Ze zijn ook bedoeld om mee te spelen... Misschien toch weer vaker een bh aantrekken, ze worden blijkbaar gevoelloos van zo los hangenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:12 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
borsen zijn er niet om mee te spelen maar puur om melk te geven aan het kroost
vind ik ook prima, zolang je maar minstens 75% van 24 -uur géén BH draagt, dan zul je na enkele maanden verschil zien (mooiere borsten)quote:
Minder dan 50% eigenlijkquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:39 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
vind ik ook prima, zolang je maar minstens 75% van 24 -uur géén BH draagt, dan zul je na enkele maanden verschil zien (mooiere borsten)
Ik wil eigenlijk 100% zonder bh, maar helaas dan krijg ik starende blikken op werk
Nee, god heeft borsten gemaakt om melk te kunnen geven. Net als de penis is gemaakt om kinderen te maken, etc etc.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Ze zijn ook bedoeld om mee te spelen... Misschien toch weer vaker een bh aantrekken, ze worden blijkbaar gevoelloos van zo los hangen
Striemen krijg je van niet de juiste maat aantrekken, net als dat afklemmen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:36 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Jij begrijpt het!
de enige reden waarom vrouwen vaak bh's dragen is om niet uitgelachen te worden. Een BH maakt de borsten ronder, onnatuurlijker. Voor je werk/vergadering snap ik het wel, maar waarom altijd een bh dragen, het misvormt je borsten, knelt je bloedvaten en laat striemen achter. Daarnaast is bewezen dat bh's hangborsten helemaal niet tegengaan maar juist verergeren.
God heeft de borsten niet gemaakt. Evolutie.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:41 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Nee, god heeft borsten gemaakt om melk te kunnen geven. Net als de penis is gemaakt om kinderen te maken, etc etc.
we zijn als je zo ziet gebrainwasht door de media, de media dringt ons op om ons nepper en nepper voor te doen, en..ik..doe..er NIET aan mee!
Want borsten zijn geen erogene zones?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:41 schreef Poepje-miauw het volgende:
Nee, god heeft borsten gemaakt om melk te kunnen geven. Net als de penis is gemaakt om kinderen te maken, etc etc.
we zijn als je zo ziet gebrainwasht door de media, de media dringt ons op om ons nepper en nepper voor te doen, en..ik..doe..er NIET aan mee!
Jij bent echt een tikje gek in je hoofd hè?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:41 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Hoe vaker je een bh draagt, hoe erger je hangtieten worden. Je borsten hebben ligamenten die zorgen voor een natuurlijke ondersteuning.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Minder dan 50% eigenlijk
Ik vind ronde borsten mooier dan hangtietten
Wat nou nee, ik vind het meer dan prettig als daarmee gespeeld wordt, dat heeft niets te maken met de media, maar gewoon met dat het erg lekker is.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:41 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Je tieten liegen tegen je, ze zijn gebrainwasht, om bij het populaire groepje te horen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Striemen krijg je van niet de juiste maat aantrekken, net als dat afklemmen.
En mijn tieten houden ervan om rond te zijn, hebben ze me zelf verteld, met dezelfde mondjes waarmee ze adem halen
Wat klets je nou, net werden ze nog rond van een bh.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:43 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Hoe vaker je een bh draagt, hoe erger je hangtieten worden. Je borsten hebben ligamenten die zorgen voor een natuurlijke ondersteuning.
Als je een BH draagt denken je borsten van ''ach, die rotbh doet het werk wel''
En als je bh uitdoet, zul je schrikken dat ze ineens hangen.
Denken ze dat ja?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:43 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Hoe vaker je een bh draagt, hoe erger je hangtieten worden. Je borsten hebben ligamenten die zorgen voor een natuurlijke ondersteuning.
Als je een BH draagt denken je borsten van ''ach, die rotbh doet het werk wel''
En als je bh uitdoet, zul je schrikken dat ze ineens hangen.
Ik ben al oud genoeg om vrij zeker te weten dat het wel goedkomt zo.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:44 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Je tieten liegen tegen je, ze zijn gebrainwasht, om bij het populaire groepje te horen.
Wij lopen toch ook niet met een knellend mondkapje voor? wij willen toch ook in de buitenlucht ademen? ..
Je borsten zijn nu nog rond, maar wacht maar als je die bh niet binnenkort uit doet ..
waar heb ik dat gezegd? ...hoe meer je een bh draagt hoe meer je borsten die vorm aan gaan nemen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat klets je nou, net werden ze nog rond van een bh.
ze zeggen het niet, maar denken het wel. Ze worden enorm lui van BH's.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:44 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Je tieten liegen tegen je, ze zijn gebrainwasht, om bij het populaire groepje te horen.
Wij lopen toch ook niet met een knellend mondkapje voor? wij willen toch ook in de buitenlucht ademen? ..
Je borsten zijn nu nog rond, maar wacht maar als je die bh niet binnenkort uit doet ..
Collega van die pipo van de postkamer.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:53 schreef Copycat het volgende:
TS is toch gewoon een zolderkamerautist van het mannelijke (...) geslacht? Die hiermee uiting geeft aan zijn erotische droom ooit een vrouw van haar beha te ontdoen.
Keep dreamin', boy.
In post 196. En dat borsten de vorm van de bh aannemen aka rond.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:50 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
waar heb ik dat gezegd? ...hoe meer je een bh draagt hoe meer je borsten die vorm aan gaan nemen.
ze worden juist mooier zonder bh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |