Lots of it, ja. Een eckte.quote:
Anti. Het is geen Suri maar helaasquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ben trots op je, welke afkomst
swaaaaaaaaquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Anti. Het is geen Suri maar helaas
Tja, niet mijn eerste keus maar je moet wat soms :squote:
Daaromquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:36 schreef Salatrel het volgende:
sommige mensen kunnen nou eenmaal niet kieskeurig zijn
quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tja, niet mijn eerste keus maar je moet wat soms :s
wtfquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Anti. Het is geen Suri maar helaas
Nah nee, liever the whole package..quote:
Jij hebt liever niks denk ik?quote:
denk dat het een moeilijk keuze gaat worden.quote:
Bij haar is t alleen dr uiterlijk?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nah nee, liever the whole package..
Ik denk voor de andere partij nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:41 schreef wise het volgende:
[..]
denk dat het een moeilijk keuze gaat worden.
Ja, ze is beetje vaagquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij haar is t alleen dr uiterlijk?
Een anti met hamsters, kom zegquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ze is beetje vaagen ze heeft hamsters
terwijl ze nog geen half jaar jonger is dan ik.
klootzakquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk voor de andere partij niet
klinkt als 4ebequote:Op woensdag 13 februari 2013 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een anti met hamsters, kom zeg
mis jij de trein wel eensquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:44 schreef Salatrel het volgende:
maandag: 6:40
dinsdag: vrij
woensdag: 6:03
donderdag: 6:58
vrijdag: verlof
zaterdag: vrij
zondag: vrij
verlof is toch vrij¿ of ben je dan oproepbaarquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:44 schreef Salatrel het volgende:
maandag: 6:40
dinsdag: vrij
woensdag: 6:03
donderdag: 6:58
vrijdag: verlof
zaterdag: vrij
zondag: vrij
verlof is vrij wat ik zelf heb aangevraagd de andere zijn volgens roosterquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:45 schreef wise het volgende:
[..]
verlof is toch vrij¿ of ben je dan oproepbaar
ben jij de faggot met de vierkante sleutel wowquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee, de trein gaat niet zonder mij want ik moet de deuren sluiten [ afbeelding ]
duidelijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
verlof is vrij wat ik zelf heb aangevraagd de andere zijn volgens rooster
mwhehehequote:
Jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een anti met hamsters, kom zeg
zo gemeenquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ben jij de faggot met de vierkante sleutel wow
"Luie conducteur zorgt voor allerhande vertragingen"quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:51 schreef Salatrel het volgende:
ook wel eens 5 minuten te laat met zon wc loze sprinter vertrokken omdat ik eerst ff ben wezen pissen [ afbeelding ]
ga dit doorgeven aan de nsquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:51 schreef Salatrel het volgende:
ook wel eens 5 minuten te laat met zon wc loze sprinter vertrokken omdat ik eerst ff ben wezen pissen [ afbeelding ]
Ik las koppenquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:52 schreef Salatrel het volgende:
moeten ze maar geen wc loze treinen kopen
quote:
je gaat je gang maarquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:52 schreef Salatrel het volgende:
moeten ze maar geen wc loze treinen kopen
Wtf betekent doe niet pica?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
"doe niet pica!!"
Mens je bent antiliaans
geen foto makenquote:
Anaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
AnaalJammer weer, ik ben ook ernstig verkaasd maar toch hou ik niet van (alleen maar) hollands etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Beetje vaag hequote:Op woensdag 13 februari 2013 12:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jammer weer, ik ben ook ernstig verkaasd maar toch hou ik niet van (alleen maar) hollands eten.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
2NutZ
Groene bananen symboliseren nieuw leven en groei. Ook kracht. Kracht om te groeien. Verandering. Jij bent als een groene banaan, je hebt dat allemaal in je. Je bent nog zoekend. Er zouden meer mensen zoals jij moeten zijn.
Pittig eten moet je ook maar leren eten hequote:Op woensdag 13 februari 2013 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje vaag heze heeft liever stampot rauwe andijvie
Ja maar jij bent ook gewoon half kaasjeis juist leuk als je van alles wel lust.
haha groentjequote:
ik houd ook niet van pittigquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pittig eten moet je ook maar leren eten heMijn ma zat 2/3 jaar geleden al te zaniken om een spaanse peper, nu mag ik gewoon een hele madame jeanette in de nasi flikkeren van haar
Ook niet van een piecie pikant?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik houd ook niet van pittig
Haha.quote:
gvd, een stucadoor heeft nog minder plamuur op zijn radio zittenquote:
beetje mag wel, maar ik vind het al gauw te scherp hoor, ik proef dan niet meer hoe mijn eten smaaktquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ook niet van een piecie pikant?
dat hoop ik oprecht nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ahum, misschien dat mannen hier intrappen.
die zijn dan ook niet zwart, zoals haar ogenquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach, mannen zien t verschil tussen fakeboobs en echte ook vaak nieteens
dunno, er zijn iig geen post weg.quote:
KUT MORTIEquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op t verkeerde knopje gedruktHad mortie al geDM't
ongelukje gehad¿quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn nek kraakt de hele tijd als ik mijn hoofd draai
Je mond beweegt ook als je praatquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn nek kraakt de hele tijd als ik mijn hoofd draai
ik draag vaker geen make up dan welquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:19 schreef Modus het volgende:
Als makeup niet zo de norm was zouden meer vrouwen ook gewoon zonder door het leven gaan ws.
dat is ook normaal.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je mond beweegt ook als je praat
Mijn nek knakt af en toe als ik mijn hoofd draai, ja. Net als 9/10 van mijn andere gewrichten en botjes.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is ook normaal.
Wil je zeggen dat jouw nek ook altijd kraakt als je je hoofd rraait?
Dan zou ik even naar de dokter gaan
dat is toch normaal, een houding waarop je er niet uitziet, ga je niet gauw op Fb pleuren.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:20 schreef Fascination het volgende:
Ook mooi dat het zo overbelicht is en ze zo'n strategische pose aanneemt.
Nee zeg dan kut danny, die zet die knoppen van topic sluiten en topic centraal maken toch naast mekaarquote:
af en toe is er het sleutelwoord.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn nek knakt af en toe als ik mijn hoofd draai, ja. Net als 9/10 van mijn andere gewrichten en botjes.
The pains of life.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
af en toe is er het sleutelwoord.
Dat had ik ook, nu sinds die brace af is kraakt hij de hele tijd.
En niet knakken, maar kraken.
Ja blijkbaarquote:
Snap ik. Maar ze is opgegroeid op curacaoquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pittig eten moet je ook maar leren eten heMijn ma zat 2/3 jaar geleden al te zaniken om een spaanse peper, nu mag ik gewoon een hele madame jeanette in de nasi flikkeren van haar
goh, echt?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:23 schreef wolvendagen het volgende:
Ik weet ook dat het normaal is dat je bakkes beweegt als je praat
Als je er niet uitziet als je met je hoofd recht naar voren op een foto staat, moet je dat gewoon accepteren. Zo schuin staat echt debiel.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is toch normaal, een houding waarop je er niet uitziet, ga je niet gauw op Fb pleuren.
Ik iig nietwel graag een béétje charmant.
Mn zusje tagde me wel op een foto waarop ikeruit zie als een complete idioot, maar goed
Aandachtsletjequote:
Jouw sarcasme is net als dat van Vera.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
goh, echt?
Misschien moet jijj ook leren sarcasme te herkennen dan
ik accepteer dat dus nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je er niet uitziet als je met je hoofd recht naar voren op een foto staat, moet je dat gewoon accepteren. Zo schuin staat echt debiel.
dan heb je dus ook nog een bril nodig ofzo.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:25 schreef wolvendagen het volgende:
zo onherkenbaar als een blacka in the night
these jokesquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan heb je dus ook nog een bril nodig ofzo.
Extreem racistisch. Hoop dat je hier een ban voor krijgt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:25 schreef wolvendagen het volgende:
zo onherkenbaar als een blacka in the night
het was niet eens een grap mens.quote:
witte tanden en gele ogen en een glimmend voorwerpquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het was niet eens een grap mens.
Ik zie donkere mensen nl wel gewoon in de nacht
Ik ging zoeken op racist jokesquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Extreem racistisch. Hoop dat je hier een ban voor krijgt.
IMMA DIAMONDquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ging zoeken op racist jokeskom dit tegen
[ afbeelding ]
versleten diamant jaquote:
Nakend?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overiges heb ik héél af en toe een 'leuke' foto recht van voren.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:31 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
ahhahahaha
cb deed dit een keer in tinychathad die zn lichten uit gedaan en toen zei die kijk als ik lach
zag je alleen zn tanden
bezorg toch maarquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik moet zo werken maar op woensdag is amper post en ik heb maar 1 wijk dus is maar halfuurtje lopen ofzoBeetje kansloos
Moest lachen.quote:
Ieuwquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
heyyyyyy hoes babylot?
[ afbeelding ]
lolo so funnys xDquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:31 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
ahhahahaha
cb deed dit een keer in tinychathad die zn lichten uit gedaan en toen zei die kijk als ik lach
zag je alleen zn tanden
Doe pic dan zonder bracequote:Op woensdag 13 februari 2013 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overiges heb ik héél af en toe een 'leuke' foto recht van voren.
Leukleukleuk. Heeft de babyshoot al plaatsgevondenquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:38 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ieuw
Goed! Groeit goed, lekker beweeglijk enzo, heb er zo'n zin in
Nee nog niet, nog paar weken wachten tot m'n buik op z'n grootst isquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Leukleukleuk. Heeft de babyshoot al plaatsgevonden?
Toch niet naakt, he?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:40 schreef L0t.. het volgende:
Ik zag gisteren terror-Jaap in de sauna
Jullie hebben bijna dezelfde omvang nu.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:40 schreef L0t.. het volgende:
Ik zag gisteren terror-Jaap in de sauna
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jullie hebben bijna dezelfde omvang nu.![]()
![]()
Mooiste zou zijn dat je vliesjes breken op de set. Dan heb je een echte unieke shoot.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:41 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee nog niet, nog paar weken wachten tot m'n buik op z'n grootst is
Zou je haar doen?quote:
damn die benen. Nog langer dan haar torsoquote:
Nou, dat hoop ik toch niet rond week 36quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mooiste zou zijn dat je vliesjes breken op de set. Dan heb je een echte unieke shoot.
Nee, maar weet je al wat voor iets het wordt? Zo'n zwartwit-ish sessie of iets.
Weet ik niet.quote:
Gvd.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:44 schreef wolvendagen het volgende:
Ook maar een strandfoto van Vas dan,
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:44 schreef wolvendagen het volgende:
Ook maar een strandfoto van Vas dan,
[ afbeelding ]
Het leukste zou zijn als je het voetje tegen je buikwand ziet op de foto.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou, dat hoop ik toch niet rond week 36
Uhmm, ja ik denk wel zo'n zwart/wit iets, iig stijlvol enzo
Ja dat zou supertof zijn, maar dan moet je wel heel veel geluk hebbenquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het leukste zou zijn als je het voetje tegen je buikwand ziet op de foto.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:45 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zal voor je duimen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:47 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja dat zou supertof zijn, maar dan moet je wel heel veel geluk hebben
Vind haar wel zo'n typje als jijquote:
quote:
fixed, dat laatste kan niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:56 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
vas in bad na een zware werkdag.
halfuurtje lopen is zwaar voor die hippo hoorquote:
Maar ze heeft wel curvesquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
halfuurtje lopen is zwaar voor die hippo hoor
Mijn curves bevinden zich voornamelijk op het noordelijk halfrond van mijn lichaam. Zuidelijk begint te komen door squatten.quote:
Valt wel meequote:Op woensdag 13 februari 2013 13:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn curves bevinden zich voornamelijk op het noordelijk halfrond van mijn lichaam. Zuidelijk begint te komen door squatten.
quote:
ook zon slettebak¿quote:
Tara Reidquote:
quote:
Hahaaa madquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:05 schreef wolvendagen het volgende:
Rot trouwens eens op ik heb een taille en die chick niet.
quote:
quote:
lekker praktisch die ovendeur bij de keukenkastjesquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:08 schreef wolvendagen het volgende:
moet sfeerbeeld maken om een nieuwe keuken te plaatsen in de shoppa. zal ik deze gebruiken
[ afbeelding ]
die lades bij de spoelbak kloppen ook nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:09 schreef wise het volgende:
[..]
lekker praktisch die ovendeur bij de keukenkastjes
quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
die lades bij de spoelbak kloppen ook niet
Ten eerste zijn ze nep en zijn het frankentittiesquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:12 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yuckquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:12 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
enorme cameltoe bij die laatste btwquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:12 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
shit is dildo'squote:Op woensdag 13 februari 2013 13:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ten eerste zijn ze nep en zijn het frankentitties
Zijn gewoon nepperdsquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
die lades bij de spoelbak kloppen ook niet
Stiflerquote:
Is toch ook gewoon stom? Wij hadden het in onze keuken ook. Kwam het wel eens voor dat mensen daar aan gingen lopen trekken als ze iets zochten in de keuken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
is niet eens meer mogelijk hier
Belgiequote:
Ja, echt ongelooflijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BelgieWaarom dat land nog bestaat is een raadsel
beetje zoals als nijmegen en arnhemquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, echt ongelooflijkecht hoe slecht hey
![]()
What about it?quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:19 schreef wise het volgende:
[..]
beetje zoals als nijmegen en arnhem
tja, wat niet eigenlijkquote:
quote:
Nijmegen mag ook wel weg ja, is bijna brabant. Arnhem is nog wel tof. L0t en Tli wonen daarquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:19 schreef wise het volgende:
[..]
beetje zoals als nijmegen en arnhem
ik gelukkig ook nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]geen idee.. kom niet in die uithoeken.
Waar woon jij eigenlijk?quote:
Nederlandquote:
En ik. En Chloro. En Remlof. En ik. En QB. En ik.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nijmegen mag ook wel weg ja, is bijna brabant. Arnhem is nog wel tof. L0t en Tli wonen daar
ga terug waar je vandaan komt dan stekelbaarsquote:
haha wat¿quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ga terug waar je vandaan komt dan stekelbaars
bom eropquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En ik. En Chloro. En Remlof. En ik. En QB. En ik.
de teringquote:
gore honden zijn dat. Hebben vaak een bruine muil met gore shit er in.quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En ik. En Chloro. En Remlof. En ik. En QB. En ik.
Provincie/stad?quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:27 schreef wise het volgende:
[..]
gore honden zijn dat. Hebben vaak een bruine muil met gore shit er in.
dqod verhuisd? woarhinne?quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Chloro ook ja?Wist ik niet. Dqod woonde er ook eerst.
Och man, het is zo'n geweldige stad. Je hebt er geen idee van.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Chloro ook ja?Wist ik niet. Dqod woonde er ook eerst.
Naar het oost'n maar dat is al een tijdje hequote:
Zeker welquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Och man, het is zo'n geweldige stad. Je hebt er geen idee van.
Ohquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naar het oost'n maar dat is al een tijdje he
eh, dan ben je er toch al¿quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ging vroeger altijd naar Arnhem toen ik nog in Arnhem woonde.
Bedoelde Elstquote:
Nijmegen weg? Ben je gekquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nijmegen mag ook wel weg ja, is bijna brabant. Arnhem is nog wel tof. L0t en Tli wonen daar
Ga jij ook maar weg dan.quote:
Die kans is levensgroot. Alle T's aan het einde van een woord vergeten en zo.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:34 schreef L0t.. het volgende:
Onze dochter wordt wel een Arnhemse, zal ze nu ook zo'n lillek accent krijgen
Prima, ben al naar huizen aan het kijken in Nijmegen.quote:
maar zoveel duurder.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Prima, ben al naar huizen aan het kijken in Nijmegen.
Nijmegen is zoveel mooier, alleen de binnenstad alleen al.
Je krijgt een Michella.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:34 schreef L0t.. het volgende:
Onze dochter wordt wel een Arnhemse, zal ze nu ook zo'n lillek accent krijgen
Bah, lelijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die kans is levensgroot. Alle T's aan het einde van een woord vergeten en zo.
Ik kan me nog maar weinig herinneren van de binnenstad eerlijk gezegd. Is echt al zo lang geleden dat ik daar geweest ben. Heb er wel 2 jaar stage gelopen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Prima, ben al naar huizen aan het kijken in Nijmegen.
Nijmegen is zoveel mooier, alleen de binnenstad alleen al.
Dan neem ik je binnekort mee op een tour.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan me nog maar weinig herinneren van de binnenstad eerlijk gezegd. Is echt al zo lang geleden dat ik daar geweest ben. Heb er wel 2 jaar stage gelopen.
Oh, dus dat is echt Arnhems wat Michella praat. Ik dacht dat ze perfec ipv perfect zei omdat ze het taalgevoel van een pissebed heeft.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die kans is levensgroot. Alle T's aan het einde van een woord vergeten en zo.
Michellaquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dus dat is echt Arnhems wat Michella praat. Ik dacht dat ze perfec ipv perfect zei omdat ze het taalgevoel van een pissebed heeft.
Zou wel iets meer moeite hebben om dit bedrijf dan voor vol aan te zien.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:39 schreef wolvendagen het volgende:
omg ik zit op tumblr te scrollen en komt zo langs een halfnaakte vrouw in de keuken zegt die kerel van hier haha das leuk dat moet je in een ontwerp voor een klant stoppen
wie zou er dan gelijk zeggen ik zoek wel een ander bedrijf?
Renkum?quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:39 schreef tliciouz het volgende:
Zodra ik aan kinderen ga beginnen wil ik toch echt in een dorp gaan wonen
Nee haha. Michella is echt een Arnhemse met praten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dus dat is echt Arnhems wat Michella praat. Ik dacht dat ze perfec ipv perfect zei omdat ze het taalgevoel van een pissebed heeft.
Is goedquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan neem ik je binnekort mee op een tour.
Je mot respek voor ze hebbèèj!quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was ook een grapje, Renkum is niet zoveel aan. Durpkes daar bij jou in de buurt zijn veel leuker en mooierquote:
Ik zou er wel om kunnen lachen en juist voor zo'n bedrijf kiezen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zou wel iets meer moeite hebben om dit bedrijf dan voor vol aan te zien.
Huissen is leuk, woont een tante van mij. Zevenaar vind ik persoonlijk wat minder.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:44 schreef L0t.. het volgende:
Huissen of Zevenaar lijkt me ook nog wel oké.
Ja misschien is het ook wel omdat ik deze gast nu 3 weken heb meegemaakt en hij vreemd is en zo van het net-niet-aanraken (of wel als ik strek en dan mn hand pakkenquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou er wel om kunnen lachen en juist voor zo'n bedrijf kiezen.
Stop nu maar die aandacht vindt je geweldig.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja misschien is het ook wel omdat ik deze gast nu 3 weken heb meegemaakt en hij vreemd is en zo van het net-niet-aanraken (of wel als ik strek en dan mn hand pakken![]()
) en mn aandacht trekken en zo
. Echt superirritant. Als ik op tumblr zit en kom voorbij een chick in bikini zit ie ohhhh scroll is terug oohhhh leuk ohhhh laat is zien
Dit kan prima in een ontwerp dat naar een klant gaat, geen probleem.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:46 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
zulke dingen vindt ie fantastisch . .. .................... . . . .. . . ....
Oh godquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:46 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja misschien is het ook wel omdat ik deze gast nu 3 weken heb meegemaakt en hij vreemd is en zo van het net-niet-aanraken (of wel als ik strek en dan mn hand pakken![]()
) en mn aandacht trekken en zo
. Echt superirritant. Als ik op tumblr zit en kom voorbij een chick in bikini zit ie ohhhh scroll is terug oohhhh leuk ohhhh laat is zien
Nee. hou je muilquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:47 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Stop nu maar die aandacht vindt je geweldig.
Dat ene deurtje hangt lager. Wat slordigquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:46 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ja he. Schrikt totaal niet af als je het ontwerp laat zien aan je klanten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit kan prima in een ontwerp dat naar een klant gaat, geen probleem.
Er zullen sowieso voorstellen van bedenkelijk allooi gaan komen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:48 schreef BobbyB het volgende:
Binnenkort laat die gast WD zelf poseren.
Verdommequote:Op woensdag 13 februari 2013 13:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]![]()
![]()
"HUH? Nee man, is een schuursponsje"
Ja hij gaat op de irritante pervy tour.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
Die knakker wil je gewoon weghebben en heeft slinkse tactieken.
Verschrikkelijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja hij gaat op de irritante pervy tour.
"We lijken wel een stelletje" toen ik avondeten stond te maken met koopavond. En elke keer als hij langsloopt "wd wd wd hmhmhm wd hahah *grinnik*" met mn echte naam he huehauha. En zo semi zwoel op mn bureau zitten en dan macho ja je kan ook zo tekenen.
Soort zoekt soort.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:53 schreef wolvendagen het volgende:
Heb al gezegd doe normaal maar dat kent hij niet denk ik.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja hij gaat op de irritante pervy tour.
"We lijken wel een stelletje" toen ik avondeten stond te maken met koopavond. En elke keer als hij langsloopt "wd wd wd hmhmhm wd hahah *grinnik*" met mn echte naam he huehauha. En zo semi zwoel op mn bureau zitten en dan macho ja je kan ook zo tekenen.
Hahahaquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:54 schreef AntiChrist het volgende:
tering wat een mannen hatende tapijtlikker is die TS zeg... en dan met van die marokkanen schoenen aankomen als vergelijking dan heb je er ook echt 0,0 van begrepen.
niet klagen als je niet weet waar je het over hebt.
Wacht net zo lang tot hij ver genoeg gaat om een sexual harrassment klacht in te kunnen dienen die zeker tot zijn afscheid zal leiden. Op dat moment naar eigen inzicht beslissen of je dit zal inzetten voor afpersing of een officiële klacht die zal leiden tot zijn daadwerkelijke ontslag.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:53 schreef wolvendagen het volgende:
Heb al gezegd doe normaal maar dat kent hij niet denk ik.
Al gedaan. Hij cared niet. Hij doet soms ook keizielig dat het slecht gaat tussen hem en zn girlquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verschrikkelijk![]()
Mooi om dan te zeggen:
"Ik heb een vriend"
quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Al gedaan. Hij cared niet. Hij doet soms ook keizielig dat het slecht gaat tussen hem en zn girl
Tegen zijn vrienden vertelt hij toffe verhalen over dat nieuwe chickie op zijn werk die hij nu bijna zo ver heeft dat ze haar lippen rond zijn lul gaat vouwen. Gegarandeerd.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Al gedaan. Hij cared niet. Hij doet soms ook keizielig dat het slecht gaat tussen hem en zn girl
En dan ga je hem niet even troosten? Flauw hoor.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Tegen zijn vrienden vertelt hij toffe verhalen over dat nieuwe chickie op zijn werk die hij nu bijna zo ver heeft dat ze haar lippen rond zijn lul gaat vouwen. Gegarandeerd.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Tegen zijn vrienden vertelt hij toffe verhalen over dat nieuwe chickie op zijn werk die hij nu bijna zo ver heeft dat ze haar lippen rond zijn lul gaat vouwen. Gegarandeerd.
Hoe voorspelbaar zijn mannen iddquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Moest lachenquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:58 schreef ]vigen98 het volgende:
Hallo, ik heb vandaag mijn oude pester echt laten zien waar ik in staat ben, vanaf me 11 pestte hij me al! Ik durfde eerst niet wat te doen, en naar mijn ouders gaan durfde ik ook niet want ik wilde niet als een watje lijken. Nou nu ik 15 ben zit ik op dezelfde school als hij, hij maakt nog steeds opmerkingen over mij maar ik ben best breed en beetje lang dus hij houdt zich wat in. Tot vandaag! Ik heb in die aantal jaren zoveel woede opgebouwd en vandaag kwamen mijn demonen vrij. In de pauze van 12 uur ging ik naat de kantine, ik zie hem staan bij een vriend, ik vermijd oogcontact, opeens werd ik uit het niets kwaad en ik begin hem uit te dagen! Hij leek opeens echt bang, hij liep terug ik blijf maar zeggen als je nu wilt vechten doen we het! ( Ik sla best wel hard ) Hij zit in de 4e en ik in de 2e ( ben late leerling ) Opeens sta ik voor hem en scheld hem hard uit, zijn vrienden zit zo te kijken van WTF... Hij zegt opeens doe eens rustig, waarom doe je zo? Ik werd echt kwaad en duwde hem hard weg, hij loopt naar achter en zegt doe eens rustig dan duwt hij mij, toen brak de hel los, ik gooide mijn tas op de grond en liep echt kwaad op hem af, ik kon in zijn ogen zien dat hij echt bang was! Opeens komt er een leraar aanrennen en haalt ons uit elkaar. De leraar ging met mij in de gang en vroeg wat er was, ik zei day hij me vroeger altijd pestte, en ik steeds mijn woede inhield. Even later komt komt bijna heel de school zo naar mij woow waarom deed je dat enzo. Dan komt een vriend van me bij me en zegt dat hij zijn vriendtjes der bij wel halen bij het vechten, ( Er gebeurde hiervoor ook nog wat maar anders wordt het te lang ) Hij ging weg en ik zo denken van gatverdamme wat ben jij ook een watje, als je nou echt een vent was gingen we 1 op 1 vechten en niet vriendjes tegen mij. ( ER IS MEER GEBEURD MAAR HET WORDT TE LANG )
KLACHT: MIJN PESTER IS WEL ZO LAF DAT HIJ NIET ALLEEN DURFT TE VECHTEN MET MIJ.
Serieus doen AUB.
quote:
Klagen, klagen, klagen maar wel samen naar het werk rijden. Wat een zeurkous ben je zeg.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:04 schreef wolvendagen het volgende:
9/10 keer brengt mn pa me naar stage en haalt mn moeke me op omdat het op de route ligt. Maar ben vanmorgen met hem meegereden omdat hij moest zijn bij mij in de wijk.vind het zo creepy om bij hem in die kleine kutauto te zitten, hij is zo'n bestuurder die opzij kijkt als ie wat vraagt en net zo lang blijft kijken tot je antwoord hebt gegeven en terug hebt gekeken.
Kan jij nou nie gewoon een keer gewoon zeg maar om en nabij infinity je kaolo bek houden, stuk zwerfafval dat je bent.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:08 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Klagen, klagen, klagen maar wel samen naar het werk rijden. Wat een zeurkous ben je zeg.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan jij nou nie gewoon een keer gewoon zeg maar om en nabij infinity je kaolo bek houden, stuk zwerfafval dat je bent.
wtfquote:
Waarschijnlijk ben je nog daadwerkelijk zo egocentrisch dat je denkt dat je begeleider in je geïnteresseerd is, vreselijke man boehoehoe... tien seconden later mag ik morgen meerijden want papa en mamma kunnen me niet brengen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan jij nou nie gewoon een keer gewoon zeg maar om en nabij infinity je kaolo bek houden, stuk zwerfafval dat je bent.
Helemaal niet, hij biedt dat zelf aanquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:14 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je nog daadwerkelijk zo egocentrisch dat je denkt dat je begeleider in je geïnteresseerd is, vreselijke man boehoehoe... tien seconden later mag ik morgen meerijden want papa en mamma kunnen me niet brengen.
Als hij bij me om de hoek is rijd ik best mee, kan ik een halfuur langer slapen, scheelt reistijd en heb nu ook geen OV. Maar zit wel oncomfortabel in de auto danquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:22 schreef Modus het volgende:
Ik zou best nee zeggen als ik daar geen zin in had, eerlijk gezegd.
Gewoon je vinger op de trigger van je busje pepperspray houden, kan niks gebeuren.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als hij bij me om de hoek is rijd ik best mee, kan ik een halfuur langer slapen, scheelt reistijd en heb nu ook geen OV. Maar zit wel oncomfortabel in de auto dan
kut postbodequote:Op woensdag 13 februari 2013 14:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Mensen die zeuren dat je hun post gevouwd in de brievenbus doetAnders krijg ik dat pokkeding er niet in mens.
gevouwENquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Mensen die zeuren dat je hun post gevouwd in de brievenbus doetAnders krijg ik dat pokkeding er niet in mens.
Waarom probeer jij in plaats van te posten niet gewoon een keer om niet te posten klapmongool pleasequote:Op woensdag 13 februari 2013 14:25 schreef DigitalGirl het volgende:
WD probeer je altijd zo krampachtig "straat" over te komen, het is een beetje lachwekkend als een blanke meid die nog bij papa en mamma woont het namelijk doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |