And not a single fuck was given that dayquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:38 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze motie is aangenomen
men mag het woord 'belastingparadijs' niet meer gebruiken
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:43 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Geldt dit ook voor vrouwen trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:48 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]doe mij de zandloper maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heldquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:48 schreef Tchock het volgende:
Zo. Door de sneeuw naar werk gefietst, onder m'n dienst uitgepraat, in recordtijd al slippend door de sneeuw naar het station geracet en nu tóch op weg naar vriendinlief
Dat je de aangepaste dienstregeling durft te trotseren is wel een teken van eckte liefdequote:Op donderdag 14 februari 2013 20:48 schreef Tchock het volgende:
Zo. Door de sneeuw naar werk gefietst, onder m'n dienst uitgepraat, in recordtijd al slippend door de sneeuw naar het station geracet en nu tóch op weg naar vriendinlief
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:49 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
dus zon gekke vraag was het niet he tieske
Volgens mij heb jij stiekem gewoon een peer-figuurquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:50 schreef Aurelius. het volgende:
[..]![]()
Die figuren zijn geen somatotypes, het geldt ook gewoon voor vrouwen
Daarom staan die ook gewoon in de spoilerquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:50 schreef Aurelius. het volgende:
[..]![]()
Die figuren zijn geen somatotypes, het geldt ook gewoon voor vrouwen
Overigens is niemand geheel ecto of meso of wat dan ook maar heeft iedereen wel een beetje van alles
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ties wil een dikke reet en dikke tetten
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:52 schreef Ayca het volgende:
Beter voorbeeld.
[ afbeelding ]
negeer de taalfout
He, zon bouw heb ik ookquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:52 schreef Ayca het volgende:
Beter voorbeeld.
[ afbeelding ]
negeer de taalfout
Spuit 11quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:54 schreef Yreal het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)nd&utm_term=artikel1
Ripkema heeft het boek van irw gekoppierd van een ander![]()
![]()
![]()
Als je het artikel ook echt zou lezen dan merk je ook dat het niet klopt wat je zegtquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja ik heb geen tijd om de hele dag het topic te volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |