... shitquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:09 schreef NotGuilty het volgende:
Wat leuk, jullie doen girlstalk met mij
Ik passeerde toevalligquote:
haha ja vet gay xd :pquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wijventopic op een gegeven moment zeg
Et tu, Brute?quote:
Eerst maar eens een biertje inderdaad.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:12 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
... shit
snel wat mannendingen doen
Ik ga m'n donshaartjes maar eens scherenquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Eerst maar eens een biertje inderdaad.
Zin inquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Eerst maar eens een biertje inderdaad.
Waarom scheer je je 's avonds?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:15 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ik ga m'n donshaartjes maar eens scheren
Man ik heb nauwelijks baardgroeiquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:15 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Waarom scheer je je 's avonds?Da's onhandig toch.
Net te laat vrees ik.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:15 schreef _Rooos_ het volgende:
Oh wat leuk, gaan we het over vrouwendingen hebben?
Tchock?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:15 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ik ga m'n donshaartjes maar eens scheren
Je bent te laat. Ik spoel net de laatste slok oestrogeen weg.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:15 schreef _Rooos_ het volgende:
Oh wat leuk, gaan we het over vrouwendingen hebben?
Oh dan maakt het minder uit misschien jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:15 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Man ik heb nauwelijks baardgroei
quote:
Shit, dat ik zo'n uniek moment nou net weer moet missen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je bent te laat. Ik spoel net de laatste slok oestrogeen weg.
Heb je wel eens een carričre als cabaretier overwogen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je bent te laat. Ik spoel net de laatste slok oestrogeen weg.
Aanvaard.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Mijn excuses heer. A brief lapse of self restraint mijnerzijds.
Ik excelleer alleen als ik mij onder vrienden waan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:17 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Heb je wel eens een carričre als cabaretier overwogen?
Ahw, je beschouwt ons als vrindenquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik excelleer alleen als ik mij onder vrienden waan.
Ik heb ook altijd het gevoel dat ik hier inter amicos ben.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ahw, je beschouwt ons als vrinden
Moet zeggen dat ik weinig users heb meegemaakt die zo regelmatig op korte termijn zulke gevatte en grappige posts weten te produceren.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik excelleer alleen als ik mij onder vrienden waan.
Dank je wel. Dat vind ik een mooi compliment.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:22 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik weinig users heb meegemaakt die zo regelmatig op korte termijn zulke gevatte en grappige posts weten te produceren.
Zat je vandaag nog in Harmoniekantine? Ik zag zo'n typische FOK!ker, je weet het niet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:15 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Man ik heb nauwelijks baardgroei
Neequote:Op donderdag 14 februari 2013 20:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zat je vandaag nog in Harmoniekantine? Ik zag zo'n typische FOK!ker, je weet het niet.
Soms wel hoor.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:25 schreef Aurelius. het volgende:
Wordt je vriendin/vrouw er niet moe van?
Ja zoiets, was een beetje vreemde kerel. Hij zat ook heel vreemd, alsof hij thuis op de bank zat ofzo.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:26 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Nee
en ik weet niet wat jij verstaat onder typische fokker? Bril, sandalen en een wolven t shirt?
Hm nou ik ben wel een vreemde kerel dus opzich had ik het kunnen zijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja zoiets, was een beetje vreemde kerel. Hij zat ook heel vreemd, alsof hij thuis op de bank zat ofzo.
Heb je ook wolvenshirts?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:27 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Hm nou ik ben wel een vreemde kerel dus opzich had ik het kunnen zijn
Mits ties niet liegt over zijn lift stats heeft hij het lichaam van een Griekse godquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja zoiets, was een beetje vreemde kerel. Hij zat ook heel vreemd, alsof hij thuis op de bank zat ofzo.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:28 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Mits ties niet liegt over zijn lift stats heeft hij het lichaam van een Griekse god
Nee maar ben wel op zoekquote:
I know, maar met zulke stats kan je nooit een iel mannetje zijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:29 schreef Aurelius. het volgende:
[..]![]()
kracht =/= mass weet je he
maar ik lieg (bijna) nooit hoor
Nee dat klopt, maar ben niet erg lang (179 ofzo)quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:31 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
I know, maar met zulke stats kan je nooit een iel mannetje zijn
Ha voor Nederlandse begrippen misschien wel ja. Ik ben gelukkig gewoon 1m90.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:32 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar ben niet erg lang (179 ofzo)![]()
manlet dus
Jeetje ontzettende ecto reusquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:34 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ha voor Nederlandse begrippen misschien wel ja. Ik ben gelukkig gewoon 1m90.
Ja truequote:Op donderdag 14 februari 2013 20:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nou Steaua komt toch aardig door af en toe.
Wat?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:34 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
heb je het "belastingparadijs" nieuwtje al gehoord
Wat is nou precies ecto ?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:36 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik ben geen ecto hoor.. alleen ongedisciplineerd
lichaamstypequote:Op donderdag 14 februari 2013 20:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat is nou precies ecto ?
Van nature tenger gebouwde mannetjes die ook moeilijk aan komenquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Uhm...oke.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:38 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze motie is aangenomen
men mag het woord 'belastingparadijs' niet meer gebruiken
Omdat ik wist wat het wasquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:40 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Waarom heb jij meteen zo;n plaatje klaar staan?
Geldt dit ook voor vrouwen trouwens?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:41 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Omdat ik wist wat het wasNu heb ik een bijdrage aan jullie boystalk geleverd. Alles is weer goed
Nee vrouwen zijn andere wezensquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:43 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Geldt dit ook voor vrouwen trouwens?
Is je pizza er al?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:42 schreef Aurelius. het volgende:
[..]nou ik zal nog eens een grappig nieuwtje delen
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:17 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Goed zo. Morgen nieuw woordje.
Daarom vraag ik het ookquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:43 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Nee vrouwen zijn andere wezens
And not a single fuck was given that dayquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:38 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze motie is aangenomen
men mag het woord 'belastingparadijs' niet meer gebruiken
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:43 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Geldt dit ook voor vrouwen trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:48 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]doe mij de zandloper maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heldquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:48 schreef Tchock het volgende:
Zo. Door de sneeuw naar werk gefietst, onder m'n dienst uitgepraat, in recordtijd al slippend door de sneeuw naar het station geracet en nu tķch op weg naar vriendinlief
Dat je de aangepaste dienstregeling durft te trotseren is wel een teken van eckte liefdequote:Op donderdag 14 februari 2013 20:48 schreef Tchock het volgende:
Zo. Door de sneeuw naar werk gefietst, onder m'n dienst uitgepraat, in recordtijd al slippend door de sneeuw naar het station geracet en nu tķch op weg naar vriendinlief
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:49 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
dus zon gekke vraag was het niet he tieske
Volgens mij heb jij stiekem gewoon een peer-figuurquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:50 schreef Aurelius. het volgende:
[..]![]()
Die figuren zijn geen somatotypes, het geldt ook gewoon voor vrouwen
Daarom staan die ook gewoon in de spoilerquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:50 schreef Aurelius. het volgende:
[..]![]()
Die figuren zijn geen somatotypes, het geldt ook gewoon voor vrouwen
Overigens is niemand geheel ecto of meso of wat dan ook maar heeft iedereen wel een beetje van alles
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ties wil een dikke reet en dikke tetten
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:52 schreef Ayca het volgende:
Beter voorbeeld.
[ afbeelding ]
negeer de taalfout
He, zon bouw heb ik ookquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:52 schreef Ayca het volgende:
Beter voorbeeld.
[ afbeelding ]
negeer de taalfout
Spuit 11quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:54 schreef Yreal het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)nd&utm_term=artikel1
Ripkema heeft het boek van irw gekoppierd van een ander![]()
![]()
![]()
Als je het artikel ook echt zou lezen dan merk je ook dat het niet klopt wat je zegtquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja ik heb geen tijd om de hele dag het topic te volgen
Dit,quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:59 schreef Aurelius. het volgende:
Oh man wat is dat Europees recht toch verschrikkelijk![]()
Bij mij is juist opeens een vak van een jaar geleden verdwenenquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dit,![]()
Zie net wel dat mijn 6.5 voor het eerste stuk in sis staat
Nee, die van je bolle ma.quote:
Daar ben ik het wel mee eens. Ik weet dat je als jurist in opleiding buiten je eigen land moet kijken, maar ik heb helemaal niks met Europees Recht.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:59 schreef Aurelius. het volgende:
Maar het idee van Europees Recht is toch juist dat je niet buiten je eigen land hoeft te kijken (iets met rechtsreekse werking enzulks)quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Ik weet dat je als jurist in opleiding buiten je eigen land moet kijken, maar ik heb helemaal niks met Europees Recht.
"De grondwet is voor de juridische wetenschap als wat de oerknal is voor de natuurkunde. We kunnen ons wel afvragen wat daarvoor kwam, maar dat weten we niet en het doet er voor de wetenschap niet toe"quote:
Dat is wel echt onzin natuurlijk. Wie citeer je hier?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
"De grondwet is voor de juridische wetenschap als wat de oerknal is voor de natuurkunde. We kunnen ons wel afvragen wat daarvoor kwam, maar dat weten we niet en het doet er voor de wetenschap niet toe"
Geen idee.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:30 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dat is wel echt onzin natuurlijk. Wie citeer je hier?
ey swa wat diss je de grondwetquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:30 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dat is wel echt onzin natuurlijk. Wie citeer je hier?
Als het te politiek wordt haak ik ook wel af ja. Heb ook niets met Europees en internationaal recht.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:15 schreef Aurelius. het volgende:
Inderdaad, maar ook gewoon de hoorcolleges, de opzet van het vak, de toon die de docent aanslaat (erg politiek)![]()
overal een hekel aan nu al
Heldquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Als het te politiek wordt haak ik ook wel af ja. Heb ook niets met Europees en internationaal recht.
Ook niet met betrekking tot fiscaal?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Als het te politiek wordt haak ik ook wel af ja. Heb ook niets met Europees en internationaal recht.
Acta vindt niks leuk behalve rechtsgeschiedenis johquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:38 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ook niet met betrekking tot fiscaal?
Ho ho. Novieten hoeden.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:38 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Acta vindt niks leuk behalve rechtsgeschiedenis joh
Niet bijzonder. Ik vind OB leuk en ben mijzelf er natuurlijk van bewust dat dat een hele Europese belasting is. Maar verder, nah. Het interesseert me allemaal niet zo.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:38 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dat is niet altijd even leuk hoor.quote:
Fiscaal is eigenlijk het enige publiekrecht dat ik leuk vindquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:38 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:59 schreef Aurelius. het volgende:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:54 schreef Speedy_T het volgende:
Ik zit echt te vaak op reddit/imgur
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:55 schreef Aurelius. het volgende:
[..]ik ook vaak
altijd naar katjes en hondjes kijken
Ik heb dat nou nooit begrepen hčquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:55 schreef Aurelius. het volgende:
[..]ik ook vaak
altijd naar katjes en hondjes kijken
Lolwutquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:58 schreef Yreal het volgende:
Ik heb gewoon spierpijn van al het traplopen voor de koffie vandaag
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb dat nou nooit begrepen hč
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit soort dingen,![]()
http://www.reddit.com/r/aww
kan er uren naar kijken
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:59 schreef Aurelius. het volgende:
[..]Hmm nee, doet me nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit soort dingen,![]()
http://www.reddit.com/r/aww
kan er uren naar kijken
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Ondanks dat Reddit nog veel meer te bieden heeft dan dat kun je het je het maar beter niet leuk vinden iddquote:
Dank voor deze informatie. Nee, werkelijk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:01 schreef eriksd het volgende:
It's a kind of magic. Favo nummer van mijn pa. En A Different Corner
Lekker man. Sowieso Queen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:01 schreef eriksd het volgende:
Uhm... okequote:Op donderdag 14 februari 2013 22:01 schreef eriksd het volgende:
Queenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Lekker man. Sowieso Queen.
Hoe is het met je breed uitgevallen middenscheiding?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dank voor deze informatie. Nee, werkelijk.
Elke keer weer, zo makkelijk hčquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe is het met je breed uitgevallen middenscheiding?
Arme jongenquote:
Kan nog veel ergerquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:06 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
woow jullie spammen echt veel:P
quote:
Okquote:
Ja, het moete geen vijanden worden.quote:
Ik was maar half serieus hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:09 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Ja, het moete geen vijanden worden.
Ahoewel, incassobureau's zijn ook niet zo gezellig
Ik vind vooral katten altijd zo lief. Maar zelf geen huisdieren inderdaad.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nee maar echt, kan iemand mij de magie van foto's van honden/katten uitleggen? Hebben de mensen die dit leuk vinden zelf geen huisdieren en reageren ze dan altijd zo?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik vind vooral katten altijd zo lief. Maar zelf geen huisdieren inderdaad.
Ja denk hetquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nee maar echt, kan iemand mij de magie van foto's van honden/katten uitleggen? Hebben de mensen die dit leuk vinden zelf geen huisdieren en reageren ze dan altijd zo?
Hahahaquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:11 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
ik was half niet serieus:p
[ afbeelding ]
1 van onze kattenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik vind vooral katten altijd zo lief. Maar zelf geen huisdieren inderdaad.
Die beesten van Tchock bijvoorbeeld..zo lief.
Ik weet het niet eigenlijk. Het vertedert.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nee nu niet, maar toen ik nog thuis woonde altijd wel gehad. Op z'n top drie vrij grote honden en vier kattenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:11 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ja denk het
heb jij een huisdier dan?
Leuk! Watvoor een is het?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:12 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
1 van onze katten
[ afbeelding ]
Dan ben ik blijkbaar verbitterdquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik weet het niet eigenlijk. Het vertedert.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik weet het niet eigenlijk. Het vertedert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:14 schreef Speedy_T het volgende:
[..]Woow die zijn leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lapjes poes. Het is geen ras:p het is een meisjequote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:14 schreef Speedy_T het volgende:
[..]aait!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Generaal?? Pardon??
Neuh. Gewoon iets nuchterder. Je lijkt me verre van bitter.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dan ben ik blijkbaar verbitterd
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:12 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
1 van onze katten
[ afbeelding ]
Ik ben inderdaad een vrij nuchter persoon.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Neuh. Gewoon iets nuchterder. Je lijkt me verre van bitter.
Die oogt ook heel liefquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:15 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
lapjes poes. Het is geen ras:p het is een meisje
dit is de kater
[ afbeelding ]
en we hebben nog heel veel andere beesten:p
Ik weer niet zekerquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een vrij nuchter persoon.
Softiequote:
leuken inrichtingquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:15 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
lapjes poes. Het is geen ras:p het is een meisje
dit is de kater
[ afbeelding ]
en we hebben nog heel veel andere beesten:p
Daar stond eerst iets andersquote:
Het hoeft ook niet per se hrquote:
Ja. Dat klopt. Je hebt goed opgelet*juristenoog*quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Daar stond eerst iets anders
Ik zie jou als een stoer zelfverzekerd persoon. Ik benijd je.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Really? Is that how you see me?
Even serieus?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik zie jou als een stoer zelfverzekerd persoon. Ik benijd je.
Ik houd wel van kaal hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Really? Is that how you see me?
Wat een lieve hond.quote:
awwwquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:21 schreef Speedy_T het volgende:
Nog eentje om het af te leren
[ afbeelding ]
Ze was wel goed nat. Boh.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:26 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Zo zie ik er ook altijd uit na een regenbui
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ze was wel goed nat. Boh.
Zo erg?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:26 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Zo zie ik er ook altijd uit na een regenbui
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:30 schreef SaulGoodman het volgende:
Wat een heerlijke dag. Mijn eerste acht binnen voor Europees Recht en net heerlijk gewonnen met 2-0. Kan niet wachten tot Boekarest uit.
Ze springt zelfs in december nog het water in. Ze vindt het heerlijk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:28 schreef Yreal het volgende:
Inderdaad, alsof spotless dat arme beestje dwingt in het koude water te blijven zitten zodat hij een foto kan nemen
Gefeliciteerd Saulquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:30 schreef SaulGoodman het volgende:
Wat een heerlijke dag. Mijn eerste acht binnen voor Europees Recht en net heerlijk gewonnen met 2-0. Kan niet wachten tot Boekarest uit.
Goed gedaan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:30 schreef SaulGoodman het volgende:
AWWWWWquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:33 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
evne de cuteness overloaden:
[ afbeelding ]
Netjes!quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:30 schreef SaulGoodman het volgende:
Daar heb ik dan weer niks meequote:Op donderdag 14 februari 2013 22:33 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[ afbeelding ]
Houdt ze eigenlijk van het kleedje?quote:
Dank! Je bent niet de eerste Tukker die me een waarschuwing geeft. Hoe bevielen de Roemeense vrouwtjesquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:32 schreef Aurelius. het volgende:
[..]dubbel gefeli
en pas op in Boekarest, wij zijn daar aangevallen buiten het hotel (was zelf niet mee)
Heb je die ook nog.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:33 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:33 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heb jij geen hond Erik?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Houdt ze eigenlijk van het kleedje?Ligt er wel prinsheerlijk bij
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:35 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dank! Je bent niet de eerste Tukker die me een waarschuwing geeft. Hoe bevielen de Roemeense vrouwtjes
Ja ze kan het zichzelf goed gunnen. Ze heeft ook een enorme pluchen hond waar ze graag tegen aan ligt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Houdt ze eigenlijk van het kleedje?Ligt er wel prinsheerlijk bij
Ik ben niet opgegroeid met honden dus dan heb je toch altijd een beetje een reserve tegen de meeste honden, die dat op hun beurt ook weer voelen. Maar zoals die van Spotless of laatst toen ik bij iemand thuis was: als ik eenmaal rustig kan aaien enzo vind ik het heerlijke beestenquote:
Haha, dat belooft veel goeds. Kan niet wachten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:36 schreef Aurelius. het volgende:
[..]![]()
Heb wat foto's van P gezien en die hebben volgens mij de nacht van hun leven gehad daar in die nachtclub en striptenten, veel plezier gewenst alvast ouwe viespeuk
+) dat kan je negeren, want het mag wel. Zolang je maar geen overlast veroorzaakt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:41 schreef Aurelius. het volgende:
Ik mag helemaal geen huisdier obv mijn huurcontract
Nou daaom, omdat je altijd zo liefdevol praat over die beestenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben niet opgegroeid met honden dus dan heb je toch altijd een beetje een reserve tegen de meeste honden, die dat op hun beurt ook weer voelen. Maar zoals die van Spotless of laatst toen ik bij iemand thuis was: als ik eenmaal rustig kan aaien enzo vind ik het heerlijke beesten
Ben ook allergisch dus zal wel niet handig zijn, daarnaast ben ik ook niet altijd op m'n kamer is ook zo zieligquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:42 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
+) dat kan je negeren, want het mag wel. Zolang je maar geen overlast veroorzaakt.
je koopt gewoon een vis/quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:43 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ben ook allergisch dus zal wel niet handig zijn, daarnaast ben ik ook niet altijd op m'n kamer is ook zo zielig
Vissen zijn stomquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:44 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
je koopt gewoon een vis/
Katten hoef je niet fulltime bij aanwezig te zijn toch?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:43 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ben ook allergisch dus zal wel niet handig zijn, daarnaast ben ik ook niet altijd op m'n kamer is ook zo zielig
je kan een naaktkat nemen of je hebt speciale katten waar mensen niet allergisch voor zijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Katten hoef je niet fulltime bij aanwezig te zijn toch?
Ze willen wel te etenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Katten hoef je niet fulltime bij aanwezig te zijn toch?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb dat nou nooit begrepen hč
Ga je een nieuwe kopen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:57 schreef Yreal het volgende:
En weet absoluut niet gestudeerd vanavondalleen maar motoren kijken
Dat is wel het plan. De huidige heeft echt major onderhoud nodig en ik wil toch het liefst allroad of supermotard rijden..quote:
Vandaag weerquote:
Duur? Of valt het mee?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat is wel het plan. De huidige heeft echt major onderhoud nodig en ik wil toch het liefst allroad of supermotard rijden..
Had een hele witte ring op mijn zwarte instappers idd.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Vandaag weer. Moet binnenkort wel eens langs de stomerij gaan. Dit weer is ook nog eens dramatisch voor nette schoenen
.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:01 schreef Yreal het volgende:
Overigens, in lijn met het topic
[ afbeelding ]
Ja was heerlijk. Goed resultaat voor de return volgende week.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Lekkere pot hč tegen die kud-Roemenen.
Topfilm Erik. Jezus wat goed.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:01 schreef eriksd het volgende:
Even Philadelphia kijken. Dat wordt weer snotteren
slechter dan 4?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:03 schreef Keyos het volgende:
Na het zien van de nieuwe Die Hard weet ik gelijk weer waarom ik niet van actiefilms ben. Ik ben een veel te grote mierenneuker geworden om van dat soort films te genieten.
Niet spoilenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:03 schreef Keyos het volgende:
Na het zien van de nieuwe Die Hard weet ik gelijk weer waarom ik niet van actiefilms ben. Ik ben een veel te grote mierenneuker geworden om van dat soort films te genieten.
Neequote:Op donderdag 14 februari 2013 22:50 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ik dacht dat meisjes dat bij uitstek cute vonden
Het is een beetje als met baby's, heel cute als ik ze live zie maar ik hoef echt niet elke dag foto's van mensen hun baby's te bekijkenzoals verse moedertjes op facebook vaak denken
Dat zijn shirt open moest. Wat erg.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:02 schreef eriksd het volgende:
Dat nummer van Springsteen is ook zo prachtig. Die hele film was een groot godenspel.
Ik heb 4 volgens mij niet gezien. Vrees maar niet voor spoilers Erik, enige dat ik je kan adviseren is om naar Flight te gaan, niet naar deze film.quote:
cultuurbarbaarquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:04 schreef Speedy_T het volgende:
Ik heb nog nooit een Die Hard film gezien
Nja soms iets anders is ook leukquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Degene die ik wil welZal moeten settlen voor minder of mijn huidige weer laten oplappen.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat zijn shirt open moest. Wat erg.
[ Bericht 9% gewijzigd door eriksd op 14-02-2013 23:13:38 ]Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
Wow.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:04 schreef Speedy_T het volgende:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:05 schreef eriksd het volgende:
[..]Ja godverdomme heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door eriksd op 14-02-2013 23:13:47 ]
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:04 schreef Speedy_T het volgende:
[..]Wie spoilt hier nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door eriksd op 14-02-2013 23:13:55 ]
[..]Heb je House of Cards al helemaal gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door eriksd op 14-02-2013 23:14:01 ]
Niet spoilen !quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat zijn shirt open moest. Wat erg.
[..]Explain this to me like I'm a four-year-old.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door eriksd op 14-02-2013 23:14:20 ]
[..]Niet spoilen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door eriksd op 14-02-2013 23:14:29 ]
De US versie, ja. Ik ben verslaafd. Heel Washington schijnt erover te praten en op imdb een 9,0 geloof ik. Echt zon geweldige serie.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:06 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Heb je House of Cards al helemaal gezien?
Ik heb mij eigenlijk na die film voorgenomen meer rekening te houden met mensen in een kwetsbare situatie. Beetje softie enzo, maar ik vond het zo onrechtvaardig allemaal.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Explain this to me like I'm a four-year-old.
Koesie koesie koesie.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
[..]
Ik heb mij eigenlijk na die film voorgenomen meer rekening te houden met mensen in een kwetsbare situatie. Beetje softie enzo, maar ik vond het zo onrechtvaardig allemaal.
Ga in de sociale advocatuur werken danquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
De US versie, ja. Ik ben verslaafd. Heel Washington schijnt erover te praten en op imdb een 9,0 geloof ik. Echt zon geweldige serie.
[..]
Ik heb mij eigenlijk na die film voorgenomen meer rekening te houden met mensen in een kwetsbare situatie. Beetje softie enzo, maar ik vond het zo onrechtvaardig allemaal.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:09 schreef Yreal het volgende:
Meningen?Vet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
1993 Speedy. 1993. Andere spoilers: Nederland wordt vierde op het WK in Frankrijk.
Ja de US. Heb 'm ook af. Was zeker wel nice. Ga je de UK ook kijken? Die is iets diepgaander. En Urquhart is wat verfijnder..gelaagder..subtieler.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
De US versie, ja. Ik ben verslaafd. Heel Washington schijnt erover te praten en op imdb een 9,0 geloof ik. Echt zon geweldige serie.
[..]
Komen ook lekker veel goede horloges langsquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:12 schreef Keyos het volgende:
Ik ga House of Cards gelijk kijken. Ik had er hiervoor nooit van gehoord maar wat ik nu ervan lees is die serie mij op het lijf geschreven.
Dan kan ik even mooi wat inspiratie op gaan doen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Komen ook lekker veel goede horloges langs
Nog bedankt voor de link naar 2:205 vanmiddagquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:14 schreef Maharbal het volgende:
Hallon.
Zag ergens Philadelphia vallen. Topfilm indeed.
Aloha.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:14 schreef Maharbal het volgende:
Hallon.
Zag ergens de film Philadelphia vallen. Topfilm indeed.
We hebben het over het kaliber IWC en Rolex héquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:14 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dan kan ik even mooi wat inspiratie op gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |