Jammer nou.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:38 schreef Karina het volgende:
Ik houd me in en zal geen mooie boys posten
Wanneer niet.quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waarOK eentje dan.
Omdat het Valentijn is
[ afbeelding ]
Die muziek zegquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:11 schreef sp3c het volgende:
man ik dacht dat het vrijdag was maar het is donderdag!
nu zit ik ipv Flikken Maastricht naar Wie is de Mol te kijken!
weet nu wel precies waarom ik altijd afhaak halverwege, die spelletjes die ze moeten spelen zijn gewoon te idioot en het word per aflevering erger!!!!
nu zijn ze in een graanveld vlaggetjes aan het zoeken terwijl iemand met een lasergun op ze schiet ... vanuit een helikopter
met uberdramatische muzak
Gaat goed met het geluid op RTL7.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:15 schreef Karina het volgende:
Ik zap tussen voetballen en ARD (ESF liedje uitkiesprogramma).
er is nixquote:
Jawel.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
En jij moet helemaal niet zeuren.
Ja dat was wel faal inderdaadquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat goed met het geluid op RTL7.
Ja? Zit je te genieten?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
er is nix
ik geniet van wie is de mol
Waarschijnlijk ga ik ook kijken, maar dat zou ik niet gaan zeggen natuurlijk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
ESF is gewoon leuk, cult. Ik verheug me nu al
Ik weet van niks hoor.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga ik ook kijken, maar dat zou ik niet gaan zeggen natuurlijk.
Ja en nee ik stem daar niet op.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:21 schreef Specularium het volgende:
Heb je het gelezen, Karina?
NWS / 50PLUS naar 24 zetels in peiling
Klinkt best leuk en als ik die SC lees was het ook leuk, maar ik ben er te schijterig voorquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:20 schreef sp3c het volgende:
ik ga gewoon weer naar die fok! ESF meet
gewoon komen, iedereen vind het tofquote:
en wat?quote:
Ik vind het gewoon eng. Al die mensen die ik niet ken. Een klein groepje, prima. Maar zoveel. Dan maar een mietje.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon komen, iedereen vind het tof
er zijn tussendoor ook kleinere meetjesquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon eng. Al die mensen die ik niet ken. Een klein groepje, prima. Maar zoveel. Dan maar een mietje.
zeg ik toch niet?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niks mis met mietjes.
Behalve als ze Voorschrift heten.
Ja met 30 man zekerquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
er zijn tussendoor ook kleinere meetjes
nah 10 ofzoquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja met 30 man zeker
En Voorschrift is leuk. Vind ik leuk.
In het echt kan ik mij niet verschuilen achter die PI en allerlei smileys en Keith.jpg.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken hoe die DWDD meet is. Hopelijk doet Specularium een beetje aardig.
Volgens mij ben je best een aardige gozer. Schat ik zo in. Anders had je bijvoorbeeld niet eens met dat idee op de proppen gekomen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
In het echt kan ik mij niet verschuilen achter die PI en allerlei smileys en Keith.jpg.
Is het Valentijnsdag ofzo?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij ben je best een aardige gozer. Schat ik zo in. Anders had je bijvoorbeeld niet eens met dat idee op de proppen gekomen.
Nee, zeker als je gisteren hebt gekeken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
Die wedstrijd is trouwens ook geen moer aan.
Doe ik ook wel, maar heb er altijd moeite mee.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Neem het compliment nou maar gewoon aan manNiet zo achterdochtig doen.
Ik ken het. Beter dan kapsones hebben.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe ik ook wel, maar heb er altijd moeite mee.
Volgens mij niet. Hoezo dat?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:38 schreef Tem het volgende:
Zit er een bastion hotel in de buurt van de studio?
En dan mogen ze ook geen korte broek aan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:40 schreef Kentoet het volgende:
De postbode keek echt kwaad vanmiddag toen hij die enorme berg post bij mij moest bezorgen. In de sneeuw ook nog.
Tsja, had hij maar een vak moeten leren.
Verkapte: kijk mij veel post krijgen, post.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:40 schreef Kentoet het volgende:
De postbode keek echt kwaad vanmiddag toen hij die enorme berg post bij mij moest bezorgen. In de sneeuw ook nog.
Tsja, had hij maar een vak moeten leren.
Zwaar beroep, onderschat ook.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan mogen ze ook geen korte broek aan.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie alvast een kamer boeken.
Karina woont om de hoek.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie alvast een kamer boeken.
En als je zou fietsen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo klein is Amsterdam niet hoor. Toch iets van 3 kwartier met het OV denk ik.
Ik heb geen fiets, maar dan nog is het best ver.quote:
Zeg ik ben misschien wel van die leeftijd in jaren maar niet in gedachten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:54 schreef Tem het volgende:
Karina dacht suppoost te zijn bij de Libelle dag.
[ afbeelding ]
Ik vond dat Surinaamse mannetje wel grappig.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Valt wel een beetje tegen qua drama vandaag.
Ja hij gaf zijn ma wel een goede brassa.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vond dat Surinaamse mannetje wel grappig.
Had ie nog bolletjes in zijn kont?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vond dat Surinaamse mannetje wel grappig.
Sowieso. Maar ook leuk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, is ook heel gevaarlijk.
Jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:05 schreef Specularium het volgende:
Hebben ze nou I love weed hoodies aan?
Dus.quote:We gaan nu op zoek naar nieuw talent dat de plek van Joris in Hello Goodbye over kan nemen.
Hou je ons op de hoogte?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
Ik kijk nog even ARDDe uitslag komt zo.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:35 schreef Specularium het volgende:
COPD, omdat ze zich de tering heeft gerookt.
Er hing net een poster aan de muur met een schematische piramide met haar bovenaanquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
Netwerkmarketing klinkt als een pyramidespel.
Ik rook ook, maar als ik teveel ga hoesten minder ik altijd.quote:
Chocola van boven de 70 procent puur is best goed voor je.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
Gezonde chocolagoed marketingpraatje ja.
Een keer wat over gezien, uiteraard dikke oplichting.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
Afgevallen van chocolaSjesus wat een gelul.
OK dat wist ik niet maar ik denk dat het merk verder geen bal uitmaakt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Chocola van boven de 70 procent puur is best goed voor je.
Moet je er geen kilo van gaan eten.
Weet je wat lekkere pure chocolade is? Die voor diabetici gek genoeg. Tenminste, die vind ik lekker, niet zoet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:39 schreef Specularium het volgende:
Gaat hier over.
http://en.wikipedia.org/wiki/Oxygen_radical_absorbance_capacity
Fair trade.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:31 schreef Specularium het volgende:
Ik proef geen verschil tussen het goedkoopste merk en die fairtrade rommel.
Was nog een mooie aflevering van Keuringsdienst van Waarde daarover. Het kwam er op neer dat die Fair Trade boertjes eigenlijk als een soort van slaafjes werkten en er mocht nergens binnengekeken worden.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies, grootste hoax allertijden.
Wel een eerlijk verhaal gelukkig.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:52 schreef Specularium het volgende:
Zo te zien kan ie niet bbq'en.
En dat als voormalig topkok.
Zag je die gouden panter op de vloer?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
Uniek is het zeker jaWat een oerlelijk ding.
Ik ben weleens in die winkel geweest, het is zo lelijk allemaalquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zag je die gouden panter op de vloer?
Toch zijn er heel veel mensen die dit helemaal het summum vinden he?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben weleens in die winkel geweest, het is zo lelijk allemaalEcht verschrikkelijk.
Het is vaak, hoe duurder hoe lelijker. En het is gewoon kitsch.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch zijn er heel veel mensen die dit helemaal het summum vinden he?
En het is nog peperduur ook! Die enge vis voor 225, en dan was hij nog afgeprijsd ook
Edelkitsch. Met een verguld randje.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is vaak, hoe duurder hoe lelijker. En het is gewoon kitsch.
Ik sla effe over, opoe moe slapenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:57 schreef Specularium het volgende:
Weet je wie er bij P&W zit?
[ afbeelding ]
Geen van beiden. Kort blond haar. Te kort voor een bloempot. En al helemaal voor dreadlocks.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat ook nog kan is zo'n bloempot.
Racist.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen van beiden. Kort blond haar. Te kort voor een bloempot. En al helemaal voor dreadlocks.
Boven of onder?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Dreadlocks zouden bij mij wel kunnen, worden wel hele lange.
Wie vroeg mij dit ook gisteravond?quote:
Ik niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wie vroeg mij dit ook gisteravond?
Jammer, en ik maar hopen dat m'n Valentijn ook hier postte.quote:
Haha welnee.quote:
Oh jammer nouquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha welnee.
Was heel gezellig enzo.
Oh ik heb wel chocolaatjes gekregen hoor, maar was niet anoniem.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jammer nou
Ik kreeg gisteren een pakje in de brievenbus, ik dacht: heeft er toch iemand aan me gedacht, was het van mijn werk
Dit waren ook chocolaatjes. Maar ik ben niet zielig hoor, ik heb er echt nog nooit iets aan gedaan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ik heb wel chocolaatjes gekregen hoor, maar was niet anoniem.
Neither have I, het waarderen van liefde 1 dag per jaar is sowieso quatsch, doe dat iedere dag.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit waren ook chocolaatjes. Maar ik ben niet zielig hoor, ik heb er echt nog nooit iets aan gedaan.
Of dat je zo'n sms krijgt en dat helemaal gaat openen en dan gaat het over je beltegoed.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jammer nou
Ik kreeg gisteren een pakje in de brievenbus, ik dacht: heeft er toch iemand aan me gedacht, was het van mijn werk
Zelfs dat krijg ik nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of dat je zo'n sms krijgt en dat helemaal gaat openen en dan gaat het over je beltegoed.
/foreveralone
Och dat is net zo sneu als jezelf een DM sturen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:21 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb ooit een brief aan mezelf verstuurd, en die kwam nooit aan.
Die komen ook nooit aan, door technische storingen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Och dat is net zo sneu als jezelf een DM sturen.
Oh jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die komen ook nooit aan, door technische storingen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:23 schreef Specularium het volgende:
Moet je jezelf eens een dm sturen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die komen ook nooit aan, door technische storingen.
Verschrikkelijk, deze wereld is niet gemaakt voor ons zolderkamerautisten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jaZelfs dat gaat niet. En jezelf bellen kan ook niet, dan ben je steeds in gesprek.
Nee, ik neem nog maar wat wijn om het verdriet weg te drinkenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, deze wereld is niet gemaakt voor ons zolderkamerautisten.
Ik doe mee schat.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, ik neem nog maar wat wijn om het verdriet weg te drinken
Kwam wel aan, volgens mij kreeg je ooit een melding dat je bestaan wel erg leeg was als je jezelf ging dm'en.quote:
Ik ga het proberen voor de lolquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kwam wel aan, volgens mij kreeg je ooit een melding dat je bestaan wel erg leeg was als je jezelf ging dm'en.
Nu al?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, ik neem nog maar wat wijn om het verdriet weg te drinken
Ik heb nog wat Merlot en Rose.quote:
Wat doe jij met de kurk?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb nog wat Merlot en Rose.
Mijn tampon tegen incontinentie door veelvoudig uitgerekte kringspier.quote:
quote:
Tem-antwoorden, beste antwoorden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Hetzelfde al wat hij met die fles doet als ie leeg is.
Hoe is die bolle van de Plus?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:44 schreef Karina het volgende:
En even wat nutteloze info tussendoor: ik ga even een film afkijken, Loft, voor een Nederlandse film niet slecht tot nu toe.
Specularium: nou en?
Je zag d'r tieten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe is die bolle van de Plus?
Ja dat wist ik.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja doei dan krijg ik een ban. Ze neukte met
[ afbeelding ]
Voor een Nederlandse film vond ik prima te doen. Redelijke clou, best een aardig verhaal.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja dat wist ik.
Kon hem downloaden maar besloten om het niet te doen.
Die ga ik dus niet kijken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:26 schreef hexje het volgende:
Ik ben Allen maar nette mensen aan het binnen halen.
En kreeg je spetters in je voeg?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Toevallig vanmiddag die nieuwe cd beluisterd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer eens wat anders dan ome Geer.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Toevallig vanmiddag die nieuwe cd beluisterd.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
En kreeg je spetters in je voeg?Neuh krijg ik niet zo snel van alleen muziek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een goede CD. maar eigenlijk ben ik nooit zo van de CD's van 1 artiest. Na een paar liedjes wil ik wel wat anders horen.
Ik heb trouwens ook een CD van Blaudzun gedownload![]()
Zal ik wat bekennenquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh krijg ik niet zo snel van alleen muziek.
Wel een goede CD. maar eigenlijk ben ik nooit zo van de CD's van 1 artiest. Na een paar liedjes wil ik wel wat anders horen.
Ik heb trouwens ook een CD van Blaudzun gedownload
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |