Als je er niet uitziet als je met je hoofd recht naar voren op een foto staat, moet je dat gewoon accepteren. Zo schuin staat echt debiel.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is toch normaal, een houding waarop je er niet uitziet, ga je niet gauw op Fb pleuren.
Ik iig nietwel graag een béétje charmant.
Mn zusje tagde me wel op een foto waarop ikeruit zie als een complete idioot, maar goed
Aandachtsletjequote:
Jouw sarcasme is net als dat van Vera.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
goh, echt?
Misschien moet jijj ook leren sarcasme te herkennen dan
ik accepteer dat dus nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je er niet uitziet als je met je hoofd recht naar voren op een foto staat, moet je dat gewoon accepteren. Zo schuin staat echt debiel.
dan heb je dus ook nog een bril nodig ofzo.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:25 schreef wolvendagen het volgende:
zo onherkenbaar als een blacka in the night
these jokesquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan heb je dus ook nog een bril nodig ofzo.
Extreem racistisch. Hoop dat je hier een ban voor krijgt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:25 schreef wolvendagen het volgende:
zo onherkenbaar als een blacka in the night
het was niet eens een grap mens.quote:
witte tanden en gele ogen en een glimmend voorwerpquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het was niet eens een grap mens.
Ik zie donkere mensen nl wel gewoon in de nacht
Ik ging zoeken op racist jokesquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Extreem racistisch. Hoop dat je hier een ban voor krijgt.
IMMA DIAMONDquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ging zoeken op racist jokeskom dit tegen
[ afbeelding ]
versleten diamant jaquote:
Nakend?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overiges heb ik héél af en toe een 'leuke' foto recht van voren.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:31 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
ahhahahaha
cb deed dit een keer in tinychathad die zn lichten uit gedaan en toen zei die kijk als ik lach
zag je alleen zn tanden
bezorg toch maarquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik moet zo werken maar op woensdag is amper post en ik heb maar 1 wijk dus is maar halfuurtje lopen ofzoBeetje kansloos
Moest lachen.quote:
Ieuwquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
heyyyyyy hoes babylot?
[ afbeelding ]
lolo so funnys xDquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:31 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
ahhahahaha
cb deed dit een keer in tinychathad die zn lichten uit gedaan en toen zei die kijk als ik lach
zag je alleen zn tanden
Doe pic dan zonder bracequote:Op woensdag 13 februari 2013 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overiges heb ik héél af en toe een 'leuke' foto recht van voren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |