Hopelijk is hij de enige man die het niet wist.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:20 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Het erge is... m'n vriend weet het blijkbaar ook niet! Die trekt gewoon hoppa z'n onderbroek uit!Ik moet 'm waarschuwen!
Die van mij weet het ook niet, smeerlap trekt altijd alles uitquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hopelijk is hij de enige man die het niet wist.
Ook al!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die van mij weet het ook niet, smeerlap trekt altijd alles uit
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hopelijk is het nog niet te laat.quote:
neeeneenee! Volgens TS zijn mannen de bron van all evil! Borstenmoordenaarsquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar voor de meeste mannen geldt volgens mij dat welk soort ondergoed dan ook gewoon z.s.m. uit mag.
oh nee!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
M´n vrouw, zelfs.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hopelijk is het nog niet te laat.![]()
En laat je vrienden dit topic lezen!
'schat, volgens mij branden de aardappels aan'quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
M´n vrouw, zelfs.![]()
BH loos zit er hier niet in trouwens, voor je het weet hangen ze tijdens het koken in de pannen enzo.Geen goed plan.
Ik word zo warm rond m'n hart is ik voor je mag koken.....quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
'schat, volgens mij branden de aardappels aan'
'dat zijn niet de aardappels...'
Oh! Sommige kwartjes vallen pas laat!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 06:39 schreef mootie het volgende:
Is er hier nou niemand die zich drukmaakt omdat haar tepels niet doorschijnend zijn?
Ik heb er dus de hele nacht niet van geslapen.
Ik werd midden in de nacht badend in het zweet wakker. Totale paniek.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 06:39 schreef mootie het volgende:
Is er hier nou niemand die zich drukmaakt omdat haar tepels niet doorschijnend zijn?
Ik heb er dus de hele nacht niet van geslapen.
Je zegt het zelf al, je BH knelt. Wat betekent dat? dat ze niet lekker zitten. En dat knellen is slecht. Doe ze uit!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:05 schreef Kittenbraadworst het volgende:
Mijn borsten doen rond mijn menstruatie meer pijn. Dan vind ik het júist fijn om geen bh aan te hebben, want dan knelt dat wel
Lingerie wordt verkocht om de volgende redenenen:quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar daarvoor hadden mannen toch die lingerie uitgevonden?Of mis ik nou dingen?
Ja sorry voor mijn trage begrip ik ben ook nieuw in deze.
Echt goed lezen kun je nog steeds niet. Rondom menstruatieperiode zwellen borsten meer op, dus is je reguliere beha dan aan de krappe kant.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:24 schreef Poepje-miauw het volgende:
Je zegt het zelf al, je BH knelt. Wat betekent dat? dat ze niet lekker zitten. En dat knellen is slecht. Doe ze uit!
haha, ik ben geen 12-jarig jongetjequote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt goed lezen kun je nog steeds niet. Rondom menstruatieperiode zwellen borsten meer op, dus is je reguliere beha dan aan de krappe kant.
Maar dat is voor een twaalfjarig jongetje natuurlijk ook moeilijk te begrijpen.
Jij spoort niet echt, hè.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:46 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
haha, ik ben geen 12-jarig jongetje
ik ben een midden-20 vrouw. In iedergeval, tijdens mijn perioden doe ik mijn BH uit, heeeerlijk. De borsten zijn al gevoelig, en dat maak je alleen maar erger MET BH
Maar houden jullie maar lekker dat knellende korset aan, ik spreek jullie over 10 jaar wel weer, huilend van borst-pijn enzo ..
ook dit snap je niet. Wat ben jij heerlijk domquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:29 schreef Poepje-miauw het volgende:
Geslachtsdelen moeten gewoon met rust worden gelaten.
Die vagina-schoonmaakmiddelen mogen ze ook wel uit de schappen halen. Wij wassen ons toch ook niet met spiritus? ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |