Nou je hebt tegenwoordig van die lui...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:40 schreef erodome het volgende:
Net zo met de geslachtsdelen, veel vrouwen zijn daar onzeker mee, maar geen man die zich er druk om maakt.
alleen maar sport bh's? dus geen bh met een beugel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:15 schreef Lokasenna het volgende:
Met en zonder bh, enige verschil zijn dus de tepels waar iedereen om moet lachenFap fap fap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je borsten lijken naar beneden gedrukt te worden door je BH zelfs
Rustig aan.
Dat is ook zo, eigenlijk alle bh's zijn gewoon beknellend.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Fap fap fap.
Je borsten lijken naar beneden gedrukt te worden door je BH zelfs
Heb je dan wel de juiste maatttt?quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is ook zo, eigenlijk alle bh's zijn gewoon beknellend.
Dan koop je de verkeerde maatquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:18 schreef Lokasenna het volgende:
eigenlijk alle bh's zijn gewoon beknellend.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:15 schreef Lokasenna het volgende:
Met en zonder bh, enige verschil zijn dus de tepels waar iedereen om moet lachenZonder is beter en dat zeg ik niet vanwege je tepels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Ik heb het laten meten door de verkoopster, als het nu nog niet goed is weet ik het ook niet hoor.quote:
Wanneer heb je dat ooit gedaan dan?quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb het laten meten door de verkoopster, als het nu nog niet goed is weet ik het ook niet hoor.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Zonder is beter en dat zeg ik niet vanwege je tepels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |