Acta vindt niks leuk behalve rechtsgeschiedenis johquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:38 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ook niet met betrekking tot fiscaal?
Ho ho. Novieten hoeden.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:38 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Acta vindt niks leuk behalve rechtsgeschiedenis joh
Niet bijzonder. Ik vind OB leuk en ben mijzelf er natuurlijk van bewust dat dat een hele Europese belasting is. Maar verder, nah. Het interesseert me allemaal niet zo.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:38 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dat is niet altijd even leuk hoor.quote:
Fiscaal is eigenlijk het enige publiekrecht dat ik leuk vindquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:38 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:59 schreef Aurelius. het volgende:
Oh man wat is dat Europees recht toch verschrikkelijk![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:54 schreef Speedy_T het volgende:
Ik zit echt te vaak op reddit/imgur
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:55 schreef Aurelius. het volgende:
[..]ik ook vaak
altijd naar katjes en hondjes kijken
Ik heb dat nou nooit begrepen hèquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:55 schreef Aurelius. het volgende:
[..]ik ook vaak
altijd naar katjes en hondjes kijken
Lolwutquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:58 schreef Yreal het volgende:
Ik heb gewoon spierpijn van al het traplopen voor de koffie vandaag
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb dat nou nooit begrepen hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit soort dingen,![]()
http://www.reddit.com/r/aww
kan er uren naar kijken
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:59 schreef Aurelius. het volgende:
[..]Hmm nee, doet me nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit soort dingen,![]()
http://www.reddit.com/r/aww
kan er uren naar kijken
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Ondanks dat Reddit nog veel meer te bieden heeft dan dat kun je het je het maar beter niet leuk vinden iddquote:
Dank voor deze informatie. Nee, werkelijk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:01 schreef eriksd het volgende:
It's a kind of magic. Favo nummer van mijn pa. En A Different Corner
Lekker man. Sowieso Queen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:01 schreef eriksd het volgende:
Uhm... okequote:Op donderdag 14 februari 2013 22:01 schreef eriksd het volgende:
Queenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Lekker man. Sowieso Queen.
Hoe is het met je breed uitgevallen middenscheiding?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dank voor deze informatie. Nee, werkelijk.
Elke keer weer, zo makkelijk hèquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe is het met je breed uitgevallen middenscheiding?
Arme jongenquote:
Kan nog veel ergerquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:06 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
woow jullie spammen echt veel:P
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |