Wow.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:04 schreef Speedy_T het volgende:
Ik heb nog nooit een Die Hard film gezien
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:05 schreef eriksd het volgende:
[..]Ja godverdomme heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door eriksd op 14-02-2013 23:13:47 ]
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:04 schreef Speedy_T het volgende:
Ik heb nog nooit een Die Hard film gezien
[..]Wie spoilt hier nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door eriksd op 14-02-2013 23:13:55 ]
[..]Heb je House of Cards al helemaal gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door eriksd op 14-02-2013 23:14:01 ]
Niet spoilen !quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat zijn shirt open moest. Wat erg.
[..]Explain this to me like I'm a four-year-old.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door eriksd op 14-02-2013 23:14:20 ]
[..]Niet spoilen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door eriksd op 14-02-2013 23:14:29 ]
De US versie, ja. Ik ben verslaafd. Heel Washington schijnt erover te praten en op imdb een 9,0 geloof ik. Echt zon geweldige serie.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:06 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Heb je House of Cards al helemaal gezien?
Ik heb mij eigenlijk na die film voorgenomen meer rekening te houden met mensen in een kwetsbare situatie. Beetje softie enzo, maar ik vond het zo onrechtvaardig allemaal.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Explain this to me like I'm a four-year-old.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koesie koesie koesie.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
[..]
Ik heb mij eigenlijk na die film voorgenomen meer rekening te houden met mensen in een kwetsbare situatie. Beetje softie enzo, maar ik vond het zo onrechtvaardig allemaal.
Ga in de sociale advocatuur werken danquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
De US versie, ja. Ik ben verslaafd. Heel Washington schijnt erover te praten en op imdb een 9,0 geloof ik. Echt zon geweldige serie.
[..]
Ik heb mij eigenlijk na die film voorgenomen meer rekening te houden met mensen in een kwetsbare situatie. Beetje softie enzo, maar ik vond het zo onrechtvaardig allemaal.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:09 schreef Yreal het volgende:
Meningen?Vet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
1993 Speedy. 1993. Andere spoilers: Nederland wordt vierde op het WK in Frankrijk.
Ja de US. Heb 'm ook af. Was zeker wel nice. Ga je de UK ook kijken? Die is iets diepgaander. En Urquhart is wat verfijnder..gelaagder..subtieler.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
De US versie, ja. Ik ben verslaafd. Heel Washington schijnt erover te praten en op imdb een 9,0 geloof ik. Echt zon geweldige serie.
[..]
Komen ook lekker veel goede horloges langsquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:12 schreef Keyos het volgende:
Ik ga House of Cards gelijk kijken. Ik had er hiervoor nooit van gehoord maar wat ik nu ervan lees is die serie mij op het lijf geschreven.
Dan kan ik even mooi wat inspiratie op gaan doen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Komen ook lekker veel goede horloges langs
Nog bedankt voor de link naar 2:205 vanmiddagquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:14 schreef Maharbal het volgende:
Hallon.
Zag ergens Philadelphia vallen. Topfilm indeed.
Aloha.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:14 schreef Maharbal het volgende:
Hallon.
Zag ergens de film Philadelphia vallen. Topfilm indeed.
We hebben het over het kaliber IWC en Rolex héquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:14 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dan kan ik even mooi wat inspiratie op gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |