Ja dat wist ik.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja doei dan krijg ik een ban. Ze neukte met
[ afbeelding ]
Voor een Nederlandse film vond ik prima te doen. Redelijke clou, best een aardig verhaal.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja dat wist ik.
Kon hem downloaden maar besloten om het niet te doen.
Die ga ik dus niet kijken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:26 schreef hexje het volgende:
Ik ben Allen maar nette mensen aan het binnen halen.
En kreeg je spetters in je voeg?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Toevallig vanmiddag die nieuwe cd beluisterd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer eens wat anders dan ome Geer.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Toevallig vanmiddag die nieuwe cd beluisterd.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
En kreeg je spetters in je voeg?Neuh krijg ik niet zo snel van alleen muziek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een goede CD. maar eigenlijk ben ik nooit zo van de CD's van 1 artiest. Na een paar liedjes wil ik wel wat anders horen.
Ik heb trouwens ook een CD van Blaudzun gedownload![]()
Zal ik wat bekennenquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh krijg ik niet zo snel van alleen muziek.
Wel een goede CD. maar eigenlijk ben ik nooit zo van de CD's van 1 artiest. Na een paar liedjes wil ik wel wat anders horen.
Ik heb trouwens ook een CD van Blaudzun gedownload
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |