Kan nog veel ergerquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:06 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
woow jullie spammen echt veel:P
quote:
Okquote:
Ja, het moete geen vijanden worden.quote:
Ik was maar half serieus hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:09 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Ja, het moete geen vijanden worden.
Ahoewel, incassobureau's zijn ook niet zo gezellig
Ik vind vooral katten altijd zo lief. Maar zelf geen huisdieren inderdaad.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nee maar echt, kan iemand mij de magie van foto's van honden/katten uitleggen? Hebben de mensen die dit leuk vinden zelf geen huisdieren en reageren ze dan altijd zo?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik vind vooral katten altijd zo lief. Maar zelf geen huisdieren inderdaad.
Ja denk hetquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nee maar echt, kan iemand mij de magie van foto's van honden/katten uitleggen? Hebben de mensen die dit leuk vinden zelf geen huisdieren en reageren ze dan altijd zo?
Hahahaquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:11 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
ik was half niet serieus:p
[ afbeelding ]
1 van onze kattenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik vind vooral katten altijd zo lief. Maar zelf geen huisdieren inderdaad.
Die beesten van Tchock bijvoorbeeld..zo lief.
Ik weet het niet eigenlijk. Het vertedert.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nee nu niet, maar toen ik nog thuis woonde altijd wel gehad. Op z'n top drie vrij grote honden en vier kattenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:11 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ja denk het
heb jij een huisdier dan?
Leuk! Watvoor een is het?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:12 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
1 van onze katten
[ afbeelding ]
Dan ben ik blijkbaar verbitterdquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik weet het niet eigenlijk. Het vertedert.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik weet het niet eigenlijk. Het vertedert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:14 schreef Speedy_T het volgende:
[..]Woow die zijn leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lapjes poes. Het is geen ras:p het is een meisjequote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:14 schreef Speedy_T het volgende:
[..]aait!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Generaal?? Pardon??
Neuh. Gewoon iets nuchterder. Je lijkt me verre van bitter.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dan ben ik blijkbaar verbitterd
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:12 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
1 van onze katten
[ afbeelding ]
Ik ben inderdaad een vrij nuchter persoon.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Neuh. Gewoon iets nuchterder. Je lijkt me verre van bitter.
Die oogt ook heel liefquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:15 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
lapjes poes. Het is geen ras:p het is een meisje
dit is de kater
[ afbeelding ]
en we hebben nog heel veel andere beesten:p
Ik weer niet zekerquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een vrij nuchter persoon.
Softiequote:
leuken inrichtingquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:15 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
lapjes poes. Het is geen ras:p het is een meisje
dit is de kater
[ afbeelding ]
en we hebben nog heel veel andere beesten:p
Daar stond eerst iets andersquote:
Het hoeft ook niet per se hrquote:
Ja. Dat klopt. Je hebt goed opgelet*juristenoog*quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Daar stond eerst iets anders
Ik zie jou als een stoer zelfverzekerd persoon. Ik benijd je.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Really? Is that how you see me?
Even serieus?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik zie jou als een stoer zelfverzekerd persoon. Ik benijd je.
Ik houd wel van kaal hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Really? Is that how you see me?
Wat een lieve hond.quote:
awwwquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:21 schreef Speedy_T het volgende:
Nog eentje om het af te leren
[ afbeelding ]
Ze was wel goed nat. Boh.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:26 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Zo zie ik er ook altijd uit na een regenbui
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ze was wel goed nat. Boh.
Zo erg?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:26 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Zo zie ik er ook altijd uit na een regenbui
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:30 schreef SaulGoodman het volgende:
Wat een heerlijke dag. Mijn eerste acht binnen voor Europees Recht en net heerlijk gewonnen met 2-0. Kan niet wachten tot Boekarest uit.
Ze springt zelfs in december nog het water in. Ze vindt het heerlijk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:28 schreef Yreal het volgende:
Inderdaad, alsof spotless dat arme beestje dwingt in het koude water te blijven zitten zodat hij een foto kan nemen
Gefeliciteerd Saulquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:30 schreef SaulGoodman het volgende:
Wat een heerlijke dag. Mijn eerste acht binnen voor Europees Recht en net heerlijk gewonnen met 2-0. Kan niet wachten tot Boekarest uit.
Goed gedaan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:30 schreef SaulGoodman het volgende:
AWWWWWquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:33 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
evne de cuteness overloaden:
[ afbeelding ]
Netjes!quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:30 schreef SaulGoodman het volgende:
Daar heb ik dan weer niks meequote:Op donderdag 14 februari 2013 22:33 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[ afbeelding ]
Houdt ze eigenlijk van het kleedje?quote:
Dank! Je bent niet de eerste Tukker die me een waarschuwing geeft. Hoe bevielen de Roemeense vrouwtjesquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:32 schreef Aurelius. het volgende:
[..]dubbel gefeli
en pas op in Boekarest, wij zijn daar aangevallen buiten het hotel (was zelf niet mee)
Heb je die ook nog.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:33 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:33 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |