het was niet eens een grap mens.quote:
witte tanden en gele ogen en een glimmend voorwerpquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het was niet eens een grap mens.
Ik zie donkere mensen nl wel gewoon in de nacht
Ik ging zoeken op racist jokesquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Extreem racistisch. Hoop dat je hier een ban voor krijgt.
IMMA DIAMONDquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ging zoeken op racist jokeskom dit tegen
[ afbeelding ]
versleten diamant jaquote:
Nakend?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overiges heb ik héél af en toe een 'leuke' foto recht van voren.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:31 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
ahhahahaha
cb deed dit een keer in tinychathad die zn lichten uit gedaan en toen zei die kijk als ik lach
zag je alleen zn tanden
bezorg toch maarquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik moet zo werken maar op woensdag is amper post en ik heb maar 1 wijk dus is maar halfuurtje lopen ofzoBeetje kansloos
Moest lachen.quote:
Ieuwquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
heyyyyyy hoes babylot?
[ afbeelding ]
lolo so funnys xDquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:31 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
ahhahahaha
cb deed dit een keer in tinychathad die zn lichten uit gedaan en toen zei die kijk als ik lach
zag je alleen zn tanden
Doe pic dan zonder bracequote:Op woensdag 13 februari 2013 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overiges heb ik héél af en toe een 'leuke' foto recht van voren.
Leukleukleuk. Heeft de babyshoot al plaatsgevondenquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:38 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ieuw
Goed! Groeit goed, lekker beweeglijk enzo, heb er zo'n zin in
Nee nog niet, nog paar weken wachten tot m'n buik op z'n grootst isquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Leukleukleuk. Heeft de babyshoot al plaatsgevonden?
Toch niet naakt, he?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:40 schreef L0t.. het volgende:
Ik zag gisteren terror-Jaap in de sauna
Jullie hebben bijna dezelfde omvang nu.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:40 schreef L0t.. het volgende:
Ik zag gisteren terror-Jaap in de sauna
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jullie hebben bijna dezelfde omvang nu.![]()
![]()
Mooiste zou zijn dat je vliesjes breken op de set. Dan heb je een echte unieke shoot.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:41 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee nog niet, nog paar weken wachten tot m'n buik op z'n grootst is
Zou je haar doen?quote:
damn die benen. Nog langer dan haar torsoquote:
Nou, dat hoop ik toch niet rond week 36quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mooiste zou zijn dat je vliesjes breken op de set. Dan heb je een echte unieke shoot.
Nee, maar weet je al wat voor iets het wordt? Zo'n zwartwit-ish sessie of iets.
Weet ik niet.quote:
Gvd.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:44 schreef wolvendagen het volgende:
Ook maar een strandfoto van Vas dan,
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:44 schreef wolvendagen het volgende:
Ook maar een strandfoto van Vas dan,
[ afbeelding ]
Het leukste zou zijn als je het voetje tegen je buikwand ziet op de foto.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou, dat hoop ik toch niet rond week 36
Uhmm, ja ik denk wel zo'n zwart/wit iets, iig stijlvol enzo
Ja dat zou supertof zijn, maar dan moet je wel heel veel geluk hebbenquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het leukste zou zijn als je het voetje tegen je buikwand ziet op de foto.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:45 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zal voor je duimen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:47 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja dat zou supertof zijn, maar dan moet je wel heel veel geluk hebben
Vind haar wel zo'n typje als jijquote:
quote:
fixed, dat laatste kan niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:56 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
vas in bad na een zware werkdag.
halfuurtje lopen is zwaar voor die hippo hoorquote:
Maar ze heeft wel curvesquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
halfuurtje lopen is zwaar voor die hippo hoor
Mijn curves bevinden zich voornamelijk op het noordelijk halfrond van mijn lichaam. Zuidelijk begint te komen door squatten.quote:
Valt wel meequote:Op woensdag 13 februari 2013 13:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn curves bevinden zich voornamelijk op het noordelijk halfrond van mijn lichaam. Zuidelijk begint te komen door squatten.
quote:
ook zon slettebak¿quote:
Tara Reidquote:
quote:
Hahaaa madquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:05 schreef wolvendagen het volgende:
Rot trouwens eens op ik heb een taille en die chick niet.
quote:
quote:
lekker praktisch die ovendeur bij de keukenkastjesquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:08 schreef wolvendagen het volgende:
moet sfeerbeeld maken om een nieuwe keuken te plaatsen in de shoppa. zal ik deze gebruiken
[ afbeelding ]
die lades bij de spoelbak kloppen ook nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:09 schreef wise het volgende:
[..]
lekker praktisch die ovendeur bij de keukenkastjes
quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
die lades bij de spoelbak kloppen ook niet
Ten eerste zijn ze nep en zijn het frankentittiesquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:12 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yuckquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:12 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
enorme cameltoe bij die laatste btwquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:12 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
shit is dildo'squote:Op woensdag 13 februari 2013 13:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ten eerste zijn ze nep en zijn het frankentitties
Zijn gewoon nepperdsquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
die lades bij de spoelbak kloppen ook niet
Stiflerquote:
Is toch ook gewoon stom? Wij hadden het in onze keuken ook. Kwam het wel eens voor dat mensen daar aan gingen lopen trekken als ze iets zochten in de keuken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
is niet eens meer mogelijk hier
Belgiequote:
Ja, echt ongelooflijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BelgieWaarom dat land nog bestaat is een raadsel
beetje zoals als nijmegen en arnhemquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, echt ongelooflijkecht hoe slecht hey
![]()
What about it?quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:19 schreef wise het volgende:
[..]
beetje zoals als nijmegen en arnhem
tja, wat niet eigenlijkquote:
quote:
Nijmegen mag ook wel weg ja, is bijna brabant. Arnhem is nog wel tof. L0t en Tli wonen daarquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:19 schreef wise het volgende:
[..]
beetje zoals als nijmegen en arnhem
ik gelukkig ook nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]geen idee.. kom niet in die uithoeken.
Waar woon jij eigenlijk?quote:
Nederlandquote:
En ik. En Chloro. En Remlof. En ik. En QB. En ik.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nijmegen mag ook wel weg ja, is bijna brabant. Arnhem is nog wel tof. L0t en Tli wonen daar
ga terug waar je vandaan komt dan stekelbaarsquote:
haha wat¿quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ga terug waar je vandaan komt dan stekelbaars
bom eropquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En ik. En Chloro. En Remlof. En ik. En QB. En ik.
de teringquote:
gore honden zijn dat. Hebben vaak een bruine muil met gore shit er in.quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En ik. En Chloro. En Remlof. En ik. En QB. En ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |