met een BH aan, en raad eens ... na het wakker worden zijn mijn borsten mooie en stevig. Daarom dat ik wil gaan proberen om een tijdje BH-loos te gaan
Vandaag ben ik al begonnen met het project, en zal dit een lang weekend doen.
Heb jij overigens enig idee waarom iemand zou willen slapen met een bh aan?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weekend bijna voorbij! TS, vertel! Hoe pront zijn jouw bh loze borsten inmiddels?
Ik kan me er weinig bij voorstellen.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Heb jij overigens enig idee waarom iemand zou willen slapen met een bh aan?
welke pyjama?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan me er weinig bij voorstellen.![]()
Wellicht, als je een hele grote copmaat hebt en je borsten(TS, even niet lezen!) ook dan ondersteuning nodig hebben. Of als je zo'n laag zelfbeeld hebt dat je je letterlijk niet wil blootgeven aan je partner.
Maar ikzelf zou er niet aan moeten denken, in bed wappert alles frank en vrij onder het pyjamaatje.
Zo'n meisje ben ik niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo'n meisje ben ik niet.
Ik ook niet. Maar nu ik weet van verstikkingsgevaar enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien krijg je wel pornotetten van naakt slapen. Zijn dat geen vulsels maar gewoon weer geactiveerde spieren. De zogenaamde oertietjes.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
helaas Buuf, helaas... Niks pronts hier, wel een oercleavage met de juiste bhquote:Op zondag 17 februari 2013 19:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar nu ik weet van verstikkingsgevaar enzo.misschien krijg je wel pornotetten van naakt slapen. Zijn dat geen vulsels maar gewoon weer geactiveerde spieren. De zogenaamde oertietjes.
Hmmmm.... de dames in pornofilms hebben allemaal heule grote stevige tetten.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar nu ik weet van verstikkingsgevaar enzo.misschien krijg je wel pornotetten van naakt slapen. Zijn dat geen vulsels maar gewoon weer geactiveerde spieren. De zogenaamde oertietjes.
Jij bent anders best wel een pront meiske hoor.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
helaas Buuf, helaas... Niks pronts hier, wel een oercleavage met de juiste bh
Oh ik vind het wel meevallen altijd.. Volgens mij staat er meer op het internet dan je denkt.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hmmmm.... de dames in pornofilms hebben allemaal heule grote stevige tetten.en die lopen (for a given value of lopen) allemaal naakt rond.
Ik zie weer een verband!
ja precies!quote:Op zondag 17 februari 2013 19:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hmmmm.... de dames in pornofilms hebben allemaal heule grote stevige tetten.en die lopen (for a given value of lopen) allemaal naakt rond.
Ik zie weer een verband!
Het effect duurt vaak maanden tot misschien een jaar. Ik hoop na 3 maanden wat te zien, ik hou jullie op de hoogte!quote:Op zondag 17 februari 2013 19:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weekend bijna voorbij! TS, vertel! Hoe pront zijn jouw bh loze borsten inmiddels?
Maar waarom zei je dan dat je het een lang weekend ging proberen?quote:Op maandag 18 februari 2013 11:33 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Het effect duurt vaak maanden tot misschien een jaar. Ik hoop na 3 maanden wat te zien, ik hou jullie op de hoogte!
Dus als jouw vriendinnetje (of one night stand) haar BH doet, waarvan jij dacht dat ze pront zijn, vind jij het niet erg dat ze ineens hangen.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:51 schreef karoltje het volgende:
Ik vind het er al niet uitzien als een vrouw een slechtzittende bh aanheeft waardoor ze een beetje hangen, laat staan als je helemaal geen bh draagt. Ik vind het er onverzorgd uitzien en ik associeer het met harige oksels en niet frisse lichaamsgeur. Borsten horen pront vooruit te staan.
ik heb ook een weekend lang bh-loos rondgelopen. Gewoon eerst even voor het gevoelquote:Op maandag 18 februari 2013 11:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar waarom zei je dan dat je het een lang weekend ging proberen?
Ze was toch bang voor die doorschijnende tepelsquote:Op maandag 18 februari 2013 11:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Waarom draag je voor je werk een BH?
Zwaartekracht, zwaartekracht.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:40 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
ik heb ook een weekend lang bh-loos rondgelopen. Gewoon eerst even voor het gevoel
Voor mijn werk draag ik wel een BH, maar zodra ik thuis ben en in het weekend gaan het gevangenis-kostuum uit!
En hopelijk na een maand of 3 zie ik effect!
Als je door de week gewoon een bh draagt, vind ik dit experiment wetenschappelijk niet meer verantwoord...quote:Op maandag 18 februari 2013 11:40 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
ik heb ook een weekend lang bh-loos rondgelopen. Gewoon eerst even voor het gevoel
Voor mijn werk draag ik wel een BH, maar zodra ik thuis ben en in het weekend gaan het gevangenis-kostuum uit!
En hopelijk na een maand of 3 zie ik effect!
ja, maar ja, íemand moet toch opstaan tegen deze door mannen en de industrie en weet ik niet wie opgelegde terreur?!quote:Op maandag 18 februari 2013 12:06 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ze was toch bang voor die doorschijnende tepels
Ja mooie borsten toch? Behalve die afwijkende dan... Wat is het probleemquote:Op maandag 18 februari 2013 11:38 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Dus als jouw vriendinnetje (of one night stand) haar BH doet, waarvan jij dacht dat ze pront zijn, vind jij het niet erg dat ze ineens hangen.
Jij houd dus van plastic, ik adviseer jou als man, deze site eens te bekijken, met échte borsten!:
Echte borsten!
Ja, maar mannen geilen op 'doorschijnende' tepels (of we vonden het smerig, ik ben verward geraakt door dit topic). En omdat TS kouelijk is, krijgt ze gauw stijve tepels en dat wordt nu gemaskeerd door die verstikkende BH'squote:Op maandag 18 februari 2013 12:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, maar ja, íemand moet toch opstaan tegen deze door mannen en de industrie en weet ik niet wie opgelegde terreur?!
Vive la revolucion enzo.
ja, maar ja, 'ze' geilen ook op bh's en wij moesten toch ons korset afwerpen enzo. En schijt aan mannen?quote:Op maandag 18 februari 2013 13:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, maar mannen geilen op 'doorschijnende' tepels (of we vonden het smerig, ik ben verward geraakt door dit topic). En omdat TS kouelijk is, krijgt ze gauw stijve tepels en dat wordt nu gemaskeerd door die verstikkende BH's
Als de BH trouwens een evil uitvinding van de man is, hoe zit het dan met de andere evil uitvindingen van de man zoals de vibrator? Eigenlijk is dat heel geen genotsvoorwerp, maar een niets-ontziend massavernietigingswapen.. Dat jullie dat nooit door hebben gehad zeg, onbegrijpelijkquote:Op maandag 18 februari 2013 14:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, maar ja, 'ze' geilen ook op bh's en wij moesten toch ons korset afwerpen enzo. En schijt aan mannen?
Ik ben niet zo revolutionair. Ik lig hier keurig aan de ketting met een pront opgepusht decoletaat en blijkbaar met afsterven bedreigde tetten.
Dus ja, vrouwen als ik zitten blijkbaar te wachten op een wapperend voorbeeld.
Schijnt.
Ik ben een vrouwquote:Op maandag 18 februari 2013 11:38 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Dus als jouw vriendinnetje (of one night stand) haar BH doet, waarvan jij dacht dat ze pront zijn, vind jij het niet erg dat ze ineens hangen.
Jij houd dus van plastic, ik adviseer jou als man, deze site eens te bekijken, met échte borsten!:
Echte borsten!
don't ask me, ik probeer ook alleen maar de gedachtes van TS te volgen.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als de BH trouwens een evil uitvinding van de man is, hoe zit het dan met de andere evil uitvindingen van de man zoals de vibrator? Eigenlijk is dat heel geen genotsvoorwerp, maar een niets-ontziend massavernietigingswapen.. Dat jullie dat nooit door hebben gehad zeg, onbegrijpelijk
Godver, stuk zelfverzekerder geworden na het zien van deze site. Het is blijkbaar nogal at als je tepels gewoon recht naar voren staan deze staan allemaal aan de zijkant?quote:Op maandag 18 februari 2013 11:38 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Echte borsten!
naar de zijkant is wel lelijk, ach ze zijn allemaal lelijk!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:37 schreef oLexie het volgende:
[..]
Godver, stuk zelfverzekerder geworden na het zien van deze site. Het is blijkbaar nogal at als je tepels gewoon recht naar voren staan deze staan allemaal aan de zijkant?
Zo goed als wel jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:41 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
naar de zijkant is wel lelijk, ach ze zijn allemaal lelijk!
voordeel voor een man; een lul kan niet lelijker wordenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:41 schreef oLexie het volgende:
[..]
Zo goed als wel jaEr zitten maar een paar normale tussen na 8 pagina's bekeken te hebben. Wel kut voor ze, eerlijk, ik zou me kapot schamen als ik zulke boobies zou hebben.
Kleiner welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:43 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
voordeel voor een man; een lul kan niet lelijker worden
Jawel, van mijn vriend vind ik best mooi, goede vorm en gewoon recht. Het verschil tussen een mooi/lelijk kutje is wel veel groter dan een mooie/lelijke lul ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:46 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar er zijn ook kleine en grote tieten.. maar geen mooie lullen
echt mooi, of gewoon, normaal, niet afwijkend..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:51 schreef oLexie het volgende:
[..]
Jawel, van mijn vriend vind ik best mooi, goede vorm en gewoon recht. Het verschil tussen een mooi/lelijk kutje is wel veel groter dan een mooie/lelijke lul ja.
De enige lul in mijn woonkamer is als mijn vader op visite komt. Ja, hij is mooi. Vanwaar je interesse in de lul van mijn vriend?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:52 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
echt mooi, of gewoon, normaal, niet afwijkend..
is namelijk een verschil, zou je er een beeldje van maken en in de woonkamer zetten of niet?
Je bent wel brutaal.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:55 schreef oLexie het volgende:
[..]
De enige lul in mijn woonkamer is als mijn vader op visite komt. Ja, hij is mooi. Vanwaar je interesse in de lul van mijn vriend?
je moet wel acuteel blijven op de vleeschmartkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:55 schreef oLexie het volgende:
[..]
De enige lul in mijn woonkamer is als mijn vader op visite komt. Ja, hij is mooi. Vanwaar je interesse in de lul van mijn vriend?
Dit ja, denk dat ts een A/AA cup heeftquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:39 schreef dahippieunicorn het volgende:
Heb het topic even doorgelezen en moet toch zeggen dat ik pas.
Met mijn cup E voelt het niet echt prettig om rond te lopen zonder BH. Daarnaast vind ik het er niet uit zienVind het al verschrikkelijk om die oude sitcoms te zien waar geen enkele actrice een bh draagt.
Verkapte-kijk-mij-tieten-hebben-post.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dit ja, denk dat ts een A/AA cup heeft
Ja ik ben een vrouwquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:27 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Verkapte-kijk-mij-tieten-hebben-post.
borsen zijn er niet om mee te spelen maar puur om melk te geven aan het kroostquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Geil die stijve tepeltjes als hun poesje nat word van mij hihi.. ik voelen over dat shirtje en ze dan langzaam tot een hoogepunt brengen
Dan doe ik het al jaren fout bij mezelfquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:12 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
borsen zijn er niet om mee te spelen maar puur om melk te geven aan het kroost
Verzuurde koelkast.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:12 schreef Poepje-miauw het volgende:
wat is dit voor heidense uitspraak?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:12 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
en dit is negatief omdat?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:08 schreef Poepje-miauw het volgende:
sorrie, jullie zullen wel denken waar blijft TS
ik ben er weer! zal weer ervaringsverhalen plaatjes en leuke BH-loze dingen posten.
Ik ben nu in mijn vrije tij dBH-loos en zie nu al dat mijn borsten hun natuurlijke vorm terugkrijgen.
Jullie beseffen wel, dat hoelanger en vaker je een BH draagt, hoe meer ze de vorm aannemen hiervan ...
Ik heb een D, en ja ook met een D-cup kun je BH-loosquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
en dit is negatief omdat?Ik ben verder wel benieuwd welke cup maat je hebt
Masseren schijnt wel goed te zijn, maar je hebt mannen die denken dat god ze voor hun bedoelt hebben, haha mispoes!quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan doe ik het al jaren fout bij mezelf
Ik zou er niet aan moeten denken, de trap af zonder bh is al geen pretjequote:Op donderdag 28 februari 2013 20:20 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Ik heb een D, en ja ook met een D-cup kun je BH-loos
En een bh masseert niet?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:21 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Masseren schijnt wel goed te zijn, maar je hebt mannen die denken dat god ze voor hun bedoelt hebben, haha mispoes!
Nou ... Mijn beha's hebben allemaal een heel onnatuurlijke vorm. Dus nu loop ik met een vierkante E-cup.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:19 schreef krullenbolletje het volgende:
en dit is negatief omdat?Ik ben verder wel benieuwd welke cup maat je hebt
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ... Mijn beha's hebben allemaal een heel onnatuurlijke vorm. Dus nu loop ik met een vierkante E-cup.
Jij lijkt me echt de ideale partner.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:21 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Masseren schijnt wel goed te zijn, maar je hebt mannen die denken dat god ze voor hun bedoelt hebben, haha mispoes!
Duivelse krengen zijn het.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:24 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]bh's zijn dus wel slecht MENSEN OPEN JE OGEN
Ik prefereer die vorm eigenlijk...quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:08 schreef Poepje-miauw het volgende:
ik ben er weer! zal weer ervaringsverhalen plaatjes en leuke BH-loze dingen posten.
Ik ben nu in mijn vrije tij dBH-loos en zie nu al dat mijn borsten hun natuurlijke vorm terugkrijgen.
Jullie beseffen wel, dat hoelanger en vaker je een BH draagt, hoe meer ze de vorm aannemen hiervan ...
foto's van nakende meisjes? Daar krijgtze wel een ban voor...quote:Op maandag 4 maart 2013 22:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zit me zo ineens af te vragen wat 'leuke BH-loze dingen' zijn.
Ik weet wel leuke BHloze dingen, maar die bewaar ik voor een warme zomerdag...quote:Op maandag 4 maart 2013 22:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zit me zo ineens af te vragen wat 'leuke BH-loze dingen' zijn.
ja, maar om te posten? En dan nog, alles wat ik kan verzinnen op een warme zomderdag doe ik toch het liefst mét BH heur.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik weet wel leuke BHloze dingen, maar die bewaar ik voor een warme zomerdag...
Gemak dient de mens wel eens vakerquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:30 schreef Piye het volgende:
Haha ben in dit topic terechtgekomen via KLB.
Ik zie dat niet veel mensen het met TS eens zijn.Wat ik me echter afvraag: Als jullie zonder bh echt zo'n last van jullie borsten hebben, waarom zouden ze dan ooit zo groot zijn geworden?
Waarom gebruik je dan niet alleen tepelcovers?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
Het is wel veel comfortabeler zonder tenzij het koud is
Ik draag alleen maar bh's om me te conformeren naar de samenleving die me uitlacht als ze tepels door mijn shirt heen zien.
Hoe zie je dat voor je?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:35 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Waarom gebruik je dan niet alleen tepelcovers?
Ikzelf begrijp nooit zo wat er zo verkeerd zit aan bh's. Ik denk dat als je een goed passend merk / bh hebt, het juist alleen maar voordelen heeft. Zeker als de borst meer volume heeft (Een b-cup kan immers ook groter zijn dan een e-cup).
Maar dan zijn je borsten zelf toch niet per se groter? (ik heb er verder geen verstand van hoor)quote:
jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:50 schreef dahippieunicorn het volgende:
[..]
Maar dan zijn je borsten zelf toch niet per se groter? (ik heb er verder geen verstand van hoor)
Wat ik nu voor me zie is hele brede, platte borsten.Maar dat zal ik wel fout hebben, haha.
Dat klopt inderdaad niet hahaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:50 schreef dahippieunicorn het volgende:
[..]
Maar dan zijn je borsten zelf toch niet per se groter? (ik heb er verder geen verstand van hoor)
Wat ik nu voor me zie is hele brede, platte borsten.Maar dat zal ik wel fout hebben, haha.
quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad niet haha
Haha, ga een keer naar een lingeriewinkel en leg verschillende omvangsmaten van één cupmaat naast elkaarquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:53 schreef dahippieunicorn het volgende:
[..]
[..]D'oh. Ik houd mijn mond verder wel gewoon haha
Ja haha ik denk dat ik dat inderdaad maar eens moet gaan doen. Kijk eigenlijk nooit naar iets anders dan mijn eigen maat haha.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:55 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Haha, ga een keer naar een lingeriewinkel en leg verschillende omvangsmaten van één cupmaat naast elkaarMaybe krijg je dan een beter idee!
en die klopt wel?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:57 schreef dahippieunicorn het volgende:
[..]
Ja haha ik denk dat ik dat inderdaad maar eens moet gaan doen. Kijk eigenlijk nooit naar iets anders dan mijn eigen maat haha.
70 Pquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
Het mooiste wat ik hier op FOK heb gelezen ooit was het meisje dat beweerde 70P te hebben. Maar die droeg dr ondermaat dusdanig strak dat het dr bloedtoevoer bijna afknelde. En maar vol blijven houden
Oh wauw.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
Het mooiste wat ik hier op FOK heb gelezen ooit was het meisje dat beweerde 70P te hebben. Maar die droeg dr ondermaat dusdanig strak dat het dr bloedtoevoer bijna afknelde. En maar vol blijven houden
Ik wist niet dat dat bestond eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:35 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Waarom gebruik je dan niet alleen tepelcovers?
Ikzelf begrijp nooit zo wat er zo verkeerd zit aan bh's. Ik denk dat als je een goed passend merk / bh hebt, het juist alleen maar voordelen heeft. Zeker als de borst meer volume heeft (Een b-cup kan immers ook groter zijn dan een e-cup).
foto's!quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:08 schreef Poepje-miauw het volgende:
Die site is goed voor mijn ego.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:38 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Echte borsten!
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:12 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
je telt niet mee als man ..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:22 schreef Piye het volgende:
Trouwens TS, om je toch nog even een hart onder de riem te steken: Ik doe met je mee hoor.
Jij begrijpt het!quote:Op maandag 4 maart 2013 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik draag alleen maar bh's om me te conformeren naar de samenleving die me uitlacht als ze tepels door mijn shirt heen zien.
Ik doe ook mee!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
En wat vind je er zelf van als je tepels zichtbaar zijn?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik doe ook mee!telt niet, overdag moet je ook mee doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poepje miauw, kom eens gauw
bruin substantie lekker rauw
Eet ik snel lekker weg
en andere visjes hebben lekker pech!
Jawel, ik doe part-time mee!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:37 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
telt niet, overdag moet je ook mee doen
Ze zijn ook bedoeld om mee te spelen... Misschien toch weer vaker een bh aantrekken, ze worden blijkbaar gevoelloos van zo los hangenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:12 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
vind ik ook prima, zolang je maar minstens 75% van 24 -uur géén BH draagt, dan zul je na enkele maanden verschil zien (mooiere borsten)quote:
Minder dan 50% eigenlijkquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:39 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
vind ik ook prima, zolang je maar minstens 75% van 24 -uur géén BH draagt, dan zul je na enkele maanden verschil zien (mooiere borsten)
Ik wil eigenlijk 100% zonder bh, maar helaas dan krijg ik starende blikken op werk
Nee, god heeft borsten gemaakt om melk te kunnen geven. Net als de penis is gemaakt om kinderen te maken, etc etc.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Ze zijn ook bedoeld om mee te spelen... Misschien toch weer vaker een bh aantrekken, ze worden blijkbaar gevoelloos van zo los hangen
Striemen krijg je van niet de juiste maat aantrekken, net als dat afklemmen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:36 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Jij begrijpt het!
de enige reden waarom vrouwen vaak bh's dragen is om niet uitgelachen te worden. Een BH maakt de borsten ronder, onnatuurlijker. Voor je werk/vergadering snap ik het wel, maar waarom altijd een bh dragen, het misvormt je borsten, knelt je bloedvaten en laat striemen achter. Daarnaast is bewezen dat bh's hangborsten helemaal niet tegengaan maar juist verergeren.
God heeft de borsten niet gemaakt. Evolutie.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:41 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Nee, god heeft borsten gemaakt om melk te kunnen geven. Net als de penis is gemaakt om kinderen te maken, etc etc.
we zijn als je zo ziet gebrainwasht door de media, de media dringt ons op om ons nepper en nepper voor te doen, en..ik..doe..er NIET aan mee!
Want borsten zijn geen erogene zones?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:41 schreef Poepje-miauw het volgende:
Nee, god heeft borsten gemaakt om melk te kunnen geven. Net als de penis is gemaakt om kinderen te maken, etc etc.
we zijn als je zo ziet gebrainwasht door de media, de media dringt ons op om ons nepper en nepper voor te doen, en..ik..doe..er NIET aan mee!
Jij bent echt een tikje gek in je hoofd hè?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:41 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Hoe vaker je een bh draagt, hoe erger je hangtieten worden. Je borsten hebben ligamenten die zorgen voor een natuurlijke ondersteuning.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Minder dan 50% eigenlijk
Ik vind ronde borsten mooier dan hangtietten
Wat nou nee, ik vind het meer dan prettig als daarmee gespeeld wordt, dat heeft niets te maken met de media, maar gewoon met dat het erg lekker is.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:41 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Je tieten liegen tegen je, ze zijn gebrainwasht, om bij het populaire groepje te horen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Striemen krijg je van niet de juiste maat aantrekken, net als dat afklemmen.
En mijn tieten houden ervan om rond te zijn, hebben ze me zelf verteld, met dezelfde mondjes waarmee ze adem halen
Wat klets je nou, net werden ze nog rond van een bh.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:43 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Hoe vaker je een bh draagt, hoe erger je hangtieten worden. Je borsten hebben ligamenten die zorgen voor een natuurlijke ondersteuning.
Als je een BH draagt denken je borsten van ''ach, die rotbh doet het werk wel''
En als je bh uitdoet, zul je schrikken dat ze ineens hangen.
Denken ze dat ja?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:43 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Hoe vaker je een bh draagt, hoe erger je hangtieten worden. Je borsten hebben ligamenten die zorgen voor een natuurlijke ondersteuning.
Als je een BH draagt denken je borsten van ''ach, die rotbh doet het werk wel''
En als je bh uitdoet, zul je schrikken dat ze ineens hangen.
Ik ben al oud genoeg om vrij zeker te weten dat het wel goedkomt zo.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:44 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Je tieten liegen tegen je, ze zijn gebrainwasht, om bij het populaire groepje te horen.
Wij lopen toch ook niet met een knellend mondkapje voor? wij willen toch ook in de buitenlucht ademen? ..
Je borsten zijn nu nog rond, maar wacht maar als je die bh niet binnenkort uit doet ..
waar heb ik dat gezegd? ...hoe meer je een bh draagt hoe meer je borsten die vorm aan gaan nemen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat klets je nou, net werden ze nog rond van een bh.
ze zeggen het niet, maar denken het wel. Ze worden enorm lui van BH's.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:44 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Je tieten liegen tegen je, ze zijn gebrainwasht, om bij het populaire groepje te horen.
Wij lopen toch ook niet met een knellend mondkapje voor? wij willen toch ook in de buitenlucht ademen? ..
Je borsten zijn nu nog rond, maar wacht maar als je die bh niet binnenkort uit doet ..
Collega van die pipo van de postkamer.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:53 schreef Copycat het volgende:
TS is toch gewoon een zolderkamerautist van het mannelijke (...) geslacht? Die hiermee uiting geeft aan zijn erotische droom ooit een vrouw van haar beha te ontdoen.
Keep dreamin', boy.
In post 196. En dat borsten de vorm van de bh aannemen aka rond.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:50 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
waar heb ik dat gezegd? ...hoe meer je een bh draagt hoe meer je borsten die vorm aan gaan nemen.
ze worden juist mooier zonder bh
Oh ja, die was ik glad vergeten.quote:
Dat is waar ik ook meteen aan moest denken, of komen die hangborsten toch door de voeding daar?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:09 schreef krullenbolletje het volgende:
Borsten gaan hangen zonder bh, kijk maar eens naar een documentaire over Afrikaanse vrouwen. Als jij die vorm mooier vindt moet je dat zelf weten maar de meeste mensen vinden stevige ronde borsten mooier.
Hoe krijg je hangborsten van voeding dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is waar ik ook meteen aan moest denken, of komen die hangborsten toch door de voeding daar?
Nee dat zou er ook nog eens bij moeten komen.quote:
Of we zijn lui en gaan daarom autorijden.quote:Net als wij lui worden van autorijden, terwijl fietsen beter voor ons is...
Weet ik niet, minder stevigheid vanwege een tekort aan een bepaald eiwit? Ik opper maar wat, heb zelf geen idee.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hoe krijg je hangborsten van voeding dan?
gewoon een langer tshirt aantrekken, dan zien ze je tepels niet...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:39 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
vind ik ook prima, zolang je maar minstens 75% van 24 -uur géén BH draagt, dan zul je na enkele maanden verschil zien (mooiere borsten)
Ik wil eigenlijk 100% zonder bh, maar helaas dan krijg ik starende blikken op werk
Oh gawd! Dus je kan je ligamenten lui maken en óók nog ondervoeden? Wat zijn dat voor prinses-op-de-erwt dingen zeg!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is waar ik ook meteen aan moest denken, of komen die hangborsten toch door de voeding daar?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh gawd! Dus je kan je ligamenten lui maken en óók nog ondervoeden? Wat zijn dat voor prinses-op-de-erwt dingen zeg!
Watquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet ik niet, minder stevigheid vanwege een tekort aan een bepaald eiwit? Ik opper maar wat, heb zelf geen idee.
tenzij het erwten op een plank zijnquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh gawd! Dus je kan je ligamenten lui maken en óók nog ondervoeden? Wat zijn dat voor prinses-op-de-erwt dingen zeg!
Jij hebt het over borstvoeding en de aardbei heeft het over de invloed van voeding op ons lichaam. Toch?quote:
maar dan moet je weer een broche op om de voorkant aan te geven.quote:
of gewoon hopen dat ze een bh aan heeft met de sluiting aan de achterkantquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar dan moet je weer een broche op om de voorkant aan te geven.
Krijg je als vrouw niet sneller hangtieten dan, wanneer je geen bh draagt? Of is dat maar een fabeltje.quote:Het enige voordeel (voor mij dan)
- BH's kunnen heel sexy zijn
Heb je wel eens gezien hoe enorm ze op en neer gaan van bijvoorbeeld hardlopen (bij gewoon lopen ook al). Dan gaan ze zonder goede ondersteuning (welke je kan halen uit een sportbh) in willekeurige richtingen op en neer. Je huid trekt dat niet en zo verlies je je natuurlijke stevigheid en gaan je borsten hangen. Het zijn geen spieren die lam worden als ze niet worden gebruikt..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:50 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
ze zeggen het niet, maar denken het wel. Ze worden enorm lui van BH's.
Net als wij lui worden van autorijden, terwijl fietsen beter voor ons is...
Doe je eens lief op internationale vrouwendag, is het weer niet goed.quote:
Wat lief,quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:47 schreef Piye het volgende:
Voor zover ik weet is die theorie over dat bh's hangborsten tegengaan nooit bewezen hoor."Kijk maar eens een documentaire met Afrikaanse vrouwen" is daarin geen argument, aangezien er ook gewoon andere factoren mee kunnen spelen. Ik vind eigenlijk dat TS zeker een punt heeft. Over het algemeen "hoor" je gewoon een bh te dragen. Vind ik verder helemaal prima, maar ik vind dat jullie TS wel een beetje makkelijk belachelijk maken.
[..]
Doe je eens lief op internationale vrouwendag, is het weer niet goed.
wut?quote:Op maandag 11 maart 2013 18:44 schreef Jannuk het volgende:
Ik heb echt de hele dag nagedacht..... maar hoe kan ik nou vanavond gaan douchen zonder mijn slimme dames te doodvermoorden?
Zouden snorkels helpen? Dan kunnen ze in ieder geval lucht happen.
Of niet douchen.
/first world problem
quote:Op maandag 11 maart 2013 18:44 schreef Jannuk het volgende:
Ik heb echt de hele dag nagedacht..... maar hoe kan ik nou vanavond gaan douchen zonder mijn slimme dames te doodvermoorden?
Zouden snorkels helpen? Dan kunnen ze in ieder geval lucht happen.
Of niet douchen.
/first world problem
Gedouched zonder snorkels én met schuim..... beyond repair.quote:
Door dit dansje gaan ze hangen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt ze niet horen snakken naar adem?quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:29 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Gedouched zonder snorkels én met schuim..... beyond repair.
Nah, als ze dan toch verzopen zijn, kan ik ze ook wel weer gevangen zetten in mn bh.
Die van mij riepen juist altijd "bind me vast, bind me vast" als ik geen bh aandeed. Ik hoor ze eigenlijk niet meer..... ik vrees het ergste.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je hebt ze niet horen snakken naar adem?
Ik heb dat wel zodra ik een BH aandoe hoor ik van die stemmetjes met laat me eruit, laat me eruit ^^
you go girlsquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:04 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Die van mij riepen juist altijd "bind me vast, bind me vast" als ik geen bh aandeed. Ik hoor ze eigenlijk niet meer..... ik vrees het ergste.
toen ik zei dat borsten moesten ''ademen'' bedoelde ik het niet letterlijkquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:29 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Gedouched zonder snorkels én met schuim..... beyond repair.
Nah, als ze dan toch verzopen zijn, kan ik ze ook wel weer gevangen zetten in mn bh.
Ontluchten? De lucht eruit laten lopen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:42 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
toen ik zei dat borsten moesten ''ademen'' bedoelde ik het niet letterlijk
jullie maken wel grapjes enzo, maar borsten hebben ook rust nodig. Wij slapen 's nachts, doen soms een dutje, gaan lekker liggen op het strand. Waarom onthouden wij vrouwen onze borsten het plezier om even lekker te ontluchten
Die ventielen zitten er toch zeker niet voor niets op!quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:07 schreef Lienekien het volgende:
Ontluchten? De lucht eruit laten lopen?
Oh.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die ventielen zitten er toch zeker niet voor niets op!
Weer een stukje duidelijkheid. Thnx!quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die ventielen zitten er toch zeker niet voor niets op!
Ogh gecondoleerdquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:04 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Die van mij riepen juist altijd "bind me vast, bind me vast" als ik geen bh aandeed. Ik hoor ze eigenlijk niet meer..... ik vrees het ergste.
Mijn borsten slapen net als ik een uur of 8, "ontluchten" doen ze dan maar.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:42 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
toen ik zei dat borsten moesten ''ademen'' bedoelde ik het niet letterlijk
jullie maken wel grapjes enzo, maar borsten hebben ook rust nodig. Wij slapen 's nachts, doen soms een dutje, gaan lekker liggen op het strand. Waarom onthouden wij vrouwen onze borsten het plezier om even lekker te ontluchten
Ik voel me een slecht mens!quote:
En ik heb ook nog eens geen kinderen.... nutteloze dingen dus. Tsjonge.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn vriend vind dat heel plezierig.. maar dan hebben ze zeker geen tijd om even te ademen. En ik ook niet. Maar ze waren ook al niet om te spelen volgens TS. Dan blijft er maar verdomd weinig over.
Ik heb ook geen kinderen. Maar nu zit ik dis met die dingen opgescheept die alleen maar in de weg zitten en totaal geen nut hebben. Waarom TS mag er dan niet mee gespeeld worden?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:13 schreef Jannuk het volgende:
[..]
En ik heb ook nog eens geen kinderen.... nutteloze dingen dus. Tsjonge.
Misschien ga ik maar aan de drank.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:11 schreef Staal het volgende:
Toevallig heb ik ooit een foto gezien van Copycat en haar weelderige boezem besloeg 80% van die hele foto.
<...>
Zelf heb ik maar een b-cup. 1 week per maand waren ze wel jolig en knap voor borstenliefhebbers.
Maar ik heb het altijd van mijn ogen, gezicht en algehele figuur moeten hebben.
Met mijn borsten op jouw netvlies.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:41 schreef Lienekien het volgende:
Jij bent 80% tieten.
Dat beeld raak ik nooit meer kwijt.
Ik heb kennelijk altijd zeldzaam veel mazzel gehad met vriendinnetjes!quote:Op maandag 18 februari 2013 11:38 schreef Poepje-miauw het volgende:
deze site eens te bekijken, met échte borsten!:
Echte borsten!
aha! je bent er zo'n een.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:13 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik heb kennelijk altijd zeldzaam veel mazzel gehad met vriendinnetjes!
Btw: dit topic!
Als ik even uit m'n eigen ervaring put, geeft die site minstens zo'n vertekend beeld als pornofilms. Misschien wel erger, want van pornofilms weet iedereen dat het nep is. Ik vind dit een beetje zoals "echte vrouwen horen minstens 10 kg overgewicht te hebben".quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:22 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
aha! je bent er zo'n een.![]()
- Zo'n type man die denken dat natuurlijke borsten sappig en stevig horen te zijn.
- Zo'n type man die nooit van de zwaartekracht heeft gehoord.
- Zo'n type man die iets te veel filmpjes met plastic punttieten heeft gezien.
triest hoe voornamelijk mannen vinden dat borsten die al een beetje hangen, grote tepels, striemen of een andere vorm hebben niet normaal zijn.
Deze site is er juist om (jonge) vrouwen ervan bewust te laten worden hoe de meeste borsten eruit zien. En ja je hebt er een paar % natuurlijke cup D borsten bij die stevig zijn, al zijn dat er weinig.
Ik wens jullie veel plezier mannen, met het observeren van onze borsten.
Newsflash!: ze zijn niet voor jullie gemaakt!
Als veelvuldig sportende vrouw kan het begrijpen dat je dan ondersteuning nodig hebt. Ik ben net terug van hardlopen en draag onder mijn sportbh nóg een BH. Anders bounced het teveel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:11 schreef Staal het volgende:
Ik weet niet wat de algemene stemming is, kwam dit topic tegen op mijn tablet en ga niet drie topics doorploegen.
Toevallig heb ik ooit een foto gezien van Copycat en haar weelderige boezem besloeg 80% van die hele foto. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat zij het een fantastisch idee vindt om die borsten om blij mee te zijn, niet meer te steunen.
Zelf heb ik maar een b-cup. 1 week per maand waren ze wel jolig en knap voor borstenliefhebbers.
Maar ik heb het altijd van mijn ogen, gezicht en algehele figuur moeten hebben.
Maar dat figuur kan onwijs veranderen aan de hand van lichaamsbeweging.
Ik had toen ik jarenlang 32 kilometer per dag fietste een petit lijfje. Maatje 34/36.
Afgelopen jaar is dat maat 38/40 geworden en nee, ik ben totaal niet dik maar heb fikse spiermassa opgebouwd. Mijn schouders zijn breed, toen ik vorige week uit mijn werk kwam, ik schrok gewoon toen ik mezelf vanuit de douche zag stappen... Ik ben zo gespierd geraakt en eigenlijk vind ik dat een beetje te worden. Bij twee dagen rust zwakt dat weer af gelukkig.
Maar het pluspunt, waar ik wel fier op ben, ik heb serieus mooiere borsten dan ooit, een mooier lijf maar heb wel een heel ander lijf gekregen. Door die spieren, en de bijkomende natuurlijke BH.
En nog een ding, het is een fabeltje dat kleine borsten niet kunnen verslappen. Dat wordt wel leuk verkondigd door vrouwen met kleine borsten, "jah, hoe minder er is, hoe minder er kan gaan hangen he". (quilty as hell.) De zwaartekracht is niets ontziend. Mijn borsten zijn nog steeds een b maar mooier dan ooit. Strak.
In de winter draag ik onder dikke truien graag een BH met verdikking in die cups omdat ik simpelweg geen grote borsten heb en die wilde ik van jongs af aan wel. Gaat nooit gebeuren maar van de zomer kan ik trots naar het strand, zoveel is wel zeker. BH's, het zal wel gewenning zijn maar ik heb ze graag aan. Ik ga ook niet in een auto zitten zonder gordel om want dan voelt dat niet goed.
Geef mij maar een fijn tietenkooitje, ik ben dol op BH's. Altijd al geweest, ookal koop ik ze zelden duurder dan een H&Mtje.
Nee, op die site sturen vrouwen foto's in van hun borsten. De site is dan ook vooral bedoeld om weer te geven hoe de gemiddelde borst eruit zien.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Als ik even uit m'n eigen ervaring put, geeft die site minstens zo'n vertekend beeld als pornofilms. Misschien wel erger, want van pornofilms weet iedereen dat het nep is. Ik vind dit een beetje zoals "echte vrouwen horen minstens 10 kg overgewicht te hebben".
Toch denk ik dat vrouwen die wel stevige borsten hebben een stuk minder snel foto's zullen opsturen naar die site, dan vrouwen met borsten waar ze onzeker over zijn/waren. Kijk ik snap best dat de hele wereld er niet echt uitziet als in films, maar van die initiatieven om dat te bewijzen schieten vaak hun doel voorbij.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:42 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Nee, op die site sturen vrouwen foto's in van hun borsten. De site is dan ook vooral bedoeld om weer te geven hoe de gemiddelde borst eruit zien.
Het is een amerikaanse site, en vooral in Amerika is de nepheid ontzettend groot. In sommige films schijnen ze soms andere lichamen te plakken aan een actrice, waardoor vrouwen denken dat stevige borsten, en een strakke kont normaal is. Terwijl er héél veel vrouwen zijn met wat hangende borsten, putjes, striemen, o of x-benen noem maar op.!
Je zult misschien wel gelijk hebben dat vrouwen met zogenaamd 'perfecte borsten' ze niet masaal insturen. Maar de site is daarvoor ook niet bedoeld. De site geeft weer hoe borsten er ook uit kunnen zien. Klein, groot, mooi, wat minder mooi, grote tepels, kleine tepels. Heel veel vrouwen zijn onzeker over hun borsten en juist zo'n website geeft hun een beetje een beter gevoel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Toch denk ik dat vrouwen die wel stevige borsten hebben een stuk minder snel foto's zullen opsturen naar die site, dan vrouwen met borsten waar ze onzeker over zijn/waren. Kijk ik snap best dat de hele wereld er niet echt uitziet als in films, maar van die initiatieven om dat te bewijzen schieten vaak hun doel voorbij.
Nu zal ik hier niet gaan pretenderen dat ik een uitvoerig onderzoek heb uitgevoerd met duizenden kandidaten, maar als ik die site zo bekijk heb ik niet het idee dat er een representatief beeld van de borsten van vrouwen wordt weergegeven. En dan vergelijk ik het gewoon met echte vrouwen en niet die van tv of internet.
Het gaat er niet om wat normaal is, het gaat erom dat sommige borsten nou eenmaal mooier zijn dan andere.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:22 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
triest hoe voornamelijk mannen vinden dat borsten die al een beetje hangen, grote tepels, striemen of een andere vorm hebben niet normaal zijn.
en dat geeft het recht vrouwen met minder mooie borsten onzeker te maken? wist je zelfs dat er vrouwen zijn die zichzelf wel kunnen wurgen om hun borsten?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:30 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat normaal is, het gaat erom dat sommige borsten nou eenmaal mooier zijn dan andere.
Nee hoor, ik zal nooit iemand negatieve kritiek geven over zijn of haar uiterlijk. Maar dat betekent niet dat ik helemaal geen voorkeur heb. Daarnaast zijn het maar meningen, who fucking cares?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:32 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
en dat geeft het recht vrouwen met minder mooie borsten onzeker te maken? wist je zelfs dat er vrouwen zijn die zichzelf wel kunnen wurgen om hun borsten?
Ik vind het een heel naar iets, om vrouwen het gevoel te geven dat hun borsten niet normaall zijn
Maar klopt dit wel in de praktijk? Want om eerlijk te zijn ben ik nog nooit een man tegen gekomen die seks met me wilde hebben en commentaar had op mijn borsten, ook niet in het deel na de melkgift toen ze best een beetje verwelkt waren.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:32 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
en dat geeft het recht vrouwen met minder mooie borsten onzeker te maken? wist je zelfs dat er vrouwen zijn die zichzelf wel kunnen wurgen om hun borsten?
Ik vind het een heel naar iets, om vrouwen het gevoel te geven dat hun borsten niet normaall zijn
Dit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:40 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar klopt dit wel in de praktijk? Want om eerlijk te zijn ben ik nog nooit een man tegen gekomen die seks met me wilde hebben en commentaar had op mijn borsten, ook niet in het deel na de melkgift toen ze best een beetje verwelkt waren.
Net zo met de geslachtsdelen, veel vrouwen zijn daar onzeker mee, maar geen man die zich er druk om maakt.
Schaamlipplastiek van Ernst van der Paschquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:40 schreef erodome het volgende:
Net zo met de geslachtsdelen, veel vrouwen zijn daar onzeker mee, maar geen man die zich er druk om maakt.
quote:Tis niet dat ik haar op de eerste date lig te beffen met m'n ogen open en van schrik roep "broek aan en pijpen kreng".. (wijst naar ogen) Dit is -9, deze -10.. Ik doe m'n lenzen wel uit
Maar dat zo'n vrouw ook denkt dat t ertoe doet,
t moet niet mooi zijn, t moet functioneel zijn.
t is een doorgang naar iets!
Als je zulke harde scherpe randjes hebt, dan moet je naar een chirurg gaan jah,
Als je niet meer kan fietsen met tegenwind, dan moet je naar de chirurg gaan jah!
nee copy-cat dat valt wel mee ..quote:
Nou je hebt tegenwoordig van die lui...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:40 schreef erodome het volgende:
alleen maar sport bh's? dus geen bh met een beugel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:15 schreef Lokasenna het volgende:
Met en zonder bh, enige verschil zijn dus de tepels waar iedereen om moet lachenFap fap fap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je borsten lijken naar beneden gedrukt te worden door je BH zelfs
Rustig aan.
Dat is ook zo, eigenlijk alle bh's zijn gewoon beknellend.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Fap fap fap.
Je borsten lijken naar beneden gedrukt te worden door je BH zelfs
Heb je dan wel de juiste maatttt?quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is ook zo, eigenlijk alle bh's zijn gewoon beknellend.
Dan koop je de verkeerde maatquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:18 schreef Lokasenna het volgende:
eigenlijk alle bh's zijn gewoon beknellend.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:15 schreef Lokasenna het volgende:
Met en zonder bh, enige verschil zijn dus de tepels waar iedereen om moet lachenZonder is beter en dat zeg ik niet vanwege je tepels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Ik heb het laten meten door de verkoopster, als het nu nog niet goed is weet ik het ook niet hoor.quote:
Wanneer heb je dat ooit gedaan dan?quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb het laten meten door de verkoopster, als het nu nog niet goed is weet ik het ook niet hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |