Okquote:
Ja, het moete geen vijanden worden.quote:
Ik was maar half serieus hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:09 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Ja, het moete geen vijanden worden.
Ahoewel, incassobureau's zijn ook niet zo gezellig
Ik vind vooral katten altijd zo lief. Maar zelf geen huisdieren inderdaad.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nee maar echt, kan iemand mij de magie van foto's van honden/katten uitleggen? Hebben de mensen die dit leuk vinden zelf geen huisdieren en reageren ze dan altijd zo?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik vind vooral katten altijd zo lief. Maar zelf geen huisdieren inderdaad.
Ja denk hetquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nee maar echt, kan iemand mij de magie van foto's van honden/katten uitleggen? Hebben de mensen die dit leuk vinden zelf geen huisdieren en reageren ze dan altijd zo?
Hahahaquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:11 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
ik was half niet serieus:p
[ afbeelding ]
1 van onze kattenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik vind vooral katten altijd zo lief. Maar zelf geen huisdieren inderdaad.
Die beesten van Tchock bijvoorbeeld..zo lief.
Ik weet het niet eigenlijk. Het vertedert.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nee nu niet, maar toen ik nog thuis woonde altijd wel gehad. Op z'n top drie vrij grote honden en vier kattenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:11 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ja denk het
heb jij een huisdier dan?
Leuk! Watvoor een is het?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:12 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
1 van onze katten
[ afbeelding ]
Dan ben ik blijkbaar verbitterdquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik weet het niet eigenlijk. Het vertedert.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik weet het niet eigenlijk. Het vertedert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:14 schreef Speedy_T het volgende:
[..]Woow die zijn leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lapjes poes. Het is geen ras:p het is een meisjequote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:14 schreef Speedy_T het volgende:
[..]aait!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Generaal?? Pardon??
Neuh. Gewoon iets nuchterder. Je lijkt me verre van bitter.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dan ben ik blijkbaar verbitterd
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:12 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
1 van onze katten
[ afbeelding ]
Ik ben inderdaad een vrij nuchter persoon.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Neuh. Gewoon iets nuchterder. Je lijkt me verre van bitter.
Die oogt ook heel liefquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:15 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
lapjes poes. Het is geen ras:p het is een meisje
dit is de kater
[ afbeelding ]
en we hebben nog heel veel andere beesten:p
Ik weer niet zekerquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een vrij nuchter persoon.
Softiequote:
leuken inrichtingquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:15 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
lapjes poes. Het is geen ras:p het is een meisje
dit is de kater
[ afbeelding ]
en we hebben nog heel veel andere beesten:p
Daar stond eerst iets andersquote:
Het hoeft ook niet per se hrquote:
Ja. Dat klopt. Je hebt goed opgelet*juristenoog*quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Daar stond eerst iets anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |