Ik gebruik altijd van die Brillo-schuursponsjes. Schuimt meteen zo lekker.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:08 schreef mootie het volgende:
Vagina-schoonmaakmiddelen. Godsamme...
Krijg je daar ook een stevige borstel bij om de boel eens lekker te schrobben?
Prima Donna Twistquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:47 schreef Copycat het volgende:
Ik heb gewoon een aantal beha's die prima passen tijdens mijn menstruatie. Maar ja, daar moet je wel geld voor kunnen en willen neerleggen.
ik ben al 'over 10 jaar' (and beyond)quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:46 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
haha, ik ben geen 12-jarig jongetje
ik ben een midden-20 vrouw. In iedergeval, tijdens mijn perioden doe ik mijn BH uit, heeeerlijk. De borsten zijn al gevoelig, en dat maak je alleen maar erger MET BH
Maar houden jullie maar lekker dat knellende korset aan, ik spreek jullie over 10 jaar wel weer, huilend van borst-pijn enzo ..
Ik kende iemand die idd schuursponsjes gebruikte. Incl. het naar binnen proppen om de boel goed te schrobbenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:10 schreef Copycat het volgende:
Ik gebruik altijd van die Brillo-schuursponsjes. Schuimt meteen zo lekker.
Mijn God.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik kende iemand die idd schuursponsjes gebruikte. Incl. het naar binnen proppen om de boel goed te schrobben(mocht niet meer van de Rutger's stichting dokter die we meer dan 100 km verderop bezochten omdat ze vaginaproblemen had (joh) en haar flamoes niet aan haar eigen huisarts wilde vertonen).
Je hebt geen idee.quote:
Nee, dan pak ik gewoon mijn bh met de grotere cupmaat.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:46 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
ik ben een midden-20 vrouw. In iedergeval, tijdens mijn perioden doe ik mijn BH uit, heeeerlijk. De borsten zijn al gevoelig, en dat maak je alleen maar erger MET BH
Maar houden jullie maar lekker dat knellende korset aan, ik spreek jullie over 10 jaar wel weer, huilend van borst-pijn enzo ..
Jij denkt echt dat WIJ het nog steeds niet snappen he?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:46 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Ik ook, en daarna zet ik de boel even lekker in de wax.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd van die Brillo-schuursponsjes. Schuimt meteen zo lekker.
Pics van je borsten nu als referentie voor over 10 jaarquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:46 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
''Proest thee uit''quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
'schat, volgens mij branden de aardappels aan'
'dat zijn niet de aardappels...'
Die mannen wennen daar wel aan, als wij allemaal BH-loos gaan lopen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn ervaring met mannen is dat ze hun ogen niet van je borsten af kunnen houden zodra je geen bh draagt onder strakke shirtjes. Maar blijkbaar is dat omdat ze zich storen. Ok, weet wat geleerd
ps: alles wat wordt verkocht is om geld te verdienen door de maker & verkoper. Ik dacht, ik zeg het nog even.
Je hebt geen idee hoeveel vrouwen dat zijn. Misschien wat minder in nederland, maar op amerikaanse sites heb je talloze ervaringsverhalen van BH-loze vrouwen. Die er alleen maar voordelen in zien!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:21 schreef Milchat het volgende:
[..]
''Proest thee uit''Dit topic wordt steeds belachelijker. Wie zijn er nou nog pro's BH-loos?
Whut, nee. Het is gewoon een geil gezicht. Dan nemen de hormonen het over en zijn we ´het slachtoffer´ van losbungelende tieten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn ervaring met mannen is dat ze hun ogen niet van je borsten af kunnen houden zodra je geen bh draagt onder strakke shirtjes. Maar blijkbaar is dat omdat ze zich storen. Ok, weet wat geleerd
In dit topic? Alleen TS.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:21 schreef Milchat het volgende:
[..]
''Proest thee uit''Dit topic wordt steeds belachelijker. Wie zijn er nou nog pro's BH-loos?
Het is goed met je. Op deze manier blijf ik in opperste staat van verwarring!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Whut, nee. Het is gewoon een geil gezicht. Dan nemen de hormonen het over en zijn we ´het slachtoffer´ van losbungelende tieten.
Wat een hilarische site! Ik snap waar jij je absurde redeneringen vandaan haalt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:35 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoeveel vrouwen dat zijn. Misschien wat minder in nederland, maar op amerikaanse sites heb je talloze ervaringsverhalen van BH-loze vrouwen. Die er alleen maar voordelen in zien!
lees deze site maar eens, het opent je ogen!
http://www.brafree.org/faq.html
Dus éigenlijk is Toos BH-loos óók een uitvinding van de mannen? *alu-hoedje opzet*quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is goed met je. Op deze manier blijf ik in opperste staat van verwarring!
Wj zouden die bh's toch dragen om jullie te verleiden?![]()
En nu zeg jij dat zonder bh geiler is.![]()
TS, hoe zit het nou?
Geen bh, wel een bh. Het maakt mij geen reet uit, ik zal er altijd een snelle blik op werpen. Dan weet je dat, mocht je me ooit tegenkomen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is goed met je. Op deze manier blijf ik in opperste staat van verwarring!
Wj zouden die bh's toch dragen om jullie te verleiden?![]()
En nu zeg jij dat zonder bh geiler is.![]()
TS, hoe zit het nou?
Alleen een hoedje?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dus éigenlijk is Toos BH-loos óók een uitvinding van de mannen? *alu-hoedje opzet*
niet je tetten he.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Alleen een hoedje?
*wikkelt huis in alu-folie
Is dit geschreven door een man? Waar is de onderbouwing? Sorry, het opent me niet direct de ogen, noch de beha.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:35 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoeveel vrouwen dat zijn. Misschien wat minder in nederland, maar op amerikaanse sites heb je talloze ervaringsverhalen van BH-loze vrouwen. Die er alleen maar voordelen in zien!
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:35 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen. Borsten bestaan uit klier- en vetweefsel. Geen spier (of bot) te bekennen in het deel wat jij en de auteur van dit stuk zo belangrijk vinden om te laten bungelen.quote:Healthy breasts don't need "support." Noses don't, either. Or ears. Or arms. If you put your left arm in a sling for six weeks, on the first morning of the seventh week, you'd need "support" for that arm, because it would have lost all muscle tone.
Misschien zaten die spieren er ooit, maar zijn die afgestorven door al dat bh-dragenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Hier stopte ik met lezen. Borsten bestaan uit klier- en vetweefsel. Geen spier (of bot) te bekennen in het deel wat jij en de auteur van dit stuk zo belangrijk vinden om te laten bungelen.![]()
Zou zomaar kunnen!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Misschien zaten die spieren er ooit, maar zijn die afgestorven door al dat bh-dragen![]()
Klootzakken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:47 schreef Pharkus het volgende:
Volgens komt het mede omdat wij mannen de zwaartekracht hebben uitgevonden.
Nouja, inderdaadquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen!Want zoals we hier eerder lazen waren oerborstjes klein en pront. Komt vast door die spieren.
En nu zitten we door het bh dragen met vette kwabbige lellen die niet meer te activeren zijn.
wel de zwevende hoop ik? Kom je taille ook ten goede. Schijnt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:33 schreef Copycat het volgende:
TS heeft me geïnspireerd.
Tot het kopen van een nieuw setje Marie Jo l'Aventure. Rib uit mijn borstkas.
dat zijn je interne organen die stervenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:54 schreef Copycat het volgende:
Dat hoop ik dan ook maar! Die taille lijkt steeds meer te verdwijnen. Komt natuurlijk omdat ik af en toe riemen draag.
Een groot zwart gat vanbinnen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zijn je interne organen die sterven
vergeet dan t slipjesdeel van ondergoed niet. Ik begrijp nu pas de Britney Spears van deze wereld! Veel te bang dat hun billetjes of erger afsterven. 'De zwarte doos'quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:54 schreef Copycat het volgende:
Dat hoop ik dan ook maar! Die taille lijkt steeds meer te verdwijnen. Komt natuurlijk omdat ik af en toe riemen draag.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
vergeet dan t slipjesdeel van ondergoed niet. Ik begrijp nu pas de Britney Spears van deze wereld! Veel te bang dat hun billetjes of erger afsterven. 'De zwarte doos'
Ik koop toch echt bh's om hele andere redenen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:26 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Lingerie wordt verkocht om de volgende redenenen:
- de Industrie kan grof geld verdienen aan ons
- en mannen willen dat wij het dragen, zodat zij in het openbaar niet aan bh-loze vrouwen hoeven te storen
Onbewust doe je het om de industrie te sponsoren en ons mannen te behagen...quote:Op zondag 17 februari 2013 15:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik koop toch echt bh's om hele andere redenen.
Uiteraard, maar goed ik hou er dan ook niet van als mannen me in mijn ogen kijken.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:49 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Onbewust doe je het om de industrie te sponsoren en ons mannen te behagen...
Inderdaad zeg, je zou je er ongemakkelijk door gaan voelen!quote:Op zondag 17 februari 2013 15:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Uiteraard, maar goed ik hou er dan ook niet van als mannen me in mijn ogen kijken.
Ik vind zon tepel ook lelijk ja, mits hard dat is niet echt lelijk vind ik, maar ik zou me er wel echt moeilijk ongemakkelijk voelen als iedereen dat zou kunnen zien.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:51 schreef karoltje het volgende:
En nee dat geldt niet alleen voor uitgezakte hangborsten. Alle borsten staan wat minder pront vooruit zonder bh. Of TS moet knoertharde siliconen hebben of kleine pronte tieten, maar dan nog lelijk als je tepel door je kleding heen te zien is.
Weekend bijna voorbij! TS, vertel! Hoe pront zijn jouw bh loze borsten inmiddels?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:49 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
dat dacht ik ook altijd. Ik dacht zelfs een tijdje, ik ga slapen met een BH aan...
Toen las ik in een artikel dat je daarme je borsten bijna verstikt. Ze happen letterlijk naar zuurstof
Ben toen opgehouden met het slapen met een BH aan, en raad eens ... na het wakker worden zijn mijn borsten mooie en stevig. Daarom dat ik wil gaan proberen om een tijdje BH-loos te gaan
Vandaag ben ik al begonnen met het project, en zal dit een lang weekend doen.
Heb jij overigens enig idee waarom iemand zou willen slapen met een bh aan?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weekend bijna voorbij! TS, vertel! Hoe pront zijn jouw bh loze borsten inmiddels?
Ik kan me er weinig bij voorstellen.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Heb jij overigens enig idee waarom iemand zou willen slapen met een bh aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |