awwwquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:21 schreef Speedy_T het volgende:
Nog eentje om het af te leren
[ afbeelding ]
Ze was wel goed nat. Boh.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:26 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Zo zie ik er ook altijd uit na een regenbui
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ze was wel goed nat. Boh.
Zo erg?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:26 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Zo zie ik er ook altijd uit na een regenbui
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:30 schreef SaulGoodman het volgende:
Wat een heerlijke dag. Mijn eerste acht binnen voor Europees Recht en net heerlijk gewonnen met 2-0. Kan niet wachten tot Boekarest uit.
Ze springt zelfs in december nog het water in. Ze vindt het heerlijk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:28 schreef Yreal het volgende:
Inderdaad, alsof spotless dat arme beestje dwingt in het koude water te blijven zitten zodat hij een foto kan nemen
Gefeliciteerd Saulquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:30 schreef SaulGoodman het volgende:
Wat een heerlijke dag. Mijn eerste acht binnen voor Europees Recht en net heerlijk gewonnen met 2-0. Kan niet wachten tot Boekarest uit.
Goed gedaan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:30 schreef SaulGoodman het volgende:
AWWWWWquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:33 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
evne de cuteness overloaden:
[ afbeelding ]
Netjes!quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:30 schreef SaulGoodman het volgende:
Daar heb ik dan weer niks meequote:Op donderdag 14 februari 2013 22:33 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[ afbeelding ]
Houdt ze eigenlijk van het kleedje?quote:
Dank! Je bent niet de eerste Tukker die me een waarschuwing geeft. Hoe bevielen de Roemeense vrouwtjesquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:32 schreef Aurelius. het volgende:
[..]dubbel gefeli
en pas op in Boekarest, wij zijn daar aangevallen buiten het hotel (was zelf niet mee)
Heb je die ook nog.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:33 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:33 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heb jij geen hond Erik?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Houdt ze eigenlijk van het kleedje?Ligt er wel prinsheerlijk bij
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:35 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dank! Je bent niet de eerste Tukker die me een waarschuwing geeft. Hoe bevielen de Roemeense vrouwtjes
Ja ze kan het zichzelf goed gunnen. Ze heeft ook een enorme pluchen hond waar ze graag tegen aan ligt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Houdt ze eigenlijk van het kleedje?Ligt er wel prinsheerlijk bij
Ik ben niet opgegroeid met honden dus dan heb je toch altijd een beetje een reserve tegen de meeste honden, die dat op hun beurt ook weer voelen. Maar zoals die van Spotless of laatst toen ik bij iemand thuis was: als ik eenmaal rustig kan aaien enzo vind ik het heerlijke beestenquote:
Haha, dat belooft veel goeds. Kan niet wachten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:36 schreef Aurelius. het volgende:
[..]![]()
Heb wat foto's van P gezien en die hebben volgens mij de nacht van hun leven gehad daar in die nachtclub en striptenten, veel plezier gewenst alvast ouwe viespeuk
+) dat kan je negeren, want het mag wel. Zolang je maar geen overlast veroorzaakt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:41 schreef Aurelius. het volgende:
Ik mag helemaal geen huisdier obv mijn huurcontract
Nou daaom, omdat je altijd zo liefdevol praat over die beestenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben niet opgegroeid met honden dus dan heb je toch altijd een beetje een reserve tegen de meeste honden, die dat op hun beurt ook weer voelen. Maar zoals die van Spotless of laatst toen ik bij iemand thuis was: als ik eenmaal rustig kan aaien enzo vind ik het heerlijke beesten
Ben ook allergisch dus zal wel niet handig zijn, daarnaast ben ik ook niet altijd op m'n kamer is ook zo zieligquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:42 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
+) dat kan je negeren, want het mag wel. Zolang je maar geen overlast veroorzaakt.
je koopt gewoon een vis/quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:43 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ben ook allergisch dus zal wel niet handig zijn, daarnaast ben ik ook niet altijd op m'n kamer is ook zo zielig
Vissen zijn stomquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:44 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
je koopt gewoon een vis/
Katten hoef je niet fulltime bij aanwezig te zijn toch?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:43 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ben ook allergisch dus zal wel niet handig zijn, daarnaast ben ik ook niet altijd op m'n kamer is ook zo zielig
je kan een naaktkat nemen of je hebt speciale katten waar mensen niet allergisch voor zijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Katten hoef je niet fulltime bij aanwezig te zijn toch?
Ze willen wel te etenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Katten hoef je niet fulltime bij aanwezig te zijn toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |