In het echt kan ik mij niet verschuilen achter die PI en allerlei smileys en Keith.jpg.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken hoe die DWDD meet is. Hopelijk doet Specularium een beetje aardig.
Volgens mij ben je best een aardige gozer. Schat ik zo in. Anders had je bijvoorbeeld niet eens met dat idee op de proppen gekomen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
In het echt kan ik mij niet verschuilen achter die PI en allerlei smileys en Keith.jpg.
Is het Valentijnsdag ofzo?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij ben je best een aardige gozer. Schat ik zo in. Anders had je bijvoorbeeld niet eens met dat idee op de proppen gekomen.
Nee, zeker als je gisteren hebt gekeken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
Die wedstrijd is trouwens ook geen moer aan.
Doe ik ook wel, maar heb er altijd moeite mee.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Neem het compliment nou maar gewoon aan manNiet zo achterdochtig doen.
Ik ken het. Beter dan kapsones hebben.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe ik ook wel, maar heb er altijd moeite mee.
Volgens mij niet. Hoezo dat?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:38 schreef Tem het volgende:
Zit er een bastion hotel in de buurt van de studio?
En dan mogen ze ook geen korte broek aan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:40 schreef Kentoet het volgende:
De postbode keek echt kwaad vanmiddag toen hij die enorme berg post bij mij moest bezorgen. In de sneeuw ook nog.
Tsja, had hij maar een vak moeten leren.
Verkapte: kijk mij veel post krijgen, post.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:40 schreef Kentoet het volgende:
De postbode keek echt kwaad vanmiddag toen hij die enorme berg post bij mij moest bezorgen. In de sneeuw ook nog.
Tsja, had hij maar een vak moeten leren.
Zwaar beroep, onderschat ook.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan mogen ze ook geen korte broek aan.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie alvast een kamer boeken.
Karina woont om de hoek.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie alvast een kamer boeken.
En als je zou fietsen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo klein is Amsterdam niet hoor. Toch iets van 3 kwartier met het OV denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |