ja, maar ja, 'ze' geilen ook op bh's en wij moesten toch ons korset afwerpen enzo. En schijt aan mannen?quote:Op maandag 18 februari 2013 13:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, maar mannen geilen op 'doorschijnende' tepels (of we vonden het smerig, ik ben verward geraakt door dit topic). En omdat TS kouelijk is, krijgt ze gauw stijve tepels en dat wordt nu gemaskeerd door die verstikkende BH's
Als de BH trouwens een evil uitvinding van de man is, hoe zit het dan met de andere evil uitvindingen van de man zoals de vibrator? Eigenlijk is dat heel geen genotsvoorwerp, maar een niets-ontziend massavernietigingswapen.. Dat jullie dat nooit door hebben gehad zeg, onbegrijpelijkquote:Op maandag 18 februari 2013 14:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, maar ja, 'ze' geilen ook op bh's en wij moesten toch ons korset afwerpen enzo. En schijt aan mannen?
Ik ben niet zo revolutionair. Ik lig hier keurig aan de ketting met een pront opgepusht decoletaat en blijkbaar met afsterven bedreigde tetten.
Dus ja, vrouwen als ik zitten blijkbaar te wachten op een wapperend voorbeeld.
Schijnt.
Ik ben een vrouwquote:Op maandag 18 februari 2013 11:38 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Dus als jouw vriendinnetje (of one night stand) haar BH doet, waarvan jij dacht dat ze pront zijn, vind jij het niet erg dat ze ineens hangen.
Jij houd dus van plastic, ik adviseer jou als man, deze site eens te bekijken, met échte borsten!:
Echte borsten!
don't ask me, ik probeer ook alleen maar de gedachtes van TS te volgen.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als de BH trouwens een evil uitvinding van de man is, hoe zit het dan met de andere evil uitvindingen van de man zoals de vibrator? Eigenlijk is dat heel geen genotsvoorwerp, maar een niets-ontziend massavernietigingswapen.. Dat jullie dat nooit door hebben gehad zeg, onbegrijpelijk
Godver, stuk zelfverzekerder geworden na het zien van deze site. Het is blijkbaar nogal at als je tepels gewoon recht naar voren staan deze staan allemaal aan de zijkant?quote:Op maandag 18 februari 2013 11:38 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Dus als jouw vriendinnetje (of one night stand) haar BH doet, waarvan jij dacht dat ze pront zijn, vind jij het niet erg dat ze ineens hangen.
Jij houd dus van plastic, ik adviseer jou als man, deze site eens te bekijken, met échte borsten!:
Echte borsten!
naar de zijkant is wel lelijk, ach ze zijn allemaal lelijk!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:37 schreef oLexie het volgende:
[..]
Godver, stuk zelfverzekerder geworden na het zien van deze site. Het is blijkbaar nogal at als je tepels gewoon recht naar voren staan deze staan allemaal aan de zijkant?
Zo goed als wel jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:41 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
naar de zijkant is wel lelijk, ach ze zijn allemaal lelijk!
voordeel voor een man; een lul kan niet lelijker wordenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:41 schreef oLexie het volgende:
[..]
Zo goed als wel jaEr zitten maar een paar normale tussen na 8 pagina's bekeken te hebben. Wel kut voor ze, eerlijk, ik zou me kapot schamen als ik zulke boobies zou hebben.
Kleiner welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:43 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
voordeel voor een man; een lul kan niet lelijker worden
Jawel, van mijn vriend vind ik best mooi, goede vorm en gewoon recht. Het verschil tussen een mooi/lelijk kutje is wel veel groter dan een mooie/lelijke lul ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:46 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar er zijn ook kleine en grote tieten.. maar geen mooie lullen
echt mooi, of gewoon, normaal, niet afwijkend..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:51 schreef oLexie het volgende:
[..]
Jawel, van mijn vriend vind ik best mooi, goede vorm en gewoon recht. Het verschil tussen een mooi/lelijk kutje is wel veel groter dan een mooie/lelijke lul ja.
De enige lul in mijn woonkamer is als mijn vader op visite komt. Ja, hij is mooi. Vanwaar je interesse in de lul van mijn vriend?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:52 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
echt mooi, of gewoon, normaal, niet afwijkend..
is namelijk een verschil, zou je er een beeldje van maken en in de woonkamer zetten of niet?
Je bent wel brutaal.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:55 schreef oLexie het volgende:
[..]
De enige lul in mijn woonkamer is als mijn vader op visite komt. Ja, hij is mooi. Vanwaar je interesse in de lul van mijn vriend?
je moet wel acuteel blijven op de vleeschmartkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:55 schreef oLexie het volgende:
[..]
De enige lul in mijn woonkamer is als mijn vader op visite komt. Ja, hij is mooi. Vanwaar je interesse in de lul van mijn vriend?
Dit ja, denk dat ts een A/AA cup heeftquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:39 schreef dahippieunicorn het volgende:
Heb het topic even doorgelezen en moet toch zeggen dat ik pas.
Met mijn cup E voelt het niet echt prettig om rond te lopen zonder BH. Daarnaast vind ik het er niet uit zienVind het al verschrikkelijk om die oude sitcoms te zien waar geen enkele actrice een bh draagt.
Verkapte-kijk-mij-tieten-hebben-post.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dit ja, denk dat ts een A/AA cup heeft
Ja ik ben een vrouwquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:27 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Verkapte-kijk-mij-tieten-hebben-post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |