Dat is wel het plan. De huidige heeft echt major onderhoud nodig en ik wil toch het liefst allroad of supermotard rijden..quote:
Vandaag weerquote:
Duur? Of valt het mee?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat is wel het plan. De huidige heeft echt major onderhoud nodig en ik wil toch het liefst allroad of supermotard rijden..
Had een hele witte ring op mijn zwarte instappers idd.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Vandaag weer. Moet binnenkort wel eens langs de stomerij gaan. Dit weer is ook nog eens dramatisch voor nette schoenen
.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:01 schreef Yreal het volgende:
Overigens, in lijn met het topic
[ afbeelding ]
Ja was heerlijk. Goed resultaat voor de return volgende week.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Lekkere pot hè tegen die kud-Roemenen.
Topfilm Erik. Jezus wat goed.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:01 schreef eriksd het volgende:
Even Philadelphia kijken. Dat wordt weer snotteren
slechter dan 4?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:03 schreef Keyos het volgende:
Na het zien van de nieuwe Die Hard weet ik gelijk weer waarom ik niet van actiefilms ben. Ik ben een veel te grote mierenneuker geworden om van dat soort films te genieten.
Niet spoilenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:03 schreef Keyos het volgende:
Na het zien van de nieuwe Die Hard weet ik gelijk weer waarom ik niet van actiefilms ben. Ik ben een veel te grote mierenneuker geworden om van dat soort films te genieten.
Neequote:Op donderdag 14 februari 2013 22:50 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ik dacht dat meisjes dat bij uitstek cute vonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een beetje als met baby's, heel cute als ik ze live zie maar ik hoef echt niet elke dag foto's van mensen hun baby's te bekijkenzoals verse moedertjes op facebook vaak denken
Dat zijn shirt open moest. Wat erg.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:02 schreef eriksd het volgende:
Dat nummer van Springsteen is ook zo prachtig. Die hele film was een groot godenspel.
Ik heb 4 volgens mij niet gezien. Vrees maar niet voor spoilers Erik, enige dat ik je kan adviseren is om naar Flight te gaan, niet naar deze film.quote:
cultuurbarbaarquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:04 schreef Speedy_T het volgende:
Ik heb nog nooit een Die Hard film gezien
Nja soms iets anders is ook leukquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Degene die ik wil welZal moeten settlen voor minder of mijn huidige weer laten oplappen.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat zijn shirt open moest. Wat erg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door eriksd op 14-02-2013 23:13:38 ]Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |