Geen van beiden. Kort blond haar. Te kort voor een bloempot. En al helemaal voor dreadlocks.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat ook nog kan is zo'n bloempot.
Racist.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen van beiden. Kort blond haar. Te kort voor een bloempot. En al helemaal voor dreadlocks.
Boven of onder?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Dreadlocks zouden bij mij wel kunnen, worden wel hele lange.
Wie vroeg mij dit ook gisteravond?quote:
Ik niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wie vroeg mij dit ook gisteravond?
Jammer, en ik maar hopen dat m'n Valentijn ook hier postte.quote:
Haha welnee.quote:
Oh jammer nouquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha welnee.
Was heel gezellig enzo.
Oh ik heb wel chocolaatjes gekregen hoor, maar was niet anoniem.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jammer nou
Ik kreeg gisteren een pakje in de brievenbus, ik dacht: heeft er toch iemand aan me gedacht, was het van mijn werk
Dit waren ook chocolaatjes. Maar ik ben niet zielig hoor, ik heb er echt nog nooit iets aan gedaan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ik heb wel chocolaatjes gekregen hoor, maar was niet anoniem.
Neither have I, het waarderen van liefde 1 dag per jaar is sowieso quatsch, doe dat iedere dag.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit waren ook chocolaatjes. Maar ik ben niet zielig hoor, ik heb er echt nog nooit iets aan gedaan.
Of dat je zo'n sms krijgt en dat helemaal gaat openen en dan gaat het over je beltegoed.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jammer nou
Ik kreeg gisteren een pakje in de brievenbus, ik dacht: heeft er toch iemand aan me gedacht, was het van mijn werk
Zelfs dat krijg ik nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of dat je zo'n sms krijgt en dat helemaal gaat openen en dan gaat het over je beltegoed.
/foreveralone
Och dat is net zo sneu als jezelf een DM sturen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:21 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb ooit een brief aan mezelf verstuurd, en die kwam nooit aan.
Die komen ook nooit aan, door technische storingen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Och dat is net zo sneu als jezelf een DM sturen.
Oh jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die komen ook nooit aan, door technische storingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |