Hoe zie je dat voor je?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:35 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Waarom gebruik je dan niet alleen tepelcovers?
Ikzelf begrijp nooit zo wat er zo verkeerd zit aan bh's. Ik denk dat als je een goed passend merk / bh hebt, het juist alleen maar voordelen heeft. Zeker als de borst meer volume heeft (Een b-cup kan immers ook groter zijn dan een e-cup).
Maar dan zijn je borsten zelf toch niet per se groter? (ik heb er verder geen verstand van hoor)quote:
jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:50 schreef dahippieunicorn het volgende:
[..]
Maar dan zijn je borsten zelf toch niet per se groter? (ik heb er verder geen verstand van hoor)
Wat ik nu voor me zie is hele brede, platte borsten.Maar dat zal ik wel fout hebben, haha.
Dat klopt inderdaad niet hahaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:50 schreef dahippieunicorn het volgende:
[..]
Maar dan zijn je borsten zelf toch niet per se groter? (ik heb er verder geen verstand van hoor)
Wat ik nu voor me zie is hele brede, platte borsten.Maar dat zal ik wel fout hebben, haha.
quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad niet haha
Haha, ga een keer naar een lingeriewinkel en leg verschillende omvangsmaten van één cupmaat naast elkaarquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:53 schreef dahippieunicorn het volgende:
[..]
[..]D'oh. Ik houd mijn mond verder wel gewoon haha
Ja haha ik denk dat ik dat inderdaad maar eens moet gaan doen. Kijk eigenlijk nooit naar iets anders dan mijn eigen maat haha.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:55 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Haha, ga een keer naar een lingeriewinkel en leg verschillende omvangsmaten van één cupmaat naast elkaarMaybe krijg je dan een beter idee!
en die klopt wel?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:57 schreef dahippieunicorn het volgende:
[..]
Ja haha ik denk dat ik dat inderdaad maar eens moet gaan doen. Kijk eigenlijk nooit naar iets anders dan mijn eigen maat haha.
70 Pquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
Het mooiste wat ik hier op FOK heb gelezen ooit was het meisje dat beweerde 70P te hebben. Maar die droeg dr ondermaat dusdanig strak dat het dr bloedtoevoer bijna afknelde. En maar vol blijven houden
Oh wauw.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
Het mooiste wat ik hier op FOK heb gelezen ooit was het meisje dat beweerde 70P te hebben. Maar die droeg dr ondermaat dusdanig strak dat het dr bloedtoevoer bijna afknelde. En maar vol blijven houden
Ik wist niet dat dat bestond eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:35 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Waarom gebruik je dan niet alleen tepelcovers?
Ikzelf begrijp nooit zo wat er zo verkeerd zit aan bh's. Ik denk dat als je een goed passend merk / bh hebt, het juist alleen maar voordelen heeft. Zeker als de borst meer volume heeft (Een b-cup kan immers ook groter zijn dan een e-cup).
foto's!quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:08 schreef Poepje-miauw het volgende:
sorrie, jullie zullen wel denken waar blijft TS
ik ben er weer! zal weer ervaringsverhalen plaatjes en leuke BH-loze dingen posten.
Ik ben nu in mijn vrije tij dBH-loos en zie nu al dat mijn borsten hun natuurlijke vorm terugkrijgen.
Jullie beseffen wel, dat hoelanger en vaker je een BH draagt, hoe meer ze de vorm aannemen hiervan ...
Die site is goed voor mijn ego.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:38 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Dus als jouw vriendinnetje (of one night stand) haar BH doet, waarvan jij dacht dat ze pront zijn, vind jij het niet erg dat ze ineens hangen.
Jij houd dus van plastic, ik adviseer jou als man, deze site eens te bekijken, met échte borsten!:
Echte borsten!
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:12 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
borsen zijn er niet om mee te spelen maar puur om melk te geven aan het kroost
je telt niet mee als man ..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:22 schreef Piye het volgende:
Trouwens TS, om je toch nog even een hart onder de riem te steken: Ik doe met je mee hoor.
Jij begrijpt het!quote:Op maandag 4 maart 2013 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
Het is wel veel comfortabeler zonder tenzij het koud is
Ik draag alleen maar bh's om me te conformeren naar de samenleving die me uitlacht als ze tepels door mijn shirt heen zien.
Ik doe ook mee!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
En wat vind je er zelf van als je tepels zichtbaar zijn?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
Het is wel veel comfortabeler zonder tenzij het koud is
Ik draag alleen maar bh's om me te conformeren naar de samenleving die me uitlacht als ze tepels door mijn shirt heen zien.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik doe ook mee!telt niet, overdag moet je ook mee doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poepje miauw, kom eens gauw
bruin substantie lekker rauw
Eet ik snel lekker weg
en andere visjes hebben lekker pech!
Jawel, ik doe part-time mee!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:37 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
telt niet, overdag moet je ook mee doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |