awwwquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:21 schreef Speedy_T het volgende:
Nog eentje om het af te leren
[ afbeelding ]
Ze was wel goed nat. Boh.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:26 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Zo zie ik er ook altijd uit na een regenbui
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ze was wel goed nat. Boh.
Zo erg?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:26 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Zo zie ik er ook altijd uit na een regenbui
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:30 schreef SaulGoodman het volgende:
Wat een heerlijke dag. Mijn eerste acht binnen voor Europees Recht en net heerlijk gewonnen met 2-0. Kan niet wachten tot Boekarest uit.
Ze springt zelfs in december nog het water in. Ze vindt het heerlijk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:28 schreef Yreal het volgende:
Inderdaad, alsof spotless dat arme beestje dwingt in het koude water te blijven zitten zodat hij een foto kan nemen
Gefeliciteerd Saulquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:30 schreef SaulGoodman het volgende:
Wat een heerlijke dag. Mijn eerste acht binnen voor Europees Recht en net heerlijk gewonnen met 2-0. Kan niet wachten tot Boekarest uit.
Goed gedaan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:30 schreef SaulGoodman het volgende:
AWWWWWquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:33 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
evne de cuteness overloaden:
[ afbeelding ]
Netjes!quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:30 schreef SaulGoodman het volgende:
Daar heb ik dan weer niks meequote:Op donderdag 14 februari 2013 22:33 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[ afbeelding ]
Houdt ze eigenlijk van het kleedje?quote:
Dank! Je bent niet de eerste Tukker die me een waarschuwing geeft. Hoe bevielen de Roemeense vrouwtjesquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:32 schreef Aurelius. het volgende:
[..]dubbel gefeli
en pas op in Boekarest, wij zijn daar aangevallen buiten het hotel (was zelf niet mee)
Heb je die ook nog.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:33 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:33 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |